Hotel Sunis Evren Beach Resort & Spastersterstersterster

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Sunis Evren Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Genieten van een relaxte zon-, zee- en strandvakantie doe je bij Sunis Evren Beach Resort & Spa. Wanneer je de straat oversteekt, sta je meteen met je voeten in het zand en geniet je van de lekkere temperaturen. In dit vijfsterrenhotel kom je helemaal niets te kort. Het vriendelijke personeel van Sunis Hotel legt je dan ook graag in de watten. Zie jij jezelf al zitten met een verkoelende cocktail?

Aan entertainment geen gebrek bij Sunis Evren Beach Resort & Spa. De hele dag door staat het vriendelijke animatieteam voor je klaar. Dans mee tijdens de schuim/poolparty, doe mee met een gezellig potje volleybal of gooi een balletje tijdens de waterpolo. Volgens reviewer P.W. is er ook ‘s avonds genoeg te doen: 's Avonds ook genoeg animatie zoals shows of livemuziek.’

De lunch en het diner zijn volgens vakantiegangers die een review achterlieten top. Reviewer Cees schrijft hierover: ‘Ook het personeel is in één woord: SUPER. Maar vooral de kwaliteit van de "keuken" of je nu in het restaurant bent of in de "beach bar" is buitengewoon.’ Wel kan het ontbijt volgens jullie wat uitgebreider, met een allergie is er nu namelijk niet veel keuze. De meeste broodjes zijn ook aan de droge kant, wat sommigen erg jammer vinden.

Laat je je graag verwennen tijdens je vakantie? Dan zit je bij Sunis Hotel helemaal goed. De drankjes worden zelfs aan je bedje gebracht. En ‘s avonds geniet je van een lekker borrelhapje bij de cocktail. Aan het zwembad is er volgens jullie altijd een ligbedje vrij. Hou er wel rekening mee dat de glijbanen beperkte openingstijden hebben.

Ligging

In de omgeving van Sunis Evren Beach Resort & Spa is er genoeg te beleven. Reviewer P.W. schrijft: ‘Rondom het hotel zijn er veel shoppingcentra, maar voor een euro ben je ook zo met de dolmus in Side. Al met al zeer genoten deze vakantie!’ Of geniet met het hele gezin van een welverdiende zonvakantie aan het strand. Meteen wanneer je de straat oversteekt, sta je met je voeten in het zand. Terwijl de allerkleinsten de grootste zandkastelen bouwen, neem jij een verfrissende duik in zee.

Ruil je de luxe van Sunis Hotel tijdelijk liever in voor een gezellig uitje? Met de dolmus ben je voor maar 1,50 in het gezellige centrum van Side. Naast de vele winkels vind je hier ook historische gebouwen en opgravingen. Bezoek bijvoorbeeld de restanten van het amfitheater en de tempels van Apollo.

114 reviews over Hotel Sunis Evren Beach Resort & Spa

• 9meppelink09-09-2019

super mooi hotel en zeer schoon

zijn hier 8 dagen geweest en hebben volop genoten van dit hotel super schoon en goed eten ,wij hadden geen fam kamer geboekt maar kregen bij aankomst te horen dat wij een upgrade hadden zonder bijbetaling kregen wij een fam kamer met een afgesloten aparte slaapkamer 2 airco s 2 minibars en een mooie grote douche balkon was iets aan de kleine kant maar goed daar zaten wij toch niet. een heel mooi zwembad en ook schoon

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Rene Feenstra18-08-2019

Super hotel,niet te klein en ook niet te groot.

Een super hotel,bedden 10,schoonmaak top,eten een dikke 10 ,personeel wordt zonder vervelende managers vrijgelaten in hun werk en is vriendelijk ,behulpzaam en vrolijk.Kamer en douche uitstekend.Strand met strandbar ook super.Eigenlijk niks aan te merken op dit hotel.waarbij tov andere hotels vooral de bedden subliem zijn.Rondom het hotel enkele grote winkelcentrums voor wie daar van houd.Bedje claimen is ook hier aan de hand en zul je voor 7 uur erbij moeten zijn anders grijp je mis,maar als in vorige reviews als je vraag doen ze veel voor je.Faciliteiten op de kamer ook oke waterkoker,koffie,thee en minibar met bier,cole,sinas en water.Al met al 1 van onze beste hotels tot nu toe en we hebben al 10 gehad dus we weten een beetje wat er te krijgen is,en we zijn een doorsnee gezin dus verwachten geen glitter en gold.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Van Impe Rita07-08-2019

"FANTASTISCH"

Dit hotel is een echte aanrader. Alles is er echt PERFECT, de kamers, het zwembad, was er een ligstoel of parasol te kort aan het zwembad de obers gingen er vlug een halen, het restaurant, het eten, ontbijt van 7 tot 11u (wat zelden voorvalt) het avondeten tot 21u30 en dan nog het laatavond buffet van 23u tot 5u het drinken 24u op 24u, de bediening was uitstekend en altijd met de glimach. Er zijn 4 à la carte restaurants waar je zoveel als je wilde, mits reservatie, mocht een 4-gangen diner gaan eten.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10J Ellenbroek24-07-2019

Voor herhaling!!

Geweldig hotel. Schone kamer met prachtig uitzicht over zee. Schone zwembaden. Lekker gevarieerd eten, ontbijt was ook zeer uitgebreid (van Turkse avond tot veel vis). Ook aan het strand lekker eten tussen de middag. Vriendelijk personeel die heel hard werken. Zeker een hotel om naar terug te keren!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Loean Bere24-07-2019

GEWELDIG GENOTEN!!!

Hotel verdient echt zijn 5 sterren, de awards en alle positieve revieuws. Tophotel. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Professioneel en vriendelijk personeel. We hebben 2 weken doorgebracht in dit hotel en kwamen niets tekort. Schoon hotel, behulpzaam personeel. Wij zaten op de 4de verdieping, het uitzicht zowel overdag als avond fenomenaal. Ik zou het hotel aan iedereen aanraden!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Patrick duyck10-07-2019

Meer dan gemiddeld hotel

Is een goed hotel iets meer dan de meeste hier,alleen de toenemende drukte voel je enorm aan bet zwembad waar je best niet anders kan dan bedjes reserveren s morgens om 7 u anders loop je risico niets te hebben.De hygiëne aan het zwembad kan beter ,vooral dan de grond daar deze volgens ons niet gereinigd wordt plekken van dag 1 zijn er op dag 7 nog,Wc en dergelijke zijn onberispelijk daar geen probleem net als het restaurant,personeel vriendelijk alleen het voortdurende zagen om geld te wisselen steekt tegen

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Philip06-07-2019

Fantastisch!

Super, relatief klein hotel maar zeker voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles netjes en heel schoon. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en komen zeer zeker terug naar dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Nicole04-07-2019

Een tophotel

De receptie, kamer, schoonmaak, hygiene, eten, strand, zwembad, wifi, personeel, sfeer. Allemaal top. Wij gaan zelden of nooit 2 keer naar hetzelfde hotel maar hier komen wij zeker terug. Een tophotel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Dams25-06-2019

Top vakantie gehad!

Evren beach resort is in 1 woord een geweldig hotel. Wij hebben enorm genoten van de vakantie en voelde ons echt op ons gemak in dit hotel! Iedereen is vriendelijk, eten is top ook dit overal, veel dingen werden vers voor je bereid echt top. Wij zijn zeker bereid om nog een keer terug te keren naar dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Shar22-06-2019

Geweldig

Een heerlijke plek om te genieten en je te laten verwennen. Goed eten, vriendelijke personeel, goede service en zeer hygiënisch.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

5 tips over Hotel Sunis Evren Beach Resort & Spa

• Heslenfeld, 14-10-2013

Wij hebben een dagje Side met de dolmus gedaan. Is erg leuk. 1 1/2 euro p.p.Vooral als je in opgravingen geinteresseerd bent.

• dick.steur, 15-10-2013

Als je van winkelen houdt, is er veel leuks te doen in de omgeving. Er zijn er zeer veel. Dan is ook de mogelijkheid om excusries te maken ruimschoots aanwezig, Wij zelf vonden de kamers op de hoogste verdieping het minst mooi gelegen daar je juist moet staan om de omgeving te kunnen zien. De "borstwering" is op die kamer is te hoog.

• b.s.d, 08-08-2013

Er zijn leuke winkeltjes in debuurt 2 bazaars.gezellig lopen op de zegmaar boulevard net uit het park

14 vragen over Hotel Sunis Evren Beach Resort & Spa

• Werner Cruysweegs, 30-10-2019

ONTBIJT / DINER

Is het mogelijk om bij het ontbijt en diner buiten te zitten of ben je verplicht om binnen in het restaurant te zitten ?

• Wilma, 05-08-2019

November

Wie heeft er ervaring in dit hotel in november ,weer eten en drinken animatie ? E.d

• Desiree, 12-07-2019

Waterketel

Is er waterketel op de kamer met een koffie/thee faciliteit?

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats