Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa *****

Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa *****

Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa
Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

649 reviews over Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa in het Nederlands

Prachtig

G & J, 27-1-2018

Het interieur lijkt al wat gedateerd maar zeer goed onderhouden, zeker niet afgeleefd of vuil. Het aanbod aan eten fantastisch, uitgebreid, lekker, voor elk wat wils. Enkel sommige soorten gegrild vlees eerder lauw, maar dat kwam wellicht doordat wij daar ib absoluut laag seizoen waren. Desondanks dat het hotel nog geen 10% volboekt was, was het aanbod niet minder. Alles zeer netjes, kamer elke dag goed gedaan en de service aan tafel en in de bar waren TOP. Prachtig complex, we willen er zeker nog eens terug in hoog seizoen. De ligging is ook perfect om zowel culturele uitstappen te doen als te shoppen, meteen buiten aan het hotel begint de winkelstraat. Aanrader!

Een fantastisch hotel

Christel, 5-12-2017

Het is heel groot met een prachtige tuin.Het eten is heel lekker en er is enorm veel keuze.De kamers zijn groot en netjes,de minibar word alledagen bijgevuld.Het personeel is heel vriendelijk.Het hotel ligt aan een winkelstraat,en niet ver van Side.Wij zijn al in veel hotels geweest in Turkye in de winterperiode en dit vinden we het beste !

Arno & Patricia, 27-10-2017

Het eten was klasse, mooi zwembad en omliggende tuin, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam,

Het hotel is wel wat gedateerd maar gewoon een top hotel

fantastich

Van De Voorde Ronald, 23-10-2017

Wat u in de eerste plaats moet weten ja er zijn Oostblokker maar een gans andere soort met manieren als gewone westerling Als men de vergelijking maakt met wat er in de touroperator Magic hotels zit versta niet goed wat men daar gaat zoeken maar als het maar opbrengt meer telt niet meer bij touroperator en wat ik hen meegemaakt op de terugvlucht daar zwijg ik maar over

fantastisch

serge, 23-9-2017

voor de 5de maal hier geweest. alles was top. vriendelijke bediening. pluspunt de a la carte restaurants die gratis zijn. keuze genoeg aan eten. perfecte ligging,als je buiten komt zit je direct tss de winkels. kamers zijn proper en worden elke dag gekuist. Volgend jaar gaan we terug

Mooi hotel maar personeel is echt vreselijk.

Sanne, 12-9-2017

Mooi hotel maar het personeel is vreselijk. Echt onvriendelijk. Vooral bij de bar bij het zwembad. Een extra ijsbolletje was teveel gevraagd. In het restaurant moet je lang wachten voor ze drinken aanbieden. Alleen maar mannen in bediening, geen 1 vrouw. Bediening gooit drinken per ongeluk over kleding van ons zoontje. We moesten blij zijn dat ze het shirt wilden wassen. Hele drama erover. Eenmaal gewassen kregen we het shirt te klein terug. Hotel wilde niks vergoeden. Eten was ook elke dag hetzelfde en koud !!

Prima hotel !

Ine, 20-8-2017

Voor de eerste keer in dit hotel. Kamers dik in orde, enkel wat gehorig. Je hoort makkelijk iets van de kamer naast je. Airco ging niet goed, na telefoontje naar de receptie werd dit zo rap mogelijk opgelost ! Zwembad zeer groot en steeds aangename temperatuur. Animatie is ok. Personeel aan de bars bij de receptie wat onvriendelijk maar voor de rest geen probleem. Vlak buiten het hotel een heel lange winkelstraat. De vele à la cart restaurants waren super en lekker. Zeer goed hotel, en zeker voor Duitsers. Ze spreken vlot duits, engels is een pak minder maar dat wil niet zeggen dat het hotel daardoor slecht is. Enkel wel wat vroeg opstaan voor een ligbedje. + - 7u wat nog meevalt vergeleken met andere plaatsen.

het hotel heeft een mooie ligging aan een mooi strand geen stenen in de zee, er is een mega grote tuin met meerdere zwembaden, op het strand genoeg strandstoelen en niet van die akelige parasols maar zonweringsdoek boven je gespannen dus veel schaduw. De service in dit hotel is top, iedereen loopt zich uit de naad om je te bedienen. Veel keus in het eten, meerdere restaurants open overdag dus keus genoeg. Wij hadden een kamer met zeezicht op de 4e etage met een prachtig uitzicht, kamer is netjes, goed werkende airco, wordt netjes schoongemaakt, badkamer netjes en schoon. Niet alles is perfect, bij de receptie zijn ze niet altijd even aardig, wij kwamen om 11.00 uur aan in het hotel doodmoe na een nachtvlucht maar konden pas om 14.30 uur naar onze kamer toe, veel te laat je betaald toch voor deze dag. Er waren veel turkse gezinnen met kinderen in het hotel, niets op tegen maar de kinderen waren overal luidruchtig in de restaurants, op de gangen enz, er werd niets van gezegd jammer.

wederom geweldig. rust en goede verzorging.

frans, 24-6-2017

dit hotel is zo mooi, zo schoon, aardig personeel en zo groot dat een rustig plekje vinden geen probleem is. er komen geen russen, wat de rust ten goede komt. de zwembaden zijn groot en liggen zonnig gelegen in de tuinen. verschillende soorten kamers maken het voor elk gezelschap interessant. van pool bungalows met eigen zwembadtoegang tot luxe suites, maar ook mooie 2-3 pers.kamers. ons bevalt het na 7 keer nog steeds en dus volgend jaar weer hierheen. en wil je zee, nou dat is er ook met privé-strand.

Voor de 4de maal, wederom fantastisch.

Jan en Dymph, 20-6-2017

De belangrijkste reden dat mensen voor dit hotel kiezen, het heerlijke, heel uitgebreide eten. En de winkeltjes zo gauw je buiten komt. Een minpunt is wel dat er s,avonds weinig te beleven is, en de kamers misschien weleens toe zijn aan een frisser kleurtje. Maar het is overal heel schoon, dus wat is belangrijker ?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa scoort een 8.97 uit 10 op basis van 666 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: