Hotel Terrace Beach Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag32°23°
Hotel Terrace Beach Resort
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Terrace Beach Resort voor je op een rij gezet:

264 reviews over Hotel Terrace Beach Resort in het Nederlands

Geweldig

Thea
4-10-2016

Perfect hotel en personeel zeer vrıendelıjk. Ga zeker terug. Aanrader

Perfect

Willy
4-10-2016

Leuke vakantie gehad. Alles was naar wens. Goed vertoeven. Hebben genoten van ons vakantie.

Goede Vakantie

John
3-10-2016

Alles is zeer schoon en goed verzorgd. Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben genoten van onze vakantie. Komen volgend jaar met onze kinderen graag weer terug.

Prima

Lars
2-10-2016

Goed hotel. Alles goed geregeld. Vriendelijk personeel. Iedereen is heel erg behulpzaam. Geweldig genoten.

Zeer Goed

Harry
2-10-2016

Geweldige liggen van het hotel. Vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam. Prima vakantie gehad.

Prachtig

Martin
2-10-2016

Personeel perfect. Hotel kamer zeer goed. Eten zeer goed. Geboekt bij Terrace Elite, maar door goed advies van Jasmine, naar beach omgeboekt en zeer tevreden over Terrace Beach Hotel.

Zeer verouderd hotel

patrick038
21-9-2016

Drie dagen voor ons verstrek naar Terrace Elite werden wij omgeboekt naar Terrace Beach.

Volgens reisbureau en touroperator zou dit een kwalitatief net zo goed hotel zijn.

Nou nee dus.

Het personeel is over het algemeen echt super aardig, de kamers zijn schoon en het eten is perfect.

Echter het hotel is sterk verouderd. Veel onderdelen waren kapot of vuil. De tuin kon een onderhoudsbeurt gebruiken.

Daarnaast hadden wij een zeer slechte ervaring met de animatie die gewoonweg gasten beledigde en uit waren op de schaarse jongere vrouwelijke gasten.

Het hele hotel bestaat uit ongeveer 95% Duitse gasten van boven de 65 jaar.

Na een hele week schlagers overdag en in de avond te hebben gehoord wordt je dat ook wel zat.

Wel ligt het hotel centraal gelegen in een levendig uitgaansgebied van Kumkoy. Ook ben je binnen no-time in de oude centrum van Side.

Wij waren er met meerdere personen en hadden drie standaard kamers geboekt.

Helaas werden er twee voordeel kamers toebedeeld. We hebben gelijk bezwaar gemaakt waarna je in een welles nietes spelletje terecht kwam van wat een voordeelkamer was. De lokale vertegenwoordiging van touroperator liet het hier behoorlijk afweten en was niet bereikbaar voor ondersteuning. Als je m.i. uitkijkt op twee blinde muren en tussendoor nog net wat verder weg kan kijken is m.i. dat een voordeelkamer.

Overigens overkwam dit ook gasten die vanuit Terrace Elite werden overgeboekt naar Terrace Beach.

Prima

Bart
21-9-2016

Ondanks overplaatsing alles naar wens verlopen. Hotel was goed. Eten was goed. Alles was goed. Heb geen minpunten.

Toch al enkele jaren geweest, En toch valt op dat er dingen na jaren nog niet zijn gefixt.

Helaas gaan er (Voor mij doen) Teveel volwassen duitsers heen voor het Bier, of andere alcoholistische dranken (Kom ik overigens wel in meer hotels tegen, Niks tegen op duitsers)

Hotel zelf heeft zich de laatste jaren ook meer gericht op duitsers. Terwijl in het begin dit een vrij wel nationaal hotel was.... Jammer, maar hun kunnen ook niks aan de bezoekers doen. Ze kunnen wel hun hoofdtaal aanpassen (Momenteel hanteren hun Duits als hoofdtaal)

Goed hotel

Nel
23-6-2016

Eten en drinken super,kamers normaal,badkamer klein en inderdaad aan vervanging toe,wel alles schoon!

Enigste zware minpunt,het is hier nu 42 graden en de airco op de kamers werken prima,alleen s,nachts gaan die uit van een uur of 3 tot 7 uur smorgens en dat is niet uit te houden zo heet dat je er wakker van wordt,met deze temparaturen echt niet te doen,overdag werkt het prima met je pasje! Is voor mij een reden om niet meer terug te gaan!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terrace Beach Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terrace Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.