13 tips over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

• Linda, 14-05-2014

De dagexcursie, Manavgat met vaartocht door de Canyon geboekt bij Arke was geen succes. Dit lag geheel aan de regen waardoor we met teveel mensen in een half open boot opeengepakt zaten. De Nederlands sprekende Turkse gids was goed en gezellig. Het winkelen op de markt in Manavgat is super, echt aanrader.

• kiers, 16-07-2014

Markt in Manavgat is op maandag en donderdag, heen met dolmus busje 2, aan de overkant van de straat wachten en terug met dolmus 10, in de stad weer aan de overkant van de straat. Kost pp 1 euro, ook voor kinderen. Prima te doen. Taxi kost ong 10€

• Eline van der Jagt, 10-07-2018

Als je een super gave ervaring wilt meemaken, dan zou je moeten duiken in het zwembad en in de zee. De mensen die dit organiseren zijn erg eerlijk, professioneel en lief! Super ervaring!!

• Eline van der Jagt, 10-07-2018

Vraag bij de receptie een extra kaart voor je hotelkamer, zodat je deze kunt laten zitten in de kamer voor de airco! Je kamer zal dan heerlijk koel blijven. (De airco heeft veel tijd nodig om 'koud' te worden

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Traveltroef
    D-reizen
    D-reizen

• Peter Verhey, 31-08-2014

Nederlandse kinderen mogen geen gratis ijsjes halen, althans niet via Arke, neem bij je kinderen de armbandjes af (geen problemen mee) en ze kunnen naar hartelust gratis ijsjes halen....

• kodor910, 09-10-2014

Side is altijd leuk om te bezoeken. Wij hebben ook een excursie naar de Green Canyon gedaan en die was prachtig, ook de grote markt in Manavgat is zeker de moeite waard tip: neem er wel de tijd voor want met 1 uurtje red je het niet.

• Wendy, 05-06-2015

Side is makkelijk te bereiken en zeker de moeite waard. Wel druk en niet heel goedkoop.

• m en m, 06-08-2014

Wil je een beetje rust? dan zou ik dit hotel overslaan

• Carladoria , 11-07-2016

Niet teveel eten opscheppen, er is een overvloed aan gerechtjes.

• Jan, 11-08-2015

Anatoliya restaurant lekker eten voor een goede prijs met topbediening. Traum boottocht en Jeepsafari bij John die vind je in het Centrum van Side als je links het straatje inloopt langs wat restaurantjes aan de zee dan kom je zijn reisburo tegen.

• m van venrooij, 25-08-2014

kinderen uit nederland mogen geen gratis ijs halen gewoon ander bandje omdoen of andere kleur vragen bij receptie. kamers 11 en 2e verdieping hebben een balkon de 3e niet

• Marlon, 10-05-2015

Leuke quadsafari gedaan van 2 uur, geboekt bij Murat in horlogewinkeltje. 35 euro pp incl transfer. Side mooie plaats om te bezoeken, wel wat te opdringerige eigenaars van restaurants en winkels naar mijn mening. Markt op maandag in Manavrat de moeite waard, wel duur. Antalya schijnt veel goedkoper te zijn.

• Fam Lijffijt, 13-06-2017

Matras te hard? Vraag bij de receptie om een topper.