Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag33°23°
Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Pegasos World Hotel is een groot hotel. Hou je van een massaal all-inclusive hotel? Dan zit je hier dus goed. Voor gezinnen met kinderen is dit hotel zeker een aanrader vanwege de vele faciliteiten voor kinderen. Het personeel bij de receptie spreekt gebrekkig Engels en mag net wat gastvrijer zijn. Het overige personeel is dan weer wel gastvrij en zeker het animatieteam valt in de smaak. Benieuwd of Pegasos World Hotel Side iets voor jouw gezin is? Lees met ons mee.

Ben je op zoek naar een hotel met een waterpark? Dan ben je in Pegasos World Hotel aan het juiste adres. De zwembaden en glijbanen zijn volgens jullie fantastisch. Rondom het waterpark vind je mooie tuinen waar je een plekje in de zon verovert. Haal daarvoor eerst nog even een badlaken op.

Ben je gek op water, maar wil je eens wat anders doen dan zwemmen? Eline van der Jagt deelt een leuke to do tip: ‘Zeker de moeite waard om een keer te duiken in het zwembad en in het hotel. Super lieve en eerlijke mensen die dit verzorgen. Een dikke 10 voor de tijd die ze persoonlijk zullen besteden aan je.’

Het waterpark is niet het enige wat Pegasos World Hotel een geschikte plek maakt voor gezinnen met kinderen. Het animatieteam doet dat ook. Samantha schrijft dat zij echt zorgen voor een leuk en gezellig sfeertje. Elke dag is er wel wat leuks te doen. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een hotel met een Nederlands animatieteam. Maar ondanks dat de animateurs geen Nederlands spreken weten zij jong en oud toch te vermaken. Alexander Hendriks vult aan: ‘De shows in de avond waren van hoog niveau.’

Het eten in Pegasos World Hotel is gevarieerd. Dennis schrijft bijvoorbeeld dat er elke avond een ander thema is tijdens het diner. Wil je een cocktail of schepijsje? Hou er dan rekening mee dat je moet bijbetalen. Deze luxe versnaperingen zijn namelijk niet inbegrepen bij de all-inclusive formule.

Slapen doe je in een van de ruime hotelkamers in Pegasos World Hotel Side. Een beetje gehorig zijn de kamers wel en de hygiëne kan zo nu en dan wat beter. Al vindt een deel van de vakantiegangers de kamers schoon genoeg. De schoonmakers doen in ieder geval hard hun best en lopen de hele dag rond in het hotel.

Ligging

In Pegasos World Hotel zelf is super veel te doen, maar de directe omgeving is een stuk rustiger. Wel stopt er pal voor het hotel een bus die je naar Side brengt. Veel vakantiegangers die verbleven in Pegasos World Hotel Side deden dit en vinden het een aanrader. Toch liever relaxen? Verplaats je dan naar het privéstrand van het hotel. Hier rol je je handdoek uit in de zon of juist in de schaduw.

Zijn jouw kinderen echte waterratten? Vier met zijn allen vakantie in Pegasos World Hotel Side.

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

235 reviews over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in het Nederlands

Mooi hotel en mooie omgeving

17-3-2016

mooi hotel goede service de laatste dag hoorde wij ..dat je als je savonds laat vlieg ..moet je na 4 uur je drinken en eten betalen,,nooit mee gemaakt ... als je savonds laat aankomt ...krijg je ook geen geld terug ..is normaal ..maar dit i een slechte services..verder was het prima. erg mooi dolmus stopt bij hotel. erg schoon..personeel goed personeel vriendelijk

Gereisd Anders in maart 2016

Goed, maar kan beter!

Ann Fillieux
23-9-2015

De aankomst in het hotel is vlot verlopen. De kamer was heel mooi, ruim en vooral zeer netjes. Zeer rustig om te slapen wat super is, met zoveel hotelgasten. Grootste troef is het zwembad met aquapark. Het grote minpunt van het hotel vind ik de hygiëne in het restaurant, de chaos, erg schrijnend! Verschillende factoren: te jonge personeel & niet gemotiveerd, duidelijk niet opgeleid!! Vele mensen laten overvolle borden staan, maken veel lawaai, kinderen die krijsen, ik schrok er van hoeveel kinderen totaal geen manieren hebben, voetballen met tomaten, plassen in het restaurant, de ouders vinden dit allemaal leuk & grappig! Onvoorstelbaar, hoe moet dit verder?? Er is ruim voldoende eten, maar door de chaos en de vuiligheid kan je bijna onmogelijk van je maaltijd genieten. Zo vuil was het restaurant, zo proper waren de kamers. Voor ons toch een leuke vakantie ondanks de ergernissen in het restaurant, dit kan zoveel beter mits enkele aanpassingen :-)

Gereisd Anders in augustus 2015
Pegasos World Team, GENERAL MANAGER, 15-10-2015

Dear Guest

Thank you for choosing Pegasos World Hotel and taking time to write your lovely comments. We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and thank you for your feedback. We take all guests feedback on board and are grateful for any suggestions for improvements. We will share your lovely comments with the team. We look forward to welcoming you back again.

De moeite waard

Tom
22-7-2014

Bij aankomst enkele kleine probleempjes gehad met keycard en airco maar deze werden direct opgelost. Eten was zeer verzorgd doch een tikje eentonig . Enig minpuntje was dat de kamer bij aankomst niet echt proper was , de kamers worden blijkbaar op Maandag niet gepoetst (alleen op uitdrukkelijke vraag) . Doch bij aankomst op een Maandag zou vloer mogen gekuist zijn , de rest was in proper .

Gereisd Anders in juli 2014
Pegasos World Team, GENERAL MANAGER, 24-8-2015

Helemaal geweldig

Claudette
24-7-2010

Wij (gezin, 1 kind 6jr) zijn hier van 3 juli t/m 13 julli geweest. Het was helemaal toppie! Erg vriendelijk personeel, goed eten voor iedereen wat wils. Complex schoon en de kamers ook. (familiekamer), Annimatieteam is een leuke groep en de shows zijn ook leuk. Overdag genoeg snacks om te eten. Side ook leuk om even naar toe te gaan en de markt is ook leuk om te doen. Rond einde vakantie werd het wel wat drukker op het complex dus iets langer wachten op eten/drinken. Maar goed dat weet je als je All-in boekt, je bent niet de enige die dorst heeft. Kortom wij hebben het heel leuk gehad in Pegasos World.

Gereisd Anders in Sat Jul 24 2010 23:08:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Pegasos World Team, GENERAL MANAGER, Mon Aug 24 2015 19:32:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

jammer

Andre
28-9-2009

Wij zijn net terug van 11 dagen pegasos world,en vinden het ook geen 5 sterren waard !! De kamers worden slecht schoongemaakt ! Wel iedere dag schone handdoeken en soms mooie figuren op het bed ! Maar de wastafel en de wc is al die dagen niet gedaan. Het eten was zeker niet verkeerd maar was idd bijna koud. Het animatieteam hebben we weinig van meegekregen. Het is een heel mooi complex en een fantastisch zwembad,maar met maar 1 vieze wc bij het zwembad !! Zelf je drinken halen bij het eten en dan waren regelmatig de glazen op !! Er zijn heel veel punten waardoor wij het zeker geen 5 sterren vinden en gaan dan ook nooit meer terug. We hebben al 10 keer in een 5 sterren hotel gezeten in Turkije maar dit was echt het minste voor ons.

Gereisd Anders in Mon Sep 28 2009 23:37:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Pegasos World Team, GENERAL MANAGER, Fri Nov 06 2015 14:16:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Joyce
29-8-2009

Heerlijke vakantie gehad in Pegasos Worsld.Heerlijke zwembaden en lekker gegeten.Dat je 's avonds geen alcohol meer krijgt is niet zon probleem. Als je Hansan bij de beachbar een paar euro in zijn handen geeft krijg je gewoon alcohol !! Alleen geen bier want dat valt teveel op ! verder geweldig !!

Gereisd Anders in augustus 2009

super

Kirsten
29-6-2009

Gewoon een mooi hotel met lekker eten de hele dag door. Aardig personeel! super hotel gewoon, echt de sterren wel waard.

Gereisd Anders in juni 2009

Dear Guest

Thank you for choosing Pegasos World Hotel and taking time to write your lovely comments. We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and thank you for your feedback. We take all guests feedback on board and are grateful for any suggestions for improvements. We would like to notice you that we've taken into consideration all of your impressions you shared. Many thanks again for sparing time by evaluating our hotel. We look forward to welcoming you back again.

Prachtig zwembad

M.Maas
27-1-2009

een mooi opgezet hotel met een prachtig groot zwembad. het eten was prima maar erge lange rijen, zodat je als familie niet altijd tegelijk kon eten, maar dat weet je als je in zo'n groot hotel je vakantie gaat vieren. algemene indruk: prima al vaak in turkije geweest, dit was zeker niet de slechtste!!!!!!

Gereisd Anders in januari 2009

2008

Voor herhaling vatbaar

Jannie en Emilie
19-10-2008

mooi park, wel heel groot dus soms verdwaal je een beetje. het enige grote nadeel vonden wij dat de kamers heel gehorig waren. alles werd netjes schoongehouden en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. we hebben een week genoten dus het was een geslaagde vakantie!

Gereisd Anders in oktober 2008

Wel aardig

Familie van Riet
27-8-2008

Hallo, Wij (2volw.en 1 kind) zij in pegasus world geweest van 5-08-08 tot 19-08-08 en moet zeggen na de reviews hier te hebben gelezezen we zelf erg benieuwd waren.Wij zijn tot de conclusie gekomen dat dit absoluut geen 5* hotel is maar zeker ook dat de mensen die klagen over het eten gewoon inderdaad thuis kunnen blijven.Na 4 keer turkije hebben we absoluut beter gehad zeker qua hygiene en service maar eten was goed en gevarieerd.Als je bij de glijbanen onder het groene doek gaat liggen is er altijd plek en hoef je echt niet om 5 uur op.Oorontstekingen klopt maar dat komt dan vooral omdat de mensen te veel in het ondiepste gedeelte zitten daar waar de bacterien hoogtij vieren.De winkel(s) in het hotel vragen inderdaad schandalige woeker prijzen voor o.a luchtbedden.Een tip neem zelf dingen mee zoals chips en snoep als je dat wilt is in de winkel niet te betalen.Vragen? mail me dan groet

Gereisd Anders in augustus 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Balkan, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.