Hotel Terrace Elite Resort

Hotel Terrace Elite Resort
8,9

122 tips over Hotel Terrace Elite Resort

heisenberg, 7-8-2018
Vooral geen euro's geven aan die berggeiten, ze hebben werk -> wees blij.
Bas, 27-12-2015

Boek je uitjes niet via de touroperator. Dit kan je veel geld schelen. Wij kwamen in Side langs de zeer een man tegen die via zijn bedrijfje dezelfde of betere uitjes aanbood als Sunweb, tegen aanzienlijk lagere prijzen.

En als je 's avonds pas rond 21:00 uur gaat eten, is het qua drukte prima te doen bij het buffet.

Tot slot geef de bediening af en toe eens een paar Euro en ze lopen de hele vakantie extra hard voor je en hebben altijd een glimlach voor je klaar.

Jochen, 4-10-2015
Pak de dolmus naar de diverse zichtlocaties, in de buurt zit praktisch niets.

We hebben een aantal aanbieders voor Terrace Elite Resort voor je op een rij gezet:

Ronald, 27-8-2015

Jetskien;parasailen;speedboot;waterskien;bananenboot aan het strand.

Raften;catamaranboottrip;quadsafari(boeken bij kraampjes in het dorp)veel winkels in het dorp;markt in Manavgat.

bazaar en winkeltjes op 10 minuten lopen vanaf het resort

brenda_deboer, 24-8-2015
Wil je gaan raften boek dit dan bij de bazaar en niet via je reisorganisatie je betaald de helft minder en krijgt het zelfde ervoor terug. Wij hebben het geboekt bij prestige rafting dit is zeker een aanrader. Meerdere keren wezen raften, maar deze organisatie schoot er echt bovenuit.
brenda_deboer, 24-8-2015
Op een kleine 10 minuten lopen bij de bazaar zit een leuk eetcafe The Sun Garden hier kan je heerlijke koffie en cocktails drinken en ook kun je hier heerlijk een hapje eten. Zeker een aanrader.

Maaike, 16-8-2015
Ga naar de Hamam van het hotel zelf! Ik had van Subweb de Hamsm behandeling Vip voor €39,- en van Hamsm zelf voor €60,-. Hotel is wel duurder maar veeeeeeel beter en luxer. Hamam in Side via Sunweb is oud en chagrijnige mensen.
pedro_salomez, 7-8-2015
Voor 2 volwassenen en 2 kinderen hoef je zeker geen familiekamer te boeken. Een 2 persoonskamer met 4 bedden is zeker ruim genoeg. Wij hadden 4410, hoekkamer met super zicht op het volledige zwembad.
pipo2509, 4-8-2015
zorg dat je goede slippers aan hebt bij het zwembad want het kan erg glad zijn.
yiuye, 26-7-2015
Voor avondeten beter om 18:55 of na 20:00 uur gaan. Wellness prog 2 kost €50 en prog 3 €65 duur. Richting Bazaar hamam, 25 euro voor 100 minuten, was OK. Overdag bazaars uitgestorven, ’s avonds gezellig. Side, Theater (€5 p.p., kinderen gratis) en Apollo (haven). Manavgat Markt ma en do, Waterval ( €2 p.p., kinderen gratis). Green Canyon (niet gedaan, € 30-35, kinderen t/m 6 gratis). Alleen taxi genomen : ->Kumkoy €12, ->Side €19, ->Manavgat €22, Manavgat-> waterval €10, Waterval -> Terrace €25.