Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag32°20°
Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)
9,6

45 reacties Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

voor zaken bij betalen?

Henk, 25-6-2019

Ik hoor dat je voor veel zaken (eten, drinken, activiteiten,etc) moet bijbetalen?

Klopt dat?

Familiekamer tuinzijde

Zonneveld, 20-5-2019

Hallo!

Wij hebben een familiekamer aan de Tuinzijde type b.

Er staat in de beschrijving geen balkon.

Zitten we dan beneden met onze kamer en is er dan evengoed een zitje? Of is er helemaal geen zitplek buiten aan je kamer?

jongeren

Dennis , 28-4-2019
Zijn er ook veel nederlandse jongeren hier? Kinderen van 20 en 17 jaar gaan mee, maar wat aansluting is erg fijn.
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

bedden

Anjo Looijen, 17-2-2019

Hallo, Wij willen in de zomervakantie graag naar dit hotel met twee jongens van 17 jaar ,die komen dan op eenpersoonssofabedden heeft iemand hier ervaring mee of dat nog te doen is ,en zijn die bedden niet erg hard.

2 reacties

Kids 14 en 8

Tamara, 15-1-2019

Hallo, wij gaan rond 11 juli 2019 naar dit hotel en vraag me af of er meerdere gezinnen met kinderen rond de leeftijd van 8 en 14 gaan.

Dan kunnen de kids misschien samen spelen of zo ☺️😁

1 reactie

van alles

Lisanne, 17-12-2018

ik had een aantal vragen over dit hotel

zijn de alcoholische dranken inbegrepen en zijn deze van de nederlandse merken?

hoe is de wifi in het hotel en is dit tegen betaling?

hoevaak kan je a la carte eten en is dit tegen betaling?

is er veel te doen buiten het hotel qua winkels bezoeken?

moet je voor de kluis betalen?

ik kijk uit naar een reactie

groetjes lisanne

0 reacties

foto's hotel, wanneer gerenoveerd?

Babet, 7-5-2018
Hallo, ik zie helemaal tot geen foto's van het hotel er op staan vind ik wel een beetje vreemd ook niet van binnen is dit wel netjes? wanneer zijn de kamers gerenoveerd?Hoe lang is de transfer ongeveer? is het wel te overzien bij dit mega zwembad. Of elkaar snel kwijt?
1 reactie

zwembadwater

Sven, 22-1-2018
wij willen dit hotel voor de meivakantie gaan boeken maar heeft iemand ervaringen met de temperatuur van het zwembadwater?
0 reacties

kamer in het hoofdgebouw.

esveld-tang, 17-11-2017
is het normaal als ivm met de leeftijd van een deelnemer een pref rance telefonisch met tui aanvraagt en je krijgt als antwoord dat ze dat niet kunnen garanderen. je moet wel 23 euro betalen voor de aanvraag en er zijn helemaal geen kamers in het hoofdgebouw. krijg je als antwoord nu van tui terug er staat ook niet dat er kamers in het hoofdgebouw zijn. maar er staat ook niet dat ze er niet zijn ..en waarom moet tui dan informeren---- ik voel me bestolen en op het verkeerde een gezet.

WiFi en minibar

Astrid, 29-10-2017

aburIk heb in de reisbrochure gezien dat je moet betalen voor de WiFi en de minibar op de kamer weet iemand wat hier de kosten van zijn.