Hotel Terrace Elite Resort *****

Hotel Terrace Elite Resort *****

Hotel Terrace Elite Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Terrace Elite Resort voor je op een rij gezet:

842 reviews over Hotel Terrace Elite Resort in het Nederlands

Alwéér een super vakantie gehad!

Noa, 10-1-2018

Overzichtelijk en mooi hotel. Leuk en gezellig personeel. Het eten was ook goed. Het hotel ligt niet direct aan het strand, maar het shuttlebussen van het hotel rijdt om de 5 min van het hotel naar het strand en het duurt nog geen 3 minuten. Zeker de moeite waard!

Supervakantie!

Fam. ter Horst, 25-12-2017

Een fantastisch hotel. Mooie kamers en zeer vriendelijke medewerkers. Veel variatie in eten en drinken. Top! We hebben genoten van een geweldige vakantie.

super leuke vakantie

hetty, 20-12-2017

Ik vond het een super leuk hotel met leuk personeel goed eten en drinken

Gezellig strand met alles wat je nodig hebt

dus een echte aanrader

Geweldig

Jolanda, 10-11-2017

Het was in één woord geweldig! Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het aanbod in eten was enorm, als je hier niet uit kon kiezen dan lust je thuis ook niets. De kamer was top. Ik kan eigenlijk niets bedenken wat niet goed was behalve dan dat het water in het zwembad kouder was dan in de zee, maar dat is wel lekker afkoelen. Er is een hele grote kans dat we nog wel eens terug gaan.

Top service met een gouden randje

Rianne, 9-11-2017

Terrace Elite is een resort waarbij iedereen in de watten wordt gelegd. Op elk front wordt er hard gewerkt aan ieder aspect van de vakantie. Als kritische gast kijk ik altijd precies naar elk detail. Maar hier klopt alles.

Heerlijk

Angele, 30-10-2017

Het is een prima hotel! De kamers zijn echt mooi en ruim. Wel heel gehorig! Beneden in de lobby is een bar. Daar stinkt het zo ontzettend naar kots! Ik weet niet hoe t komt maar ik werd er onpasselijk van. Er zitten ook best wat Russen. Ze drinken hele dag door glazen gevuld met sterke drank. Het is echt apart volk! Maar ook veel nederlanders. Eten is goed. Niets mis mee. Ik miste wel verse sappen bij ontbijt. De kapper in het hotel is fantastisch! Voor vertrek ben ik daar met mijn zoon geweest. Allebei geknipt. En mijn haar in model gefohnt. Echt heel goed. Kun je prima naartoe gaan! Zwembad water was zoo koud dat ik er niet in ging.

Aanrader!!

Petra, 22-10-2017

Mooi verzorgd resort, super shuttle service van en naar het privé strand (2 min met het busje) op het strand een goed verzorgde lunch en de hele dag door is de bar geopend ( all-in).

Mooi groot zwembad voldoende ligbedden en 3 leuke glijbanen.

De kamers zijn ruim en er is een heerlijke regendouche.....

Het eten is goed en er is voldoende keuze!

Op loopafstand (10 minuten) is er een grote bazaar met heel veel winkeltjes....

Met de dolmus is Kumkoy Manavgat en Side heel gemakkelijk te bereiken.

Kortom dit hotel is een aanrader!

Oke maar volgende keer toch weer ander hotel

josschie, 20-10-2017

Vond het een goed hotel, maar wel een paar minpuntjes.

Zwembad te koud.

Animatie liet te wensen over. vooral de muziek overdag.

Zondag was het de hele dag stil.

Eten kon iets meer gevarieerd.

Het moeten betalen voor je badhanddoek bij het omruilen. 50 eurocent.

All in tot 16.00 uur voor vertrek. (nog niet meegemaakt)

Winkeltjes 10-15 min lopen 100 winkels allemaal hetzelfde

Verder vonden wij de shuttleservice naar het strand goed geregeld

Ligbedden genoeg. ook na 10 uur

Het personeel zeer vriendelijk.

Je kan je goed verstaanbaar maken in het duits.

Veel Nederlanders en Duitsers.

Wifi niet op het hele terrein.

Vorig jaar in ander hotel geweest in Side en in mei in Lara. We vonden het daar toch een stuk beter.

Voor ons geen 2e keer in Terrace elite resort.

Ook voor een 9de maal komen we graag.

Jeanny Spee, 19-10-2017

Voor de 8ste maal in het mooie Terrace Elite hotel geweest. Zeer vriendelijk personeel dat zeer behulpzaam is. Lekker gevarieerd eten met vele thema avonden. Zeer mooie ruime kamers waar goed gepoetst werd. Goede shuttle service naar het strand, daar waar Halil zijn super best doet om het je naar je zin te maken. Ook de pool bar werd vanaf 16.00 verzorgd door Omer die met veel liefde heerlijke cocktails maakte.

Veel russen in het hotel maar helemaal geen last of hinder van gehad.

Enigste minpuntje is het slechte afruimen van de gebruikte ontbijttafels.

Dank je Yasemin van de guest-relation voor de goede en lieve verzorging.

Fijn Hotel, Alles Goed

Conny, 17-10-2017

Goed,modern en geweldig hotel. Vriendelijk personeel. Van de russen die er waren hebben wij absoluut geen last van gehad. Alles is perfect in orde in Turkije. Is gewoon rustig en betrouwbaar zoals altijd. Eten was goed en variabel. Geen kabaal op de gangen. Alles was gewoon zoals het hoorde.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terrace Elite Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terrace Elite Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Terrace Elite Resort scoort een 8.98 uit 10 op basis van 916 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: