Hotel Terrace Beach Resort *****

10 dagen genoten! De beoordeling van een 9 waard

Robin
21-8-2017

Gereisd met 3 volwassenen en 2 kinderen (5 en 1 jaar):

De ligging van het hotel is goed, op een uurtje rijden van het vliegveld. Als je het hotel uit loopt ben je binnen 2 minuten op de boulevard, met leuke winkeltjes (wel prijzig).

De kamers zijn netjes en worden goed onderhouden. Het personeel is uiterst vriendelijk en probeert het een ieder naar zijn zin te maken. Kinderen krijgen volop aandacht. Het hotel gaat wel gebukt onder de negatieve publiciteit van Turkije, waardoor er minder Europese en meer Russische toeristen komen.

Het animatieteam valt erg tegen. De informatie omtrent hun programma is erg beperkt of slecht verstaanbaar en zij lopen er meer om zichzelf interessant te vinden/maken.

Het eten is erg goed, voor ieder wat wils en er zijn dagelijks thema's aan verbonden. Het zwembad is ideaal vermaak voor de kinderen en de zee is werkelijk prachtig.

Er worden leuke dagtochten georganiseerd, echter betaal je vanuit een reisorganisatie het 3-voudige t.o.v de lokale bureaus.