Hotel Terrace Elite Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag23°15°
Hotel Terrace Elite Resort
8,8

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Terrace Elite Resort is een plek waar veel van jullie al vaker vakantie hebben gevierd. Waarom je hier opnieuw naar terug wilt? Dat komt grotendeels door het vriendelijke personeel. Ben je ergens niet blij mee? Zeg dit dan tegen het personeel en zij doen hun best om je weer tevreden te stellen. Benieuwd of Hotel Terrace Elite Resort ook qua faciliteiten en ligging aansluit op jouw vakantiewensen Lees met ons mee.

Hotel Terrace Elite Resort is een plek waar rust en vermaak samenkomen. Over de animateurs hier zijn jullie erg positief. Lig je liever aan het zwembad zonder gestoord te worden? Dan kan dat ook volgens Nina: ‘Het animatieteam is top, niet te opdringerig en zoeken contact als jij hier ook behoefte aan hebt.‘ ‘s Avonds wordt er vaak een show georganiseerd, maar daarna is het juist erg rustig in het hotel.

In Hotel Terrace Elite Resort Side verblijf je op basis van all-inclusive. Het eten in dit hotel is prima. Zo nu en dan zijn de gerechten alleen niet warm genoeg en als je hier langer dan een week verblijft herhalen de buffetten zich een beetje. De beste maaltijd van de dag? Dat is het ontbijt. Dat wordt elke ochtend lekker wakker worden. Volgens Familie N. is het ook prima om overdag bij het zwembad te lunchen. Daar kun je snacks en pizza krijgen.

Je hotelkamer in Hotel Terrace Elite Resort is erg ruim en schoon. De bedden zijn wel wat hard. S. Schouten heeft een oplossing: ‘Vraag om een topdek. Binnen 5 minuten was het geregeld en sliepen we heerlijk zacht.’ Sommige vakantiegangers schrijven dat de kamers een beetje gehorig zijn. Ook zouden jullie het fijn vinden als er een waterkoker op de kamer aanwezig was, zodat je een kopje thee kunt zetten.

Ligging

De directe omgeving van Hotel Terrace Elite Resort is vrij rustig en het hotel ligt wat afgelegen. Wel vind je een bazaar vlakbij het hotel met genoeg leuke winkels. Het is een aanrader om hier na het eten eens langs te lopen.

Hotel Terrace Elite Resort ligt niet pal aan het strand, maar dankzij de shuttleservice sta je binnen een paar minuutjes toch met je voeten in het zand. Lang wachten op de shuttlebus is nooit nodig, want deze vertrekt elke 10 minuten. Het is een mooi en breed zandstrand dat veilig is voor kids. Ook op het strand hoef je geen honger en dorst te hebben. De drankjes worden hier alleen wel geserveerd in plastic bekers wat sommigen van jullie een nadeel vinden.

Heb je een dag doorgebracht op het strand en wil je de volgende dag wat actiever zijn? Pak voor 1,50 euro de dolmus naar Side. Hier snuif je cultuur en kun je dat winkelen nog even voortzetten.

Enthousiast over Hotel Terrace Elite Resort Side? Pak je spullen en vertrek!

We hebben een aantal aanbieders voor Terrace Elite Resort voor je op een rij gezet:

915 reviews over Hotel Terrace Elite Resort in het Nederlands

super hotel

margriet stift,
25-11-2018

wij zijn hier nu vijf maar geweest zeer vriendelijk personeel fijne kamers en een super doche fijn strand en zeer goed eten dus in 1 woord geweldig en mei 2018 gaan we weer

Gereisd met vrienden in mei 2017

Zeker voor herhaling vatbaar.

Lambert,
10-11-2018

Prima hotel, mooie kamers en heerlijk eten met geweldige verzorging. Kamers zijn wel een beetje gehorig.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wederom goed

Gerrit Klock,
7-11-2018

Voor de 2 de keer in dit hotel nu met onze dochter en haar man en 3 klein kinderen we zijn zondag vertrokken naar een verblijf van 9 dagen het hotel was nog net zo goed als vorig jaar eten goed personeel heel vriendelijk en attent alles goed schoon ,om kort te zijn een goed hotel we gaan zeker nog een keer terug.

Super

Nadine marechal,
30-10-2018

Het was heel verrassend goed, overal was het zeer netjes. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten super! Aan het zwembad heel netjes geen vuiltje op de grond. De zee was goed bereikbaar met busje 5min van het hotel met mooi groot strand. Vinden dit hotel een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2018

Thuiskomen

Nadine,
29-10-2018

Wederom een fantastische vakantie in Terrace Elite Resort. Eten was weer lekker, mag wel wat meer variatie in. Voorgaande jaren waren er vastgezette thema avonden, die miste ik nu. De service is top, restaurant netjes en kamers mooi schoon. Zeer goed animatie team onder leiding van Hakan en Fatih. Helaas heeft het hotel besloten om Veysel na een week werken te ontslaan gezien zijn jonge leeftijd. Dit terwijl deze jongen veel potentieel heeft en niet de mogelijkheid kreeg om die te ontwikkelen. Gelukkkig heeft Fatih deze jongen bij een ander hotel weten onder te brengen. Hopelijk krijgen in de toekomst ook jongeren de kans om zich te ontwikkelen. Hakan en Fatih, blijf zo doorgaan, jullie zijn echt top en ik hoop dat jullie volgend seizoen ook weer in Terrace Elite aanwezig zijn om jullie plannen uit te voeren. Kleine tip voor het voor-en najaar: verwarm het water in het zwembad een beetje, dat maakt het zwemmen een stuk aangenamer!

Geweldig

Baukje van der Tuin,
28-10-2018

Wij vonden het een geweldig hotel, mooie ruime kamers ,heerlijk en gevarieerd eten.Vriendelijk personeel,toen onze vrienden een paar kleineprobleempjes hadden ,kregen ze op kamer vanwege overlast ,wat het helemaal niet was,een fles wijn en een schaal met fruit.Heerlijke wellness ,en overal fijne zitjes.Ook een leuke bazaar op loopafstand ,lekker om s’avonds even naar toe te gaan.Wij gaan hier zeker nog eens naar toe.Wat wij wel misten op de kamer was een waterkoker voor als je op de kamer nog eens koffie of thee wilde nuttigen ,maar dat is een kleine opmerking.

Super goed

Alex &nadine,
24-10-2018

We zijn aangenaam verrast, eten super lekker! Vriendelijk personeel en heel behulpzaam. Onze kamer super groot volgens onze verwachtingen ook aangenaam verrast. Ik heb hele hoge verwachtingen ivm proper zijn van de kamer. En echt waar echt heel proper! Het busje naar het strand zeker doen baar en niet ver. We komen zeker terug. Dikke proficiat voor dit hotel.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

Fam.Frans Croonenberg,
19-10-2018

De eerst keer in dit voortreffelijke hotel en niets dan lof.Vanaf het inschekken bij Dhr.Necatie (zeer behulpzaam)niets dan lof.Mooie kamers,Goed eten,mooie zwembaden en zo verder.Iedereen in het hotel,Kamers dame tot Restaurant zeer attent.We komen hier zeker terug.Fam,Frans Croonenberg samen met fam,J. Daemen

Geen 5 sterren waard

Van Diepen,
11-10-2018

Helaas is het hotel ons erg tegen gevallen. Wij kwamen in de avond aan meteen doorgegaan naar de kamer om te gaan slapen. Bedden heel erg hard. (Had ik al in de recensies hier gelezen, daarvoor kon een topper gevraagd worden) smorgens zag ik onder het bureau allemaal bruine spetters tegen de muur zitten. Naar de receptie gegaan en aangegeven dat we dit graag gepoetst wilde hebben. Dat was prima. Ook gevraagd om de toppers. Daar werd meteen gezegd jullie kunnen er maar 1 krijgen want er komen nog meer Nederlanders. Nou ja dan maar 1 dat is in ieder geval iets. Savonds bij terugkomst op de kamer nog steeds die vieze spetters. Weer aangegeven en er werd gezegd dan is het vast niet zo belangrijk.... Ontbijt was goed, lunch in hotel OK. Lunch op het strand was koud, weinig variatie, niet lekker. Avond eten was ontzettend slecht. Niet gek dat mijn man en 1 jarig zoontje ontzettend ziek zijn geworden.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch hotel,hard werkende mensen,echt mooi

Mónica Rossi,
9-10-2018

Het is echt een aanrader!!!het gevoel dat jij weer thuis bent veel mensen die vorige jaren aan het werk zijn en die herken je nog en zij doen hun best om jou naar de zin te maken!

Gereisd met partner in september 2018

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.1 km, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Soort gerechtenVegetarisch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terrace Elite Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terrace Elite Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.