Hotel The Raga Side

5 reviews over Hotel The Raga Side in het Nederlands

Uitstekend

Chantal leysen
13-8-2019

We hebben een super vakantie gehad in side! We hebben echt niks aan te merken op dit hotel. Yasim celik heeft ons super in de watte gelegd! Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2019

Uitmuntend hotel om te genieten zonder kinderen.

Justine Burggraeve
25-7-2019

Een super hotel! Heel vriendelijk personeel. Guestrelations is zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben elk een strandtas ontvangen. Het eten is enorm lekker en alles is zeer vers en de borden zijn mooi gedresseerd. De kamers zijn mooi, worden elke dag gepoetst en we krijgen elke dag verse handdoeken. Het zwembad is ook zeer proper en het is er enorm rustig. Je moet je niet haasten om een plaats te bemachtigen aan het zwembad. Voor de liefhebbers is er in het andere deel van het hotel animatie en zijn er elke avond shows of live muziek. Ook in het restaurant is er altijd meer dan plaats genoeg om te zitten, zowel buiten als binnen. Je kunt er 24u/24u eten en drank verkrijgen, wat dan ook een groot pluspunt is bij aankomst en vertrek. Verder is de hammam voortreffelijk met een goeie ontspannende massage. Het is de tweede keer dat we komen en we komen zeker nog terug!

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Guest Relation Manager, Front Office Manager, 26-7-2019

Beste Justine Burggraeve, we zijn blij dat je het zo leuk vond.
Bedankt voor je beoordeling.
We willen uw complimenten graag doorgeven aan de verantwoordelijken, het is altijd ons doel om u de best mogelijke service te bieden.
We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten The Raga Side

Fantastisch en superlekker eten!

Dolores
24-7-2019

Een fantastisch hotel! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ondanks het late aankomstuur konden we nog onmiddellijk à la carte gaan eten. Het eten is er voortreffelijk! Alles is heel mooi en netjes. We komen al de tweede keer en komen zeker nog terug.

Guest Relation Manager, Front Office Manager, Fri Jul 26 2019 14:21:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Dolores, we zijn blij dat je het zo leuk vond.
Bedankt voor je beoordeling.
We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten The Raga Side

Vakanties.nl

Een grote aanwinst super hotel

Ikke
2-5-2019

Super ontvangst vriendelijk personeel mooie kamers bedden waren goed mooie douche eten is a lacarte zeer kwalitatief ook een bistro 24 u al in safe en wifi inbegrepen in prijs het strand ligt 200 meter verder met goede strandbar alle dranken dit hotel zeker voor herhaaling vatbaar het concept van hotel is zeer goed

Gereisd Met partner in april 2019
Guest Relation Manager, Front Office Manager, 24-5-2019

Geachte Gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor deze positieve beoordeling en ons wilt aanbevelen. Je lof wordt enorm op prijs gesteld. We hopen je snel weer te zien.

Vriendelijke groeten The Raga Side

Pareltje van Side

Yusuf Çekiç
29-4-2019

We zijn voor ons huwelijksreis hier naartoe gekomen en het is in 1 woord prachtig. Heerlijke 16+ hotel zonder kinderen. Het is erg rustig, waardoor je heerlijk kan uitrusten. De strand van Side is heel erg mooi en je kan tot ver in de zee lopen en het water blijft tot je enkels.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relation Manager, Front Office Manager, Fri May 24 2019 12:54:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Gast,

Vriendelijke groeten The Raga Side

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Raga Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Raga Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.