Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag30°21°
Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)
9,6

Wat vakantiegangers zeggen

Pegasos World Hotel is een groot hotel. Hou je van een massaal all-inclusive hotel? Dan zit je hier dus goed. Voor gezinnen met kinderen is dit hotel zeker een aanrader vanwege de vele faciliteiten voor kinderen. Het personeel bij de receptie spreekt gebrekkig Engels en mag net wat gastvrijer zijn. Het overige personeel is dan weer wel gastvrij en zeker het animatieteam valt in de smaak. Benieuwd of Pegasos World Hotel Side iets voor jouw gezin is? Lees met ons mee.

Ben je op zoek naar een hotel met een waterpark? Dan ben je in Pegasos World Hotel aan het juiste adres. De zwembaden en glijbanen zijn volgens jullie fantastisch. Rondom het waterpark vind je mooie tuinen waar je een plekje in de zon verovert. Haal daarvoor eerst nog even een badlaken op.

Ben je gek op water, maar wil je eens wat anders doen dan zwemmen? Eline van der Jagt deelt een leuke to do tip: ‘Zeker de moeite waard om een keer te duiken in het zwembad en in het hotel. Super lieve en eerlijke mensen die dit verzorgen. Een dikke 10 voor de tijd die ze persoonlijk zullen besteden aan je.’

Het waterpark is niet het enige wat Pegasos World Hotel een geschikte plek maakt voor gezinnen met kinderen. Het animatieteam doet dat ook. Samantha schrijft dat zij echt zorgen voor een leuk en gezellig sfeertje. Elke dag is er wel wat leuks te doen. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een hotel met een Nederlands animatieteam. Maar ondanks dat de animateurs geen Nederlands spreken weten zij jong en oud toch te vermaken. Alexander Hendriks vult aan: ‘De shows in de avond waren van hoog niveau.’

Het eten in Pegasos World Hotel is gevarieerd. Dennis schrijft bijvoorbeeld dat er elke avond een ander thema is tijdens het diner. Wil je een cocktail of schepijsje? Hou er dan rekening mee dat je moet bijbetalen. Deze luxe versnaperingen zijn namelijk niet inbegrepen bij de all-inclusive formule.

Slapen doe je in een van de ruime hotelkamers in Pegasos World Hotel Side. Een beetje gehorig zijn de kamers wel en de hygiëne kan zo nu en dan wat beter. Al vindt een deel van de vakantiegangers de kamers schoon genoeg. De schoonmakers doen in ieder geval hard hun best en lopen de hele dag rond in het hotel.

Ligging

In Pegasos World Hotel zelf is super veel te doen, maar de directe omgeving is een stuk rustiger. Wel stopt er pal voor het hotel een bus die je naar Side brengt. Veel vakantiegangers die verbleven in Pegasos World Hotel Side deden dit en vinden het een aanrader. Toch liever relaxen? Verplaats je dan naar het privéstrand van het hotel. Hier rol je je handdoek uit in de zon of juist in de schaduw.

Zijn jouw kinderen echte waterratten? Vier met zijn allen vakantie in Pegasos World Hotel Side.

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

849 reviews over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in het Nederlands

Erg schoon en mooi

Lotte Braamhaar
14-7-2019

Dat het erg groot is. Het is geen ‘hotel’, maar allemaal appartement blokken, dus een soort park

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Okan Demirtaş, General Manager, 24-7-2019

Dear Guest Thank you very much for the evaluation and compliments placed on Zoover
We are happy to find out about your satisfaction in regard of the visit at our hotel. It would be our pleasure to welcome you again at any other occasion. Best Regards General Manager Okan Demirtaş

Zeer mooi waterpark

LBB1982
13-7-2019

Er zijn echt veel glijbanen voor alle leeftijden wat wils. Het zwembad is ook erg groot. Er zijn ook voldoende ligbedjes beschikbaar: je hoeft dus niet om 7 uur je bed uit om een stekje te reserveren. Er is ook veel keuze in in het restaurant. Het is alleen even zoeken bij welke tentjes je al-incl ijsjes kan krijgen, niet elk kraampje is all-incl.

Okan Demirtaş, General Manager, Wed Jul 24 2019 07:32:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Pegasos Guest It is a great pleasure for us to read, that you have rated our hotel so positive. Thank you for that. We are glad you have chosen the Pegasos World Hotel for your accomodation Thank you for your kind words about our hotel and outlets. If you come to Side the next time please visit us again, also for a week, we would be happy. We will be pleased to inspire you with our other highlights, such as Titreyengöl Lake, and the Sorgun forest. Warmest Regards General Manager Okan Demirtaş

Heerlijke vakantie bestemming

Melanie akker
8-7-2019

Een super mooi schoon en net hotel. Groot maar toch erg overzichtelijk, voor de kinderen meer als genoeg te doen prachtige zwembaden en heerlijk direkt aan het strand. S'avonds ook genoeg vermaak voor jong en oud

Gereisd Met vrienden in september 2018

Great!

Aouatif
5-7-2019

Zeer kindvriendelijk top service!

Gereisd Met partner in juni 2019
Okan Demirtaş, General Manager, 8-7-2019

Dear Guest What a nice compliment to our hotel and most of all our team! We are happy to hear that you found the service and whole team very good Thank you for this excellent review of your stay - we hope to see you back with us in the not too distant future. Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

Volgend jaar opnieuw!

Tiara
5-7-2019

Prachtig hotel zeker leuk met kinderen! Enorm veel zwemplezier super lekker eten en gevarieerd. De animatie kan iets beter... maar we hadden een top reis!! Winkels in het hotel zijn wel duur en de tattooshop is super! Ook de massages in de spa zijn zalig.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Okan Demirtaş, General Manager, 8-7-2019

Dear Guest Thank you for taking the time to share your impressions. We appreciate your kind comments and certainly hope that your first visit to Side has made you curious enough to want to come back for more...Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

Lars
4-7-2019

Het is hier echt heel tof en voor de kinderen zeer aangenaam

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Okan Demirtaş, General Manager, 8-7-2019

Mooi hotel met een bijzonder randje

Corine
3-7-2019

Net terug van een heerlijke vakantie. Er zijn veel goeie ervaringen maar ook een aantal slechte/ bijzondere. Laat ik met de goeie beginnen: ruime schone kamers, goed en gevarieerd eten, gezellige animatie, ruim opgezet park. Slechte / bijzondere ervaringen: er is veel niet inbegrepen waarvoor moet worden bijbetaald, het barpersoneel "handelt" in de te betalen cocktails. Bij sommigen krijg je er twee voor de prijs van één. Dit gebeurt op een stiekeme manier. Ook kan je officieel geen tafel reserveren maar bij de obers in het restaurant is voor geld werkelijk alles te regelen. Er zijn veel russen wat vooral merkbaar is tijdens het eten. Als laatste is het handig te weten dat de bedden op de familiekamers 1.80 lang zijn. Voor de meeste pubers aan de korte kant.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Okan Demirtaş, General Manager, 8-7-2019

Dear Guest, First of all, we would like to thank you for sharing your precious opinions with us about our hotel. We regret that your stay didn’t pass the way you imagined it. Within the structure of TT Hotels, our main target is to assure the guest satisfaction completely. That’s why employing qualified staff and creating the areas needed by all kinds of guests are too important action points for us. We would like to notice you that we've taken into consideration all of your impressions you shared. Many thanks again for sparing time by evaluating our hotel. With the wishes of welcoming you again and providing you better vacation memories. Kindest regards, General Manager Okan Demirtaş

Super vakantie

Kim jansen
1-7-2019

Super mooi hotel en aardig personeel heerlijke cocktails super netjes schoon hotel voor jong en oud van alles te doen

Gereisd Met partner in juli 2019

Swean
1-7-2019

Het verblijf is hier top! Kamers zijn netjes en schoon en het personeel is erg aardig. Achter de bar worden heerlijke cocktails voor je gemaakt.

Okan Demirtaş, General Manager, Mon Jul 08 2019 15:03:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest Thank you for choosing Pegasos World Hotel and taking time to write your lovely comments. We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and thank you for your feedback. We take all guests feedback on board and are grateful for any suggestions for improvements. We will share your lovely comments with the team. We look forward to welcoming you back again. Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

Antoinette de Leeuw
1-7-2019

Het is een prachtig resort, het eten is fanatastisch en er is een fijn zandstrand bij de zee. Een zeer goede service/schoonmaak in de kamer.

Gereisd Alleenreizend in juli 2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Balkan, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.