Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag27°18°
Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Combineer je jouw strandvakantie graag met gezelligheid? Dan zit je goed in Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa. Hier heb je namelijk alles binnen handbereik. Buiten het hoogseizoen zie je hier vooral veel ouderen, maar in de zomer kun je hier ook prima vakantie vieren met kinderen. Hou er rekening mee dat dit een Duits georiënteerd hotel is. De live-muziek in de avond is dan ook vaak Duitstalig.

Reviewers zijn erg enthousiast over het eten in Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa. Manon Nijkamp vat het samen: ‘Het eten was uitmuntend, nog nooit zo'n goed eten gehad in Turkije als hier. Erg gevarieerd en echt voor ieder wat wils. Elke ochtend verse zalm, alle soorten ei die je wilt, pannenkoekjes noem maar op.’ Bij de buffetten is er ook live-cooking aanwezig. Heb je een allergie? Dan kun je in dit hotel zonder problemen van de buffetten genieten. Dankzij de speciale kleurkaarten weet je namelijk precies wat je wel en niet kunt eten. Het enige minpunt is dat het soms wat druk is bij het buffet, waardoor je lastig een vrij tafeltje kunt vinden.

Zin in een duik? Dat kan in het zwembad van Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa. Christina schrijft dat het wel lastig is om een vrij ligbed te vinden, want vakantiegangers leggen hier al op tijd hun handdoek neer. Het animatieteam is prima en ook bij het zwembad aanwezig. Maar opdringerig? Dat zijn zij zeker niet. Duik je liever even met je neus in dat ene goede boek? Dan kun je dat in alle rust doen. Vind je het wel leuk om je te mengen met andere vakantiegangers? Neem in de avond plaats bij een leuke show.

Vakantiegangers die eerder verbleven in Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa schrijven dat de hotelkamers gedateerd zijn. Schoon zijn ze in ieder geval wel en slapen doe je in een goed bed. Ook heb je een flatscreen TV, koelkast en krijg je je eigen badslippers. Boek je een familiekamer? Dan kun je dobberen in een ligbad.

Ligging

Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa ligt aan een mooi zandstrand. Maar niet alleen voor een potje zonnen en een verfrissende duik zit je hier goed. Een mooi rif maakt namelijk deel uit van het stuk privéstrand van het hotel. Sonja Bevers schrijft dat je hier zeeschildpadden kunt zien. Best bijzonder toch?

Naast een ligging aan het strand vind je direct buiten Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa ook een winkelcentrum. Ben je hier uitgekeken en wil je naar het bruisende centrum van Side? Je staat er binnen 15 minuten. Direct voor Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa stopt een dolmus. Betaal 1 euro, stap in en maak kennis met het culturele Side.

Ook enthousiast over een strandvakantie nabij het centrum van Side? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

756 reviews over Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa in het Nederlands

Geweldig

Jelle
18-5-2019

Heerlijke vakantie gehad! Het animatie team was top! Speciale shoutout naar Mehmet, aardige gozer die veel voor de bezoekers doet. Verder top locatie en heerlijk weer gehad!

Gereisd alleenreizend in mei 2019

Geweldig!

Marieke
17-5-2019

Geweldig hotel, goed eten en een erg enthousiast enthousiast animatieteam. Special thanks to Mehmet!

Gereisd met vrienden in mei 2019

M
17-5-2019

Goede verzorging. Het is een fijn hotel

Gereisd met partner in mei 2019

Heerlijk

Lenie van de Ketterij
11-5-2019

Fantastisch was het. Daarom kom ik 19 mei weer.

Ik kijk er naar uit.

Gereisd met partner in oktober 2018

Beste Gasten,

We zijn blij voor uw bericht. Fijn om te horen dat u het goed naar uw zin heeft gehad.

We kijken ernaar uit je weer te zien op 19 mei!

Met vriendelijke groet,

Fantastisch!

Kerem Cetin
2-5-2019

Vanaf het begin was het super goed geregeld! Het is ca een uur rijden vanaf Antalya airport. Het hotel is super schoon!! Personeel onwijs vriendelijk!! Het eten is bizar goed, je hebt echt keuze zat!! Mijn grote complimenten aan de animatie team! Super vriendelijk en meegaand. Zij maken de sfeer in het hotel helemaal af. Super super super.!!

Gereisd met vrienden in april 2019

Geachte Kerem,

Het team van Sunis Kumköy Beach bedankt u voor de geweldige recensie en bedanken u voor uw compliment aan onze medewerkers an het animatie, keuken en het eten.

We zijn blij u te mogen verwelkomen op elk gewenst moment bij ons en wij wensen u al het beste.

Aanrader....!

Rob Sprokholt
24-4-2019

Voor de derde keer naar dit hotel geweest en wel voor 4 weken...,verrast dat gebouw 1 aanvankelijk gesloten was i.v.m renovatie afgelopen maanden maar na de eerste week ging dit weer open voor het seizoen alle kamers zijn in dit gebouw compleet gerenoveerd en onder meer met inloopdouche, in een woord fantastisch en begreep dat gebouw 2 komende winter onder handen wordt genomen, ook de lounge heeft opfrisbeurt gekregen veel stoelen zijn opnieuw gestoffeerd wat de zit ten goede is gekomen, ook het zwembad was bij aankomst leeg..,i.v.m. groot onderhoud maar 2 weken later weer vol, was geen gemis het was immers nog begin Maart.., De a la carte restaurants zijn gratis en absoluut top, ieder zijn voorkeur wij de Italiaan. Maar ook de buffetten zijn lekker en gevarieerd, veel hotels in Turkije gehad maar dit hotel staat zeker bij ons op 1 Bediening, questrelations en receptie (Merve spreekt ook Hollands) zeer behulpzaam, kortom...Aanrader!!!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Geachte gasten,

Wij danken u hartelijk voor uw gedetailleerde evaluatie! We hopen u voor de 4e keer weer te zien en wensen u het allerbeste!

Met vriendelijke groet, U kunt ons uw verzoeken per e-mail sturen naar; [email protected] of [email protected]

Geweldig

Fred de Vroome
22-4-2019

Kind vriendelijk. Mooi hotel. Goed eten. Vriendelijke mensen. Helemaal geen op of aanmerkingen. Gewoon top

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Geachte Fred de Vroome,

Het team van Sunis Kumköy Beach bedankt u voor de geweldige recensie en bedanken u voor uw compliment aan onze medewerkers, keuken en het eten.

Tot een volgende keer !

Dymph
20-4-2019

Voor de 7de keer in dit hotel. Grootste pluspunten blijven de zeer uitgebreide buffetten, en de winkels zo gauw je het hotel uitloopt. Intussen zijn ook de kamers en badkamer mooi gerenoveerd. En wat fijn dat je eindelijk eens met de Nederlandse taal terecht kunt aan de receptie.Ze spraken er vooral Duits, maar nu staat"Merve"aan de balie.Een Turks meisje wat goed Nederlands spreekt. Een heel groot pluspunt voor heel veel mensen.

Gereisd met partner in april 2019

Geachte Dymph,

Het team van Sunis Kumköy Beach bedankt u voor de geweldige recensie en bedanken u voor uw compliment aan onze medewerkers.

We hopen u voor de 8e keer weer te zien en wensen u het allerbeste!

Met vriendelijke groeten,

Geweldig kan niet wachten om te vertrekken

Raymond Hamers
18-4-2019

Het hotel is gewoon top ligging eten personeel wij gaan 26 mei met 10 personen naar het super hotel voor ons is het de derde keer dat wij er verblijven zeker aan te raden het Italiaans restaurant

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geachte Raymond Hamers,

We kijken ernaar uit je weer te zien op 26 mei!

Top hotel

Veronique
15-4-2019

Heel goed hotel . Het eten is echt varieerd iedere dag heel veel keuze . Mss eens de lobby eens opfrissen dan zou het een echt tophotel zijn, is beetje verouderd. Maar das maar een minpuntje .

Gereisd met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geachte Veronique,

Het team van Sunis Kumköy Beach bedankt u voor de geweldige recensie!

Met vriendelijke groet,

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Oosters, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenVerplicht

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Kunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.