Hotel Sweet Park Hotel

17 reviews over Hotel Sweet Park Hotel in het Nederlands

Heerlijk voor een week.

Mirjam,
23-9-2018

We hebben een heerlijke week gehad. Als je dit slecht vindt, moet je 5 boeken. Netjes schoon sanitair, niet het nieuwste van het nieuwste. Erg vriendelijk personeel. Leuke boulevard op loopafstand. Eten was wat eentonig. Wel elke dag iets anders erbij. Maar wij vonden het prima voor een week. Als je de obers een fooi geeft lopen ze de hele week hard voor je. Brengen ze drinken enz. De drukke straat aan de voorkant merk je niks van. Bij zwembad hele dag muziek. Dat vond ik persoonlijk wat te hard staan. Op het strand oude bedjes en voor €2,- oud matrasje erop. Maar was wel voor hele dag, zelfs al je tussen de middag ging lunchen bij hotel. Zeewater was heerlijk. Geen stenen/schelpen/zeewier. Aanrader voor wie 3 prima vindt.

Gereisd met partner in september 2018

Prima naar mijn zin gehad.

Alfred,
23-9-2018

Het is een prima hotel, met vriendelijke bediening die alles voor je wil doen om het naar je zin te maken. De spa was prima, zwembad had groter gemogen maar op 300meter afstand ligt een prima aflopend zandstrand. Voor kinderen is er niks maar dat staat ook in de informatie. Verder jammer dat er geen gezellige bar is, je moet bij het zwembad of in de lobby wat drinken. Daarbij zijn er in de lobby geen toiletten, dus moet je steeds naar andere locaties voor wc bezoek. De prijs en accommodatie is prima in verhouding.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer, verschrikkelijk

Karen De jongh,
17-9-2018

Sweet park hotel is een afrader, personeel vertikt het om Engels te spreken , eten is koud, taai en droog we hadden all inclusieve maar doordat het eten drama was regelmatig buiten hotel moeten eten wat extra kosten met zich mee bracht. Nooit meer naar dit hotel.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Never again

Doeterniettoe,
1-9-2018

Werd in bijgebouw geplaatst. Kamers werden niet schoon gemaakt. Eten slecht. Koud en taai.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Simpel maar wel proper hotelletje

Gerr
6-9-2015

Hotel lag aan de doorgaande (drukke) weg. Wij hadden een kamer in het nieuwe gedeelte waren er tevreden over. Oude gedeelte kamers wat wij zo hoorden viel tegen. Personeel stuk voor stuk van ober tot poetsvrouw allemaal even vriendelijk. Hotel heeft geen eigen strand. Ontbijt was voldoende, lunch en avondeten viel ons tegen weinig keus en niet smaak vol. Hotel heeft 2 bars een bar aan de receptie en eentje aan het zwembad. Bar aan het zwembad was hele dag bemand, bar aan de receptie was niet altijd bemand om een drankje te krijgen. Aan het zwembad waren voldoende bedjes beschikbaar, handdoekje leggen was niet nodig. Hotel gasten bestaat uit 95% Zweden en Finnen en 10% uit Nederlanders. In de avonduren is er weinig te doen, echter de boulevard lig op loopafstand. Hotel heeft ook een eigen haman echter vanwege het irriterend gedrag (rond het zwembad) van de haman medewerkers hier geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voor herhaling vatbaar

marja smits
3-7-2015

prima prijs kwaliteit verhouding leuk klein hotel prima verzorging schoon vriendelijke mensen goede ligging strand 5 min lopen oude centrum 20 min eten er was altijd wel iets wat je lust mini bar gevuld met water zeker nog eens terug naar side met kleine kinders zou ik iets met glijbanen zoeken

Gereisd met partner in juni 2015

Prijs kwaliteit verhouding prima

D. Nijman
22-6-2015

Ik had deze reis gewonnen en was in de eerste instantie huiverig voor de 3 sterren . Maar dat viel reuze mee. Personeel erg vriendelijk Bij aankomst .midden in de nacht werd gelijk ons te drinken aangeboden en een broodje. eten was prima ,hotel was schoon. Alleen de weg naar het strand is niet prettig voor invaliden of mensen slecht ter been. Badkamer is klein.

Gereisd met partner in Tue May 26 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super hotel echt goede ligging

m
12-6-2015

Wij zijn hier 10 dgn geweest echt super vakantie gehad. Eten niks op aan te merken de drankjes worden zelfs aan je tafel geserveerd.Echt heel vriendelijk personeel behalve de manager vreselijk nors. Voorkant hotel denk je wasr ben ik terecht gekomen maar eenmaal binnen niks op aan te merken. Animatie is er niet op een turkse avond na maar dat weet je bij boeking al. Dolmus stopt voor de deur in 5 min in kumkoy en in 3 min in Side.Heel centraal.Strand op loop afstand alleen daar geen all.incl..Wel handdoeken service. Zou zo weer voor dit hotel gaan

Gereisd met partner in juni 2015

Fijn budgethotel. Aanrader. All-in.

Steven
4-6-2015

Leuk budgethotel voor zijn prijs. Heel vriendelijk personeel, uitzonderlijk netjes. Kamers heel net. Ontbijt is dagelijks hetzelfde, middag - en avondeten varieert dagelijks. All-in is echt all-in, van aankomst tot vertrek. Eerder Turkse keuken, weinig tot geen Europees. Beperkt maar heel lekker. Zwembad is klein maar voldoende voor aantal gasten (90 kamers). Handdoeken, zetels en parasols gratis. Namiddag ijs, koekjes, kaas etc. Veel gasten uit Polen, Rusland etc wat lawaaierig kan zijn. Ook disco uit de buurt geeft lawaaihinder. Ruime kamers en ruim terras. Hotel heeft geen sterren maar verdient er 3. Strand dichtbij. Wellnes en Spa aanwezig, wordt vaak door aanwezig personeel wel gepusht tot aankoop. Voor de prijs is dit het beste wat in de buurt is. Meer kan je niet willen. We hadden 2 weken all-in. Animatie is er niet. Is ook volwassenenhotel dus weinig kinderen. Perfect voor ons.}

Gereisd met partner in mei 2015

prima naar de zin gehad in dit hotel

yvonne
5-10-2014

Dit hotel is zeker 3 sterren waard. We hebben in het nieuwe gedeelte gezeten en als er iets stuk was werd het direct gerepareerd. Hotel ligt op 5 min. afstand van strand en boulevard. Personeel werkt erg hard en heel veel uren per dag en is desondanks erg vriendelijk. Spreekt ook gasten aan die zich niet correct gedragen in de eetzaal e.d. wat ik knap vond, dit voorkomt dat er vervelende situaties onstaan waar andere gasten zich aan ergeren. Het eten vonden wij voor elk wat wils en regelmatig en hygieenisch werden de schotels bijgevuld. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Enig minpunt was muzieklawaai bij zwembad en bar(85 DB) maar bij klachten werd het volume van de muziekinstallatie minder gezet. Al met al voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Tue Sep 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sweet Park Hotel in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sweet Park Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.