Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag34°24°
Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Pegasos World Hotel is een groot hotel. Hou je van een massaal all-inclusive hotel? Dan zit je hier dus goed. Voor gezinnen met kinderen is dit hotel zeker een aanrader vanwege de vele faciliteiten voor kinderen. Het personeel bij de receptie spreekt gebrekkig Engels en mag net wat gastvrijer zijn. Het overige personeel is dan weer wel gastvrij en zeker het animatieteam valt in de smaak. Benieuwd of Pegasos World Hotel Side iets voor jouw gezin is? Lees met ons mee.

Ben je op zoek naar een hotel met een waterpark? Dan ben je in Pegasos World Hotel aan het juiste adres. De zwembaden en glijbanen zijn volgens jullie fantastisch. Rondom het waterpark vind je mooie tuinen waar je een plekje in de zon verovert. Haal daarvoor eerst nog even een badlaken op.

Ben je gek op water, maar wil je eens wat anders doen dan zwemmen? Eline van der Jagt deelt een leuke to do tip: ‘Zeker de moeite waard om een keer te duiken in het zwembad en in het hotel. Super lieve en eerlijke mensen die dit verzorgen. Een dikke 10 voor de tijd die ze persoonlijk zullen besteden aan je.’

Het waterpark is niet het enige wat Pegasos World Hotel een geschikte plek maakt voor gezinnen met kinderen. Het animatieteam doet dat ook. Samantha schrijft dat zij echt zorgen voor een leuk en gezellig sfeertje. Elke dag is er wel wat leuks te doen. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een hotel met een Nederlands animatieteam. Maar ondanks dat de animateurs geen Nederlands spreken weten zij jong en oud toch te vermaken. Alexander Hendriks vult aan: ‘De shows in de avond waren van hoog niveau.’

Het eten in Pegasos World Hotel is gevarieerd. Dennis schrijft bijvoorbeeld dat er elke avond een ander thema is tijdens het diner. Wil je een cocktail of schepijsje? Hou er dan rekening mee dat je moet bijbetalen. Deze luxe versnaperingen zijn namelijk niet inbegrepen bij de all-inclusive formule.

Slapen doe je in een van de ruime hotelkamers in Pegasos World Hotel Side. Een beetje gehorig zijn de kamers wel en de hygiëne kan zo nu en dan wat beter. Al vindt een deel van de vakantiegangers de kamers schoon genoeg. De schoonmakers doen in ieder geval hard hun best en lopen de hele dag rond in het hotel.

Ligging

In Pegasos World Hotel zelf is super veel te doen, maar de directe omgeving is een stuk rustiger. Wel stopt er pal voor het hotel een bus die je naar Side brengt. Veel vakantiegangers die verbleven in Pegasos World Hotel Side deden dit en vinden het een aanrader. Toch liever relaxen? Verplaats je dan naar het privéstrand van het hotel. Hier rol je je handdoek uit in de zon of juist in de schaduw.

Zijn jouw kinderen echte waterratten? Vier met zijn allen vakantie in Pegasos World Hotel Side.

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

2 reviews over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in het Nederlands

fantastico

saile
4-8-2016

het strand en het zwembad waren het leukstheel mooi hotel, netjes en goed verzorgd! het eten en drinken was heerlijk! het zwembad was erg mooi en veel leuke glijbanen! het strand was dichtbij het zwembad, helder water, wel een deel met kiezelsteentjes. al het personeel was erg vrolijk en vriendelijk! satoo, fufu, en zn broers waren geweldige entertainers waar we veel om gelachen hebben

Gereisd Zakelijk in juli 2016
2008

Ik ben met mijn zusje mee geweest op 4-daagse studiereis

Sabina Berends
5-6-2008

Ik ben met mijn zusje mee geweest op 4-daagse studiereis voor haar werk. Het is een prachtig hotel. Echt gericht op kinderen. Het zwembad is geweldig. Ook lekker van temperatuur. Er waren genoeg bedjes want het hotel zat bijna vol en er waren nog bedjes over. De animatie is leuk en er is veel te doen. Het eten vond ik jammer genoeg minimaal. Ze hadden weinig keus en datgene wat ze hadden, stond er 3 keer. Dus het lijkt veel maar het was veel hetzelfde. Waar je goed op moet letten, zijn de fotografen. Als je een fotosessie gaat doen, maak dan van te voren duidelijke afspraken over de prijs en de afname van de foto's want anders sta je later voor een grote verrassing.

Gereisd Zakelijk in juni 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Balkan, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.