Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spastersterstersterster

9.1Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Combineer je jouw strandvakantie graag met gezelligheid? Dan zit je goed in Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa. Hier heb je namelijk alles binnen handbereik. Buiten het hoogseizoen zie je hier vooral veel ouderen, maar in de zomer kun je hier ook prima vakantie vieren met kinderen. Hou er rekening mee dat dit een Duits georiënteerd hotel is. De live-muziek in de avond is dan ook vaak Duitstalig.

Reviewers zijn erg enthousiast over het eten in Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa. Manon Nijkamp vat het samen: ‘Het eten was uitmuntend, nog nooit zo'n goed eten gehad in Turkije als hier. Erg gevarieerd en echt voor ieder wat wils. Elke ochtend verse zalm, alle soorten ei die je wilt, pannenkoekjes noem maar op.’ Bij de buffetten is er ook live-cooking aanwezig. Heb je een allergie? Dan kun je in dit hotel zonder problemen van de buffetten genieten. Dankzij de speciale kleurkaarten weet je namelijk precies wat je wel en niet kunt eten. Het enige minpunt is dat het soms wat druk is bij het buffet, waardoor je lastig een vrij tafeltje kunt vinden.

Zin in een duik? Dat kan in het zwembad van Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa. Christina schrijft dat het wel lastig is om een vrij ligbed te vinden, want vakantiegangers leggen hier al op tijd hun handdoek neer. Het animatieteam is prima en ook bij het zwembad aanwezig. Maar opdringerig? Dat zijn zij zeker niet. Duik je liever even met je neus in dat ene goede boek? Dan kun je dat in alle rust doen. Vind je het wel leuk om je te mengen met andere vakantiegangers? Neem in de avond plaats bij een leuke show.

Vakantiegangers die eerder verbleven in Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa schrijven dat de hotelkamers gedateerd zijn. Schoon zijn ze in ieder geval wel en slapen doe je in een goed bed. Ook heb je een flatscreen TV, koelkast en krijg je je eigen badslippers. Boek je een familiekamer? Dan kun je dobberen in een ligbad.

Ligging

Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa ligt aan een mooi zandstrand. Maar niet alleen voor een potje zonnen en een verfrissende duik zit je hier goed. Een mooi rif maakt namelijk deel uit van het stuk privéstrand van het hotel. Sonja Bevers schrijft dat je hier zeeschildpadden kunt zien. Best bijzonder toch?

Naast een ligging aan het strand vind je direct buiten Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa ook een winkelcentrum. Ben je hier uitgekeken en wil je naar het bruisende centrum van Side? Je staat er binnen 15 minuten. Direct voor Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa stopt een dolmus. Betaal 1 euro, stap in en maak kennis met het culturele Side.

Ook enthousiast over een strandvakantie nabij het centrum van Side? Let’s go!

1077 reviews over Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa

• 9Pien09-02-2020

Fantastische vakantie

Wat een geweldig hotel! Alles klopt. Lekker eten, onwijs vriendelijk personeel, strand heel dichtbij, in de avond kwam het personeel gezellig met je kletsen als je daar zin aan had, zowel ochtend, middag als avond lekker eten. Prima ruimte aan het strand en zwembad. Mooi hotel van binnen en kamers ook mooi. Enige minpuntje wat ik zou kunnen opnoemen is dat je in de omgeving niet veel te zien heb behalve een paar steden. Die zijn overigens niet bijzonder. Maar het hotel maakt alles goed! In mei hebben wij 5 dagen lang warm weer gehad. Met een paar dagen 30 graden.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Landeweerd05-01-2020

Verwen hotel

Oktober 2019 verbleven wij hier 22 dagen. We gaan al 25 jaar naar Turkije en kiezen meestal voor verschillende hotels/steden. Komkoy Beach Resort staat zeker in onze top 3. We hebben het altijd goed gehad maar de all inclusive formule van dit hotel verdient zeker een 10. Het eten is fantastisch. Evenals de tuinen, zwembaden en het strand. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk. Kamers zijn geriefelijk en schoon. Wij hebben een rondleiding gehad door de wasserij en een gedeelte van de keuken. Erg indrukwekkend. Wij bevelen dit hotel van harte aan.

Geachte Laneweerd,

Het team van Sunis Kumköy Beach bedankt u voor de geweldige recensie en bedanken u voor uw compliment aan onze medewerkers, keuken en het eten.

We zijn blij u te mogen verwelkomen op elk gewenst moment bij ons en wij wensen u al het beste.

Tot dan! Met vriendelijke groeten, * U kunt ons uw verzoeken per e-mail sturen naar; [email protected] of [email protected]

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Zecca enzo01-01-2020

Fantastische plek

Animator Eddy is een geweldige en vriendelijke persoon voor volwassenen maar ook vooral voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    9ingrid buyle20-12-2019

Een prima hotel met uitstekende keuken

Een groot hotel met een uitstekende keuken zowel in het buffetrestaurant als in de à la carte restaurants waar je onbeperkt tijdens je verblijf mag dineren. Ook het zwembad en tuin is perfect onderhouden. De toiletten aan het zwembad zijn prima en elke minuut van de dag super schoon. Gewoon perfect !

Geachte Ingrid Buyle,

Het team van Sunis Kumköy Beach bedankt u voor de geweldige recensie en bedanken u voor uw compliment aan onze keuken en het eten.

We zijn blij u te mogen verwelkomen op elk gewenst moment bij ons en wij wensen u al het beste!

Alleen gereisd in september 2019

• 10v.Gemert14-11-2019

Geweldig hotel .We hadden een 4 persoons lakehouse . Prachtige kamer met 2 slaapkamers, 2 badkamers en vrij groot balkon . Geweldig !! Kamers worden iedere dag perfect schoongehouden. Eten was erg lekker en goed gevarieerd iedere dag! Personeel allemaal even vriendelijk en behulpzaam inclusief de schoonmaak. Zwembaden waren erg schoon. Er is zelfs een zwembad zonder kinderen. Zee loopt erg langzaam af en er liggen geen kiezelstenen . We komen hier zeer zeker terug.

Geachte v.Gemert,

We zijn blij u te mogen verwelkomen op elk gewenst moment bij ons en wij wensen u al het beste - Tot dan!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Ümit Cakir05-11-2019

Geweldige vakantie gehad!

Alles is heel goed geregeld. Een dikke 5 sterren resort!

Guestrelation, GUESTRELATION MANAGER, 20-01-2020

Beste gast, we zijn blij dat je tevreden was en hopen je weer te zien!

Met vriendelijke groeten, Sunis Hotels

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Neske31-10-2019

Super hotel

Komen zeker terug! Zijn al wat 5sterren hotels gewend in Turkije en deze komt zeker in onze top 3. Iedereen super vriendelijk. Veel Belgen en Duitsers. Zeer rustig hotel. Als ik minpuntjes moet benoemen zijn deze wel heel klein: geen shampoo of bodymelk flesjes in de badkamer dus beter mee nemen van thuis, sommige alcocholische dranken zijn niet origineel maar lokaal bv gin, baileys... maar als je specifiek achter de originele vraagt krijg je deze ook. Spa is iets minder dan wat we normaal gewend zijn maar dit weegt niet op tegenover de pluspunten. Eerste hotel dat je echt overal super goede WiFi hebt. Eten is ook TOP! Komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Ashley van den Oever17-10-2019

hardwerkende mensen en net of je thuis bent.

Wat een top vakantie. Heerlijk weer gehad 8 dagen lang bij aankomst wel wat lang moeten wachten op de koffers ,maar daarna gelijk heerlijk naar het zwembad . Eten altijd genoeg keuze , mag wel wat meer variatie in en misschien meer ‘ snacks ‘ voor tussendoor . Zwembad was wel wat koud. Maar wel altijd schoon. Iedere dag veel te doen ochtend, middag en avond programma . Super leuk animatie team met name Eddy die zoveel ervaring heeft ik weet niet hoeveel talen spreekt en echt geboren is voor het vak! Presentator in hard en nieren. Daarnaast Omer ook een top animator die altijd grappig is en vrolijk , heel sociaal is ! Allemansvrienden. Als er iets is staan ze voor je klaar maakt niet uit wat ! Ook de bediening in de bar, restaurant, eet kraampjes overal werken zo hard en zulke lange dagen. Respect voor al het personeel in het hotel! Wie weet tot volgend jaar! #byebyeciaociao #güle güle #backtoholland #disconight

Beste Ashley,

Het team van Sunis Kumköy Beach bedankt u voor de geweldige recensie! En bedanken u voor uw compliment aan onze medewerkers

Met vriendelijke groet, * U kunt ons uw verzoeken per e-mail sturen naar; [email protected] of [email protected]

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7D.13-10-2019

Eten goed animatieteam zeer slecht

Zeer vervelend animatieteam. Ze dringen zich op en als je nee zegt reageren ze heel fel Met name de manager van het animatie team. Totaal geen respect voor vrouwen.

Beste gast,

jammer dat je niet tevreden was. Ons animatieteam probeert altijd de gasten te entertainen - het is jammer dat je dit vervelend vond.

We kunnen uw verklaring met betrekking tot respect voor vrouwen niet begrijpen - als u ons details wilt geven, kijken we uit naar uw e-mail ([email protected]).

Met vriendelijke groeten Sunis Hotels

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Cees11-10-2019

Geweldig

Gewoon een geweldig resort kom zeker weer terug.

Beste Cees,

Bedankt voor uw beoordeling en voor uw loyaliteit aan ons hotel. We kijken al uit naar je volgende bezoek!

Met vriendelijke groeten, Sunis Hotels

Alleen gereisd in september 2019

35 tips over Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa

• robert en kim, 13-01-2014

Als je naar een andere stad toewil pak een dolmus busje meestal kleine witte busjes en je gaat voor 1 euro naar een naastgelegen stad

• A. de Bruijn, 26-07-2012

Probeer de verschillende restaurantjes!!!!

• mirretje1972, 16-07-2012

Als je de green canyon wil bezoeken doe dit niet de hele dag maar een halve dag het eten was niet goed georganiseerd en de drankjes moest je nog eens extra betalen wat veel mensen niet wisten.

170 vragen over Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa

• Eric, 21-09-2019

Lange broek

Is een lange broek echt verplicht bij het avondeten???

• Wilma, 19-07-2019

November

Wij willen in november hier heen,iemand ervaring in de tijd,weer ,animatie eten en drinken en zijn er dan veel ouderen of ook jonger publiek

• Ingrid B, 25-06-2019

weer oktober

Kan er me iemand zeggen hoe het weer begin oktober is ?

Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Oosters, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats