Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag29°21°
Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Pegasos World Hotel is een groot hotel. Hou je van een massaal all-inclusive hotel? Dan zit je hier dus goed. Voor gezinnen met kinderen is dit hotel zeker een aanrader vanwege de vele faciliteiten voor kinderen. Het personeel bij de receptie spreekt gebrekkig Engels en mag net wat gastvrijer zijn. Het overige personeel is dan weer wel gastvrij en zeker het animatieteam valt in de smaak. Benieuwd of Pegasos World Hotel Side iets voor jouw gezin is? Lees met ons mee.

Ben je op zoek naar een hotel met een waterpark? Dan ben je in Pegasos World Hotel aan het juiste adres. De zwembaden en glijbanen zijn volgens jullie fantastisch. Rondom het waterpark vind je mooie tuinen waar je een plekje in de zon verovert. Haal daarvoor eerst nog even een badlaken op.

Ben je gek op water, maar wil je eens wat anders doen dan zwemmen? Eline van der Jagt deelt een leuke to do tip: ‘Zeker de moeite waard om een keer te duiken in het zwembad en in het hotel. Super lieve en eerlijke mensen die dit verzorgen. Een dikke 10 voor de tijd die ze persoonlijk zullen besteden aan je.’

Het waterpark is niet het enige wat Pegasos World Hotel een geschikte plek maakt voor gezinnen met kinderen. Het animatieteam doet dat ook. Samantha schrijft dat zij echt zorgen voor een leuk en gezellig sfeertje. Elke dag is er wel wat leuks te doen. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een hotel met een Nederlands animatieteam. Maar ondanks dat de animateurs geen Nederlands spreken weten zij jong en oud toch te vermaken. Alexander Hendriks vult aan: ‘De shows in de avond waren van hoog niveau.’

Het eten in Pegasos World Hotel is gevarieerd. Dennis schrijft bijvoorbeeld dat er elke avond een ander thema is tijdens het diner. Wil je een cocktail of schepijsje? Hou er dan rekening mee dat je moet bijbetalen. Deze luxe versnaperingen zijn namelijk niet inbegrepen bij de all-inclusive formule.

Slapen doe je in een van de ruime hotelkamers in Pegasos World Hotel Side. Een beetje gehorig zijn de kamers wel en de hygiëne kan zo nu en dan wat beter. Al vindt een deel van de vakantiegangers de kamers schoon genoeg. De schoonmakers doen in ieder geval hard hun best en lopen de hele dag rond in het hotel.

Ligging

In Pegasos World Hotel zelf is super veel te doen, maar de directe omgeving is een stuk rustiger. Wel stopt er pal voor het hotel een bus die je naar Side brengt. Veel vakantiegangers die verbleven in Pegasos World Hotel Side deden dit en vinden het een aanrader. Toch liever relaxen? Verplaats je dan naar het privéstrand van het hotel. Hier rol je je handdoek uit in de zon of juist in de schaduw.

Zijn jouw kinderen echte waterratten? Vier met zijn allen vakantie in Pegasos World Hotel Side.

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

140 reviews over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in het Nederlands

Fantastische hotel

Donny sneep
4-6-2019

Mooie hotel, goeie locatie, onder houdt iets minder kwa kamer maar ze worden wel elke dag zeer goed schoon gemaakt, personeel altijd vriendelijk en behulpzaam

Gereisd Met partner in mei 2019
Okan Demirtaş, General Manager, 11-6-2019

Dear Guest Thank you for taking the time to share your impressions. We appreciate your kind comments and certainly hope that your first visit to Side has made you curious enough to want to come back for more...Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

Marvin Mennen
2-6-2019

Leuke sfeer, leuke mensen en een hele fijne omgeving.

Gereisd Met partner in mei 2019
Okan Demirtaş, General Manager, 11-6-2019

Dear Guest Thank you for choosing Pegasos World Hotel and taking time to write your lovely comments. We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and thank you for your feedback. We take all guests feedback on board and are grateful for any suggestions for improvements. We will share your lovely comments with the team. We look forward to welcoming you back again. Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

beden hard, te licht en lawaai in de kamer.

Rudolf
20-10-2018

Volgens zoover een 8.7 dan doe je het niet slecht als hotel management! Gasten met een wit polsbandje worden behandeld als VIP, wat is daar zo speciaal aan?

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Okan Demirtaş, General Manager, 26-10-2018

Dear Guest Thank you very much for the evaluation and compliments placed on Zoover
We are happy to find out about your satisfaction in regard of the visit at our hotel. It would be our pleasure to welcome you again at any other occasion. Best Regards General Manager Okan Demirtaş

Preisdaler

Nooit meer, slechtste hotel ooit

Lianne
16-10-2018

Hotel is niet zo, mensen bij de receptie spreken zeer slecht Engels, eten is smerig en niet zo veel keuze, vaak tzeflde. Hygiëne in de kamer was niet zo heel goed, schoonmaak viel tegen. Drinken moesten we zelf halen bij het buffet, terweil dit bij veel andere hotels niet zo is, tavel werd afgeruimd terweil we nog bezig waren met eten en drinken wouden halen. Ook het anninatieteam sprak alleen russishMuziek hard tot middernacht, slechtste hotel waar ik ooit geweest ben, waren blij dat we weer thuis waren

Gereisd Met partner in mei 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 2-5-2019

Dear Guest, First of all, we would like to thank you for sharing your precious opinions with us about our hotel. We regret that your stay didn’t pass the way you imagined it. Within the structure of TT Hotels, our main target is to assure the guest satisfaction completely. That’s why employing qualified staff and creating the areas needed by all kinds of guests are too important action points for us. We would like to notice you that we've taken into consideration all of your impressions you shared. Many thanks again for sparing time by evaluating our hotel. With the wishes of welcoming you again and providing you better vacation memories. Kindest regards, General Manager Okan Demirtaş

Geweldig!

Samantha
11-10-2018

Super groot en schoon hotel, er loopt constant personeel die alles goed schoonhoud en groeten je vriendelijk. Kamer was prima, de badkamer viel iets tegen qua hygiene maar, was niet heel erg. Harde bedden, wat wij heel fijn vonden. Zwembad is niet verwarmd en wat koud, de zee is een stuk warmer, gelukkig heb je een luxe om zo naar de zee te lopen ;). Glijbanen, supergaaf! Het personeel doet onwijs hun best om je vakantie nog leuker te maken. We hebben echt een onwijs heerlijke week gehad. Ik zou dit hotel zeker aanraden. Het eten is afwisselend en van zeer goede kwaliteit! Ook elke dag wat te doen, poolgames, aquazumba, dansen. Het animatieteam zorgde ook voor een leuke gezellige sfeer. Side vonden wij zelf niet leuk, een beetje klein en niet echt een leuke sfeer. Wij zijn de eerste week van oktober geweest en hebben elke dag 35 graden gehad. Geweldig was het. Mocht je nog twijfelen ik zeg; Doen!

Gereisd Met partner in oktober 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 18-10-2018

Dear Guest What a nice compliment to our hotel and most of all our team! We are happy to hear that you found the service and whole team very good Thank you for this excellent review of your stay - we hope to see you back with us in the not too distant future. Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

Martina
17-9-2018

Ik heb Coeliakie. En heb een glutenvrij dieet. Het was perfect geregeld het eten. Ook voor alle andere allergenen in het eten

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Pegasus world

Yasmina
8-9-2018

Heel fijn hotel, mooie grote en vooral propere zwembaden vriendelijk personeel .een groot assortiment aan eten. Super tof animatie team. We hebben ons geen moment verveelt. Kamers waren top elke dag nieuwe lakens, vloer en badkamer schoon maken . Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen ! Mervan

Okan Demirtaş, General Manager, 24-9-2018

Zeer mooi en groot hotel, aanrader!

Yoni
8-9-2018

Zeer mooi hotel, heel goed onderhouden hotel en zeer vriendelijke mensen, het animatie team is ook goed elke dag wel iets leuk te doen Zeker een aanbeveling voor gezinnen met kinderen. Het eten is variërend en lekker.hier ook is het restaurant heel goed onderhouden en proper. Mervan

Voor herhaling vatbaar!

Eline van der Jagt
10-7-2018

Vandaag zijn wij terug gekomen uit Pegasos world. Wij hebben ontzettend genoten de afgelopen week!

Positieve punten: - Er is voldoende personeel + animatie aanwezig in het park. Iedereen werkt super hard in dit hotel. Het personeel zal er alles aan doen om jou een super vakantie te bezorgen. Top! - De kamer was prachtig. Veel opbergruimte! - Er was voldoende eten aanwezig. Voor ieder wat wils aanwezig. - Zeker de moeite waard om een keer te duiken in het zwembad en in het hotel. Super lieve en eerlijke mensen die dit verzorgen. Een dikke 10 voor de tijd die ze persoonlijk zullen besteden aan je. - Het zwembad is echt geweldig. Het water is lekker warm en je kunt je uren vermaken in het zwembad. Bij de glijbanen overigens ook! ;)

'Minder' positieve punten: - Airco werkt niet super. - Je moet voor veel dingen bij betalen. (Cocktails, wifi, kluis etc.) - Erg massaal, maar hier moet je van houden.

Kortom bedankt pegasos!

Gereisd Met partner in juli 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 16-7-2018

Heel fijn

Rabelink
31-5-2018

Heerlijke vakantie gehad in dit mooie resort. Kamers zijn schoon en het personeel is erg vriendelijk! Het buffet biedt ruime keuze qua eten. Fijne plekjes om wat te drinken zowel op het resort zelf als op het strand. Ook is het zwembad een echte aanrader en voor wat meer verkoeling kun je naar het strand.

Okan Demirtaş, General Manager, 2-6-2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Balkan, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.