Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag29°22°
Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Pegasos World Hotel is een groot hotel. Hou je van een massaal all-inclusive hotel? Dan zit je hier dus goed. Voor gezinnen met kinderen is dit hotel zeker een aanrader vanwege de vele faciliteiten voor kinderen. Het personeel bij de receptie spreekt gebrekkig Engels en mag net wat gastvrijer zijn. Het overige personeel is dan weer wel gastvrij en zeker het animatieteam valt in de smaak. Benieuwd of Pegasos World Hotel Side iets voor jouw gezin is? Lees met ons mee.

Ben je op zoek naar een hotel met een waterpark? Dan ben je in Pegasos World Hotel aan het juiste adres. De zwembaden en glijbanen zijn volgens jullie fantastisch. Rondom het waterpark vind je mooie tuinen waar je een plekje in de zon verovert. Haal daarvoor eerst nog even een badlaken op.

Ben je gek op water, maar wil je eens wat anders doen dan zwemmen? Eline van der Jagt deelt een leuke to do tip: ‘Zeker de moeite waard om een keer te duiken in het zwembad en in het hotel. Super lieve en eerlijke mensen die dit verzorgen. Een dikke 10 voor de tijd die ze persoonlijk zullen besteden aan je.’

Het waterpark is niet het enige wat Pegasos World Hotel een geschikte plek maakt voor gezinnen met kinderen. Het animatieteam doet dat ook. Samantha schrijft dat zij echt zorgen voor een leuk en gezellig sfeertje. Elke dag is er wel wat leuks te doen. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een hotel met een Nederlands animatieteam. Maar ondanks dat de animateurs geen Nederlands spreken weten zij jong en oud toch te vermaken. Alexander Hendriks vult aan: ‘De shows in de avond waren van hoog niveau.’

Het eten in Pegasos World Hotel is gevarieerd. Dennis schrijft bijvoorbeeld dat er elke avond een ander thema is tijdens het diner. Wil je een cocktail of schepijsje? Hou er dan rekening mee dat je moet bijbetalen. Deze luxe versnaperingen zijn namelijk niet inbegrepen bij de all-inclusive formule.

Slapen doe je in een van de ruime hotelkamers in Pegasos World Hotel Side. Een beetje gehorig zijn de kamers wel en de hygiëne kan zo nu en dan wat beter. Al vindt een deel van de vakantiegangers de kamers schoon genoeg. De schoonmakers doen in ieder geval hard hun best en lopen de hele dag rond in het hotel.

Ligging

In Pegasos World Hotel zelf is super veel te doen, maar de directe omgeving is een stuk rustiger. Wel stopt er pal voor het hotel een bus die je naar Side brengt. Veel vakantiegangers die verbleven in Pegasos World Hotel Side deden dit en vinden het een aanrader. Toch liever relaxen? Verplaats je dan naar het privéstrand van het hotel. Hier rol je je handdoek uit in de zon of juist in de schaduw.

Zijn jouw kinderen echte waterratten? Vier met zijn allen vakantie in Pegasos World Hotel Side.

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

119 reviews over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in het Nederlands

Sharon hubers
16-6-2019

Prachtig zwembad waarin mij zijn van 3 zich prima heeft gemaakt. Heel veel toezicht van opgeleide badmeester. Nette kamers en prima service

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Okan Demirtaş, General Manager, 18-6-2019

Dear Guest What a nice compliment to our hotel and most of all our team! We are happy to hear that you found the service and whole team very good Thank you for this excellent review of your stay - we hope to see you back with us in the not too distant future. Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

Ontspannen!

Buijzen
15-6-2019

Pegasos is een mooi groot resort met veel faciliteiten. Het entertainment is erg professioneel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel en de zwembaden zijn erg schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Okan Demirtaş, General Manager, 18-6-2019

Dear Guest Thank you for taking the time to share your impressions. We appreciate your kind comments and certainly hope that your first visit to Side has made you curious enough to want to come back for more...Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

Het geld meer dan waard.

Cristina
13-6-2019

Schoon en mooi. Leuk entertainment. Gevarieerd en lekker eten. Leuke sportactiviteiten.

Okan Demirtaş, General Manager, 18-6-2019

Dear Guest Thank you for choosing Pegasos World Hotel and taking time to write your lovely comments. We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and thank you for your feedback. We take all guests feedback on board and are grateful for any suggestions for improvements. We will share your lovely comments with the team. We look forward to welcoming you back again. Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

Andy
8-6-2019

Super resort. Echt genoten van zwembaden en de glijbanen. Gaan zeker weer terug hier naar toe. Voor kinderen is het echt geweldig. Personeel zeer vriendelijk. Toiletten worden steeds schoon gehouden. Enige klein minpuntje was dat de kamers beetje gehorig zijn, maar goed dat heb je ook bij de beste hotels in Nederland.

Fantastisch en luxe

Diane
6-6-2019

We hebben enorm genoten van ons verblijf. Mooi luxe hotel waar niks ontbreekt. Alles mooi schoon en lief personeel.

Okan Demirtaş, General Manager, 11-6-2019

Dear Guest Thank you very much for the evaluation and compliments placed on Zoover
We are happy to find out about your satisfaction in regard of the visit at our hotel. It would be our pleasure to welcome you again at any other occasion. Best Regards General Manager Okan Demirtaş

Perfecte vakantie voor iedereen!

Berendsen
2-6-2019

Het is een prachtige plek, heerlijk genoten met mijn meiden. Perfect!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Okan Demirtaş, General Manager, 11-6-2019

voor kinderen top, voor volwassenen te vermijden

charline
30-5-2019

Hotel gekozen ifv onze dochter (4j). Voordien veel slechte reviews gelezen, maar die zijn wat overdreven. Te vermijden in hoog seizoen, alsook zonder kinderen. Erg geliefd bij Russen, Engelsen en Scandiavische volk. Score van meer dan 9 is ook wel teveel. Heel commercieel ingesteld! Ruim opgezet, maar goed onderhouden! Top ligging. Zwembad voor kinderen top. Kidsclub niet aan te raden. Minidisco wel super, maar eerder kidsdisco dan mini (te moeilijk voor de mini's) Obers bedienen enkel klanten die hun fooien op voorhand. Wij betalen niemand om ons schoothondje te zijn! Verkopers rond zwembad (spa, coiffeur, parasailing,...) erg storend !! Goed aanbod animatie. Safe te betalen. Harde matrassen! Enkel softijs inbegrepen (op uithoek domein!) en altijd lange wachtrij!! Aan het zwembad is ijs dan weer te betalen en tactisch centraal gelegen (vinden wij niet ok!!) Algemeen leuke vakantie gehad, maar twijfelgeval om terug te komen.

Okan Demirtaş, General Manager, 11-6-2019

Dear Guest, First of all, we would like to thank you for sharing your precious opinions with us about our hotel. We regret that your stay didn’t pass the way you imagined it. Within the structure of TT Hotels, our main target is to assure the guest satisfaction completely. That’s why employing qualified staff and creating the areas needed by all kinds of guests are too important action points for us. We would like to notice you that we've taken into consideration all of your impressions you shared. Many thanks again for sparing time by evaluating our hotel. With the wishes of welcoming you again and providing you better vacation memories. Kindest regards, General Manager Okan Demirtaş

Geweldig!

Jessika
28-5-2019

Zeer uitgebreid resort, alles goed geregeld! Goeie handdoeken service, aardig personeel! Zeker 5 sterren waard 👍🏽

Okan Demirtaş, General Manager, 30-5-2019

Fantastisch voor groot en klein!!

Diana Bos
28-5-2019

Geweldig waterpark!! Zeer vriendelijke mensen! En wat een mooi aangelegd park!

Voor herhaling vatbaar

Louise Vermeulen
28-5-2019

Super luxe hotel, heel schoon, vriendelijke mensen

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Balkan, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.