Aparthotel Sunflower

Aparthotel Sunflower
8,3

3 tips over Aparthotel Sunflower

Willem en Christine, 19-8-2013
Wij hadden een kamer aan het zwembad en doordat ik ziek werd en omdat 's avonds de disco aangaat tot diep in de nacht heb ik slecht geslapen maar mijn man heeft goed geslapen. Tip: vraag een kamer aan de voorkant. Je hebt dan helaas geen uitzicht op de zee. Ook de tripjes die je overal kan boeken zijn leuk. De leukste vonden wij "Hidden Paradise" met open bussen. En boek niet bij de reisorganisatie want die vragen veel te veel.
LIesbeth en Ljibbe, 7-8-2013
Boek geen reisjes via je reis organisatie, als je bij lokale bureaus boekt scheelt je dat een paar euro, of meer ;)
Nienke, 1-9-2012
Hamam bij side sedef hotel, tegenover sunflower! Excursies boeken bij de locals langs de weg! Prijzen zijn gunstiger en wij hebben na 4 jaar ervaring nog nooit een teleurstelling ondervonden! Eten in de haven van Side is een stuk duurder en commerciëler dan aan de boulevard of in een steegje! Casserolle in alle varianten is een erg lekker typisch Turks gerecht!

We hebben een aantal aanbieders voor Sunflower voor je op een rij gezet: