Hotel Terrace Elite Resortstersterstersterster

8.9Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8.9Fantastisch

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Terrace Elite Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Terrace Elite Resort is een plek waar veel van jullie al vaker vakantie hebben gevierd. Waarom je hier opnieuw naar terug wilt? Dat komt grotendeels door het vriendelijke personeel. Ben je ergens niet blij mee? Zeg dit dan tegen het personeel en zij doen hun best om je weer tevreden te stellen. Benieuwd of Hotel Terrace Elite Resort ook qua faciliteiten en ligging aansluit op jouw vakantiewensen Lees met ons mee.

Hotel Terrace Elite Resort is een plek waar rust en vermaak samenkomen. Over de animateurs hier zijn jullie erg positief. Lig je liever aan het zwembad zonder gestoord te worden? Dan kan dat ook volgens Nina: ‘Het animatieteam is top, niet te opdringerig en zoeken contact als jij hier ook behoefte aan hebt.‘ ‘s Avonds wordt er vaak een show georganiseerd, maar daarna is het juist erg rustig in het hotel.

In Hotel Terrace Elite Resort Side verblijf je op basis van all-inclusive. Het eten in dit hotel is prima. Zo nu en dan zijn de gerechten alleen niet warm genoeg en als je hier langer dan een week verblijft herhalen de buffetten zich een beetje. De beste maaltijd van de dag? Dat is het ontbijt. Dat wordt elke ochtend lekker wakker worden. Volgens Familie N. is het ook prima om overdag bij het zwembad te lunchen. Daar kun je snacks en pizza krijgen.

Je hotelkamer in Hotel Terrace Elite Resort is erg ruim en schoon. De bedden zijn wel wat hard. S. Schouten heeft een oplossing: ‘Vraag om een topdek. Binnen 5 minuten was het geregeld en sliepen we heerlijk zacht.’ Sommige vakantiegangers schrijven dat de kamers een beetje gehorig zijn. Ook zouden jullie het fijn vinden als er een waterkoker op de kamer aanwezig was, zodat je een kopje thee kunt zetten.

Ligging

De directe omgeving van Hotel Terrace Elite Resort is vrij rustig en het hotel ligt wat afgelegen. Wel vind je een bazaar vlakbij het hotel met genoeg leuke winkels. Het is een aanrader om hier na het eten eens langs te lopen.

Hotel Terrace Elite Resort ligt niet pal aan het strand, maar dankzij de shuttleservice sta je binnen een paar minuutjes toch met je voeten in het zand. Lang wachten op de shuttlebus is nooit nodig, want deze vertrekt elke 10 minuten. Het is een mooi en breed zandstrand dat veilig is voor kids. Ook op het strand hoef je geen honger en dorst te hebben. De drankjes worden hier alleen wel geserveerd in plastic bekers wat sommigen van jullie een nadeel vinden.

Heb je een dag doorgebracht op het strand en wil je de volgende dag wat actiever zijn? Pak voor 1,50 euro de dolmus naar Side. Hier snuif je cultuur en kun je dat winkelen nog even voortzetten.

Enthousiast over Hotel Terrace Elite Resort Side? Pak je spullen en vertrek!

1072 reviews over Hotel Terrace Elite Resort

• 2019
    10Joyce18-11-2019

Uitmuntend

Ik ben in veel hotels geweest maar dit hotel wauw. Ik zeg zeker voor herhaling vatbaar, het personeel top ,service top , eten uitmuntend !!! Zij krijgen hiervoor van mij een dikke vette 10+ . Okay in de rij staan voor bepaalde dingen zeg ik mensen niet aub maar das het enige. Bedjes staan wel in een rijtje langs het zwembad en lastig te verplaatsen dus beter op de weide liggen waar je kan doen wat je wilt. Entertainment geweldig, de shows die er werden gegeven WAUW !! professioneel en echt geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Corrie10-11-2019

Super!

Prima resort. Eten goed. Familiekamer keurig en zoals op de foto's. Je kan met de bus alle kanten uit voor 2 euro p.p. Het wijst zichzelf allemaal. Lieve mensen op het resort. Leuke uitstapjes naar Side en Manavgat. Strand ook goed te doen met het busje. Bazar ook erg leuk en gezellig in de avond. Ca. 10 minuten lopen. Alles gewoon top!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Albert24-10-2019

Uitstekend hotel met prima service

Prima vakantie gehad in een goed hotel. Omgeving is slordig. Shuttleservice was uitstekend. Strand is groot en er is voldoende plaats

• 10Frits21-10-2019

Heerlijk ontspannen

Zeer goed hotel, mooie kamer en ruim balkon. Aan zwembad zijde mooi uitzicht. Personeel doet werkelijk alles om het de gasten naar hun zin te maken en zijn zeer vriendelijk en attent. Wij zijn voor de tiende keer in turkije en dit was echt een topper.

• 8Townsend20-10-2019

Top vakantie

Super week gehad schoon en gastvrij. En een super kledingwinkel mustafa shop

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Ilona17-10-2019

Fantastich

Fantastisch hotel. We waren eerst met onze dochter en 2 kleintjes. Mooi zwembad en kinderbad. Bad met glijbanen waren de favoriet. Eten, hotelkamer super goed. Als je naar het strand wou kon je lopen maar er gingen elke 10 minuten een gratis busje. Strand was alles ook goed geregeld. Bedjes parasols. Groot paviljoen waar je eten en drinken. Strand volleybal en Aqua gym in de zee. Zelfs een vitaminebar. Die moest je wel betalen €2,50 maar waren het meer dan waard. Bazaar vlakbij. Mooie Side kun je zelf naar toe. We gaan zeker nog een keer.

• 10Cherelle Richard10-10-2019

Beste hotel ever na 10 jaar Turkije

Fantastisch hotel! Ik ben alleen op reis gegaan met mijn dochter van 4 en zoon van 5. Het hotel heeft op alle fronten aan mn verwachtingen voldaan. Het is mooi, heel erg schoon en voor ieder wat wils. Ze maken de hele dag door schoon, geen vieze haren of troep rondom zwembad. Het eten is heerlijk. Ontbijt elke ochtend voor kids met eieren en pannekoeken voor de kids, 12 uur kan je heerlijke hotdogs, Turkse pizza patat en hamburgers krijgen en om half 3 wafels. Lunch en avond eten was ook niks te klagen. Heerlijk mals vlees met rijst of aardappelen/puree/ rijst. Miniclub ook superlieve mensen. Kids kon ik er zo af en toe achterlaten en ze brachten zelfs de kinderen terug als ze eetder weg willen. Er is ook een smoothiebar voor 2,50 echt overheerlijk! Op 10 min loopafstand mega grote bazaar. Zijn we drie keer geweest. Ik kan na 10 jaar zeggen dat dit hotel perfect is op alle fronten!!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Dimitri Bruninx01-10-2019

Doen moeite voor de klant

Men streeft in het hotel naar kwaliteit, zowel op vlak van dienstverlening, properheid, eten (elke dag wel iets dat wisselde in het culinaire aanbod) als activiteiten. Het hotel bevindt zich in een zeer klein plaatsje, maar met de busjes ben je redelijk snel en goedkoop in naburige plaatsen. Prijs/kwaliteit was dit een aanrader. De zwembaden en glijbanen waren leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9M.J. Verhulst28-09-2019

Fijn en gemoedelijk hotel

Mooie kamers en goed van eten. Tevens niet al te kolossaal. Vriendelijk personeel

Gereisd met partner in september 2019

• 9Tom20-09-2019

Prima hotel! Vriendelijk personeel

Top hotel! Vriendelijk personeel en veel aandacht voor jonge kinderen. Hygiëne staat hoog in het vaandel. Alles wordt goed zuiver gemaakt, van bestek tot kamers. Niks op aan te merken.

Zwembed is prima, groot genoeg voor iedereen. Met glijbanen en kinder gedeelte.

De Moskee hoor je 5x per dag, niet storend. Wellicht wel in de ochtend 5:30.

Fijn strand, met genoeg bedjes en barretje. Fijne transfer, maar kan lopend (5m).

Bazar van +/- 150 winkels op loop afstand (10min).

Side is zeker 20min met een taxi/dolmus.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

124 tips over Hotel Terrace Elite Resort

• Liesbeth van den Ouweland, 18-07-2019

Wat hebben we genoten van onze vakantie. Wij hadden een familiekamer die door een schuifdeur werd gescheiden. Prachtige schone kamers, super leuke animatie en vriendelijk personeel. Mocht je kleding willen kopen, doe dit dan bij Mustafa, zijn winkel zit in het hotel en je kunt daar rustig kijken en passen. De prijzen zijn goed👌.In de bazaars kun je niet rustig kijken. Hotel is echt een aanrader. Betaal trouwens je dolmus met Turkse Lira, anders betaal je in euros 1 x zoveel😁

• Nadine, 11-05-2019

Neem een massageprogramma in het hotel. Elif heeft de beste mensen geselecteerd voor fantastische massages. Ik heb er in ieder geval van genoten en sprak zelfs iemand die de massages hier beter vond dan wat hij tot dusver in Nederland heeft gehad. Zeker de moeite waard dus!

• Nadine, 11-05-2019

Ga eens naar de winkeltjes in het hotel. Zeker Mustafa en Berkan met hun kwalitatief goede t-shirts is een aanrader. Vanaf €5,- kun je hier al shirts krijgen en de kwaliteit is goed.

294 vragen over Hotel Terrace Elite Resort

• Judith, 03-01-2020

Minder validen

Zijn er verhoogde ligbedden bij het zwembad?

• Theo, 29-09-2019

Buiten eten

Kan je buiten dineren en ontbijten? Staan er waterkokers en koffie en Thee op de kamers. Wij willen september 2020 daar naar toegaan.

• Bo , 31-07-2019

Avond programma

Is het in de avond nog een beetje levendig? Aangezien het diner tot 21:30 is en verder geen snacks meer te verkrijgen zijn

Hotel Terrace Elite Resort info

• Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.1 km, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenVegetarisch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats