Hotel Sweet Park Hotel

Hotel Sweet Park Hotel
6,6

21 reviews over Hotel Sweet Park Hotel in het Nederlands

Ik let voortaan weer op de sterren.

Els Jansen
25-6-2019

Hotel is na twee jaar weer open. Alles is verouderd. Lobby is aan de straat. Goede loopafstand naar het strand. Buiten zitten kan 's avonds alleen bij het zwembad. Eten is saai. Veel kip in saus, frikadellen, soort mexicanos, vis, en kipnuggets. Op zaterdag kebap, maar dat is na een uur weg. Niet echt lekker Turks eten. Ook niet slecht, maar 3 sterren is het maximaal. Bedden zijn uitstekend, kamers mogen netter opgeknapt worden. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wordt prima schoongemaakt. Handdoekenservice uitstekend. Klein zwembad. 3 keer in de week bij het zwembad een Turkse avond, Cuba avond en nog iets. Vrij snel afgelopen.

Prima

GERARDUS
22-6-2019

Voor dit 3 sterren hotel is niets te gek ! Klant is daar koning , personeel doet goed zijn best , Lopend naar het strand zonder bedje gratis Met bedje 2 euro per bed ! Voor de gehele dag 1 nadeel toilet niet aanwezig op het strand ,maar op loopafstand wel 1 euro per keer met kleine blaas kan dat behoorlijk in de papieren lopen . Excursie gedaan naar manavgat watervallen perfect daarna 2 uur op de markt vertoeven ( weet waar je aan begint met deze hitte ) boottocht inclusief prachtig met goede lunch . Voor kinderen geen vertier . Toen wij er waren 3 avonden entertainment van Turkse avond tot live music

Voor ons nooit meer

Kuijs
22-6-2019

Het hotel is slecht onderhouden kamers zijn te doen airco zat vol zwarte schimmel dus hele vakantie niet aan gekunnen een partij over las van een groepje Russen waar de personeel bang van was niet te filmen eigenlijk de winkeltje rechts naast het hotel is een oplichter die licht je nog op voor 1 euro eten in het hotel was super niks op aan te merken personeel ook vriendelijk en behulpzaam wiffi in het hotel is kei slecht geen wiffi op de hotelkamer

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goede vakantie gehad

William
19-6-2019

Prima hotel voor die prijs in die periode

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk voor een week.

Mirjam
23-9-2018

We hebben een heerlijke week gehad. Als je dit slecht vindt, moet je 5 boeken. Netjes schoon sanitair, niet het nieuwste van het nieuwste. Erg vriendelijk personeel. Leuke boulevard op loopafstand. Eten was wat eentonig. Wel elke dag iets anders erbij. Maar wij vonden het prima voor een week. Als je de obers een fooi geeft lopen ze de hele week hard voor je. Brengen ze drinken enz. De drukke straat aan de voorkant merk je niks van. Bij zwembad hele dag muziek. Dat vond ik persoonlijk wat te hard staan. Op het strand oude bedjes en voor €2,- oud matrasje erop. Maar was wel voor hele dag, zelfs al je tussen de middag ging lunchen bij hotel. Zeewater was heerlijk. Geen stenen/schelpen/zeewier. Aanrader voor wie 3 prima vindt.

Gereisd Met partner in september 2018

Prima naar mijn zin gehad.

Alfred
23-9-2018

Het is een prima hotel, met vriendelijke bediening die alles voor je wil doen om het naar je zin te maken. De spa was prima, zwembad had groter gemogen maar op 300meter afstand ligt een prima aflopend zandstrand. Voor kinderen is er niks maar dat staat ook in de informatie. Verder jammer dat er geen gezellige bar is, je moet bij het zwembad of in de lobby wat drinken. Daarbij zijn er in de lobby geen toiletten, dus moet je steeds naar andere locaties voor wc bezoek. De prijs en accommodatie is prima in verhouding.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer, verschrikkelijk

Karen De jongh
17-9-2018

Sweet park hotel is een afrader, personeel vertikt het om Engels te spreken , eten is koud, taai en droog we hadden all inclusieve maar doordat het eten drama was regelmatig buiten hotel moeten eten wat extra kosten met zich mee bracht. Nooit meer naar dit hotel.

Never again

Doeterniettoe
1-9-2018

Werd in bijgebouw geplaatst. Kamers werden niet schoon gemaakt. Eten slecht. Koud en taai.

Simpel maar wel proper hotelletje

Gerr
6-9-2015

Hotel lag aan de doorgaande (drukke) weg. Wij hadden een kamer in het nieuwe gedeelte waren er tevreden over. Oude gedeelte kamers wat wij zo hoorden viel tegen. Personeel stuk voor stuk van ober tot poetsvrouw allemaal even vriendelijk. Hotel heeft geen eigen strand. Ontbijt was voldoende, lunch en avondeten viel ons tegen weinig keus en niet smaak vol. Hotel heeft 2 bars een bar aan de receptie en eentje aan het zwembad. Bar aan het zwembad was hele dag bemand, bar aan de receptie was niet altijd bemand om een drankje te krijgen. Aan het zwembad waren voldoende bedjes beschikbaar, handdoekje leggen was niet nodig. Hotel gasten bestaat uit 95% Zweden en Finnen en 10% uit Nederlanders. In de avonduren is er weinig te doen, echter de boulevard lig op loopafstand. Hotel heeft ook een eigen haman echter vanwege het irriterend gedrag (rond het zwembad) van de haman medewerkers hier geen gebruik van gemaakt.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor herhaling vatbaar

marja smits
3-7-2015

prima prijs kwaliteit verhouding leuk klein hotel prima verzorging schoon vriendelijke mensen goede ligging strand 5 min lopen oude centrum 20 min eten er was altijd wel iets wat je lust mini bar gevuld met water zeker nog eens terug naar side met kleine kinders zou ik iets met glijbanen zoeken

Gereisd Met partner in juni 2015

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sweet Park Hotel in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sweet Park Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.