Hotel Trendy Aspendos Beachstersterstersterster

9Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Trendy Aspendos Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee

307 reviews over Hotel Trendy Aspendos Beach

• 2018
    9Ronny en Anne08-10-2018

Heel goed

Tamelijk groot hotel, wij kregen kamer in blok 1, was heel ver gelegen is van alles. 2e dag andere kamer gevraagd wegens rug- en knieproblemen en tegen 14u waren we in andere centraal gelegen kamer. Kamers zijn groot, heel netjes. Overbodig in de kamer: die weegschaal. Hotel zou beter safe gratis geven ipv €1,50 per nacht te vragen. Al veel hotels van dezelfde klasse gedaan. Is de 1e keer dat wij moeten betalen. Eten is gevarieerd en goed warm. Jammer dat je hier ook €2 per glas vers geperst fruitsap moet betalen. Zou ook niet mogen voor de prijs die we betaald hebben. Het personeel is heel vriendelijk maar de hartelijkheid bij veel kelners is weggelegd voor de Duitsers. Sommige kelners bedienden zelfs de Duitsers voor ons alhoewel ze later om drank vroegen. Je moet wel veel trappen lopen om aan het strand te geraken. Het strand is goed onderhouden en het is ook heel groot. Er staan voldoende stoelen. Na 100 m wandelen sta je aan diverse 'winkeltjes'. Dus is er voor elk wat wils.

Gereisd met partner in september 2018

• 2017
    10Janny16-10-2017

Echt super goed

Als je een fijne en goede vakantie wilt hebben,moet je naar dit hotel,in een woord een absolute aanrader,we zijn er al 9 keer geweest,en gaan binnenkort weer naar dit hotel,het is ons tweede thuis

Gereisd met partner in november 2016

• Oude reviews

9Carina en Philip11-08-2016

Relaxt en goed tot rust komen

Waar je rekening mee moet houden is dat 8/10 Duitsers zijn (in het hoogseizoen in ieder geval). Daardoor spreekt het personeel eigenlijk ook alleen Duits en is hun Engels niet heel goed. Eten was er ruimschoots maar was wel vaak hetzelfde. De hele dag was wel ergens op het resort eten/drinken te krijgen. Wij hadden zeezicht geboekt maar die krijg je niet (zoals ik gewend was). Wij zagen de zee ergens ver in de verte. WiFi is perfect! Personeel vriendelijk en niet opdringerig. Strand is prachtig en het is zandstrand in plaats van kiezels. Je moet er 's ochtends wel op tijd bij zijn als je een bedje aan het zwembad wilt. Strand is volop plek gedurende hele dag. Grote winkelgelegenheid op korte loopafstand. Transfer vanaf Antalya was +- 45 min. Sportschool kleinschalig en SPA bovenal goed. Alles is mooi schoon en goed onderhouden.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8A.Pelen23-05-2016

Geweldige vakantie gehad.

We waren met Fam. en kennissen in dit hotel. De Trendy keten is ons bekend. Dit is het oudste van de keten. Ook het grootste. Het is een heel fijn hotel, super eten, goede service, mooie ligging. Ook wat minpunten, de kamers zijn klein, aan de tuinkant donker en in april koud. De badspullen krijg je dan niet meer droog. Ze zijn ook zeer oubollig. Dus op korte termijn moderniseren zou ik zeggen. De badkamer was ook een ramp. Wij hadden voor 3 pers. een invalidenkamer. Bij iedere douchebeurt stond de badkamer blank. Maar voor het overige is het een superhotel. ook mooi en op goede temperatuur is het binnenbad. De patisserie mmmm lekker. Wie twijfeld niet doen gaan. Fam. Pelen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 9van Rooij07-05-2016

Goede hotel voor herhaling vatbaar

Mooi hotel. Erg schoon en alles wordt voortdurend bijgehouden. Familiekamer was niet al te groot maar goed genoeg; wij waren er vooral om te slapen en te douchen. Mooie grote en goed onderhouden tuin met verschillende zitjes en ook binnen verschillende mogelijkheden om iets te drinken en te eten. Animatieteam deed erg zijn best om de gasten bezig te houden. 1 wat minder puntje is dat men erg toegespitst is op de Duitse gasten dus vooral conversatie in het Duits en veel Duitse muziek. Dit zou iets beter kunnen. Als je het hotel uitloopt heb je een scala aan kleine winkeltjes (bazaar) maar ook in het hotel zijn er winkeltjes en een kapper. Als je niet wilt hoef je het hotel niet uit om de hele dag vermaakt te worden. Hotel ligt iets verder van Side af maar er rijden regelmatig dolmus-busjes.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9RonTheWingKing25-04-2016

Goed Hotel/Deutschland über alles

Zeer goed hotel zonder meer. Heel vroeg op het seizoen 100% operationeel. Mooie buffetten met aandacht lokale gerechten. Themarestaurants in april al open. Fijn, niet opdringerig animatieteam. Correcte obers, maar dunne grens tussen vriendelijk en overdrijven voor drinkgeld. Mooie tuinen, zeer nette zwembaden. Kinderbadjes apart van groot zwembad. Nette kamers (familiekamer gekregen, terwijl we maar met 2 waren). Minibar dagelijks aangevuld met merkdranken (Coca Cola, Fanta). Gezien de lage bezettingsgraad van het hotel (periode, terreurdreiging) nergens wachttijden of onvoldoende eten of drank aan de buffetten.

Veel van de eerdere negatieve punten blijken (grotendeels) te kloppen. Het is daar inderdaad "Deutschland über alles". Alles draait er rond de Duitse taal en de Duitse gasten. Ook de animatie is Duits en (Turks) gericht. Karaoke is effectief een Duits zangfeest, dansshows duidelijk ook. Ik kan echter niet zeggen dat niet-Duitsers er anders worden behandeld. Maar vele obers kennen alleen het Duits als werktaal, dus geen Frans, Engels, Nederlands of Russisch. Ik ben de Duitse taal echter machtig en heb geen enkel, maar dan ook geen enkel probleem gehad.

Ook de bemerking dat het op een (Duits) rusthuis lijkt mij een correct beschrijving. Maar stilte is nu ook wel wat wij zochten. Geen clubtoestanden met poolgames of luide beatmuziek als clubdans voor ons. Dat kinderen op hun kind-zijn worden aangesproken, daar kan ik niets over melden wegens geen kinderen aanwezig tijdens mijn verblijf.

Gereisd met partner in april 2016

• 6bloemekke13-04-2016

niet wat het moet zijn

het is een prachtig hotel met stijl! kamers zijn goed niet echt wow we hebben de kant van de keuken gehad en was niet denderend en donker.ik kan terug gaan maar niet met kinderen er zijn vijl tuinen prachtig tuinen maar kinderen kunnen niet echt lawaai maken of spelen zoals het hoort en zeker niet als je niet Duits bent ! je zou meer denken dat je in een rusthuis bent minste speelse kinderen dat ze horen is dat een ramp en bekijken zij u scheef en stout aan! alles is afgestemd op Duitsers en lijkt niet dat je in Turkije bent maar wel in Duitsland! alle obers spreken Duist en geen woord Engels bijna,begrijpen u amper geen Frans geen Nederlands en altijd gaan zij eerst duisters bedienen en als je hen niet roept komen zij dan nog tegen hun zin naar u toe! heb ook racisme geleden in de hotel en de gasten relatie wilde niet toegeven genaamd Assia en is onvriendelijk en meer geneigd naar Duisters te luisteren terwijl Een Zwitser mijn kleinkind van 2 jaar wilde slaan omdat zij een pauw achterna zat en dan een steen smeet en is maar een kind van twee en nog kregen wij geen gehoor!! die mensen staren u aan tafel en kunnen gelach van jonge meisjes niet aanhoren en lijkt een rustoord te zijn je moet muisstil zijn en animatie team goed en mooie spektakels maar weer zie je dat Duitser voorrang hebben op iedereen en karaoke mogen zij 3 a 4 keer zingen herbeginnen en wij belgen niet ! je bent als moslima daar alvast niet welkom geloof mij je wordt verafschuwt door die mensen ! moslima's zijn daar ook niet graag gezien en is beter daar niet te gaan ! swat eten was heerlijk en animatie team zijn perfect en strand is mooi en proper . alleen moeten zij eerlijk zijn en waarschijnlijk heeft het met fooien!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 8ikke08-02-2016

top hotel ideaal voor familie

het hotel ligt aan de zee mooie natuur verderop langs strand dolmus stop voor hotel 5 bars met rokersbar vriendelijk personeel de a la carte restaurants zijn super het hotel is niet meer nieuw maar zeer proper met promotieprijs geweest zeker de moeite waard niet veel belgen maar 95procent duitsers ga zeker nog eens terug

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Marc28-12-2015

Schitterend hotel

Er staat vaak 5 sterren op de gevel, maar dit hotel is elke ster dik en dubbel waard. Eigenlijk kan ik niets negatiefs melden...Uitstekende vlotte bediening, hygiëne top , schitterend zwembad, groot binnenzwembad, ruime kamers , geen lokale frisdranken maar originele Cola, fanta enz. Degelijk werkende WIFI in het hele hotel. Knappe attenties (bv. met Kerstmis). De laatavond animatie is kwalitatief heel wisselend : van heel zwak naar zeer sterk (maar je kan niet elke avond een topattractie reserveren) Enorme keuze bij ontbijt, lunch en diner. De restaurants hinken qua interieur wat achterop. Het hotel is stijlvol en klasrijk ingericht maar de restaurants hebben iets van een schoolrefter :-) Het eten is in buffetvorm ,met drankbediening aan de tafel ( wijn is van meer dan gemiddelde kwaliteit) Er zijn enorm veel Duitsers. Het personeel spreekt vlotter Duits dan Engels en Frans is helemaal een probleem :-)

Alleen gereisd in december 2015

• 9Tony & Martine03-10-2015

Toppertje !

Dit is een tophotel in Turkije !!! De kwaliteit wordt onderschreven door het grote aantal Duitsers dat hier verblijft (+95 %)....géén Russen, géén Chinezen... Je wordt hier op al je wenken bediend door zéér vriendelijk en attentvol personeel, natuurlijk doet een kleine fooi soms wonderen.... Als we toch een minpuntje moeten formuleren is het dat je min of meer moet plannen en communiceren in het Duits want alles is hierop afgestemd....

Gereisd met partner in september 2015

3 tips over Hotel Trendy Aspendos Beach

• Annie D'hoker, 19-10-2013

De uitstap met de boot vond ik prachtig. We hebben zeer veel oude boten gezien en kunnen genieten van een mooie strandwandeling. De vele kraampjes zorgen voor de nodige sfeer.

• Dinie1952, 25-02-2012

gewoon boeken Side is met de taxi makkelijk te bereiken voor het hotel ook volop winkeltjes

• h_klaassen, 31-07-2013

Shop niet in het hotel (geldt eigenlijk voor allemaal) tenzij je goed weet wat je krijgt en betaalt. Als je maat S hebt en ze hebben het niet dan verkopen ze gerust een XL. En als je een blauwe wilt die ze niet hebben in je maat pushen ze om een andere kleur te nemen. De winkeltjes buiten zijn een stuk goedkoper. Het personeel wordt vriendelijker naarmate je meer fooi geeft maar dat is ook wel een beetje logisch; ze worden relatief wel uitgebuit.

18 vragen over Hotel Trendy Aspendos Beach

• M.J.C. Boots, 17-02-2014

Uitstekend hotel, is er nu ook Wifi?

• john petrucci, 27-01-2013

frietjes

hebben ze daar frietjes?

h_klaassen, 31-07-2013

Ja hoor, dat hebben ze bijna overal. Mayonaise is een ander verhaal; je ziet het steeds meer maar het is niet hetzelfde als in NL en zeker niet zoals in Belgie.

• john petrucci, 16-01-2013

frietjes

hebben ze daar frietjes

Annie D'hoker, 19-10-2013

Zeker en vast en het zijn zeer lekkere.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Hardlooppaden