Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag30°21°
Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Pegasos World Hotel is een groot hotel. Hou je van een massaal all-inclusive hotel? Dan zit je hier dus goed. Voor gezinnen met kinderen is dit hotel zeker een aanrader vanwege de vele faciliteiten voor kinderen. Het personeel bij de receptie spreekt gebrekkig Engels en mag net wat gastvrijer zijn. Het overige personeel is dan weer wel gastvrij en zeker het animatieteam valt in de smaak. Benieuwd of Pegasos World Hotel Side iets voor jouw gezin is? Lees met ons mee.

Ben je op zoek naar een hotel met een waterpark? Dan ben je in Pegasos World Hotel aan het juiste adres. De zwembaden en glijbanen zijn volgens jullie fantastisch. Rondom het waterpark vind je mooie tuinen waar je een plekje in de zon verovert. Haal daarvoor eerst nog even een badlaken op.

Ben je gek op water, maar wil je eens wat anders doen dan zwemmen? Eline van der Jagt deelt een leuke to do tip: ‘Zeker de moeite waard om een keer te duiken in het zwembad en in het hotel. Super lieve en eerlijke mensen die dit verzorgen. Een dikke 10 voor de tijd die ze persoonlijk zullen besteden aan je.’

Het waterpark is niet het enige wat Pegasos World Hotel een geschikte plek maakt voor gezinnen met kinderen. Het animatieteam doet dat ook. Samantha schrijft dat zij echt zorgen voor een leuk en gezellig sfeertje. Elke dag is er wel wat leuks te doen. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een hotel met een Nederlands animatieteam. Maar ondanks dat de animateurs geen Nederlands spreken weten zij jong en oud toch te vermaken. Alexander Hendriks vult aan: ‘De shows in de avond waren van hoog niveau.’

Het eten in Pegasos World Hotel is gevarieerd. Dennis schrijft bijvoorbeeld dat er elke avond een ander thema is tijdens het diner. Wil je een cocktail of schepijsje? Hou er dan rekening mee dat je moet bijbetalen. Deze luxe versnaperingen zijn namelijk niet inbegrepen bij de all-inclusive formule.

Slapen doe je in een van de ruime hotelkamers in Pegasos World Hotel Side. Een beetje gehorig zijn de kamers wel en de hygiëne kan zo nu en dan wat beter. Al vindt een deel van de vakantiegangers de kamers schoon genoeg. De schoonmakers doen in ieder geval hard hun best en lopen de hele dag rond in het hotel.

Ligging

In Pegasos World Hotel zelf is super veel te doen, maar de directe omgeving is een stuk rustiger. Wel stopt er pal voor het hotel een bus die je naar Side brengt. Veel vakantiegangers die verbleven in Pegasos World Hotel Side deden dit en vinden het een aanrader. Toch liever relaxen? Verplaats je dan naar het privéstrand van het hotel. Hier rol je je handdoek uit in de zon of juist in de schaduw.

Zijn jouw kinderen echte waterratten? Vier met zijn allen vakantie in Pegasos World Hotel Side.

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

800 reviews over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in het Nederlands

Debora Van Dee
15-4-2019

Top resort, paradijs voor kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017
Okan Demirtaş, General Manager, 2-5-2019

Dear Guest What a nice compliment to our hotel and most of all our team! We are happy to hear that you found the service and whole team very good Thank you for this excellent review of your stay - we hope to see you back with us in the not too distant future. Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

Fantastisch, ruime keuze aan heerlijk eten

G van Hal
24-11-2018

Fantastisch, prachtige zwembaden voor groot en klein. Super glijbanen. Het eten is uitstekend ongelooflijk veel keus geen dag hetzelfde. De kamers zijn schoon en het hele resort wordt erg goed schoon gehouden. De toiletten zijn over het hele complex welk moment van de dag ook zeer proper. Echt een hotel om naar toe te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Okan Demirtaş, General Manager, 2-5-2019

Dear Guest Thank you very much for the evaluation and compliments placed on Zoover
We are happy to find out about your satisfaction in regard of the visit at our hotel. It would be our pleasure to welcome you again at any other occasion. Best Regards General Manager Okan Demirtaş

Tegenvaller dit jaar!

Simone van Sommeren
14-11-2018

In 2017 ook hier geweest en dat was zo goed bevallen, dat we dit jaar weer gingen. Het was een tegenvaller, slechte service, koud eten, weinig variatie, en slecht Engels sprekende receptie. Aantal dingen op de kamer waren niet in orde, meerdere malen aan moeten geven voordat er iets mee gebeurde. Onze jongste dochter (2,5) heeft 4 dagen in ziekenhuis gelegen ivm blindedarm die er met spoed uit moest, vanuit hotel management en touroperator totaal geen interesse voor deze situatie. Hotelpersoneel deed moeilijk toen ik vroeg of ik eten mee naar kamer mocht nemen, omdat onze dochter net terug was uit zh. Dit terwijl andere mensen met borden vol wegliepen! Zwembad vaak dicht, ongeluk in de glijbaan gebeurd. Voor ons even geen Turkije meer!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 2-5-2019

Dear Guest, First of all, we would like to thank you for sharing your precious opinions with us about our hotel. We regret that your stay didn’t pass the way you imagined it. Within the structure of TT Hotels, our main target is to assure the guest satisfaction completely. That’s why employing qualified staff and creating the areas needed by all kinds of guests are too important action points for us. We would like to notice you that we've taken into consideration all of your impressions you shared. Many thanks again for sparing time by evaluating our hotel. With the wishes of welcoming you again and providing you better vacation memories. Kindest regards, General Manager Okan Demirtaş

Marloes
10-11-2018

Echt een geweldig paradijs voor jong & oud er is zoveel te beleven. Wij verbleven hier 12 dagen met 2 kids van 1 & 3 maar hebben ons geen 1 dag verveel er zaten eigenlijk te weinig uren in een dag voor ons doen en hadden graag nog een paar dagen langer willen blijven. Het eten vonden wij geweldig elke dag wel iets anders en zoveel keus ontbijt tussendoor & avondeten. De glijbanen en zwembaden zijn geweldig. Grote handdoeken hoef je niet mee te nemen die kun je daar elke dag schoon halen. De kamers zijn ook prima hadden airco en zijn mooi ruim. We zijn ook vaak even naar Side zelf geweest ideaal met een bus die stopt voor het hotel. De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Wij kunnen eigenlijks niks negatiefs bedenken en komen volgend jaar zeker weten weer terug. Als je zelf ook echt tot rust wil komen is dit echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 2-5-2019

Dear Guest Thank you for taking the time to share your impressions. We appreciate your kind comments and certainly hope that your first visit to Side has made you curious enough to want to come back for more...Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

voor herhaling vatbaar

Jeroen
23-10-2018

Mooi resort, tuinen worden keurig bijgehouden en je ziet dan ook dat dit al jaren zo is. Zwembad en waterpark zijn ook dik in orde, geen kapotte tegels of roosters en heel veel personeel, vooral bij het glijbanenpark welk oprecht goed is. Gebouwen en kamers zijn ouder maar schoon en netjes. wel gehorig maar dat heeft natuurlijk ook met andere gasten te maken. all inclusive formule is op Turkse wijze, "iets" meer en niets minder. Wel heb je de optie om luxer bier, ijs etc. te kopen. Entertainment hebben we beter gezien, wel erg jammer dat bij de avondshows alleen bier en fris in kartonnen bekers te krijgen is.(kan wel mixen etc. in glazen halen maar dan ben je weer 10 minuten onderweg} bij de receptie ook keurig geholpen in prima engels. Eten is redelijk gevarieerd maar ik kom voor de zon.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 26-10-2018

Fantastisch. Voor herhaling vatbaar.

Siebers
20-10-2018

Zeer geschikt en leuk voor kleine kinderen. Aandacht voor fauna en flora. Strand met ligbedden prima. Gelegenheid om te zonnen maar ook om in schaduw te liggen onder vaste luifel. Ook op t strand kiosk voor drankjes. Eten en personeel absoluut een 10. Kamers wel gehorig. Geluid van gang en dichtslaan van deuren was irritant. Busje stopt voor de deur van hotel. Makkelijk naar o.a. Side en Malafgat.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Okan Demirtaş, General Manager, 26-10-2018

beden hard, te licht en lawaai in de kamer.

Rudolf
20-10-2018

Volgens zoover een 8.7 dan doe je het niet slecht als hotel management! Gasten met een wit polsbandje worden behandeld als VIP, wat is daar zo speciaal aan?

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Okan Demirtaş, General Manager, 26-10-2018

Nooit meer, slechtste hotel ooit

Lianne
16-10-2018

Hotel is niet zo, mensen bij de receptie spreken zeer slecht Engels, eten is smerig en niet zo veel keuze, vaak tzeflde. Hygiëne in de kamer was niet zo heel goed, schoonmaak viel tegen. Drinken moesten we zelf halen bij het buffet, terweil dit bij veel andere hotels niet zo is, tavel werd afgeruimd terweil we nog bezig waren met eten en drinken wouden halen. Ook het anninatieteam sprak alleen russishMuziek hard tot middernacht, slechtste hotel waar ik ooit geweest ben, waren blij dat we weer thuis waren

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldig!

Samantha
11-10-2018

Super groot en schoon hotel, er loopt constant personeel die alles goed schoonhoud en groeten je vriendelijk. Kamer was prima, de badkamer viel iets tegen qua hygiene maar, was niet heel erg. Harde bedden, wat wij heel fijn vonden. Zwembad is niet verwarmd en wat koud, de zee is een stuk warmer, gelukkig heb je een luxe om zo naar de zee te lopen ;). Glijbanen, supergaaf! Het personeel doet onwijs hun best om je vakantie nog leuker te maken. We hebben echt een onwijs heerlijke week gehad. Ik zou dit hotel zeker aanraden. Het eten is afwisselend en van zeer goede kwaliteit! Ook elke dag wat te doen, poolgames, aquazumba, dansen. Het animatieteam zorgde ook voor een leuke gezellige sfeer. Side vonden wij zelf niet leuk, een beetje klein en niet echt een leuke sfeer. Wij zijn de eerste week van oktober geweest en hebben elke dag 35 graden gehad. Geweldig was het. Mocht je nog twijfelen ik zeg; Doen!

Gereisd Met partner in oktober 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 18-10-2018

geweldig

monique
5-10-2018

alles was super..echt niks op aan te merken..was de derde keer dat we gingen..zelfde temp als in mei tussen 30 en 38 ,alleen in mei was het beter uit te houden. personeel.super..1voor 1..eten super drinken super..netheid..super..hulp van personeel super..als je een kids en volwassenen vakantie wilt dan zit je hier aan het goede adres..echt niks op aan te merken

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Balkan, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.