Hotel Terrace Beach Resort

299 reviews over Hotel Terrace Beach Resort

• 2019
    8Hendrikus20-04-2019

Prima en prachtig hotel.

Goede ligging nabij centrum en vooral met de vele winkeltjes.Hotel met variatie in eten en goed personeel .De launch met bankstellen van verschillende kwaliteit waarvan vele veel te lage zitting waarin eenmaal gezeten de veelal oudere gasten hulp nodig hebben eruit te komen .De bediening geven een steeds betere "service" als je er meer munten aan geeft .Als U het begrijpt .Ook het iedere keer weer " wisselen" is ergelijk maar komt nu in elk hotel voor in turkije .Toch hebben wij als oude turkije rotten een fijne vakantie doorgebracht in dit hotel wat betreft kwaliteit/prijs verhouding .Rest nog te vermelden dat de gasten hier hoofdzakelijk Duits zijn.En waar veel Duitsers zijn is het meestal goed.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Zeeg Jongkoen17-04-2019

Heerlijke ontspannende vakantie

Wat ouder niet te groot hotel, direct aan het vlakke brede strand. Zeer vriendelijk personeel, goed eten. Weinig jongeren, geen Russen. Binnen- en buitenzwembad. Sauna, hamam en Wellness.

Alleen gereisd in april 2019

• 9Gerard15-03-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima, goed gelegen hotel. Het eten is van goede kwaliteit en ook heel gevarieerd. Het was helaas niet altijd goed warm. Dat was jammer wat is heel erg smakelijk. Heel erg goed was de visavond (woensdag). Grote garnalen van de bbq, oesters, gebakken vis. Echt top! De wijn is prima en het personeel uitermate vriendelijk. Het was ondanks dat het nog vroeg in maart was al erg mooi weer. We konden zelfs al gebruik maken van het strand. In eerste instantie hadden we een kamer met een ligbad. Daarvan was de instap erg hoog. Te hoog voor iemand met twee nieuwe heupen. Nadat we contact hadden gezocht met de receptie hadden we binnen tien minuten een andere kamer met een grote inloopdouche. Top! Het is jammer dat je het kluisje op je kamer moet bijbetalen, dat is niet zo heel handig, en het was ook lang geleden dat we dat meegemaakt hadden. De prijs: 1,20 euro per dag is wel oké. Het is handiger om het in het totaalpakket te stoppen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Carel27-11-2018

Heerlijke vakantie in zeer goed hotel !

Zeer goed All Inclusive hotel in Side Turkije direct aan het strand. Wij waren hier van 20 t/m 27 nov. 2018. Zeer goede faciliteiten en erg vriendelijk personeel, alles prima verzorgd en schone kamers. Eten (ontbijtbuffet, lunchbuffet en dinee buffet) was iedere dag opnieuw erg goed. Naast het grote restaurant in het hotel zelf beschikt het hotel over een (open) strandrestaurant waar bij mooi weer de lunch werd gereserveerd. Heerlijk. Eigen strand direct achter hotel.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Ian16-11-2018

Super

Mooi hotel recht aan de zee. Heel netjes en schoon. Kamer wordt elke dag schoongemaakt en ziet er netjes uit. Voor een zwembad bedje moet je de wekker rond 07.00 zetten, op het strand zijn er gedurende dag zat gratis bedjes beschikbaar. Super mooi groot zwembad en een fijn zand strand. Verder is het eten goed verzorgd met veel keuze en voldoende afwisseling. Ook is er plek zat en is het niet chaotisch, lekker rustig eten dus.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Angelique12-08-2018

Fijn hotel voor herhaling vatbaar!

Mooi hotel en goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk weekje Turkijein dit hote gehad. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Buffetten met voor ieder wat wils. Airco vooral goed in de lobby, rest van het hotel en op je kamer ook airco maar zou iets beter mogen. WiFi is slecht en omslachtig met inloggen en voor het kluisje op je kamer moet je 6 euro betalen wat iemand van het personeel weer voor moet resetten op de kamer. Beetje omslachtig, vraag gewoon 10 euro meer voor de kamer en het is geregeld. Strand bij dit hotel zo ter bereiken en is heel mooi (buurt hotels veel zeewier en stenen in het water) , barretje op het strand en komen nog langs met meloen en komkommer ! Animatie was overdag prima, de shows savonds vonden wij matig en zijn na 1 keer niet meer geweest.Voornamelijk Duitsers en Turken en Russen in hotel. Wij hebben een fijne vakantie gehad en vinden het een hotel wat een herhaling wat ons betreft verdiend.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Gert07-05-2018

Prima voor een weekje

Prima hotel en prima eten, en schoon! De kamers zijn best wel gehorig! Het hotel ligt centraal en heerlijk aan het strand. Wij hadden een kamer met zeezicht bij touroperator geboekt en extra daar voor betaald, persoonlijk zal ik dat niet meer doen, omdat wij een kamer kregen met zij zeezicht. Wel naar gevraagd maar dat gaat je niet lukken in het hotel.... Veel Duitsers in het hotel. De kamers zijn familiekamers, met een deur in de muur (connecting), de zgn. familie kamers. Wifi heel slecht. Personeel heel vriendelijk. Het was in het voor seizoen in de zomer zal het er wel erg druk zijn!

Gereisd met partner in april 2018

• 10Arnoud. S01-03-2018

Geweldig!

De kamers waren erg ruim en netjes, dit is een pluspunt! De mensen die er werkten zijn erg klantvriendelijk en het eten was voortreffelijk! Het was mijn eerste keer Turkije en het beviel me zo goed dat ik deze zomer weer ga! Minpunten heb ik niet over dit resort het was geweldig!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Oude reviews

9Robin21-08-2017

10 dagen genoten! De beoordeling van een 9 waard

Gereisd met 3 volwassenen en 2 kinderen (5 en 1 jaar):

De ligging van het hotel is goed, op een uurtje rijden van het vliegveld. Als je het hotel uit loopt ben je binnen 2 minuten op de boulevard, met leuke winkeltjes (wel prijzig).

De kamers zijn netjes en worden goed onderhouden. Het personeel is uiterst vriendelijk en probeert het een ieder naar zijn zin te maken. Kinderen krijgen volop aandacht. Het hotel gaat wel gebukt onder de negatieve publiciteit van Turkije, waardoor er minder Europese en meer Russische toeristen komen.

Het animatieteam valt erg tegen. De informatie omtrent hun programma is erg beperkt of slecht verstaanbaar en zij lopen er meer om zichzelf interessant te vinden/maken.

Het eten is erg goed, voor ieder wat wils en er zijn dagelijks thema's aan verbonden. Het zwembad is ideaal vermaak voor de kinderen en de zee is werkelijk prachtig.

Er worden leuke dagtochten georganiseerd, echter betaal je vanuit een reisorganisatie het 3-voudige t.o.v de lokale bureaus.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Skittel09-08-2017

Tegenvaller

We hadden dit hotel geboekt na het lezen van alle positieve recenties. Er waren nog best veel Nederlanders in dit hotel die al vele jaren dit hotel boeken. De meeste die hier 3 jaar komen vertelden ons dat het zo erg achteruit is gegaan en niet meer terug komen. Er werd altijd zoveel voor de jeugd gedaan ,maar wij Vonden het zo tegenvallen. Het hele animatie team was na 3 dagen opgestapt maar die 3 dagen dat ze er waren stelde het ook echt niks voor. Wij hadden 15 dagen geboekt en voor de kinderen maar dat was echt een tegenvaller. De mensen bij het strand en bar bij het zwembad zijn echt heel erg chagarijnig. We hoorden dat ze veel werk moeten doen met veel minder mensen. Daar hebben we begrip voor maar de Russen en Turken krijgen echt altijd voorrang op alles! Onze kamers werden heel vaak niet schoongemaakt. Steeds excuses maar na 5 x geen handdoeken etc ben je het wel zat. We gaan zovaak naar Turkije maar dit .. we hoorden dat het aan de crisis ligt maar vriendelijk zijn kost niks.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

18 tips over Hotel Terrace Beach Resort

• Gerjan Danhof, 23-07-2012 Rapporteren

Naar het oude Side. Met dolmus 1 euro. Gezellig winkelen. Boottrip ook leuk om te doen, een dag op het water.

• Mandy Isis, 08-08-2013 Rapporteren

Zorg voor wat losse euro's opzak het personeel werkt meer dan keihard om het je naar de zin te maken, ook is de hamam met diverse behandelingen en massages een heerlijk ontspannend moment!!! Het bij gelegen dorp is gezellig maar ook manavgat en side zijn een bezoekje waard!!!

• madam_mikmak, 19-08-2013 Rapporteren

Neem betaald internet. Kost ongeveer 3 euro per dag maar dan kun je ook op je kamer internetten. De Spa heeft een nieuwe eigenaar......erg duur, heel erg duur.

37 vragen over Hotel Terrace Beach Resort

• Nicolet de Bruin, 20-04-2018 Rapporteren

All inclusief

Weet iemand of je op de dag van vertrek nog de hele dag gebruik mag maken van het all inclusieve arragament, wij vertrekken pas s'avonds.

• Germa, 21-03-2018 Rapporteren

WiFi

Ik lees veelal positieve oudere recenties. Hoe staat het in 2018 met de WiFi? Zijn er nog steeds veelal Duitsers? Wil met puberzoon gaan en vraag me af of het voor hem leuk is daar?

Roger, 26-03-2018

Hoi.

Is echt een aanrader. Wij gaan dit jaar voor de derde keer naar terrace. Ook voor de jeugd heel leuk daar. Zijn toch nog wel wat Nederlanders en Belgen daar hoor. Echt niet alleen Duitsers. Ons bevalt het er erg goed wij hebben twee kinderen van 18 en 21 jaar en die staan te trappelen om mee te gaan....

• Sandy, 08-09-2016 Rapporteren

Shampoo/ Veel duitsers?/bazaar

Even een vraagje we hadden geboekt voor Hotel terrace elite resort (waar we al eerder zijn geweest) maar kregen vandaag van sunweb een belletje dat die vanaf 17 september dicht gaar en wij gaan 13 sept nu om geboekt naar dit hotel. Nu is mijn vraag is er in de badkamer ook shampoo zodat ik dat niet mee hoeft te nemen scheelt weer in de koffer. En lees dat er veel Duitsers zijn maar zijn er dan erg weinig Nederlanders of valt dat mee .Hoe ver is het naar bazaar.

Hotel Terrace Beach Resort info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk