Hotel Sunis Evren Beach Resort & Spastersterstersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Genieten van een relaxte zon-, zee- en strandvakantie doe je bij Sunis Evren Beach Resort & Spa. Wanneer je de straat oversteekt, sta je meteen met je voeten in het zand en geniet je van de lekkere temperaturen. In dit vijfsterrenhotel kom je helemaal niets te kort. Het vriendelijke personeel van Sunis Hotel legt je dan ook graag in de watten. Zie jij jezelf al zitten met een verkoelende cocktail?

Aan entertainment geen gebrek bij Sunis Evren Beach Resort & Spa. De hele dag door staat het vriendelijke animatieteam voor je klaar. Dans mee tijdens de schuim/poolparty, doe mee met een gezellig potje volleybal of gooi een balletje tijdens de waterpolo. Volgens reviewer P.W. is er ook ‘s avonds genoeg te doen: 's Avonds ook genoeg animatie zoals shows of livemuziek.’

De lunch en het diner zijn volgens vakantiegangers die een review achterlieten top. Reviewer Cees schrijft hierover: ‘Ook het personeel is in één woord: SUPER. Maar vooral de kwaliteit van de "keuken" of je nu in het restaurant bent of in de "beach bar" is buitengewoon.’ Wel kan het ontbijt volgens jullie wat uitgebreider, met een allergie is er nu namelijk niet veel keuze. De meeste broodjes zijn ook aan de droge kant, wat sommigen erg jammer vinden.

Laat je je graag verwennen tijdens je vakantie? Dan zit je bij Sunis Hotel helemaal goed. De drankjes worden zelfs aan je bedje gebracht. En ‘s avonds geniet je van een lekker borrelhapje bij de cocktail. Aan het zwembad is er volgens jullie altijd een ligbedje vrij. Hou er wel rekening mee dat de glijbanen beperkte openingstijden hebben.

Ligging

In de omgeving van Sunis Evren Beach Resort & Spa is er genoeg te beleven. Reviewer P.W. schrijft: ‘Rondom het hotel zijn er veel shoppingcentra, maar voor een euro ben je ook zo met de dolmus in Side. Al met al zeer genoten deze vakantie!’ Of geniet met het hele gezin van een welverdiende zonvakantie aan het strand. Meteen wanneer je de straat oversteekt, sta je met je voeten in het zand. Terwijl de allerkleinsten de grootste zandkastelen bouwen, neem jij een verfrissende duik in zee.

Ruil je de luxe van Sunis Hotel tijdelijk liever in voor een gezellig uitje? Met de dolmus ben je voor maar 1,50 in het gezellige centrum van Side. Naast de vele winkels vind je hier ook historische gebouwen en opgravingen. Bezoek bijvoorbeeld de restanten van het amfitheater en de tempels van Apollo.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunis Evren Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

109 reviews over Hotel Sunis Evren Beach Resort & Spa

• 10Corry10-11-2019

Grandioos 🥰

Een super ligging met zand strand koffie aan het strand wonderbare van yacub. Animatie top! Met een leuk team. Service top van gastenontvangst , managers. Van kamermeisjes met hun prachtige creatie tot barteam met hun lekker cocktails en creaties tot aan de vrolijke kelners. Speciale dank voor sukru en Ibrahim jullie zijn soeciaal

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Colette09-11-2019

Geweldig 💕

Het hotel is heel erg knus geeft je een gevoel van thuiskomen. De kamers zijn zeer netjes het eten en drinken is super. De animatie was top! Alexandra en tanja bedankt voor de gezellige avonden en gesprekken. En het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Al hebben wij een speciale klik vooral met Şükrü en Ibrahim. Maar willen we halil, tashin, enes en yağmur en yakub ook nog speciaal benoemen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9fam. Verheijen27-10-2019

Blijft voor herhaling vatbaar !

Voor de 3de keer in dit hotel en hopelijk niet voor de laatste keer , dit is gewoon een super goed hotel waar je je direct thuis voelt .

• 10Wendy vranken25-10-2019

Onmiddellijk weer

Een eerste keer van dit hotel genoten eind mei 2019, alles was voor mij zeer goed zodat ik zei "hier kom ik terug! " Begin okt 2019 gingen we dus een 2e maal... Kamer met bad en douche genomen, grote kamer. All-in heel uitgebreid en een rijkelijk gevulde ijskast. Zwembad prima in orde, lekker eten en zeer kindvriendelijk. Shows zijn top!! Pool party is aanrader

Gereisd in oktober 2019

• 7AM24-10-2019

Prima, maar ben je geen Duitser=minder service!

Prima hotel, schoon en modern. Ook een dubbel gevoel aan over gehouden. Gasten zijn over het algemeen Duitsers. Veelal Duitsers die al jaren het hotel bezoeken. Deze gasten krijgen echt een voorkeursbehandeling. De eerste twee dagen dachten wij ok, zal wel. Dag drie en vier iets meer ergernis. Dag zes en zeven gewoon irritant omdat je met name door de ochtendbediening buiten gewoon genegeerd wordt. Ook al zit je al 10 minuten aan tafel met twee kleine kinderen, zodra er Duitse gasten gaan zitten staat de ober er gelijk naast om koffie te schenken. Dat hebben wij uiteindelijk maar zelf gedaan. Vervelend gevoel, niet prettig. Verder was het een prima hotel. Fijn zwembad, glijbanen prima, eten echt goed en afwisselend. Drinken ook goed. Zee voor de deur. Wel veel handdoekleggers ook al verzoekt het hotel dit niet te doen. Winkeltjes in de buurt. En je mag gebruik maken van Kumkoy Beach Resort, wat wij ook een paar keer gedaan hebben.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Lenny22-10-2019

Een aanrader!

Een goed hotel. Mooie ligging. Super personeel!

• 9Wendy Vrijburg18-10-2019

Heerlijk! Ik zou het iedereen aanraden.

Mooi! Schoon. Rolstoelvriendelijk. Veel invalidetoiletten en naast elk trapje een hellinkje. Veel winkels in de buurtt. Mooie frisse kamers. Vriendelijk personeel. Veel animatie. Heerlijk veel en gevarieerd eten. Super hotel. Een aanrader.

• 10Angela15-10-2019

Echt een top hotel!! Geen min punten te bedenken bij dit hotel. Alles is super!! Elke dag bedjes beschikbaar bij het zwembad, strand op loop afstand en veel variatie in het restaurant. Elke dag kan je wat anders eten. Zeker een aanrader!

• 8Wilri14-10-2019

Goed maar niet geweldig

We zijn over het algemeen heel positief over het hotel ,bediening ,hygiene en service was TOP. MAAR het eten was minder ,wanneer je later naar het diner gaat wordt helaas niet alles aangevuld . Vlees dat op is wordt vervangen door bv een aardappel variant,toetjes idem dito wordt niet aangevuld. Kip is te veel aanwezig.Strandbar eten was ondermaats. Voor iets meer geld is Kumkoy van Sunis een stuk beter.Verblijf was toch wel positief maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• 10peter kersten13-10-2019

Voor de tweede keer dit jaar in dit hotel geweest en voor de tweede keer genoten van de geweldige service die dit hotel bied,altijd geboden met een glimlag en vooral de dames , Sumeyra Esenyel en Latife Koc zijn hier lichtende voorbeelden van.maar ook de rest van het personeel doen hun best om het iedereen naar de zin te maken.De keuken verdiend eveneens een groot compliment voor het overweldigend aanbod aan heerlijke gerechten die dagelijks geboden worden, Bij het zwembad en het strand zijn altijd voldoende ligbedden en parasols aanwezig . over het algemeen een super Hotel.

5 tips over Hotel Sunis Evren Beach Resort & Spa

• Heslenfeld, 14-10-2013

Wij hebben een dagje Side met de dolmus gedaan. Is erg leuk. 1 1/2 euro p.p.Vooral als je in opgravingen geinteresseerd bent.

• dick.steur, 15-10-2013

Als je van winkelen houdt, is er veel leuks te doen in de omgeving. Er zijn er zeer veel. Dan is ook de mogelijkheid om excusries te maken ruimschoots aanwezig, Wij zelf vonden de kamers op de hoogste verdieping het minst mooi gelegen daar je juist moet staan om de omgeving te kunnen zien. De "borstwering" is op die kamer is te hoog.

• b.s.d, 08-08-2013

Er zijn leuke winkeltjes in debuurt 2 bazaars.gezellig lopen op de zegmaar boulevard net uit het park

14 vragen over Hotel Sunis Evren Beach Resort & Spa

• Werner Cruysweegs, 30-10-2019

ONTBIJT / DINER

Is het mogelijk om bij het ontbijt en diner buiten te zitten of ben je verplicht om binnen in het restaurant te zitten ?

• Wilma, 05-08-2019

November

Wie heeft er ervaring in dit hotel in november ,weer eten en drinken animatie ? E.d

• Desiree, 12-07-2019

Waterketel

Is er waterketel op de kamer met een koffie/thee faciliteit?

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats