Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

9.6Fenomenaal

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Pegasos World Hotel is een groot hotel. Hou je van een massaal all-inclusive hotel? Dan zit je hier dus goed. Voor gezinnen met kinderen is dit hotel zeker een aanrader vanwege de vele faciliteiten voor kinderen. Het personeel bij de receptie spreekt gebrekkig Engels en mag net wat gastvrijer zijn. Het overige personeel is dan weer wel gastvrij en zeker het animatieteam valt in de smaak. Benieuwd of Pegasos World Hotel Side iets voor jouw gezin is? Lees met ons mee.

Ben je op zoek naar een hotel met een waterpark? Dan ben je in Pegasos World Hotel aan het juiste adres. De zwembaden en glijbanen zijn volgens jullie fantastisch. Rondom het waterpark vind je mooie tuinen waar je een plekje in de zon verovert. Haal daarvoor eerst nog even een badlaken op.

Ben je gek op water, maar wil je eens wat anders doen dan zwemmen? Eline van der Jagt deelt een leuke to do tip: ‘Zeker de moeite waard om een keer te duiken in het zwembad en in het hotel. Super lieve en eerlijke mensen die dit verzorgen. Een dikke 10 voor de tijd die ze persoonlijk zullen besteden aan je.’

Het waterpark is niet het enige wat Pegasos World Hotel een geschikte plek maakt voor gezinnen met kinderen. Het animatieteam doet dat ook. Samantha schrijft dat zij echt zorgen voor een leuk en gezellig sfeertje. Elke dag is er wel wat leuks te doen. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een hotel met een Nederlands animatieteam. Maar ondanks dat de animateurs geen Nederlands spreken weten zij jong en oud toch te vermaken. Alexander Hendriks vult aan: ‘De shows in de avond waren van hoog niveau.’

Het eten in Pegasos World Hotel is gevarieerd. Dennis schrijft bijvoorbeeld dat er elke avond een ander thema is tijdens het diner. Wil je een cocktail of schepijsje? Hou er dan rekening mee dat je moet bijbetalen. Deze luxe versnaperingen zijn namelijk niet inbegrepen bij de all-inclusive formule.

Slapen doe je in een van de ruime hotelkamers in Pegasos World Hotel Side. Een beetje gehorig zijn de kamers wel en de hygiëne kan zo nu en dan wat beter. Al vindt een deel van de vakantiegangers de kamers schoon genoeg. De schoonmakers doen in ieder geval hard hun best en lopen de hele dag rond in het hotel.

Ligging

In Pegasos World Hotel zelf is super veel te doen, maar de directe omgeving is een stuk rustiger. Wel stopt er pal voor het hotel een bus die je naar Side brengt. Veel vakantiegangers die verbleven in Pegasos World Hotel Side deden dit en vinden het een aanrader. Toch liever relaxen? Verplaats je dan naar het privéstrand van het hotel. Hier rol je je handdoek uit in de zon of juist in de schaduw.

Zijn jouw kinderen echte waterratten? Vier met zijn allen vakantie in Pegasos World Hotel Side.

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Traveltroef

1763 reviews over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

• 8Mike28-07-2019

Het is een leuk hotel en goed eten, een gezellige sfeer

Okan Demirtaş, General Manager, 08-08-2019

Dear Guest Thank you very much for the evaluation and compliments placed on Zoover
    We are happy to find out about your satisfaction in regard of the visit at our hotel. It would be our pleasure to welcome you again at any other occasion. Best Regards General Manager Okan Demirtaş

• 10bo28-07-2019

heel goed

het is goeie internet ze helpen je goed en zijn vriendelijk.

Okan Demirtaş, General Manager, 08-08-2019

• 10Antoinette de Leeuw01-07-2019

Het is een prachtig resort, het eten is fanatastisch en er is een fijn zandstrand bij de zee. Een zeer goede service/schoonmaak in de kamer.

Okan Demirtaş, General Manager, 08-07-2019

Dear Guest Thank you for taking the time to share your impressions. We appreciate your kind comments and certainly hope that your first visit to Side has made you curious enough to want to come back for more...Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

• 8A. Buenk04-11-2007

goede indruk,kan wel paar puntjes bedenken maar dat is echt zoeken! eentje dan:erg groot massaal.Voor de rest is alles goed geregeld en werkt het personeel als een geoliede maschine klantvriendelijk en goedgeluimd om de mensen tevreden te stellen.

• 7G. Smit26-07-2007

Ik vond de accommodatie een prachtige. Het zwembad is fantastisch, jammer maar één echte glijbaan, tweede stelt niets voor. Eten is erg matig, "gaarkeuken" idee. Er is één restaaurant waar je moet reserveren om apart te kunnen eten. Nivo is erbarmelijk, de bediening nog erger. Veel winkeltjes op het resort. Perfect weer!

Traveltroef

13 tips over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

• Linda, 14-05-2014

De dagexcursie, Manavgat met vaartocht door de Canyon geboekt bij Arke was geen succes. Dit lag geheel aan de regen waardoor we met teveel mensen in een half open boot opeengepakt zaten. De Nederlands sprekende Turkse gids was goed en gezellig. Het winkelen op de markt in Manavgat is super, echt aanrader.

• kiers, 16-07-2014

Markt in Manavgat is op maandag en donderdag, heen met dolmus busje 2, aan de overkant van de straat wachten en terug met dolmus 10, in de stad weer aan de overkant van de straat. Kost pp 1 euro, ook voor kinderen. Prima te doen. Taxi kost ong 10€

• Eline van der Jagt, 10-07-2018

Als je een super gave ervaring wilt meemaken, dan zou je moeten duiken in het zwembad en in de zee. De mensen die dit organiseren zijn erg eerlijk, professioneel en lief! Super ervaring!!

45 vragen over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

• Henk, 25-06-2019

voor zaken bij betalen?

Ik hoor dat je voor veel zaken (eten, drinken, activiteiten,etc) moet bijbetalen? Klopt dat?

• Zonneveld, 20-05-2019

Familiekamer tuinzijde

Hallo! Wij hebben een familiekamer aan de Tuinzijde type b. Er staat in de beschrijving geen balkon.

Zitten we dan beneden met onze kamer en is er dan evengoed een zitje? Of is er helemaal geen zitplek buiten aan je kamer?

• Dennis , 28-04-2019

jongeren

Zijn er ook veel nederlandse jongeren hier? Kinderen van 20 en 17 jaar gaan mee, maar wat aansluting is erg fijn.

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Balkan, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen