Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

9.6Fenomenaal

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Pegasos World Hotel is een groot hotel. Hou je van een massaal all-inclusive hotel? Dan zit je hier dus goed. Voor gezinnen met kinderen is dit hotel zeker een aanrader vanwege de vele faciliteiten voor kinderen. Het personeel bij de receptie spreekt gebrekkig Engels en mag net wat gastvrijer zijn. Het overige personeel is dan weer wel gastvrij en zeker het animatieteam valt in de smaak. Benieuwd of Pegasos World Hotel Side iets voor jouw gezin is? Lees met ons mee.

Ben je op zoek naar een hotel met een waterpark? Dan ben je in Pegasos World Hotel aan het juiste adres. De zwembaden en glijbanen zijn volgens jullie fantastisch. Rondom het waterpark vind je mooie tuinen waar je een plekje in de zon verovert. Haal daarvoor eerst nog even een badlaken op.

Ben je gek op water, maar wil je eens wat anders doen dan zwemmen? Eline van der Jagt deelt een leuke to do tip: ‘Zeker de moeite waard om een keer te duiken in het zwembad en in het hotel. Super lieve en eerlijke mensen die dit verzorgen. Een dikke 10 voor de tijd die ze persoonlijk zullen besteden aan je.’

Het waterpark is niet het enige wat Pegasos World Hotel een geschikte plek maakt voor gezinnen met kinderen. Het animatieteam doet dat ook. Samantha schrijft dat zij echt zorgen voor een leuk en gezellig sfeertje. Elke dag is er wel wat leuks te doen. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een hotel met een Nederlands animatieteam. Maar ondanks dat de animateurs geen Nederlands spreken weten zij jong en oud toch te vermaken. Alexander Hendriks vult aan: ‘De shows in de avond waren van hoog niveau.’

Het eten in Pegasos World Hotel is gevarieerd. Dennis schrijft bijvoorbeeld dat er elke avond een ander thema is tijdens het diner. Wil je een cocktail of schepijsje? Hou er dan rekening mee dat je moet bijbetalen. Deze luxe versnaperingen zijn namelijk niet inbegrepen bij de all-inclusive formule.

Slapen doe je in een van de ruime hotelkamers in Pegasos World Hotel Side. Een beetje gehorig zijn de kamers wel en de hygiëne kan zo nu en dan wat beter. Al vindt een deel van de vakantiegangers de kamers schoon genoeg. De schoonmakers doen in ieder geval hard hun best en lopen de hele dag rond in het hotel.

Ligging

In Pegasos World Hotel zelf is super veel te doen, maar de directe omgeving is een stuk rustiger. Wel stopt er pal voor het hotel een bus die je naar Side brengt. Veel vakantiegangers die verbleven in Pegasos World Hotel Side deden dit en vinden het een aanrader. Toch liever relaxen? Verplaats je dan naar het privéstrand van het hotel. Hier rol je je handdoek uit in de zon of juist in de schaduw.

Zijn jouw kinderen echte waterratten? Vier met zijn allen vakantie in Pegasos World Hotel Side.

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Traveltroef

1763 reviews over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

• 10Virgy13-10-2019

Wouw wat een paradijs

Wouw wat een geweldige vakantie. Alles was gewoon top. Ook de schoonmaak Wouw ons bed aantal keren in de week mooi opgemaakt met bloemen en figuren Het eten wat een keus!!!! Voor ieder wat wils. Voor mij is op vakantie gaan een drama als het om eten gaat. Maar hier ontbrak het werkelijk aan niets. Ook als je een enorm moeilijke eter bent zo als ik , is dit een waar paradijs !!!

Owja en als je de bedden wat te hard vind een topper word zo voor je geregeld. Het winkeltje in het resort is wel belachelijk duur. Zo betaalde wij op dag 1 5 euro voor 1 flessen water, terwijl ze overal gratis te pakken zijn 24/7 haha !! Maar goed dat zijn de winkels op vakantie parken altijd wel.

Wij komen absoluut terug. !!!!!!

• 7Emiel11-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Ik heb gemengde gevoelens. Het zwembad is geweldig. Wat groot en genoeg ruimte om lekker te zwemmen en te spelen. Ondanks dat veel bedjes om 8 uur al bezet zijn kon ik genoeg plekjes vinden om te liggen. Verder is het park lekker ruim opgezet en superschoon. Wat wij minder vonden was het eten. Echt een spoedoperatie om iedereen (900 kamers) eten te geven maar dat merk je dan ook goed. Wat een chaos en het eten was voor ons te gaarkeuken achtig. Er zat altijd wel wat tussen maar we moeten een hoop staan omdat het taai of smakeloos was. Veel gericht op Oostblok Personeel erg gemengd de ene helft vriendelijk ander helft robots. De kamer was oud, maar een geweldig douche. Schoonmaak erg slecht. 1e 3 dagen niemand gezien en als ze kwamen deden ze alleen de handdoeken en je bed rechtleggen. We hebben een lekker weekje gehad maar de 9+ snap ik echt niet. Ik ben echt Niet lastig maar kom niet hoger dan een 7.5-8.0. Voor ons niet nog een keer.

Okan Demirtaş, General Manager, 12-10-2019

Beste gast,

Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw kostbare mening over ons hotel.

Het spijt ons dat uw verblijf niet is verlopen, zoals u het zich had voorgesteld. Binnen de structuur van TT Hotels, is ons belangrijkste doel, om de gasttevredenheid volledig te verzekeren. Daarom is het in dienst hebben van gekwalificeerd personeel en het creëren van de ruimtes die voor alle gasten te gebruiken zijn, belangrijke actiepunten voor ons.

We willen u graag op de hoogte stellen, dat we rekening hebben gehouden met al uw punten die u met ons heeft gedeeld.

Nogmaals hartelijk dank voor de genomen moeite, door uw mening met ons te delen.

We hopen erop, u opnieuw te mogen verwelkomen en u betere vakantieherinneringen te bezorgen.

• 5Leetje02-10-2019

Matig eten, zwembad fantastisch

Harde bedden: maar als je slim bent vraag je een topper. Normaal heb je wel wat pakjes drinken in je koelkast voor kinderen en staat er een waterkoker voor thee/koffie helaas niet beschikbaar.

Personeel Er zijn er een enkele die het je naar je zin maakt extra geld geven beneden bij de bar aan het zwembad heeft geen zin lopen daardoor echt niet harder.

Onder bezet laatste paar dagen stonden de glazen opgestapeld te wachten en personeel had zijn eigen vertier aan 1 van de picknick tafels

Zwembaden zijn echt top, glijbanenpark is ook super leuk.

Weinig wc’s deze worden regelmatig wel schoongemaakt maar eigenlijk een nieuwe bril is beter. Voor een groot hotel als dit mag het vooral bij de lobby/restaurant uitgebreid worden. Eten, 1 grote massale bende, je staat gewoon serieus in de rij, er wordt wel af en aan bij gevuld maar een extra plek met eten erbij is ook geen overbodige luxe

Koekjes om 1600 ik heb ze niet gezien terwijl

Okan Demirtaş, General Manager, 05-10-2019

• 9Charifa El hamouni17-09-2019

Geweldig

Geweldig hotel. Super groot je verveeld je geen moment. Eten is geweldig ik ga zeker terug. Ik had van de kamers wel meer verwacht badkamer viel ook tegen maar verder was het hotel super.

Okan Demirtaş, General Manager, 19-09-2019

Beste gast, wat een mooi compliment voor ons hotel en vooral voor ons team! We zijn blij te horen dat u de service en het hele team erg goed vond. Bedankt voor deze uitstekende beoordeling van uw verblijf - we hopen u snel weer bij ons te zien.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Roderik Hamer06-09-2019

Super!

Fantastic hotel. The room was clean, varied food and day with a different theme every night, fun activities for young and old. The staff was very friendly and accommodating. Absolutely to suggest! Prerequisite is all inclusive!public relation cihan good

Okan Demirtaş, General Manager, 19-09-2019

Dear Guest Thank you for choosing Pegasos World Hotel and taking time to write your lovely comments. We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and thank you for your feedback. We take all guests feedback on board and are grateful for any suggestions for improvements. We will share your lovely comments with the team. We look forward to welcoming you back again. Warmest regards, General Manager Okan Demirtaş

• 6Melvin06-09-2019

Niet snel meer

Erg groot resort met vele zwem mogelijkheden. Nadeel is wel als je bij het peuterbad zit je erg ver moet lopen voor wat drinken. Personeel bij de bar is alles behalve vriendelijk.

All in restaurant is goed. Alla carte van te voren reserveren en bedenken wat je wilt eten, niet bepaald gast vrij.

Zwembaden zaten vaak dicht vanwege zwembad-poepers. Aqua park gaat al vroeg dicht (17:00u) dat is wel jammer.

Ligging strak aan het strand is top. Net en mooi strand.

Ligging ten opzichte van het centrum of andere dingen is wat ver.

Kamers zijn wat gedateerd maar wel schoon.

Je moet voor veel dingen bij betalen.

Restaraunt personeel is erg vriendelijk en leuk met kids.

Overall een mooi resort.

• 10Filiz06-09-2019

Alles was leuk

het hotel ziet er in het algemeen goed uit, maar het eten en de kamers zijn geweldig qua locatie, het zwembad is fantastisch, de ruimtes zijn ruim en comfortabel we hebben een goede tijd met onze kinderen

Met oudere kinderen

• 10Cagri06-09-2019

Pegasos

Het animatieteam van het hotel is erg succesvol en benadert klanten vooral erg vriendelijk. De diners zijn erg leuk, de zwembaden zijn erg mooi en er zijn constant veel activiteiten beschikbaar in de zwembaden. Het strand is erg mooi, de activiteiten gaan de hele dag door

• 10Gul06-09-2019

we zullen terugkomen

Hotelomgeving en tuin. Een zeer goed onderhouden personeel van het hotel is erg moeilijk te zien. Wilde het keukenteam bedanken dat heel hard heeft gewerkt om onze vakantie tot een goede nacht te maken. Vallen komen terug

• 10Sebastian21-08-2019

Goed hotel en verblijf

Het is een goed hotel met een restaurant waar je elke keer genoeg keuze hebt om uit te eten en zwembad is groot genoeg en gezellig. Als je binnenkomt heb je gelijk een zicht van wow het is geweldig en personeel is goed en gezellig public relation cihan the best

Okan Demirtaş, General Manager, 23-08-2019

Dear Guest,

Thank you for precious feedback on your experience during your staying. We pledge to provide the finest personal service and facilities for our guests who will always enjoy a warm, relaxed, yet refined ambience. I look forward to wecoming you back to our hotel in the future. Yours sincerely, General Manager Okan Demirtaş

Traveltroef

13 tips over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

• Linda, 14-05-2014

De dagexcursie, Manavgat met vaartocht door de Canyon geboekt bij Arke was geen succes. Dit lag geheel aan de regen waardoor we met teveel mensen in een half open boot opeengepakt zaten. De Nederlands sprekende Turkse gids was goed en gezellig. Het winkelen op de markt in Manavgat is super, echt aanrader.

• kiers, 16-07-2014

Markt in Manavgat is op maandag en donderdag, heen met dolmus busje 2, aan de overkant van de straat wachten en terug met dolmus 10, in de stad weer aan de overkant van de straat. Kost pp 1 euro, ook voor kinderen. Prima te doen. Taxi kost ong 10€

• Eline van der Jagt, 10-07-2018

Als je een super gave ervaring wilt meemaken, dan zou je moeten duiken in het zwembad en in de zee. De mensen die dit organiseren zijn erg eerlijk, professioneel en lief! Super ervaring!!

45 vragen over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

• Henk, 25-06-2019

voor zaken bij betalen?

Ik hoor dat je voor veel zaken (eten, drinken, activiteiten,etc) moet bijbetalen? Klopt dat?

• Zonneveld, 20-05-2019

Familiekamer tuinzijde

Hallo! Wij hebben een familiekamer aan de Tuinzijde type b. Er staat in de beschrijving geen balkon.

Zitten we dan beneden met onze kamer en is er dan evengoed een zitje? Of is er helemaal geen zitplek buiten aan je kamer?

• Dennis , 28-04-2019

jongeren

Zijn er ook veel nederlandse jongeren hier? Kinderen van 20 en 17 jaar gaan mee, maar wat aansluting is erg fijn.

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Balkan, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen