Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

9.6Fenomenaal

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Pegasos World Hotel is een groot hotel. Hou je van een massaal all-inclusive hotel? Dan zit je hier dus goed. Voor gezinnen met kinderen is dit hotel zeker een aanrader vanwege de vele faciliteiten voor kinderen. Het personeel bij de receptie spreekt gebrekkig Engels en mag net wat gastvrijer zijn. Het overige personeel is dan weer wel gastvrij en zeker het animatieteam valt in de smaak. Benieuwd of Pegasos World Hotel Side iets voor jouw gezin is? Lees met ons mee.

Ben je op zoek naar een hotel met een waterpark? Dan ben je in Pegasos World Hotel aan het juiste adres. De zwembaden en glijbanen zijn volgens jullie fantastisch. Rondom het waterpark vind je mooie tuinen waar je een plekje in de zon verovert. Haal daarvoor eerst nog even een badlaken op.

Ben je gek op water, maar wil je eens wat anders doen dan zwemmen? Eline van der Jagt deelt een leuke to do tip: ‘Zeker de moeite waard om een keer te duiken in het zwembad en in het hotel. Super lieve en eerlijke mensen die dit verzorgen. Een dikke 10 voor de tijd die ze persoonlijk zullen besteden aan je.’

Het waterpark is niet het enige wat Pegasos World Hotel een geschikte plek maakt voor gezinnen met kinderen. Het animatieteam doet dat ook. Samantha schrijft dat zij echt zorgen voor een leuk en gezellig sfeertje. Elke dag is er wel wat leuks te doen. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een hotel met een Nederlands animatieteam. Maar ondanks dat de animateurs geen Nederlands spreken weten zij jong en oud toch te vermaken. Alexander Hendriks vult aan: ‘De shows in de avond waren van hoog niveau.’

Het eten in Pegasos World Hotel is gevarieerd. Dennis schrijft bijvoorbeeld dat er elke avond een ander thema is tijdens het diner. Wil je een cocktail of schepijsje? Hou er dan rekening mee dat je moet bijbetalen. Deze luxe versnaperingen zijn namelijk niet inbegrepen bij de all-inclusive formule.

Slapen doe je in een van de ruime hotelkamers in Pegasos World Hotel Side. Een beetje gehorig zijn de kamers wel en de hygiëne kan zo nu en dan wat beter. Al vindt een deel van de vakantiegangers de kamers schoon genoeg. De schoonmakers doen in ieder geval hard hun best en lopen de hele dag rond in het hotel.

Ligging

In Pegasos World Hotel zelf is super veel te doen, maar de directe omgeving is een stuk rustiger. Wel stopt er pal voor het hotel een bus die je naar Side brengt. Veel vakantiegangers die verbleven in Pegasos World Hotel Side deden dit en vinden het een aanrader. Toch liever relaxen? Verplaats je dan naar het privéstrand van het hotel. Hier rol je je handdoek uit in de zon of juist in de schaduw.

Zijn jouw kinderen echte waterratten? Vier met zijn allen vakantie in Pegasos World Hotel Side.

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Traveltroef

1763 reviews over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

• 9Charifa El hamouni17-09-2019

Geweldig

Geweldig hotel. Super groot je verveeld je geen moment. Eten is geweldig ik ga zeker terug. Ik had van de kamers wel meer verwacht badkamer viel ook tegen maar verder was het hotel super.

Okan Demirtaş, General Manager, 19-09-2019

Beste gast, wat een mooi compliment voor ons hotel en vooral voor ons team! We zijn blij te horen dat u de service en het hele team erg goed vond. Bedankt voor deze uitstekende beoordeling van uw verblijf - we hopen u snel weer bij ons te zien.

Hartelijke groeten, Algemeen directeur Okan Demirtaş

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Cagri06-09-2019

Pegasos

Het animatieteam van het hotel is erg succesvol en benadert klanten vooral erg vriendelijk. De diners zijn erg leuk, de zwembaden zijn erg mooi en er zijn constant veel activiteiten beschikbaar in de zwembaden. Het strand is erg mooi, de activiteiten gaan de hele dag door

Okan Demirtaş, General Manager, 19-09-2019

Hartelijke groeten, Algemeen directeur Okan Demirtaş

• 10Sebastian21-08-2019

Goed hotel en verblijf

Het is een goed hotel met een restaurant waar je elke keer genoeg keuze hebt om uit te eten en zwembad is groot genoeg en gezellig. Als je binnenkomt heb je gelijk een zicht van wow het is geweldig en personeel is goed en gezellig public relation cihan the best

Okan Demirtaş, General Manager, 23-08-2019

Dear Guest,

Thank you for precious feedback on your experience during your staying. We pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. I look forward to wecoming you back to our hotel in the future. Yours sincerely, General Manager Okan Demirtaş

• 10Lotte19-07-2019

Geweldig hotel

Het is een mooi en groot hotel. Er zijn hele mooie glijbanen voor alle leeftijden. Het eten en drinken is hier lekker en goed geregeld, bijv. dat je bijna overal flesjes water kunt halen. Dit hotel is zeker een aanrader voor mensen van alle leeftijden!!

Okan Demirtaş, General Manager, 24-07-2019

Dear Guest Thank you for taking the time to share your impressions. We appreciate your kind comments and certainly hope that your first visit to Side has made you curious enough to want to come back for more...Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

• 10Kardelen19-07-2019

Zeker aan te raden!

Het is echt een top hotel! Alles is in het hotel inbegrepen. De mensen die hier werken zijn ook super vriendelijk.

Okan Demirtaş, General Manager, 24-07-2019

Dear Guest Thank you very much for the evaluation and compliments placed on Zoover
    We are happy to find out about your satisfaction in regard of the visit at our hotel. It would be our pleasure to welcome you again at any other occasion. Best Regards General Manager Okan Demirtaş

• 10Bjørn Plaggenborg15-07-2019

Zwembad is prachtig hotel ook heel mooi

De lobby is prachtig en alles erbuiten is ook heel mooi

• 10Lotte Braamhaar14-07-2019

Erg schoon en mooi

Dat het erg groot is. Het is geen ‘hotel’, maar allemaal appartement blokken, dus een soort park

• 9Melanie akker08-07-2019

Heerlijke vakantie bestemming

Een super mooi schoon en net hotel. Groot maar toch erg overzichtelijk, voor de kinderen meer als genoeg te doen prachtige zwembaden en heerlijk direkt aan het strand. S'avonds ook genoeg vermaak voor jong en oud

• 9Lisa27-05-2019

Heerlijk

Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Dat staat echt boven alles. Er zijn veel kamers , maar dat heb je niet door, zo groot is het zwembad, heerlijk! Het park is verzorgd en de stukken met gras en bomen zorgt voor rust. Ook het eten is goed, smaakvol en veel keuzes. Als je op zoek ben naar natuur en avontuur, moet je niet hier naartoe gaan. Maar voor ontspanning en relaxing, zit je hier op de juiste plek!

Al met al: Heerlijk om er tussenuit te gaan!

Okan Demirtaş, General Manager, 29-05-2019

• 9Mandy wessling27-05-2019

Prima verblijf: veelzijdig hotel & leuke glijbanen

Heerlijk verblijf met een vriendin. Het is een echt familiehotel: ondanks dat het hele hotel volgeboekt was hebben we rustige plekjes kunnen opzoeken om heerlijk uit te rusten. Enorm vriendelijk personeel!! Echt super fijn! De service is super: ze helpen je overal en doen echt hun uiterste best om het naar je zin te maken. Alles is ook perfect schoon.. en dat met zoveel gasten! Goed om te weten is dat het een echt familiehotel is met veel kinderen: een gezellige boel! De all inclusive is prima: heerlijk eten met enorm veel keuze. Veel drankjes zijn gratis, maar goed om te weten is dat er ook betaalde drankjes zijn (zoals verse jusdorange, luxe cocktails etc). Wij zijn blij :)

Okan Demirtaş, General Manager, 29-05-2019

Dear Guest What a nice compliment to our hotel and most of all our team! We are happy to hear that you found the service and whole team very good Thank you for this excellent review of your stay - we hope to see you back with us in the not too distant future. Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

Traveltroef

13 tips over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

• Linda, 14-05-2014

De dagexcursie, Manavgat met vaartocht door de Canyon geboekt bij Arke was geen succes. Dit lag geheel aan de regen waardoor we met teveel mensen in een half open boot opeengepakt zaten. De Nederlands sprekende Turkse gids was goed en gezellig. Het winkelen op de markt in Manavgat is super, echt aanrader.

• kiers, 16-07-2014

Markt in Manavgat is op maandag en donderdag, heen met dolmus busje 2, aan de overkant van de straat wachten en terug met dolmus 10, in de stad weer aan de overkant van de straat. Kost pp 1 euro, ook voor kinderen. Prima te doen. Taxi kost ong 10€

• Eline van der Jagt, 10-07-2018

Als je een super gave ervaring wilt meemaken, dan zou je moeten duiken in het zwembad en in de zee. De mensen die dit organiseren zijn erg eerlijk, professioneel en lief! Super ervaring!!

45 vragen over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

• Henk, 25-06-2019

voor zaken bij betalen?

Ik hoor dat je voor veel zaken (eten, drinken, activiteiten,etc) moet bijbetalen? Klopt dat?

• Zonneveld, 20-05-2019

Familiekamer tuinzijde

Hallo! Wij hebben een familiekamer aan de Tuinzijde type b. Er staat in de beschrijving geen balkon.

Zitten we dan beneden met onze kamer en is er dan evengoed een zitje? Of is er helemaal geen zitplek buiten aan je kamer?

• Dennis , 28-04-2019

jongeren

Zijn er ook veel nederlandse jongeren hier? Kinderen van 20 en 17 jaar gaan mee, maar wat aansluting is erg fijn.

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Balkan, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen