Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag34°24°
Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa
9,2

Wat vakantiegangers zeggen

Combineer je jouw strandvakantie graag met gezelligheid? Dan zit je goed in Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa. Hier heb je namelijk alles binnen handbereik. Buiten het hoogseizoen zie je hier vooral veel ouderen, maar in de zomer kun je hier ook prima vakantie vieren met kinderen. Hou er rekening mee dat dit een Duits georiënteerd hotel is. De live-muziek in de avond is dan ook vaak Duitstalig.

Reviewers zijn erg enthousiast over het eten in Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa. Manon Nijkamp vat het samen: ‘Het eten was uitmuntend, nog nooit zo'n goed eten gehad in Turkije als hier. Erg gevarieerd en echt voor ieder wat wils. Elke ochtend verse zalm, alle soorten ei die je wilt, pannenkoekjes noem maar op.’ Bij de buffetten is er ook live-cooking aanwezig. Heb je een allergie? Dan kun je in dit hotel zonder problemen van de buffetten genieten. Dankzij de speciale kleurkaarten weet je namelijk precies wat je wel en niet kunt eten. Het enige minpunt is dat het soms wat druk is bij het buffet, waardoor je lastig een vrij tafeltje kunt vinden.

Zin in een duik? Dat kan in het zwembad van Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa. Christina schrijft dat het wel lastig is om een vrij ligbed te vinden, want vakantiegangers leggen hier al op tijd hun handdoek neer. Het animatieteam is prima en ook bij het zwembad aanwezig. Maar opdringerig? Dat zijn zij zeker niet. Duik je liever even met je neus in dat ene goede boek? Dan kun je dat in alle rust doen. Vind je het wel leuk om je te mengen met andere vakantiegangers? Neem in de avond plaats bij een leuke show.

Vakantiegangers die eerder verbleven in Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa schrijven dat de hotelkamers gedateerd zijn. Schoon zijn ze in ieder geval wel en slapen doe je in een goed bed. Ook heb je een flatscreen TV, koelkast en krijg je je eigen badslippers. Boek je een familiekamer? Dan kun je dobberen in een ligbad.

Ligging

Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa ligt aan een mooi zandstrand. Maar niet alleen voor een potje zonnen en een verfrissende duik zit je hier goed. Een mooi rif maakt namelijk deel uit van het stuk privéstrand van het hotel. Sonja Bevers schrijft dat je hier zeeschildpadden kunt zien. Best bijzonder toch?

Naast een ligging aan het strand vind je direct buiten Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa ook een winkelcentrum. Ben je hier uitgekeken en wil je naar het bruisende centrum van Side? Je staat er binnen 15 minuten. Direct voor Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa stopt een dolmus. Betaal 1 euro, stap in en maak kennis met het culturele Side.

Ook enthousiast over een strandvakantie nabij het centrum van Side? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

774 reviews over Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa in het Nederlands

LUC DE VRIEZE
23-6-2019

Bij ons was het 5 jaar geleden dat we er geweest zijn en het was nog steeds hetzelfde. Het was plezant om er terug te zijn. Iedereen was vriendelijk en behulpzaam. Blok A was volledig vernieuwd super mooi gedaan. Het eten nog steeds superlekker veel keuze en zeer uitgebreid. Inderdaad veel Duitsers en Hollanders en ook Belgen en er waren ook 2 stagairs aanwezig waar we ons verhaal konden aan doen o.a. Fatih Cakici die daar was voor zijn stage. Een aanrader voor gezinnen met kinderen en ook voor rolstoelgebruikers. En zeker de moeite om eens naar Side stad te gaan er is daar veel veranderd en ook zeker eens bij Elia binnen te springen om iets te drinken aan het haventje en dan verder te wandelen langs te Boulevard. Er is een tijd van komen en gaan. Om nog eens te doen Groetjes Luc en Sabine uit Deinze

Marian andreae
23-6-2019

Fantastisch hotel. Helemaal geen negatieve dingen. Zeer vriendelijk Turks/ Nederlandse jongen genaamd Fatih Cakici die je bij de ingang van het hotel op staat te wachten. Fijn om een Nederlands aanspreekpunt te hebben en regelmatig vraagt of alles naar wens is. Ik kan dit hotel aan iedereen aanbevelen

Naomi
21-6-2019

Het hotel is super goed. Eten prima, voor iedereen is er iets. Genoeg keuze. Geen last van veel Duitsers zoals mensen hier beweren. Ze zijn er wel, maar zijn absoluut niet lastig of asociaal. Russen zie je nu nauwelijks. Personeel is vriendelijk tegen ieder. Werken hard. Kamers zijn groot genoeg en erg netjes. Schoon ook. Ligging super. Zeker gaan kijken bij side de winkels en de tempels en doe excursies maar wel via je reisorganisatie. Het hotel ligt gelijk aan zee en hele lange winkelstraat. Leuke activiteiten in en rondom het hotel. Zeker een aanrader! Een tip : pin vooral thuis wat cash, ze nemen euro's altijd aan en als je hier extra bij pint, kost het je extra geld. Twijfels hoef je niet te hebben, je kunt hier echt gerust heen. Het hotel is echt zijn 5 sterren waard en ik zou hier graag nog eens terug komen. (we wilden eigenlijk al niet eens naar huis..)

Mooi hotel

Sheila
21-6-2019

Een weekje weg geweest in dit hotel, lekker gegeten, veel zwembaden, mooie glijbanen en veel animatie. We zijn leuk en gastvrij ontvangen door de Nederlandse stagiaire Yasar.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

marc kessels
21-6-2019

Voor de tiende maal!En wederom geweldig!Hier kom je niets te kort.Anders kom je géén 10 maal!Bediening super, alsook het eten.Als je een vraag hebt of iets anders ,niets is te veel voor de guestrelation,vooral als je in je eigen taal kan communiseren met Yasar Kilickiran is een super gast ,zéér behulpzaam mag je alles vragen of gewoon een praatje kan ook,kortom een topkerel!Nof 1 week te gaan,dan terug 29 september voor de elfde maal!

Jeanine Van doorn
21-6-2019

Het hotel is super. Aardige mensen ik werd goed geholpen door een nederlands/turkse jongen fatih çakici met meerdere dingen waaronder oa het ziekenhuisbezoek. Het eten is prima de kamer is netjes kortom een super vakantie echt een aanrader

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Heel goed

Chantal delzenne
21-6-2019

Wij zijn hier voor de 2e keer en dit keer wat kleine probleempjes. Hierbij zijn we geholpen door fatih çakici die bij de turkisch delight staat, hij praat Nederlands en behandeld eventuele klachten en kan adviezen geven wat je moet doen. Goede begeleiding👌 alleen zou het volgende keer handiger zijn dat ze in het najaar gaan renoveren en niet in de zomer

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Veronique
19-6-2019

Het was onze derde keer in dit hotel. Het is ons weer goed bevallen. Mooie schone kamers, leuke animatie en vriendelijk personeel. Op de eerste dag onze vakantie kwam Fatih Çakici zich aan ons voorstellen, hij kwam vertellen dat hij van Guest Relations was en dat we altijd bij hem terecht konden. Verder is hij heel behulpzaam geweest, ook kwam hij altijd wel een praatje maken als we hem tegen kwamen. Ik vind dat wel fijn als het personeel ook gezellig met de gasten praat. Verder zou ik het hotel aan iedereen aanraden, omdat het een fijne ligging heeft en veel leuke winkeltjes in de straat.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Super hotel

Claessens
16-6-2019

Wij hadden een lakehouse op de 2de verdieping met grote dubbele kamer en 2 badkamers en deze waren super proper, ruim en goed! Wij hebben al in verschillende hotels in Turkije geweest maar dit resort was super en het beste wat we al hebben gehad! Eten en drinken van zeer goede kwaliteit en annimatie was goed! Ze probeerden zo goed mogenlijk te communiceren in het Engels! Er was trouwens een nederlandstalige animator en ook op de receptie iemand die Nederlands sprak!👍😜

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

1x nooit meer

Jamie Filius
12-6-2019

Mooi resort alleen zijn de Duitsers belangrijk en de rest niet. Personeel spreekt ook alleen duits Engels proberen ze niet eens. Kamers zijn enorm gehorig! Als de wind verkeerd staat word je elke ochtend om half 5 wakker van de Moskee. Eten is elke dag hetzelfde wat erg jammer is slappe vette patat wat niet te eten is. Entertainend is 3x niks wij zijn elke avond weg gegaan omdat er gewoon niks was alleen maar Duitse muziek en om 22 uur was het stil op het resort. Niet raar opkijken als je om 4 uur snachts wakker word van de klusjesman die met een schroeftol in de weer is (Dit hadden wij). Cocktails en andere alcoholische drankjes zijn enorm sterk zodat je minder drinkt en sneller weg bent bij de bar. Buiten het resort heel veel winkeltjes. Mooi strand waarover je helemaal door kan lopen naar de oude haven van Side. Dolmus stopt voor de deur dat is wel ideaal. Voor ons was het 1x nooit meer wij gaan liever terug naar een resort aan Lara

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Oosters, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenVerplicht

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Kunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.