Hotel Süral

27 reviews over Hotel Süral in het Nederlands

Veel nationaliteiten, rustig!

monique wijnhoven
2-8-2012

Eten is gevarieerd en erg lekker. Keuze uit veel soorten salades, gerechten en alles wat er bij hoort. Elke maaltijd was een feestje! Personeel werkt hard voor de gasten. Kamers worden keurig bijgehouden.

Gereisd Met partner in Thu Jul 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een goed hotel

Eline
15-8-2011

Hallo, wij zijn net twee dagen terug. Zijn met 2 koppels er geweest. Mooi groot hotel met een prima service. Kamers groot genoeg en werden iedere dag top schoongemaakt. Eten is voor iemand die alles lust goed, alleen weinig afwisseling. S'middags eet je fijn aan een restaurant met uitzicht op zee. Heel erg fijn dat cocktails en sterke drank is ingebegrepen. (Tip:Perzikkenlikeur). Zelf in de discotheek alles voor niks. Animatie voor kinderen en sávonds shows in een groot buitentheater. Stad Side is geen aanrader om met de bus heen te gaan. Massa toerisme en heel erg klein. Met de bus naar Kumkoj is wel aan te raden. In het hotel supermarkt en fotograaf. Als je het hotel uitloopt, 2 bazaars en allemaal winkeltjes. Het was erg warm, zonder wind. All in is tot 00.30 en dit was echt heel erg fijn! We hebben het heel erg gezellig gehad. Voor 1 keer is dit hotel het zeker waard!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Absoluut top, ook voor families met kleintjes !

H. Wieggers
18-7-2011

Dit was al in 2002, maar absoluut de beste zonvakantie tot nu toe, prachtig strand ook voor kleine kinderen, loopt heel geleidelijk af in zee, weinig stenen in het water, groot breed strand, ook veel ruimte in de tuin, rustige ligging in piepklein dorpje, maar wel goed openbaar vervoer met dolmus, vliegveld Antalya op iets meer dan een uur afstand (60 km) in een woord top Echt een tophotel

Gereisd Met partner in januari 2011

2007

het was heel leuk ons verblijf maar in de eetzaal moest je

christian.geert.kimberlyen jorit
5-10-2007

het was heel leuk ons verblijf maar in de eetzaal moest je soms lang wachten op het bestek tegen de kinder waren ze vriendelijk het eten was vaak hetzelfde daarom geef ik een 7.

Gereisd Familie in oktober 2007

Deze beoordeling gaat over SURAL RESORT, niet te verwarren

Hedmar
17-8-2007

Deze beoordeling gaat over SURAL RESORT, niet te verwarren met de andere sural's. Het was een goed hotel, het eten was goed,heel gevarieeerd elke dag was er wel wat anders te eten,het drinken was ook elke dag lekker koud, de kamer werd elke dag goed schoongemaakt en de kamers waren voorzien van een goede airco, elke dag schone handdoeken, mooi zwembad met 6 glijbanen. In het hotel zelf waren leuke dingen te doen, winkeltjes, spelletjescafé. Elke dag is er van het animatieteam een show wat ze heel leuk doen. De meeste obers in het restaurant en buiten zijn heel kindvriendelijk. De mensen die in het hotel werken, werken echt heel hard en doen er alles aan om het naar je wens te maken. Dankzij hun hebben wij een hele fijne en goed verzorgde vakantie gehad!

Gereisd Familie in augustus 2007

Net terug van 2 weken Sural Otel

Mario
13-8-2007

Net terug van 2 weken Sural Otel. Het hotel is zeker geen 5 sterren waard. Ook de andere ketens van dit hotel scoren voor zover wij konden bekijken ons inziens dik onder de maat. Bij aankomst wordt aan alle toeristen verteld dat de kamer geen balkon heeft. Onder bijbetaling is het ineens wel mogelijk om een balkon te krijgen. Het personeel spreekt gebrekkig of geen Duits of Engels. Het eten is zeer eenzijdig en goedkoop; het diner begint om 19.00 uur en vanaf ongeveer 20.30 uur was het eten vaak lauw. De handdoekenservice en de beachbar waren goed geregeld. De bereikbaarheid is verder ook goed. De animatie is van zeer matige kwaliteit; een 5-sterren hotel onwaardig. Al met al absoluut geen aanrader. Niet doen dus.

Gereisd Met partner in Mon Aug 13 2007 14:50:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net terug van 2 weken Sural hotel

Mario
13-8-2007

Net terug van 2 weken Sural hotel.Het hotel is zeker geen 5 sterren waard. Ook de andere ketens van dit hotel scoren voor zover wij konden bekijken ons inziens onvoldoende. Bij aankomst wordt aan alle toeristen verteld dat de kamer geen balkon heeft. Onder bijbetaling is het ineens wel mogelijk om een balkon te krijgen. Veel mensen die zijn overgeboekt worden hier ondergebracht. Het personeel spreekt gebrekkig of geen Duits of Engels. Het eten is zeer eenzijdig en goedkoop; het diner begon om 19.00 uur en vanaf ongeveer 20.30 uur was het eten vaak lauw. De handdoekenservice en de beachbar waren goed geregeld. De bereikbaarheid is verder ook goed. De animatie is van zeer matige kwaliteit; een 5-sterren hotel onwaardig. Al met al absoluut geen aanrader. Niet doen dus.

Gereisd Met partner in Mon Aug 13 2007 13:59:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net terug van 8 juli 2007

inge
10-7-2007

Net terug van 8 juli 2007. Zeker 5* niet waard, drukke eetzaal, moet zelf tafel zoeken en afruimen, weinig variatie in eten, lange rijen in namiddag voor ijsje, kamers klein en niet zo proper, kinderanimatie flauw en matig, spreken enkel een mondje duits voor de rest gebarentaal, dokter is bandiet en rekent flink door, voor aperitief moet je fooi geven voor een vlotte bediening, te weinig personeel, hectische toestanden aan buffetten, restaurant is om van weg te lopen (vismenu begon met kippesoep uit blik)

Gereisd Anders in juli 2007

Wij zijn vorig jaar oktober geweest en gaan dit jaar in we

Dionyse
5-2-2007

Wij zijn vorig jaar oktober geweest en gaan dit jaar in september terug. Geweldig hotel, we hadden alleen pech met het weer. Regen en onweer, waardoor alles binnen plaatsvinden moest. Entertainmentteam was behoorlijk uitgedund aan het einde van het seizoen, maar ze roeiden met de riemen die ze hadden. Het eten vonden we fantastisch, de kamer erg schoon en de vriendelijkheid van de mensen bijzonder. Het enige nadeel vonden wij het koude zwembadwater. Ons kind van 2,5 jaar had na een paar minuten blauwe lippen.

Gereisd Anders in februari 2007
2006

Net terug van sural resort

Desmidt Els
1-10-2006

Net terug van sural resort.Er kunnen 1200 toeristen aanwezig zijn maar wij waren maar met 400. Dus alle luxe voor ons alleen. Het zwembad is prachtig zeker voor de kinderen 6 glijbanen. Rastaurant was gezellig ook over het eten zeker geen klachten alleen het al la carte restaurant is een echte ramp zeker niet doen!!Entertaiment is niet echt aanwezig zeker in september geen kinderclub. s'Avonds was er wel wat ambiance maar de optredens waren maar zo en zo. Voor de rest een prachtige ligging dus voor ons prijs kwaliteit zeker in orde.

Gereisd Anders in oktober 2006

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Süral in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Süral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.