Hotel Terrace Beach Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag21°11°
Hotel Terrace Beach Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Terrace Beach Resort voor je op een rij gezet:

Preisdaler

268 reviews over Hotel Terrace Beach Resort in het Nederlands

Heerlijke ontspannende vakantie

Zeeg Jongkoen,
17-4-2019

Wat ouder niet te groot hotel, direct aan het vlakke brede strand. Zeer vriendelijk personeel, goed eten. Weinig jongeren, geen Russen. Binnen- en buitenzwembad. Sauna, hamam en Wellness.

Gereisd alleenreizend in april 2019

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Gerard,
15-3-2019

Prima, goed gelegen hotel. Het eten is van goede kwaliteit en ook heel gevarieerd. Het was helaas niet altijd goed warm. Dat was jammer wat is heel erg smakelijk. Heel erg goed was de visavond (woensdag). Grote garnalen van de bbq, oesters, gebakken vis. Echt top! De wijn is prima en het personeel uitermate vriendelijk. Het was ondanks dat het nog vroeg in maart was al erg mooi weer. We konden zelfs al gebruik maken van het strand. In eerste instantie hadden we een kamer met een ligbad. Daarvan was de instap erg hoog. Te hoog voor iemand met twee nieuwe heupen. Nadat we contact hadden gezocht met de receptie hadden we binnen tien minuten een andere kamer met een grote inloopdouche. Top! Het is jammer dat je het kluisje op je kamer moet bijbetalen, dat is niet zo heel handig, en het was ook lang geleden dat we dat meegemaakt hadden. De prijs: 1,20 euro per dag is wel oké. Het is handiger om het in het totaalpakket te stoppen.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantie in zeer goed hotel !

Carel,
27-11-2018

Zeer goed All Inclusive hotel in Side Turkije direct aan het strand. Wij waren hier van 20 t/m 27 nov. 2018. Zeer goede faciliteiten en erg vriendelijk personeel, alles prima verzorgd en schone kamers. Eten (ontbijtbuffet, lunchbuffet en dinee buffet) was iedere dag opnieuw erg goed. Naast het grote restaurant in het hotel zelf beschikt het hotel over een (open) strandrestaurant waar bij mooi weer de lunch werd gereserveerd. Heerlijk. Eigen strand direct achter hotel.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

Ian,
16-11-2018

Mooi hotel recht aan de zee. Heel netjes en schoon. Kamer wordt elke dag schoongemaakt en ziet er netjes uit. Voor een zwembad bedje moet je de wekker rond 07.00 zetten, op het strand zijn er gedurende dag zat gratis bedjes beschikbaar. Super mooi groot zwembad en een fijn zand strand. Verder is het eten goed verzorgd met veel keuze en voldoende afwisseling. Ook is er plek zat en is het niet chaotisch, lekker rustig eten dus.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijn hotel voor herhaling vatbaar!

Angelique,
12-8-2018

Mooi hotel en goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk weekje Turkijein dit hote gehad. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Buffetten met voor ieder wat wils. Airco vooral goed in de lobby, rest van het hotel en op je kamer ook airco maar zou iets beter mogen. WiFi is slecht en omslachtig met inloggen en voor het kluisje op je kamer moet je 6 euro betalen wat iemand van het personeel weer voor moet resetten op de kamer. Beetje omslachtig, vraag gewoon 10 euro meer voor de kamer en het is geregeld. Strand bij dit hotel zo ter bereiken en is heel mooi (buurt hotels veel zeewier en stenen in het water) , barretje op het strand en komen nog langs met meloen en komkommer ! Animatie was overdag prima, de shows savonds vonden wij matig en zijn na 1 keer niet meer geweest.Voornamelijk Duitsers en Turken en Russen in hotel. Wij hebben een fijne vakantie gehad en vinden het een hotel wat een herhaling wat ons betreft verdiend.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima voor een weekje

Gert,
7-5-2018

Prima hotel en prima eten, en schoon! De kamers zijn best wel gehorig! Het hotel ligt centraal en heerlijk aan het strand. Wij hadden een kamer met zeezicht bij touroperator geboekt en extra daar voor betaald, persoonlijk zal ik dat niet meer doen, omdat wij een kamer kregen met zij zeezicht. Wel naar gevraagd maar dat gaat je niet lukken in het hotel.... Veel Duitsers in het hotel. De kamers zijn familiekamers, met een deur in de muur (connecting), de zgn. familie kamers. Wifi heel slecht. Personeel heel vriendelijk. Het was in het voor seizoen in de zomer zal het er wel erg druk zijn!

Gereisd met partner in april 2018

Geweldig!

Arnoud. S,
1-3-2018

De kamers waren erg ruim en netjes, dit is een pluspunt! De mensen die er werkten zijn erg klantvriendelijk en het eten was voortreffelijk! Het was mijn eerste keer Turkije en het beviel me zo goed dat ik deze zomer weer ga! Minpunten heb ik niet over dit resort het was geweldig!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Gereisd met 3 volwassenen en 2 kinderen (5 en 1 jaar):

De ligging van het hotel is goed, op een uurtje rijden van het vliegveld. Als je het hotel uit loopt ben je binnen 2 minuten op de boulevard, met leuke winkeltjes (wel prijzig).

De kamers zijn netjes en worden goed onderhouden. Het personeel is uiterst vriendelijk en probeert het een ieder naar zijn zin te maken. Kinderen krijgen volop aandacht. Het hotel gaat wel gebukt onder de negatieve publiciteit van Turkije, waardoor er minder Europese en meer Russische toeristen komen.

Het animatieteam valt erg tegen. De informatie omtrent hun programma is erg beperkt of slecht verstaanbaar en zij lopen er meer om zichzelf interessant te vinden/maken.

Het eten is erg goed, voor ieder wat wils en er zijn dagelijks thema's aan verbonden. Het zwembad is ideaal vermaak voor de kinderen en de zee is werkelijk prachtig.

Er worden leuke dagtochten georganiseerd, echter betaal je vanuit een reisorganisatie het 3-voudige t.o.v de lokale bureaus.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Tegenvaller

Skittel,
9-8-2017

We hadden dit hotel geboekt na het lezen van alle positieve recenties. Er waren nog best veel Nederlanders in dit hotel die al vele jaren dit hotel boeken. De meeste die hier 3 jaar komen vertelden ons dat het zo erg achteruit is gegaan en niet meer terug komen. Er werd altijd zoveel voor de jeugd gedaan ,maar wij Vonden het zo tegenvallen. Het hele animatie team was na 3 dagen opgestapt maar die 3 dagen dat ze er waren stelde het ook echt niks voor. Wij hadden 15 dagen geboekt en voor de kinderen maar dat was echt een tegenvaller. De mensen bij het strand en bar bij het zwembad zijn echt heel erg chagarijnig. We hoorden dat ze veel werk moeten doen met veel minder mensen. Daar hebben we begrip voor maar de Russen en Turken krijgen echt altijd voorrang op alles! Onze kamers werden heel vaak niet schoongemaakt. Steeds excuses maar na 5 x geen handdoeken etc ben je het wel zat. We gaan zovaak naar Turkije maar dit .. we hoorden dat het aan de crisis ligt maar vriendelijk zijn kost niks.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig hotel!

Tatjana,
31-7-2017

Hotel terrace beach is een prachtig hotel. We hebben ons met 6 volwassenen en 4 kinderen 10 dagen uitstekend vermaakt. Het hotel is mooi gelegen vlak aan het strand. De kamers zijn netjes en schoon. Eten en drinken is altijd binnen handbereik. De meloen en de komkommer word en zelfs op het strand nog uitgedeeld. Ook een dikke pluim voor het hele animatie team onder leiding van Tito, die gedurende de hele dag en avond de kinderen en volwassenen vermaken met leuke activiteiten en shows. Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Op loop afstand van winkelstraatjes. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terrace Beach Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terrace Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.