Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag29°21°
Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)
9,5

13 tips over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

Eline van der Jagt, 10-7-2018
Als je een super gave ervaring wilt meemaken, dan zou je moeten duiken in het zwembad en in de zee. De mensen die dit organiseren zijn erg eerlijk, professioneel en lief! Super ervaring!!
Eline van der Jagt, 10-7-2018
Vraag bij de receptie een extra kaart voor je hotelkamer, zodat je deze kunt laten zitten in de kamer voor de airco! Je kamer zal dan heerlijk koel blijven. (De airco heeft veel tijd nodig om 'koud' te worden
Fam Lijffijt, 13-6-2017
Matras te hard? Vraag bij de receptie om een topper.

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Carladoria , 11-7-2016
Niet teveel eten opscheppen, er is een overvloed aan gerechtjes.
Jan, 11-8-2015

Anatoliya restaurant lekker eten voor een goede prijs met topbediening.

Traum boottocht en Jeepsafari bij John die vind je in het Centrum van Side als je links het straatje inloopt langs wat restaurantjes aan de zee dan kom je zijn reisburo tegen.

Wendy, 5-6-2015
Side is makkelijk te bereiken en zeker de moeite waard. Wel druk en niet heel goedkoop.

Marlon, 10-5-2015
Leuke quadsafari gedaan van 2 uur, geboekt bij Murat in horlogewinkeltje. 35 euro pp incl transfer. Side mooie plaats om te bezoeken, wel wat te opdringerige eigenaars van restaurants en winkels naar mijn mening. Markt op maandag in Manavrat de moeite waard, wel duur. Antalya schijnt veel goedkoper te zijn.
kodor910, 9-10-2014

Side is altijd leuk om te bezoeken.

Wij hebben ook een excursie naar de Green Canyon gedaan en die was prachtig, ook de grote markt in Manavgat is zeker de moeite waard tip: neem er wel de tijd voor want met 1 uurtje red je het niet.

Peter Verhey, 31-8-2014
Nederlandse kinderen mogen geen gratis ijsjes halen, althans niet via Arke, neem bij je kinderen de armbandjes af (geen problemen mee) en ze kunnen naar hartelust gratis ijsjes halen....
m van venrooij, 25-8-2014

kinderen uit nederland mogen geen gratis ijs halen gewoon ander bandje omdoen of andere kleur vragen bij receptie.

kamers 11 en 2e verdieping hebben een balkon de 3e niet