Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag15°10°
Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld)
9,5

Omschrijving
In 2018 won Pegasos World Hotel in Side een Gouden Zoover Award. Hier vind je zwembaden met glijbanen, animatie en vriendelijk personeel. En we mogen de ligging aan het strand natuurlijk niet vergeten. Het is een groot all-inclusive complex dus tijdens eetmomenten kan het druk zijn. Het centrum van Side bereik je in een paar minuten.

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Pegasos World (Splashworld) voor je op een rij gezet:

779 reviews over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in het Nederlands

Fantastisch, ruime keuze aan heerlijk eten

G van Hal,
24-11-2018

Fantastisch, prachtige zwembaden voor groot en klein. Super glijbanen. Het eten is uitstekend ongelooflijk veel keus geen dag hetzelfde. De kamers zijn schoon en het hele resort wordt erg goed schoon gehouden. De toiletten zijn over het hele complex welk moment van de dag ook zeer proper. Echt een hotel om naar toe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Tegenvaller dit jaar!

Simone van Sommeren,
14-11-2018

In 2017 ook hier geweest en dat was zo goed bevallen, dat we dit jaar weer gingen.

Het was een tegenvaller, slechte service, koud eten, weinig variatie, en slecht Engels sprekende receptie. Aantal dingen op de kamer waren niet in orde, meerdere malen aan moeten geven voordat er iets mee gebeurde.

Onze jongste dochter (2,5) heeft 4 dagen in ziekenhuis gelegen ivm blindedarm die er met spoed uit moest, vanuit hotel management en touroperator totaal geen interesse voor deze situatie. Hotelpersoneel deed moeilijk toen ik vroeg of ik eten mee naar kamer mocht nemen, omdat onze dochter net terug was uit zh. Dit terwijl andere mensen met borden vol wegliepen!

Zwembad vaak dicht, ongeluk in de glijbaan gebeurd.

Voor ons even geen Turkije meer!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Marloes,
10-11-2018

Echt een geweldig paradijs voor jong & oud er is zoveel te beleven. Wij verbleven hier 12 dagen met 2 kids van 1 & 3 maar hebben ons geen 1 dag verveel er zaten eigenlijk te weinig uren in een dag voor ons doen en hadden graag nog een paar dagen langer willen blijven. Het eten vonden wij geweldig elke dag wel iets anders en zoveel keus ontbijt tussendoor & avondeten. De glijbanen en zwembaden zijn geweldig. Grote handdoeken hoef je niet mee te nemen die kun je daar elke dag schoon halen. De kamers zijn ook prima hadden airco en zijn mooi ruim. We zijn ook vaak even naar Side zelf geweest ideaal met een bus die stopt voor het hotel. De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Wij kunnen eigenlijks niks negatiefs bedenken en komen volgend jaar zeker weten weer terug. Als je zelf ook echt tot rust wil komen is dit echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

voor herhaling vatbaar

Jeroen,
23-10-2018

Mooi resort, tuinen worden keurig bijgehouden en je ziet dan ook dat dit al jaren zo is. Zwembad en waterpark zijn ook dik in orde, geen kapotte tegels of roosters en heel veel personeel, vooral bij het glijbanenpark welk oprecht goed is.

Gebouwen en kamers zijn ouder maar schoon en netjes. wel gehorig maar dat heeft natuurlijk ook met andere gasten te maken.

all inclusive formule is op Turkse wijze, "iets" meer en niets minder.

Wel heb je de optie om luxer bier, ijs etc. te kopen.

Entertainment hebben we beter gezien, wel erg jammer dat bij de avondshows alleen bier en fris in kartonnen bekers te krijgen is.(kan wel mixen etc. in glazen halen maar dan ben je weer 10 minuten onderweg}

bij de receptie ook keurig geholpen in prima engels.

Eten is redelijk gevarieerd maar ik kom voor de zon.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Thank you very much for the evaluation and compliments placed on Zoover

We are happy to find out about your satisfaction in regard of the visit at our hotel.

Okan Demirtaş

Fantastisch. Voor herhaling vatbaar.

Siebers,
20-10-2018

Zeer geschikt en leuk voor kleine kinderen. Aandacht voor fauna en flora.

Strand met ligbedden prima. Gelegenheid om te zonnen maar ook om in schaduw te liggen onder vaste luifel. Ook op t strand kiosk voor drankjes.

Eten en personeel absoluut een 10.

Kamers wel gehorig. Geluid van gang en dichtslaan van deuren was irritant.

Busje stopt voor de deur van hotel. Makkelijk naar o.a. Side en Malafgat.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Okan Demirtaş

beden hard, te licht en lawaai in de kamer.

Rudolf,
20-10-2018

Volgens zoover een 8.7 dan doe je het niet slecht als hotel management! Gasten met een wit polsbandje worden behandeld als VIP, wat is daar zo speciaal aan?

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Okan Demirtaş

Nooit meer, slechtste hotel ooit

Lianne,
16-10-2018

Hotel is niet zo, mensen bij de receptie spreken zeer slecht Engels, eten is smerig en niet zo veel keuze, vaak tzeflde. Hygiëne in de kamer was niet zo heel goed, schoonmaak viel tegen. Drinken moesten we zelf halen bij het buffet, terweil dit bij veel andere hotels niet zo is, tavel werd afgeruimd terweil we nog bezig waren met eten en drinken wouden halen. Ook het anninatieteam sprak alleen russishMuziek hard tot middernacht, slechtste hotel waar ik ooit geweest ben, waren blij dat we weer thuis waren

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig!

Samantha,
11-10-2018

Super groot en schoon hotel, er loopt constant personeel die alles goed schoonhoud en groeten je vriendelijk. Kamer was prima, de badkamer viel iets tegen qua hygiene maar, was niet heel erg. Harde bedden, wat wij heel fijn vonden. Zwembad is niet verwarmd en wat koud, de zee is een stuk warmer, gelukkig heb je een luxe om zo naar de zee te lopen ;). Glijbanen, supergaaf! Het personeel doet onwijs hun best om je vakantie nog leuker te maken. We hebben echt een onwijs heerlijke week gehad. Ik zou dit hotel zeker aanraden. Het eten is afwisselend en van zeer goede kwaliteit! Ook elke dag wat te doen, poolgames, aquazumba, dansen. Het animatieteam zorgde ook voor een leuke gezellige sfeer. Side vonden wij zelf niet leuk, een beetje klein en niet echt een leuke sfeer. Wij zijn de eerste week van oktober geweest en hebben elke dag 35 graden gehad. Geweldig was het. Mocht je nog twijfelen ik zeg; Doen!

Gereisd met partner in oktober 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 18-10-2018

Dear Guest

What a nice compliment to our hotel and most of all our team!

We are happy to hear that you found the service and whole team very good

Thank you for this excellent review of your stay - we hope to see you back with us in the not too distant future.

Warmest regards,

geweldig

monique,
5-10-2018

alles was super..echt niks op aan te merken..was de derde keer dat we gingen..zelfde temp als in mei tussen 30 en 38 ,alleen in mei was het beter uit te houden.

personeel.super..1voor 1..eten super drinken super..netheid..super..hulp van personeel super..als je een kids en volwassenen vakantie wilt dan zit je hier aan het goede adres..echt niks op aan te merken

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 10-10-2018

Dear Guest

Thank you for taking the time to share your impressions.

We appreciate your kind comments and certainly hope that your first visit to Side has made you curious enough to want to come back for more...Warmest regards,

Okan Demirtaş

Mooi hotel maar nooit meer.

Jurgen Cattel,
30-9-2018

Een mooi hotel met goede faciliteiten. Groot zwembad en voor de jeugd een aantrekkelijk glijbanen park. Erg schoon overal. Wij waren hier 11 jaar geleden ook een keer en hadden problemen met de airco. Dit was ook nu weer het geval. Een niet werkende airco zorgt er al snel voor dat het 35 graden wordt op de kamer.

Wij waren met 3 personen op een 4 persoon kamer. 2 bedden waren goed maar er waren ook 2 rare slechte korte keiharde slaapstoelen/bankjes die echt een aanfluiting zijn. Je kon dan om een topper vragen maar dit gaf niet veel meer comfort.

Het personeel was wisselend. Sommige waren vriendelijk en veel waren alleen maar bezig fooitjes te oogsten bij de vele Russen die er waren. Ongeveer 70% van de gasten kwamen uit Rusland.

Het eten was van goede kwaliteit maar erg eentonig. Als je niet van stoofpot houdt heb je het bij het diner niet best. Het ontbijt was daarentegen erg goed en uitgebreid.

Na 2x zullen wij niet meer terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
Okan Demirtaş, General Manager, 4-10-2018

Dear Guest,

First of all, we would like to thank you for sharing your precious opinions with us about our hotel.

We regret that your stay didn’t pass the way you imagined it.

Within the structure of TT Hotels, our main target is to assure the guest satisfaction completely.

That’s why employing qualified staff and creating the areas needed by all kinds of guests are too important action points for us.

We would like to notice you that we've taken into consideration all of your impressions you shared.

Many thanks again for sparing time by evaluating our hotel.

With the wishes of welcoming you again and providing you better vacation memories.

Kindest regards,

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TT Hotels Pegasos World (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.