Hotel Terrace Beach Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag33°23°
Hotel Terrace Beach Resort
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Terrace Beach Resort voor je op een rij gezet:

264 reviews over Hotel Terrace Beach Resort in het Nederlands

Uitstekend

Wim
12-10-2016

Vriendelijk personeel. Goed gelegen hotel direct aan strand gelegen. Fijne en schone zandstrand. Kamer was goed schoon. Eten en drinken genoeg keus en heel erg lekker.

Genoten

Henk
10-10-2016

Relaxed vakantie gehad. Alles was naar wens. Geen aan of opmerkeningen. Goed in orde alles. Ga zo door Terrace!

Prachtig

Arno
10-10-2016

Prachtig gelegen hotel van alle gemakken voorzien. Prachtig botanisch tuin met heerlijke strand. Schone hotel, alles is goed verzorgd. Gewoon goed.

Mooie Ligging

Annelies
10-10-2016

Mooi hotel direct aan strand. Lekker eten. Vriendelijk personeel. Schone kamers. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad.

Prachtig Resort

Hella
10-10-2016

Goed personeel. Ligging is goed direct aan strand. Wij hadden een hele leuke uitzicht op zee. Goede kwaliteit van eten. Zeker een aanrader.

Prima hotel, alleen erg Duits

Ludy
9-10-2016

Omdat Terrace Elite Resort vroegtijdig ging sluiten zijn wij overgeboekt naar Terrace Beach Resort. Wij kregen daar een gerenoveerde kamer op de 4e etage. Als compensatie voor de overboeking hoefden wij de wifi en kluishuur niet te betalen. Ook stond er, bij aankomst om 23.00 uur, nog een maaltijd voor ons klaar. De buffetten waren erg uitgebreid, voor ieder wat wils. Tuin is mooi aangelegd, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Een groot stuk strand, waar je helaas wel handdoekje moet leggen om een stoel te bemachtigen. 's Avonds leuke shows en op 30 september werd er zelfs een Oktoberfest georganiseerd voor de voornamelijk Duitse gasten, inclusief veel bier, Lederhosen en Dirndljurkjes. Maar 1 oktober ging het 'winterconcept' in. Buffetten minder uitgebreid en geen lunch meer a la carte. Diverse mensen hebben hier over geklaagd, want het hotel was volgeboekt, maar helaas had het management hier géén boodschap aan.

Omdat dit hotel niet onze eerste keus was, gaan wij volgend jaar op zoek naar een andere accommodatie.

Topvakantie in Turkije.

Loes smit
4-10-2016

Terrace Beach Resort is de ideale bestemming voor een heerlijke ontspannen vakantie. Heerlijk eten, fijne kamers, mooi zandstrand. Genoeg vertier aan strand en rondom hotel. In oktober zeewater 27 graden. Heb zeer genoten en bedank hierbij het vriendelijke personeel.

Geweldig hotel, spa en strand.

Richard
4-10-2016

Mooi hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed eten. Prachtig strand die je vanuit het hotel makkelijk kunt bereiken. We hebben mooie strandwandelingen gemaakt. Side is gemakkelijk te bereiken.

Het heeft ons aan niets ontbroken.

Geweldige vakantie.

Echt een aanrader.

Geweldig

Cor
4-10-2016

Zeer veel genoten van onze vakantie. Alles waar naar wens. Perfecte service. Alles zeer schoon. Het eten zeer smakelijk.

Super Goed

Ton
4-10-2016

Prachtig hotel. Ligging zeer goed. Mooie kamers met geweldig uitzicht op zee. Vriendelijk personeel die heel goed kan bedienen.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terrace Beach Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terrace Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.