Hotel Trendy Palm Beach

KinderhotelWeer vandaag17°9°
Hotel Trendy Palm Beach
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Trendy Palm Beach voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Trendy Palm Beach in het Nederlands

Heel warm.

A.Pelen,
10-6-2018

Wij waren al eerder in dit hotel. In het hoofdgebouw. Klein, druk en niet erg ruim aan het strand. Dit wisten we dus. Nu een last.minute boeking gedaan. Alleen annex was nog vrij. Daar aangekomen bleek dat de annex geen lift had een sterke helling om er te komen en een kamer als een bezemkast zo klein. ook trappenlopen. Als je niet heel goed ter been bent moet je hier dus geen annex boeken. Staat nergens in de folders. Wij hebben toen tegen extra betaling in een ander annex gebouw waar wel een lift was een kamer gekregen. Daar werkte de airco echter niet naar behoren en tot 2 maal toe deed de lift het niet. 1 Keer heeft mijn man er een vrouw met 2 kindjes uitgehaald. Het werd allemaal wel snel verholpen maar ontspannend was het niet. Ook het personeel was nog maar voor de helft Turks. Er werd veel gebruik gemaakt van Oost Europees personeel. Voor ons dus echt geen Trendy Palm Beach meer.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch hotel.

Fam. Jorissen,
17-6-2017

Fantastisch eten, heel prettige respectvolle bediening en personeel. Heel leuke professionele avondvoorstellingen. Nette en schone kamers en een heel leuke omgeving. Strand heel goed met voldoende ruimte en ligbedden en ook het zwembad was prima.Geen Russen!

De airco mocht wat beter werken.

Wij gaan zeker terug.

Gereisd met vrienden in juni 2017

we komen zeker nie terug

irenageens
28-8-2012

hotel trendy palm beach super vriendelijk personeel propere kamers maar hotel heeft veel poezen die honger hebben komen eten vragen aan hotelgasten springen op stoele,n en liggen op handoeken op ligbedden als ze poeszen willen houden geef ze dan op tijd eten zodat ze nie aan te tafels staan te springen van de honger zwerfhonden die hun kakje op zandkastelen van kinderen doen veel te weinig controle eigelijk maar 1 portier die aan strand staat er worden ijsjes gegeten in binnezwembad in het water dit hebben we ergens anders nog nooit gezien kindere mogen maar vanaf een bepaalde leeftijd meedoen aan animatie

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Neckermann

Net terug van 12 dagen in dit super hotel! We gaan al een 13 jaar naar Turkije maar dit hotel heeft echt een goede prijs-kwaliteit verhouding. We verbleven in het hoofdgebouw in een keurig nette kamer. Niet groot maar alles was aanwezig en het werd zeer goed schoongehouden. Qua eten en drinken kom je niets tekort. Al het personeel is erg vriendelijk en servicegericht. Hele leuke mini-club met Julia, en vooral zei heeft ervoor gezorgd dat onze dochter van 6 een toptijd heeft gehad. Overige Animtaie team is ook heel aardig en absoluut niet opdringerig. Ongeveer 85% is Duits, geen (onbeschofte) Russen wel enkele Engelse, Denen en Nederlanders. Geen handdoekje leggen 's-morgens maar gewoon nog een plekje. Op ongeveer 5 minuten lopen heb je straten vol met winkels zodat je het centrum van Side eigenlijk niet nodig hebt. Echt een aanrader dit hotel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Heel goed en voor herhaling

Kolk
8-6-2012

Hier eind april begin mei met 12 man geweest. Zaten in blok 4 ( 4 app) kamers waren top, schoonmaak was goed. Het eten was goed en ja omat je buiten eet koelt het snel af(thuis ook)

Het annimatie team was leuk, leuke winkeltjes in de buurt en met de dolmusen kom j overal.

Glij banen maar een beperkte tijd open op de dag (2x) vonden de kinderen erg jammer.

Personeel was erg vriendelijk

Gereisd met vrienden in april 2012

Super prijs kwaliteit

Lauwerijssen
17-9-2011

We zijn net terug van 2 weken Trendy Palm Beach.

Dit hotel is zeker aan te bevelen. Het is een 5 sterren hotel met zeer goede kamers (hoofdgebouw) en heerlijk eten met voldoende afwisseling.

Een minpuntje is de animatie 's avonds. Een paar keer per week ingehuurde super entertainment maar dan valt het animatie team op de rest van de avonden een beetje in het niet.

De disco avond is een mooie avond om inkopen te gaan doen...

Verder veel Duitsers en Turken. Russen hier niet gezien.

Gereisd met partner in augustus 2011

prijskwailteit 10/10

danny
15-7-2011

Zijn net terug en als je prijs kwaliteits bewust op reis gaat neem dan dit hotel..

Als je beter wil betaal dan meer ergens anders. Het was leuk en ik heb al veel duurdere hotels gehad die veel slechter waren .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

vlak aan zee

Jan en Corry Koopman
5-6-2011

Trendy Palm Beach hotel is geen aparthotel maar een 5 sterren all. inc hotel 4 km van het centrum wijk kumkoy . Het is een mooi , schoon en goed hotel . 1 Hoofdgebouw met veel kamer met zijzeezicht en 3 zij gebouwen die achter het hoofdgebouw liggen.

Kamer zijn ruim en schoon en de bedden zijn prima .

Animatie is top en ook voor de kleintjes is er twee x per dag kinder miniclub.

Het eten is prima en voor ieder wat wils en iedere dag weer anders.

De bediening spreekt veel duits en zijn vriendelijk en gezellig .

Het is een hotel die wij u kunnen aanbevelen . Als we nog een heel klein minpuntje hebben is dat de boulevard hier nog niet ligt je moet eerst 500 meter over het strand om daar te komen om naar het centrum te lopen maar wat is 500 meter met dat uit zicht . Dus ga er eens naar toe

veel vakantieplezier toegewenst

Gereisd met vrienden in januari 2011

personeel erg vriendelijk/eten gewoon goed

I.Ouwersloot
4-1-2010

Dit hotel is een aanrader voor die mensen die vakantie willen aan het strand, een fijn zwembad en goed eten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor een week een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Uiteindelijk toch een leuke vakantie

Rebecca
28-8-2009

Wij hadden een familiekamer (3 volwassenen) geboekt. Ik had nog nooit een promokamer geboekt en dat was één keer maar nooit meer. We kwamen terecht in een verouderde kamer die nogal pover schoongemaakt werd, waar verschrikkelijk veel lawaai was en met een uitzicht van niets. Uiteindelijk 2 kamers in het hoofdgebouw gevraagd: subliem! Zijdelings zeezicht, laminaat, goede bedden, supernet, ... Het personeel aan de receptie praat enkel Turks en Duits, een echt probleem als niet-Duitssprekende Belg.

Voor de rest helemaal geen klagen over dit hotel: het personeel is vriendelijk, het eten is voortreffelijk, goede ligging, ... De animatie kan inderdaad stukken beter.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Neckermann

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trendy Palm Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trendy Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.