Hotel Terrace Beach Resort

9,1

37 reacties Hotel Terrace Beach Resort

All inclusief

Nicolet de Bruin, 20-4-2018
Weet iemand of je op de dag van vertrek nog de hele dag gebruik mag maken van het all inclusieve arragament, wij vertrekken pas s'avonds.

WiFi

Germa, 21-3-2018
Ik lees veelal positieve oudere recenties. Hoe staat het in 2018 met de WiFi? Zijn er nog steeds veelal Duitsers? Wil met puberzoon gaan en vraag me af of het voor hem leuk is daar?

Shampoo/ Veel duitsers?/bazaar

Sandy, 8-9-2016

Even een vraagje we hadden geboekt voor Hotel terrace elite resort (waar we al eerder zijn geweest) maar kregen vandaag van sunweb een belletje dat die vanaf 17 september dicht gaar en wij gaan 13 sept nu om geboekt naar dit hotel.

Nu is mijn vraag is er in de badkamer ook shampoo zodat ik dat niet mee hoeft te nemen scheelt weer in de koffer.

En lees dat er veel Duitsers zijn maar zijn er dan erg weinig Nederlanders of valt dat mee .Hoe ver is het naar bazaar.

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Terrace Beach Resort voor je op een rij gezet:

airco

anja, 12-4-2016

Wij gaan in mei naar dit hotel, maar las dat de airco soms uitgezet wordt?

Wie heeft daar ervaring mee?

2 reacties

Herfstvakantie

Annemarie , 24-9-2014
Gaat er iemand met kinderen in de leeftijd tussen 10 en 15 jaar in de herfstvakantie van 18-10 t/m 25-10-2014 naar dit hotel. Wij gaan met heel onze familie. Het zou leuk zijn als er meer Nederlandse jeugd komt.
5 reacties

temperatuuraanduiding en ligging

Nicole, 15-9-2014

Hallo allemaal, kan iemand mij vertellen of er ergens een digitale temperatuursaanduiding hangt? En ik ben ook benieuwd hoe het hotel ligt t.o.v. de winkels/winkelcentra en het strand.

Ik hoop dat iemand me dit wil vertellen.

Groetjes Nicole

airco.

diane poorthuis, 31-8-2014

hallo

kan iemand ons vertellen hoe met met de airco zit in de maande july en augustus.

doet die het dan 24 uur of niet.

we hebben een tweepersoonskamer geboekt met zeezicht

als u ons nog meer over het hotel kunnen vertellen dan graag.

mvg diane en marcel

Elise, 20-6-2014
Hallo, Wij vertrekken eind juli naar hotel terrace beach, kan er iemand vertellen hoe het zit met het gratis internet? Pas vernomen van de reisorganisatie dat het 2 euro per dag is?!

voordeelkamer

Christie, 9-6-2014
Hallo, Kan iemand mij vertellen of de voordeelkamer een balkon heeft waarop voldoende ruimte is om te zitten?

tijden airco

marcel en diane poorthuis, 10-7-2013

hallo wimanema

we weten niet jullie echte naam,maar jullie waren toch met 2 personen in dit hotel

welke kamer kun je het beste vragen?

En hoe zit het met de uren van de airco?

wanneer is deze aan en uit?

want de manager ven dit hotel zei dat er alleeen 24 uurs airco in de familiekamers aanwezig waren .\graag horen we van jullie omdat het er in juni toch ook al best warm is.

wij gaan in het hoogseizoen

bvd fam poorthuis.