Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

9.6Fenomenaal

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Pegasos World Hotel is een groot hotel. Hou je van een massaal all-inclusive hotel? Dan zit je hier dus goed. Voor gezinnen met kinderen is dit hotel zeker een aanrader vanwege de vele faciliteiten voor kinderen. Het personeel bij de receptie spreekt gebrekkig Engels en mag net wat gastvrijer zijn. Het overige personeel is dan weer wel gastvrij en zeker het animatieteam valt in de smaak. Benieuwd of Pegasos World Hotel Side iets voor jouw gezin is? Lees met ons mee.

Ben je op zoek naar een hotel met een waterpark? Dan ben je in Pegasos World Hotel aan het juiste adres. De zwembaden en glijbanen zijn volgens jullie fantastisch. Rondom het waterpark vind je mooie tuinen waar je een plekje in de zon verovert. Haal daarvoor eerst nog even een badlaken op.

Ben je gek op water, maar wil je eens wat anders doen dan zwemmen? Eline van der Jagt deelt een leuke to do tip: ‘Zeker de moeite waard om een keer te duiken in het zwembad en in het hotel. Super lieve en eerlijke mensen die dit verzorgen. Een dikke 10 voor de tijd die ze persoonlijk zullen besteden aan je.’

Het waterpark is niet het enige wat Pegasos World Hotel een geschikte plek maakt voor gezinnen met kinderen. Het animatieteam doet dat ook. Samantha schrijft dat zij echt zorgen voor een leuk en gezellig sfeertje. Elke dag is er wel wat leuks te doen. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een hotel met een Nederlands animatieteam. Maar ondanks dat de animateurs geen Nederlands spreken weten zij jong en oud toch te vermaken. Alexander Hendriks vult aan: ‘De shows in de avond waren van hoog niveau.’

Het eten in Pegasos World Hotel is gevarieerd. Dennis schrijft bijvoorbeeld dat er elke avond een ander thema is tijdens het diner. Wil je een cocktail of schepijsje? Hou er dan rekening mee dat je moet bijbetalen. Deze luxe versnaperingen zijn namelijk niet inbegrepen bij de all-inclusive formule.

Slapen doe je in een van de ruime hotelkamers in Pegasos World Hotel Side. Een beetje gehorig zijn de kamers wel en de hygiëne kan zo nu en dan wat beter. Al vindt een deel van de vakantiegangers de kamers schoon genoeg. De schoonmakers doen in ieder geval hard hun best en lopen de hele dag rond in het hotel.

Ligging

In Pegasos World Hotel zelf is super veel te doen, maar de directe omgeving is een stuk rustiger. Wel stopt er pal voor het hotel een bus die je naar Side brengt. Veel vakantiegangers die verbleven in Pegasos World Hotel Side deden dit en vinden het een aanrader. Toch liever relaxen? Verplaats je dan naar het privéstrand van het hotel. Hier rol je je handdoek uit in de zon of juist in de schaduw.

Zijn jouw kinderen echte waterratten? Vier met zijn allen vakantie in Pegasos World Hotel Side.

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

1763 reviews over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

• 9Marcel haijes21-08-2019

Geweldig ,zeker een resort om terug te keren

Zeer schoon ,gastvrij,goed eten ,zeer ruime kamers , heerlijk verblijf

Okan Demirtaş, General Manager, 23-08-2019

Dear Guest,

Thank you for precious feedback on your experience during your staying. We pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. I look forward to wecoming you back to our hotel in the future. Yours sincerely, General Manager Okan Demirtaş

• 10Johannes10-08-2019

Hotel is netjes en Super geregeld lekker uitgebreid eten en genoeg te drinken! Zeer veel te dien voor de kinderen en ouders hoeven zich ook niet te vervelen. Strand op kort loopafstand en voldoende waterpret Super dus!

Okan Demirtaş, General Manager, 16-08-2019

Dear Guest, Thank you very much for your precious feedback and we are pleased to hear that you are satisfied with our service and facility. We will try best to meet each guest's expecation and even go beyond. Again, we much appreciated on your support and looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, General Manager Okan Demirtaş

• 8Familie Nieuwenhuizen10-08-2019

Geweldig

Super groot hotel met veel faciliteiten zeker voor iedere leeftijd iets wils. Familiesuite is erg ruim groter dan we verwacht hadden Klein beetje jammer van de wifi die is niet overal gratis en dat in dit digitale tijdperk. Verschillende soorten keuzes uit eten en drinken super veel variatie, elke dag is er een ander thema qua eten. Apart gedeelte voor de kinderen als je wil, je kunt buiten zitten of binnen maakt allemaal niet uit. Jammer vinden wij wel dat er ijskraampjes en fruitkraampjes langs het zwembad / strand staan waarvoor je moet betalen terwijl het all in is. Personeel is vriendelijk. Veel russen en engelse mensen aanwezig Hotel ligt aan zee, Er is een speeltuin voor de kinderen en zo ook een speeltuin in het water. Het waterpark ligt apart van de zwembaden dit Vonden wij wel fijn. Zwembad is erg groot en op verschillende afgezet voor kinderen. Overal loopt personeel zeker de life guards bij het zwembad super

Beste gast,

Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw kostbare mening over ons hotel.

Het spijt ons dat uw verblijf niet is verlopen, zoals u het zich had voorgesteld. Binnen de structuur van TT Hotels, is ons belangrijkste doel, om de gasttevredenheid volledig te verzekeren. Daarom is het in dienst hebben van gekwalificeerd personeel en het creëren van de ruimtes die voor alle gasten te gebruiken zijn, belangrijke actiepunten voor ons.

