Hotel The Colours Side

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Niet gekregen wat touroperators beloven!

Marc
19-7-2017

Op de foto's die je ziet bij de touroperator is niet veel meer over de foto's zijn uit 2012 daarna is het hotel 3x verbouwd het zwembad is 3x keer zo klein als op de foto's kinderbad is er niet en zo kunnen we nog wel door gaan wat er niet meer is !! Het eten is ronduit slecht elke dag het zelfde en vooral op de russen gericht als je klachten door geeft aan het personeel dan krijg te horen we werken hier maar. We zijn vaker in Turkije geweest ook in 2 sterren hotels maar die zijn nog beter dan 4sterren hotel the colours in side !!

Ondanks de wat negatieve referenties hebben we dit hotel geboekt voor 5 dagen. Het personeel was vriendelijk en dienstbaar. het was rustig, er komen minder toeristen. Veel Duitsers, wat engelsen en russen, niet veel nederlanders. Het eten was prima, veel variatie en ook gezond. Savonds was er altijd wel wat te doen.De mannen van het animatieteam deden goed hun best de gasten te vermaken. Lekker zwembad, alleen de glijbaan was niet zo vaak open. Ook is er een kleine fitnessruimte! Jammer dat de wifi niet echt werkte. Naar het strand is 800 m lopen, maar kan ook met een dolmus (busje).

Bij het hotel is een Hammam, een aanrader. Het plaatsje side is op 8 km, te ver om te lopen, maar met een busje ben je er zo.Al met al een weekje lekker ontzorgt

Vreselijk!

hannah
10-11-2015

deze vakantie was vreselijk!! wij kwamen aan en moesten direct al extra betalen voor de bedden.. en het personeel was totaal niet vriendelijk snackbar op het strand was dicht en het eten was altijd koud en het brood erg droog.. alle kluisjes gingen met de zelfde code open en de balkon deur kon niet op slot

dit is echt geen aanrader!

Jammer

Marco
25-9-2015

Helaas was dit niet het hotel voor ons. Ik moet erbij zeggen dat dit onze persoonlijke mening is. Ik heb ook mensen gezien die het wel naar hun zin hadden( vooral Duisters).

Receptie: Niet behulpzaam en botte mensen. Spreken geen Engels alleen gebrekkig Duits.

Zwembad: Om 9.00 zijn bijna alle strandbedjes al bezet en dit zal zo zijn tot 16.00 uur. Ruimte is beperkt. Keiharde rapp/discomuziek. Strandbedjes zijn vies.

Kamer: Goede kamer ziet er netjes uit.Word goed schoongemaakt.

Eten: Veel eten koud en vooral smaakloos.De bediening loopt wel keihard .Als je buiten eet en het word donker dan is er amper verlichting, je ziet niet wat er op je bord ligt. Strand: Alle strandbedjes bezet/vies/kapot. Keuken/eten echt vies. Ik heb het niet snel maar ik werd misselijk van de vieze prullenbakken en keuken. Wij verwachten op vakantie enige luxe ( goed eten en comfort bij het zwembad) en dit was onvoldoende in dit hotel.De sfeer was ook echt niet goed. We zijn overgestapt naar hotel Can Garden

Nooit meer!

Elise
15-9-2015

Op het eerste gezicht ziet het hotel er leuk en kleurrijk uit. Niets mis mee... Maar het personeel wat hier rond loopt, in 1 woord verschrikkelijk. Het animatieteam dwong ons om met ze mee te gaan naar een disco. Wij hebben voet bij stuk gehouden en zeiden we gaan niet. Maar goed ook, want later hoorde we van andere vakantiegangers dat het animatieteam van het hotel in de disco heeft gevochten niet echt heel professioneel. Er hing een vieze muffe lucht in het hotel en zodra je het hotel uitliep rook je een vieze rioleringslucht. Het eten was hier wel redelijk te eten alleen heel jammer dat er ook hier heel sacherijnig personeel was. Dit hotel voor ons nooit meer!!!!!

Prima hotel, met verbeterpunten

Yolande
19-8-2015

Wij hebben na het lezen van positieve en negatieve reacties, toch dit hotel(The Colours Side)geboekt. Wij hebben ons prima vermaakt, maar we snappen wel waarom er negatieve reacties zijn.

Goed bevallen:

-Het eten is heerlijk!

- De kamer was netjes(voordeelkamer) en groot genoeg. De badkamer was schoon.

- De kamer werd goed schoongemaakt en we kregen elke dag schone handdoeken.

-Het zwembad is niet overdreven groot, maar wel groot genoeg. Je moet er vroeg bij zijn als je een bedje wilt.

Minder goed bevallen:

- Het personeel bij de receptie is erg onbeschoft en niet erg hulpvaardig.

-Het animatieprogramma slaat nergens op. Verder dan watergymnastiek, waterpolo, strandvolleybal en een minidisco gaat het niet. Het animatieteam lijkt er ook niet veel zin in te hebben.

-Het A La Carte Restaurant was gesloten. Ze doen hem ook niet open.

Geen aanrader

Oostrik
4-8-2015

Pluspunten: Vriendelijke bediening. Eten drinken goed en veel keus. Met busje naar privé strand, hier ruim voldoende ligbedjes en zonneschermen. Lopend in 10 minuten te doen.

Minpunten: administratieve problemen veel overboekingen, constant kwade mensen bij de receptie, technische problemen worden niet opgelost, deur kon niet op slot en airco deed het niet. Tijdens ons verblijf is er 2 x het bed opgemaakt, ook om schone handdoeken moest je vragen en dan kwamen ze er nog niet of maar 2 terwijl we met 3 personen waren.. Ons inziens gebrek aan personeel. WiFi alleen in de lobby, kan wel een uur duren voordat het lukt om er op te komen. Reisleider was er alleen voor verkoop praatjes en kwam belofte niet na. Zelf actief moeten ondernemen voor terugreis. Mensen die voordeel kamer hadden geboekt hebben ze geen kamer voor en moeten bijbetalen.ligging aan drukke weg met veel winkels. Busstation om de hoek met goede verbindingen.Wij komen hier niet weer. Geen 4 sterren waardig!

positief ,maar vele minpunten

steegmanspeter1
19-7-2015

van 30 mei 2015 tot 10 juni 2015 in The Colours verbleven ,reis geboekt via touroperator Belgie ,documenten en begeleiding in Belgie zeer goed ,reis ook goed verlopen ,in het hotel was het andere koek ,ijskar was inbegrepen bij All-Inn ,maar niet voorhanden ,stond anders wel in de brochure ,mensen van de Wellness spraken alleen de Russen aan ,die een 90 % van het publiek uitmaakten ,daardoor ook de animatie erop afgestemd ,ook aan de balie telde je als european niet mee , het eten was goed ,het personeel van keuken, bar en strandbar wel super vriendelijk en behulpzaam ,ondanks de vele uren die ze moesten maken ,strandbar een 7 op 10 ,super . Aan de voorkant van het hotel ,waar onze kamer gelegen was wel veel geurhinder van de riolering . Ook een totaal gebrek aan informatie vanwege het hotel ivm onze terugreis ,je kon het wel online bekijken via de site van touroperator ,maar oudere mensen zonder smartphone of laptop kunnen dit niet raadplegen ,

Pas op voor "overboeking"

Eline Janssen
9-7-2015

In januari een vakantie geboekt naar dit hotel. Na lang te hebben uitgekeken naar deze vakantie kwamen we om 13:00 aan bij dit hotel. Daar werd ons verteld dat inchecken pas vanaf 14:00 mogelijk was. Wij besloten rustig bij het zwembad te wachten toen we om 13:45 allemaal (Russische) mensen met koffers en sleutels aantroffen. We zijn toen meteen naar de receptie gelopen en daar hebben we gevraagd of inchecken al mogelijk was. Inchecken? werd er gevraagd en vervolgens vertrok de desbetreffende mevrouw achter de balie om vervolgens niet meer terug te keren. Toen hebben we een jongen aangesproken die ons vertelden dat inchecken niet meer mogelijk was omdat het hotel vol zat. We hadden dus geen andere keus dan met het strandbusje te vertrekken naar het het andere colours hotel in side, en met ons nog een ander gezin. In andere recensies heb ik gelezen dat dit vaker voorkomt en dat dit een trucje is om het andere hotel ook vol te krijgen, wees dus gewaarschuwd!

Viel hard mee

Ruud Kusters
30-10-2014

Na de voorgaande negatieve reakties is het verblijf ons hard meegevallen. Russen hebben we bijna niet gezien en die er waren wisten zich te gedragen. Het eten was voor een 4 sterren hotel niet slecht. We hebben ooit beter gehad maar ook zeker slechter. Wij hadden tot 26 okt. geboekt maar een dag eerder moeten vertrekken omdat na een noodweer de onderste verdieping onder water stond. Tot die dag is de poolbar overigens gewoon open geweest. Het enige echte minpuntje vonden we de slechte wifi verbinding. Zeker omdat het de laatste dagen van ons verblijf slecht weer was en we een beetje afleiding wel konden gebruiken.

We hebben een aantal aanbieders voor The Colours Side voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Colours Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Colours Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Colours Side scoort een 6.85 uit 10 op basis van 97 reviews.