Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag33°24°
Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Pegasos World Hotel is een groot hotel. Hou je van een massaal all-inclusive hotel? Dan zit je hier dus goed. Voor gezinnen met kinderen is dit hotel zeker een aanrader vanwege de vele faciliteiten voor kinderen. Het personeel bij de receptie spreekt gebrekkig Engels en mag net wat gastvrijer zijn. Het overige personeel is dan weer wel gastvrij en zeker het animatieteam valt in de smaak. Benieuwd of Pegasos World Hotel Side iets voor jouw gezin is? Lees met ons mee.

Ben je op zoek naar een hotel met een waterpark? Dan ben je in Pegasos World Hotel aan het juiste adres. De zwembaden en glijbanen zijn volgens jullie fantastisch. Rondom het waterpark vind je mooie tuinen waar je een plekje in de zon verovert. Haal daarvoor eerst nog even een badlaken op.

Ben je gek op water, maar wil je eens wat anders doen dan zwemmen? Eline van der Jagt deelt een leuke to do tip: ‘Zeker de moeite waard om een keer te duiken in het zwembad en in het hotel. Super lieve en eerlijke mensen die dit verzorgen. Een dikke 10 voor de tijd die ze persoonlijk zullen besteden aan je.’

Het waterpark is niet het enige wat Pegasos World Hotel een geschikte plek maakt voor gezinnen met kinderen. Het animatieteam doet dat ook. Samantha schrijft dat zij echt zorgen voor een leuk en gezellig sfeertje. Elke dag is er wel wat leuks te doen. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een hotel met een Nederlands animatieteam. Maar ondanks dat de animateurs geen Nederlands spreken weten zij jong en oud toch te vermaken. Alexander Hendriks vult aan: ‘De shows in de avond waren van hoog niveau.’

Het eten in Pegasos World Hotel is gevarieerd. Dennis schrijft bijvoorbeeld dat er elke avond een ander thema is tijdens het diner. Wil je een cocktail of schepijsje? Hou er dan rekening mee dat je moet bijbetalen. Deze luxe versnaperingen zijn namelijk niet inbegrepen bij de all-inclusive formule.

Slapen doe je in een van de ruime hotelkamers in Pegasos World Hotel Side. Een beetje gehorig zijn de kamers wel en de hygiëne kan zo nu en dan wat beter. Al vindt een deel van de vakantiegangers de kamers schoon genoeg. De schoonmakers doen in ieder geval hard hun best en lopen de hele dag rond in het hotel.

Ligging

In Pegasos World Hotel zelf is super veel te doen, maar de directe omgeving is een stuk rustiger. Wel stopt er pal voor het hotel een bus die je naar Side brengt. Veel vakantiegangers die verbleven in Pegasos World Hotel Side deden dit en vinden het een aanrader. Toch liever relaxen? Verplaats je dan naar het privéstrand van het hotel. Hier rol je je handdoek uit in de zon of juist in de schaduw.

Zijn jouw kinderen echte waterratten? Vier met zijn allen vakantie in Pegasos World Hotel Side.

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in het Nederlands

Fantastisch & super compleet .. een droomlocatie!

Mignon Bosch
2-6-2019

Echt super! Nog niet eerder zo'n groot en mooi zwembad gezien. Heerlijk en afwisselend eten. Schitterende tuin en direct aan het strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gratis ligbedden en handdoeken, zelfs de cocktails zijn inclusive en ook prima gratis Wifi in de lobby. We waren met 3 meiden van 17-19 jaar die zich ook prima hebben vermaakt op het park.

Okan Demirtaş, General Manager, 11-6-2019

Dear Guest Thank you very much for the evaluation and compliments placed on Zoover
We are happy to find out about your satisfaction in regard of the visit at our hotel. It would be our pleasure to welcome you again at any other occasion. Best Regards General Manager Okan Demirtaş

Leuke activiteiten

Eric
1-6-2019

Bij aankomst werden we goed ontvangen onze koffers werden naar onze kamer gebracht. Ze hebben een vast animatie programma om je leuk bezig te houden. De glijbanen zijn niet al te snel maar leuk genoeg. Ze hebben weeklijkse shows die wij echt leuk vonden. De lifegaurds zijn erg bang dat er wat met je gebeurd dus ze kunnen flink op je lip zitten. Er is ook een glijbaan waar je 18+ voor moet zijn wat wij niet helemaal begrijpen maar al met al wel een aanrader

Okan Demirtaş, General Manager, 11-6-2019

Dear Guest, First of all, we would like to thank you for sharing your precious opinions with us about our hotel. We regret that your stay didn’t pass the way you imagined it. Within the structure of TT Hotels, our main target is to assure the guest satisfaction completely. That’s why employing qualified staff and creating the areas needed by all kinds of guests are too important action points for us. We would like to notice you that we've taken into consideration all of your impressions you shared. Many thanks again for sparing time by evaluating our hotel. With the wishes of welcoming you again and providing you better vacation memories. Kindest regards, General Manager Okan Demirtaş

Geweldig

Monique
1-6-2019

Waren voor de 4de keer hier.. Nu 11 dagen geweest Geweldig Zeker al het personeel Mehmet berrin en alle andere..geweldig hoe alles kan en voor je gedaan word Geef je respect dan krijg je respect. We gaan zeker nog voor een 5de keer

Okan Demirtaş, General Manager, 11-6-2019

Dear Guest What a nice compliment to our hotel and most of all our team! We are happy to hear that you found the service and whole team very good Thank you for this excellent review of your stay - we hope to see you back with us in the not too distant future. Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

Preisdaler

Ok Voor 8 dagen maar niet weer.

M.
6-5-2019

Momenteel verblijven we hier nog en hoe dit hotel aan n 9.5 komt is voor ons toch wat dubieus . De zwembaden zijn prachtig alleen op elke 5 meter zit een lifeguard waarvan de kinderen echt niks mogen. De kamer is ruim maar zonder balkon , onze natte badkleding moeten we dus uit een schuifdeurtje hangen voor 4 man . De Wi-Fi is duur, voor 4 kost het 45 eu en voor 3 pers.30 eu. De matrassen zijn echt keihard ,zelfs van de kids. Verder ligt t hotel erg afgelegen , aangezien er savonds amper animatie (Overdag helemaal niets gezien ) kan je niet even naar n winkeltje , je moet n dolmus of taxi pakken . Het eten is uitstekend ,elke avond hoop keuze. Verder zit het vol met Russen , waar alles ook op gericht lijkt te zijn. Voor de prijs wat wij betaald hebben is t ok voor 8 dagen maar zou toch volgende keer een ander hotel kiezen ookal zijn dr zwembaden echt fantastisch .

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Okan Demirtaş, General Manager, Tue May 07 2019 11:31:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest, First of all, we would like to thank you for sharing your precious opinions with us about our hotel. We regret that your stay didn’t pass the way you imagined it. We have bed softeners you can request from reception or public relations department. Probably you have booked your room as a non balcony room. If you are not happy with your room please contact with public relations team they will help you. We would like to notice you that we've taken into consideration all of your impressions you shared. Many thanks again for sparing time by evaluating our hotel. With the wishes of welcoming you again and providing you better vacation memories. Kindest regards, General Manager Okan Demirtaş

geweldig

monique
5-10-2018

alles was super..echt niks op aan te merken..was de derde keer dat we gingen..zelfde temp als in mei tussen 30 en 38 ,alleen in mei was het beter uit te houden. personeel.super..1voor 1..eten super drinken super..netheid..super..hulp van personeel super..als je een kids en volwassenen vakantie wilt dan zit je hier aan het goede adres..echt niks op aan te merken

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 10-10-2018

Dear Guest Thank you for taking the time to share your impressions. We appreciate your kind comments and certainly hope that your first visit to Side has made you curious enough to want to come back for more...Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

Mooi hotel maar nooit meer.

Jurgen Cattel
30-9-2018

Een mooi hotel met goede faciliteiten. Groot zwembad en voor de jeugd een aantrekkelijk glijbanen park. Erg schoon overal. Wij waren hier 11 jaar geleden ook een keer en hadden problemen met de airco. Dit was ook nu weer het geval. Een niet werkende airco zorgt er al snel voor dat het 35 graden wordt op de kamer. Wij waren met 3 personen op een 4 persoon kamer. 2 bedden waren goed maar er waren ook 2 rare slechte korte keiharde slaapstoelen/bankjes die echt een aanfluiting zijn. Je kon dan om een topper vragen maar dit gaf niet veel meer comfort. Het personeel was wisselend. Sommige waren vriendelijk en veel waren alleen maar bezig fooitjes te oogsten bij de vele Russen die er waren. Ongeveer 70% van de gasten kwamen uit Rusland. Het eten was van goede kwaliteit maar erg eentonig. Als je niet van stoofpot houdt heb je het bij het diner niet best. Het ontbijt was daarentegen erg goed en uitgebreid. Na 2x zullen wij niet meer terugkomen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Okan Demirtaş, General Manager, Thu Oct 04 2018 11:49:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een super vakantie gehad in dit hele mooie resort.

Anouk
22-8-2018

Super hotel, heel vriendelijk personeel, geweldige glijbanen en zwembaden en het strand was top. Eten was gevarieerd en erg lekker. Kamers waren ruim en werden goed schoongemaakt. Je moet voor de meeste ijsjes betalen dat is op zich jammer. En de muziek s'avonds en in de disco zou wat meer van deze tijd mogen zijn. Maar dat zijn kleine dingen hoor want het was verder top.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 7-9-2018

Familie vakantie

Maaike
8-7-2018

Het was bij aankomst heel goed we waren zeer goed ontvangen we waren begleid naar de kamer de kamer is heel goed verzorgd het weer is uitstekend het park is super goed de kinderen zijn super blij met het verblijf

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 11-7-2018

super vakantie vooral het aqua park!

Debbie
26-6-2018

We hebben een geweldige week gehad wat een mega park er kunnen 3,5 duizend gasten verblijven. In onze week waren er 3 duizend er was toch nog wel plek om te liggen ook aan het strand. Het aqua park vonden wij de topper van het hotel het werd door de life guard's heel strak in de gaten gehouden wat ons een zeer prettig gevoel gaf super aardige jongens ze hadden plezier in hun werk!!!Kunnen ze van de receptie nog een voorbeeld aannemen behalve de jonge Nederlands sprekende jongen de rest vond ik helemaal niet geschikt hiervoor. Ze vroegen nog niet eens of alles naar wens was geweest etc. de rest van het personeel allemaal even aardig ze doen alles voor je! Voor een gratis ijsje moet je ver lopen ook om wat drinken te halen meerdere dingen ver afgelegen flesjes water kun je bijna overal pakken. Kamers zijn heel gehorig erg jammer en badkamer aan een opknapbeurt toe maar wel super schoon! 4 sterren meer dan waard maar geen 5

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 30-6-2018

Geweldig.2de keer en volgend jaar weer

Monique
1-6-2018

Alles was super...kan maar 1 minpuntje noemen..de bedden in block2..keihard maar opgelost met een toppermatras dus eigenlijk geen minpuntje. En al het personeel..emrulah erdohan ogus anill..fantastich..al het bar personeel..de entertainer super gozer..heel de dag door kan je bezig zijn als je wilt.voor jong en oud.zelfs de toilet damens.super..1advies..boek een privetransfer gelijk bij reisburo..dan ben je er sneller... En al die klagers..schijt aan hebben Top vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 5-7-2018

Dear Guest Thank you for choosing Pegasos World Hotel and taking time to write your lovely comments. We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and thank you for your feedback. We take all guests feedback on board and are grateful for any suggestions for improvements. We will share your lovely comments with the team. We look forward to welcoming you back again. Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Balkan, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.