Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag34°24°
Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Pegasos World Hotel is een groot hotel. Hou je van een massaal all-inclusive hotel? Dan zit je hier dus goed. Voor gezinnen met kinderen is dit hotel zeker een aanrader vanwege de vele faciliteiten voor kinderen. Het personeel bij de receptie spreekt gebrekkig Engels en mag net wat gastvrijer zijn. Het overige personeel is dan weer wel gastvrij en zeker het animatieteam valt in de smaak. Benieuwd of Pegasos World Hotel Side iets voor jouw gezin is? Lees met ons mee.

Ben je op zoek naar een hotel met een waterpark? Dan ben je in Pegasos World Hotel aan het juiste adres. De zwembaden en glijbanen zijn volgens jullie fantastisch. Rondom het waterpark vind je mooie tuinen waar je een plekje in de zon verovert. Haal daarvoor eerst nog even een badlaken op.

Ben je gek op water, maar wil je eens wat anders doen dan zwemmen? Eline van der Jagt deelt een leuke to do tip: ‘Zeker de moeite waard om een keer te duiken in het zwembad en in het hotel. Super lieve en eerlijke mensen die dit verzorgen. Een dikke 10 voor de tijd die ze persoonlijk zullen besteden aan je.’

Het waterpark is niet het enige wat Pegasos World Hotel een geschikte plek maakt voor gezinnen met kinderen. Het animatieteam doet dat ook. Samantha schrijft dat zij echt zorgen voor een leuk en gezellig sfeertje. Elke dag is er wel wat leuks te doen. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een hotel met een Nederlands animatieteam. Maar ondanks dat de animateurs geen Nederlands spreken weten zij jong en oud toch te vermaken. Alexander Hendriks vult aan: ‘De shows in de avond waren van hoog niveau.’

Het eten in Pegasos World Hotel is gevarieerd. Dennis schrijft bijvoorbeeld dat er elke avond een ander thema is tijdens het diner. Wil je een cocktail of schepijsje? Hou er dan rekening mee dat je moet bijbetalen. Deze luxe versnaperingen zijn namelijk niet inbegrepen bij de all-inclusive formule.

Slapen doe je in een van de ruime hotelkamers in Pegasos World Hotel Side. Een beetje gehorig zijn de kamers wel en de hygiëne kan zo nu en dan wat beter. Al vindt een deel van de vakantiegangers de kamers schoon genoeg. De schoonmakers doen in ieder geval hard hun best en lopen de hele dag rond in het hotel.

Ligging

In Pegasos World Hotel zelf is super veel te doen, maar de directe omgeving is een stuk rustiger. Wel stopt er pal voor het hotel een bus die je naar Side brengt. Veel vakantiegangers die verbleven in Pegasos World Hotel Side deden dit en vinden het een aanrader. Toch liever relaxen? Verplaats je dan naar het privéstrand van het hotel. Hier rol je je handdoek uit in de zon of juist in de schaduw.

Zijn jouw kinderen echte waterratten? Vier met zijn allen vakantie in Pegasos World Hotel Side.

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

191 reviews over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in het Nederlands

2008

???????

r kreemer
13-11-2008

Wij zijn in juli geweest en hebben het heel goed gehad, niks geen darmklachten en koud eten enz. Is er in die korte tijd echt zoveel veranderd, of is alles later in het jaar zoveel slechter? ik neem mensen die alleen maar klagen en een 1 geven niet serieus, maar de mensen die een voldoende geven daarin ben ik wel geintreseerd naar hun minpuntjes

Gereisd Familie in november 2008

Dear Guest

Thank you for choosing Pegasos World Hotel and taking time to write your lovely comments. We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and thank you for your feedback. We take all guests feedback on board and are grateful for any suggestions for improvements. We would like to notice you that we've taken into consideration all of your impressions you shared. Many thanks again for sparing time by evaluating our hotel. We look forward to welcoming you back again.

Heerlijke winterzon!!

Willeke Spruit-Boele
4-11-2008

Heerlijk 30 graden in een luxe kindvriendelijk resort waar je echt niets te kort kom. Voor jonge kinderen is het personeel helemaal super.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pegasos World Team

Prima hotel, wat een gezeur hier!

Christa
24-10-2008

Wat een opluchting en wat een GEZEUR hier op de site!!!!!! Het hotel is prachtig.De kamers zijn prima,zeer groot met een afsluitbaar gedeelte voor de kinderen.Wat het eten betreft, ik snap niet dat mensen daar over klagen. Er is zoveel keuze, dat er gewoon wel iets bij moet zijn dat je lekker vindt!Zelfs de kinderen hebben telkens goed gegeten! Inderdaad is het geen Hollandse kost en wat de boer niet kent dat vreet ie niet! Maar wij hebben iedere keer weer lekker gegeten. Het zwembad is prachtig! Met kleine kinderen is het afzonderlijke kinderbad met de kleine glijbanen ideaal. Het grote zwembad is prachtig in Hawaii stijl. Het strand is heerlijk met een rustige afloop in zee. Goed voor uren speelgenot. Dat het masaal is, tsja, dat weet je als je een hotel boekt met 800 kamers. Een aanrader voor gezinnen en mensen glijbaan/zwembad liefhebbers en als je groot en massaal niet erg vindt

Dit nooit meer!!!

yvonne
23-10-2008

mag geen 5-sterren resort zijn. eten matig, vaak koud. Zelf drank halen, tafel dekken en afruimen.Vieze toiletten. Slecht schoongemaakt, alleen de prullenbakken werden geleegd. weinig animatie. alleen de kamers waren relatief schoon en netjes. Ga er nooit meer heen. Heb div.all-inclusieve hotels bezocht in turkije, dit was echt de slechtste.

Afschuwelijk hotel

Linda
20-10-2008

Wat een afschuwelijk ervaring is dit hotel zeg. Ga hier dus nooit van je leven naar toe. Ik was blij dat we weer naar huis gingen. 6 op de 10 mensen liepen met darmklachten, personeel verschrikkelijk onaardig, frisdrank was of lauw of op of je had 20 wachtende voor je. Ik snap niet dat dit hotel sterren heeft en als er mensen zeggen dat het eten goed is... nou soory dan eten zeker uit een vuilniszak! een super maar dan ook super SLECHT hotel

Pegasos World Team

Bezocht met 2 gezinnen met kleine kinderen.

Christa
20-10-2008

Wat een opluchting en wat een GEZEUR hier op de site!!!!!! Het hotel is werkelijk prachtig. De kamers zijn prima, zeer groot met een afsluitbaar gedeelte voor de kinderen. Ideaal dus. Wat het eten betreft, ik snap niet dat mensen daar over klagen. Er is werkelijk zoveel keuze, dat er gewoon wel iets bij moet zijn dat je lekker vindt!!! Zelfs de kinderen hebben telkens goed gegeten! Inderdaad is het natuurlijk geen Hollandse kost en wat de boer niet kent dat vreet ie niet! Maar wij hebben echt iedere keer weer lekker gegeten. Het zwembad is prachtig! Met kleine kinderen is het afzonderlijke kinderbad met de diverse kleine glijbanen ideaal. Je hebt de hele dag geen kind aan ze. In het grote zwembad is prachtig in Hawai stijl. Het strand is heerlijk met een rustige afloop in zee. Goed voor uren speelgenot. Dat het masaal is, tsja, dat weet je als je een hotel boekt met 800 kamers. Een aanrader voor gezinnen en mensen glijbaan/zwembad liefhebbers en als je groot en massaal niet erg vindt

Pegasos World Takımı, GENERAL MANAGER, 6-11-2015

Prima resort

Bertine
19-10-2008

We zijn hier met een groep van 10 (6 volw/4 kids) heen geweest, en we vonden het hartstikke goed. de ligging is fantastisch, zo vlakbij zee. Het zwembad is megagroot en schoon, de kamers zijn prima en er is eten in overvloed. Wat wil je nog meer? We konden 1 minpunt bedenken: De verdiepingen van het hotel zijn afgezet met lage, horizontale hekwerken. Als kinderen erop klimmen vallen ze 4 verdiepingen naar beneden. Echt heel gevaarlijk. Maar dat is het enige puntje tegenover vele pluspunten. Een absolute aanrader!

Super hotel

Mevr. de Leeuw
3-10-2008

Wat een super hotel! Erg genoten van het grote zwembad, erg mooi in hawaii stijl opgezet. Voor de kids veel te doen. Op zich kunnen kinderen bij het zwembad veilig spelen, maar sommige ouders zijn te beroerd om van hun bedje af te komen om op hun eigen kind te letten, waardoor er onveilige situaties ontstaan. Het is een erg groot complex, waarvan je niet zoveel merkt, 's avonds is het wel een gekkenhuis in de eetzaal. Maar dat weet je als je all-in zit. Het personeel rent zijn benen uit zijn lijf om voor iedereen schone tafeltjes te regelen, overigens erg vriendelijk, als je dat zelf ook bent. Ongelovelijk wat sommige mensen onbeschoft kunnen doen! Het eten is prima, voldoende keus, maar je moet ervan houden. Als je een elke avond hetzelfde opschept ben je het snel zat ja. 1 minpunt; voor veel dingen moet je bijbetalen (verse jus bij het ontbijt, ijs) Wij komen nog wel een keer terug!

Pegasos World Team

of naar patty of pegasus voor klisma

antoine
29-9-2008

wat een mooi hotel en een gigantisch mooi zwembad.en wat een chagerijnige medewerkers eenigste die wel vriendelijk waren de schoonmakers van je kamer die waren ok.vragen om wat te drinken nou soms kan je dat beter niet vragen want dan staan ze je aan te kijken alsof je een debiel bent.eten is zeer slecht eieren koud brocolli,spinazie bruin en koud enigste wat niet slecht was was het eten buiten om het hotel.en vraagt als u gaat niet om de chef want die heeft zoveel moed als je hem iets vraagt loopt hij snel weg nou na het eten liep ik ook snel maar dan naar het toilet met pijn in me buik net als de rest dus patty volgend jaar ibiza

Gereisd Familie in september 2008

tegen gevallen na de 2e keer

schweig
29-9-2008

weet niet waar het aan ligt maar alles is oke, behalve het eten een tonig vies en koud,bedienning zeer slecht zo zlecht dat je er ruzie door kreeg met het personeel of je moet blond zijn met grote tieten dan was er niks aan de hand bij de bali. laatste dag werd je als een hond behandeld ze gooide het geld naar je toe. vorig jaar was het er oke dus nu met 11 man er heen ,deze waren mee gegaan op ons woord val dit even tegen deze mensen hebben turkey wel gezien jammer had niet gehoeven , zelfs in side werden de vrouwen als hoeren uit gemaakt of zijn deze tieten echt mag ik even voelen ook kwamen wij mensen bij conny's bar tegen ook zij waren er voor de 2e keer en was ook hun laatste keer in pegasos world daar hebben we warm en heerlijk gegeten. als er mensen zijn die er niet mee eens zijn komen zij niet veder dan mac donald's

Gereisd Familie in september 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Balkan, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.