We willen u graag op de hoogte stellen, dat we rekening hebben gehouden met al uw punten die u met ons heeft gedeeld.

Nogmaals hartelijk dank voor de genomen moeite, door uw mening met ons te delen.

We hopen erop, u opnieuw te mogen verwelkomen en u betere vakantieherinneringen te bezorgen.

Met vriendelijke groet,

Algemeen directeur Okan Demirtaş

Met jonge kinderen

• 8Jennifer09-08-2019

Geweldig

Super mooi hotel met mega groot zwembad. Kamers waren netjes en elke dag schoongemaakt behalve op maandag. Mijn kids van 9 en 14 hebben het erg leuk gehad. Enige nadeel was dat er ook veel dingen waren waar je de hoofdprijs voor moest betalen. Bv schepijs, verse jus popcorn suikerspin etc. Neem je lichtbeelden enz van huis mee want wij betaalden 30 euro voor 2 banden voor in het water. Groot voordeel echt meteen aan een mooi strand wat je vanuit het zwembad kan zien.

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Algemeen directeur Okan Demirtaş

Met jonge kinderen

• 10Yara04-08-2019

Zon, strand, zee en super zwembad met glijbanen

Echt een hotel om vaker terug te komen.

Okan Demirtaş, General Manager, 08-08-2019

Dear Guest, Thank you very much for sharing your experiences on Zoover following your recent stay at Pegasos World, your comments really motivate our team and shows us that we are on the correct track. Thank you for mentioning about our wheelchair friendly areas , we strive to facilitate our area for wheelchair users. We look forward to seeing you in the near future once again.

Best Regards General Manager Okan Demirtaş

• 10Patrick04-08-2019

Super hotel, mega zwembad en waanzinnig waterpark!

Wat een tophotel!! Waanzinnig zwembad, super glijbanen en niet te vergeten wat een enorme gastvrijheid! Blij om hier voor de derde keer te zijn.

• 9Saskia de Koning01-08-2019

Geweldig!!

Het is echt een heerlijk hotel. Het eten elke dag weer erg divers en vers. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Turgay assistent manager van het restaurant is echt een topper. Hij lacht altijd en zorgt ervoor dat iedereen het naar zijn zin heeft. Zwembad is heerlijk en erg ruim. Animatie zet elke dag weer wat anders neer en zorgt voor een feestje. Dit was mijn 2e x en zeker niet de laatste x dat ik ik hier geweest ben.

Okan Demirtaş, General Manager, 12-08-2019

Dear Guest Thank you for choosing Pegasos World Hotel and taking time to write your lovely comments. We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and thank you for your feedback. We take all guests feedback on board and are grateful for any suggestions for improvements. We will share your lovely comments with the team. We look forward to welcoming you back again. Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

• 8Mike28-07-2019

Het is een leuk hotel en goed eten, een gezellige sfeer

Okan Demirtaş, General Manager, 08-08-2019

Dear Guest Thank you very much for the evaluation and compliments placed on Zoover
    We are happy to find out about your satisfaction in regard of the visit at our hotel. It would be our pleasure to welcome you again at any other occasion. Best Regards General Manager Okan Demirtaş

Alleenreizend

• 10bo28-07-2019

heel goed

het is goeie internet ze helpen je goed en zijn vriendelijk.

Alleenreizend

• 10Derk-Willem Menop27-07-2019

GE-WEL-DIG

Al vaak in Turkije op vakantie geweest maar dit was echt veruit de beste. Fantastisch lekker eten, ongelooflijk mooi zwembad en super animatie team.

Vakanties.nl

13 tips over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

• Linda, 14-05-2014

De dagexcursie, Manavgat met vaartocht door de Canyon geboekt bij Arke was geen succes. Dit lag geheel aan de regen waardoor we met teveel mensen in een half open boot opeengepakt zaten. De Nederlands sprekende Turkse gids was goed en gezellig. Het winkelen op de markt in Manavgat is super, echt aanrader.

• kiers, 16-07-2014

Markt in Manavgat is op maandag en donderdag, heen met dolmus busje 2, aan de overkant van de straat wachten en terug met dolmus 10, in de stad weer aan de overkant van de straat. Kost pp 1 euro, ook voor kinderen. Prima te doen. Taxi kost ong 10€

• Eline van der Jagt, 10-07-2018

Als je een super gave ervaring wilt meemaken, dan zou je moeten duiken in het zwembad en in de zee. De mensen die dit organiseren zijn erg eerlijk, professioneel en lief! Super ervaring!!

45 vragen over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

• Henk, 25-06-2019

voor zaken bij betalen?

Ik hoor dat je voor veel zaken (eten, drinken, activiteiten,etc) moet bijbetalen? Klopt dat?

• Zonneveld, 20-05-2019

Familiekamer tuinzijde

Hallo! Wij hebben een familiekamer aan de Tuinzijde type b. Er staat in de beschrijving geen balkon.

Zitten we dan beneden met onze kamer en is er dan evengoed een zitje? Of is er helemaal geen zitplek buiten aan je kamer?

• Dennis , 28-04-2019

jongeren

Zijn er ook veel nederlandse jongeren hier? Kinderen van 20 en 17 jaar gaan mee, maar wat aansluting is erg fijn.

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Balkan, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen