Hotel Sunis Evren Beach Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°11°
Hotel Sunis Evren Beach Resort & Spa
9,2

Omschrijving
All-inclusive vakantie vieren doe je in Sunis Evren Beach Resort & Spa. Tijdens het zonnen word je voorzien van een vers sapje en de minibar op je kamer wordt dagelijks bijgevuld. De kamers zijn ruim en schoon. Sunis Evren Beach Resort & Spa 5* ligt aan een rivier waar je schildpadden spot. In de buurt van Side (7 kilometer).

We hebben een aantal aanbieders voor Sunis Evren Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

73 reviews over Hotel Sunis Evren Beach Resort & Spa in het Nederlands

geweldig

colette,
20-11-2018

super personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en bezorgd.

mooie kamers die netjes worden bijgehouden ook de mini bar.

Het eten en drinken is erg goed.

verheug me alweer op volgend jaar

Gereisd met vrienden in november 2018

Heerlijk

P W,
7-11-2018

Heerlijke bestemming, we hebben genoten. De service is erg goed.

Goed eten tussen de middag en avond. Het brood bij het ontbijt was vaak droog en hard. Met mijn lactose intolerantie was er daarom weinig keuze bij het ontbijt. Avondeten mag sneller bijgevuld worden.

Verder is er elke dag wat te doen qua animatie; schuim/poolparty, volleybal en watersport zoals waterpolo of aquarobics.

's Avonds ook genoeg animatie zoals shows of livemuziek. Je krijgt borrelhapjes bij je drankjes avonds, erg goed!

Er zijn genoeg ligbedjes aan het strand of zwembad. Tussendoor tijdens het zonnen wordt er een vers sapje uitgedeeld.

Rondom het hotel zijn er veel shoppingcentrums, maar voor een euro ben je ook zo met de dolmus in Side.

Al met al zeer genoten deze vakantie!

Gereisd met partner in september 2018

Mooie kamers en lekker eten.

ad van harsel,
28-10-2018

Mooie schone kamers met prachtig zeezicht.

Het eten was goed en pluspunt zijn de a la carte restaurant.

De vriendelijkheid van het personeel liet vaak te wensen over, uitzonderingen daar gelaten.

Vele winkels in de buurt van het restaurant.

De animatie is matig.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Echt een dikke 9 waard

Henk Oosting,
21-10-2018

Meer dan de moeite waard eten super

Persneel super aardig

Mooi omte zwemmen een zeer lang zwembad mer genoeg stoelen en echt all inn

Gereisd met partner in oktober 2018

Ea van de Scheur,
30-8-2018

Als je van gezelligheid houdt moet je hier zijn geweest wij vonden alles fantastisch het personeel en de kamers het eten en de ligging overal dichtbij super vakantie gehad zeker voor herhaling vatbaar 😍😍😍😍

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima hotel, verbeterpunten mogelijk

Mathijs H.,
26-8-2018

Prima hotel, maar daarmee ook alles gezegd. Absolute pluspunten t.o.v. de turkse hotels die wij hebben meegemaakt: Het eten, de ligging en het uitstekende WiFi. Minder is het claimen van de bedjes elke dag en wat ons betreft de uitstraling van het personeel. Uitzondering daargelaten voor het entertainment team die hun uiterste best doen. Hygiene kan beter, met name de randen (goten) bij het zwembad.

Dit is een hotel waar wij 1 x komen. De "klik" was er simpelweg niet, omdat er toch minder te doen is voor de kinderen. De kidsclub werd slecht bemand door 1 persoon die geen aandacht voor de kinderen heeft (al helemaal niet als ze geen Duits spreken). Dan haken ze snel af. De glijbanen zijn leuk, maar alleen te gebruiken op gezette tijden. Dit hebben wij wel eens anders meegemaakt.

Daarbij: Het gehalte Russen was vrij hoog.

Al met al geen slecht hotel, maar wel een tegenvaller op prijs-kwaliteitsverhouding.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Dit was dus :FANTASTISCH

ceesie,
28-7-2018

Er valt weinig tot niets negatiefs te vermelden over ons verblijf. Het positieve is de bijzonder familie sfeer die overal aanwezig is. Ook het personeel is in één woord: SUPER. Maar vooral de kwaliteit van de "keuken" of je nu in het restaurant bent of in de "beach bar" is buitengewoon. Dus samen gevat : EEN DROOMVAKANTIE

Gereisd met vrienden in mei 2018

Super Hotel !!

Peeters,
25-6-2018

Zijn reeds n 20-tal malen in Turkije geweest, en ook net zoveel 5 sterren hotels gehad. Evren Beach is echt 1 van de tophotels. Eten was helemaal top. wie hier iets te klagen heeft, die moet lekker thuis blijven. de ene dag nog beter dan de andere dag. strand ook super, restaurant op het strand. ligging t.o.v. Kumkoy is ongeveer 1 km lopen, maar onderweg komt men nog 2 redelijke winkelcentra's tegen. Kortom, voor ons een hotel om zeker nog een keer naar terug te gaan, en dat zou dan de 1ste keer zijn dat we 2x naar hetzelfde hotel zouden gaan.

Gereisd met partner in juni 2018

Een dikke plus voor ons!

Louise/Mohammed,
20-6-2018

Heel fijn hotel. Niet te massaal en een rustig publiek dat ook best in was voor een praatje als je daar zin in had. Geen schreeuwerige sfeer. Het eten was gevarieerd en heerlijk, de kamers fris en erg schoon! Het personeel was ook bijzonder hartelijk. Geen minpunten voor ons! Veel Duitsers, een enkele Zwitser, Slowaak, Rus en een paar Nederlanders. Vooral veel stellen, soms met een jong kind. Maar allemaal rustig. Aan zee, fijne wissel met het zwembad.

Gereisd met partner in juni 2018

mooi en goed gelegen

dominique,
22-5-2018

mooi en goed gelegen hotel aan de boulevard aan de zeekant en dicht bij winkels, winkelcentrums en cafeetjes langs de ingang van hotel, eten was heel goed en veel verschillende gerechten, strandbar waar s'middag ge-bbq kan worden. genoeg ligzetels aan zwembad en strand, all in zeer goed. hotel ligt naast een beekje (riviertje) waar grote schilpadden gespot kan worden in de ochtend

Gereisd met partner in mei 2018

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunis Evren Beach Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunis Evren Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.