Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Genieten van een relaxte zon-, zee- en strandvakantie doe je bij Sunis Evren Beach Resort & Spa. Wanneer je de straat oversteekt, sta je meteen met je voeten in het zand en geniet je van de lekkere temperaturen. In dit vijfsterrenhotel kom je helemaal niets te kort. Het vriendelijke personeel van Sunis Hotel legt je dan ook graag in de watten. Zie jij jezelf al zitten met een verkoelende cocktail?## FaciliteitenAan entertainment geen gebrek bij Sunis Evren Beach Resort & Spa. De hele dag door staat het vriendelijke animatieteam voor je klaar. Dans mee tijdens de schuim/poolparty, doe mee met een gezellig potje volleybal of gooi een balletje tijdens de waterpolo. Volgens reviewer P.W. is er ook ‘s avonds genoeg te doen: *'s Avonds ook genoeg animatie zoals shows of livemuziek.’*De lunch en het diner zijn volgens vakantiegangers die een review achterlieten top. Reviewer Cees schrijft hierover: *‘Ook het personeel is in één woord: SUPER. Maar vooral de kwaliteit van de "keuken" of je nu in het restaurant bent of in de "beach bar" is buitengewoon.’* Wel kan het ontbijt volgens jullie wat uitgebreider, met een allergie is er nu namelijk niet veel keuze. De meeste broodjes zijn ook aan de droge kant, wat sommigen erg jammer vinden.Laat je je graag verwennen tijdens je vakantie? Dan zit je bij Sunis Hotel helemaal goed. De drankjes worden zelfs aan je bedje gebracht. En ‘s avonds geniet je van een lekker borrelhapje bij de cocktail. Aan het zwembad is er volgens jullie altijd een ligbedje vrij. Hou er wel rekening mee dat de glijbanen beperkte openingstijden hebben. ## LiggingIn de omgeving van Sunis Evren Beach Resort & Spa is er genoeg te beleven. Reviewer P.W. schrijft: *‘Rondom het hotel zijn er veel shoppingcentra, maar voor een euro ben je ook zo met de dolmus in Side. Al met al zeer genoten deze vakantie!’* Of geniet met het hele gezin van een welverdiende zonvakantie aan het strand. Meteen wanneer je de straat oversteekt, sta je met je voeten in het zand. Terwijl de allerkleinsten de grootste zandkastelen bouwen, neem jij een verfrissende duik in zee. Ruil je de luxe van Sunis Hotel tijdelijk liever in voor een gezellig uitje? Met de dolmus ben je voor maar 1,50 in het gezellige centrum van Side. Naast de vele winkels vind je hier ook historische gebouwen en opgravingen. Bezoek bijvoorbeeld de restanten van het amfitheater en de tempels van Apollo.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

114 Reviews over Sunis Evren Beach Resort & Spa

• 10Cas26-08-2022

Absolute aanrader!

Geweldig. iedere dag is er een gevuld animatieprogramma voor jong en oud, van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat. Eten is geweldig in alle eetgelegenheden die er op het resort zijn, en het eten is erg variërend. Personeel is altijd vriendelijk, op ieder moment van de dag. Altijd bereid om een praatje te maken en erg leuk met kinderen. Service snel en drankjes altijd lekker. Ook de kamers worden iedere dag erg goed schoongemaakt. Het enige mindere is dat ik geen 4g en beltegoed had in Turkije, let daar op voordat je vertrekt. Ook het handdoeken leggen is minder, maar als je het rond een uur of 9 doet heb je altijd nog wel plek. Heel het hotel schoon, geen enkele rare plekken of vieze beesten gezien. Ik wil ook ober Murad nog even speciaal benoemen, hij heeft ons de hele vakantie super service gegeven. Aanrader dit!

• 8Andy25-08-2022

Goed super

Leuk hotel , aardige mensen .en ze doen veel dingen voor jong en oud

• 8Karin26-07-2022

Prima hotel

Hotel is prima genoeg ruimte Kamers prima.animatie is heel slecht ze zijn er wel maar er word niks gedaan overdag voor de jeugd

• 9Ron en Angelique09-03-2020

Fantastisch hotel

Echt een top hotel! We kwamen hier voor de 1e keer en voelden ons vanaf minuut 1 helemaal thuis. Heel vriendelijk personeel, zowel bij receptie, bediening, schoonmaak, animatie enz enz. Iedereen is even vriendelijk! De ligging is ook perfect. Je stapt het hotel uit en je hebt er tal van winkels. Ook is het dicht bij Side centrum en bij Manavgat. We hebben het zo naar ons zin gehad dat we nu vanaf 30 mei er weer heengaan. We hebben er nu al zin in!

• 8carlos14-12-2019

goed hotel voor een schappelijke prijs

goed:ligging dicht bij Schops (fijn voor de dames bij minder goed weer)eten valt best mee, niets te kort. vriendelijke bediening.

minder:geen groot domein, maar deze periode geen last gehad van drukte rond zwembad(zal wel handdoekje leg zijn in het drukke seizoen) kleine kamers en trouwens gans hotel iets verouderd. maar verhouding prijs kwaliteit ,voor herhaling vatbaar; wat ik ook nog altijd niet goed begrijp, en dit is praktisch overal in Turkije, is dat het hotel personeel nog altijd bijna geen engels of verstaanbaar Duits praat. ga reed 15 jaar op verschillende locaties en dit is overal zo.

Geachte heer Carlos,

Wij danken u hartelijk voor uw gedetailleerde evaluatie! We zullen uw suggesties overwegen.

Wij hopen u graag weer te verwelkomen en wensen u het beste toe! Dank u wel!

Sunis Hotels

• 10herma28-11-2019

super vakantie

super goed hotel, echt voor herhaling vatbaar. heerlijk gegeten en super schone kamers. en vooral erg vriendelijk personeel

Geachte Herma,

Het team van Sunis Evren Beach bedankt u voor de geweldige recensie en bedanken u voor uw compliment aan onze medewerkers, keuken en het eten.

We zijn blij u te mogen verwelkomen op elk gewenst moment bij ons en wij wensen u al het beste. Tot dan!

Met vriendelijke groeten, Sunis Hotels

• 10sandra28-11-2019

fantastisch

Heerlijk genieten in dit hotel, erg vriendelijk personeel. Super naar ons zin gehad, ook zalig gegeten. en de kamers waren superschoon

Lieve Sandra,

Wij danken u hartelijk voor uw positief evaluatie. Wij zullen dit zeker doorgeven aan ons management.

Wij hopen u graag weer te verwelkomen en wensen u het beste toe! Met vriendelijke groeten, Sunis Hotels

• 10Cornel25-11-2019

Fantastische

Super vakantie gehad. Top personeel erg vriendelijk en gastvrij. Heerlijk eten. Zeker een aanrader. Tot weer in zomer 2020 :)

Geachte Cornel,

Tot dan!

Met vriendelijke groeten, Sunis Hotels

• 9Sahin25-11-2019

Top service

Vriendelijke personeel, schone kamers. Top!

Beste Sahin,

Het team van Sunis Evren Beach bedankt u voor de geweldige recensie! We zijn blij u te mogen verwelkomen op elk gewenst moment bij ons en wij wensen u al het beste.

Met vriendelijke groet, Sunis Hotels

• 9Familie Tim23-11-2019

Topplek, goede sfeer en supervriendelijke mensen.

Erg fijne sfeer in het tophotel. Gezellig aangelegde tuin met zwembad en 2 barretjes. Strand in de nabijheid. Overal kun je wat drinken en eten. Heel goed verzorgd. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Sinan Kara is top, altijd attent en behulpzaam

Beste Familie Tim,

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)