Aparthotel Sunflower

8,8

Laatste review

Monique de Klerk van Hasselt,
2-11-2018

Side stad is erg mooi en 's avonds nog mooier verlicht. Met de bus (dolmus) reis je voor 25 eurocent de hele omgeving af. Het personeel is erg aardig. Ook lokaal bureau had goede goedkope excursies. Geen lift. Maar alles goed te lopen voor mij. Strandzicht prachtig. Zeker als je iets hoger zit.

Kenmerken

2-11-2018

Heerlijke vakanfie

Lonneke Voorend,
2-10-2018

Wij kwamen na n nacht vlucht aan bij sunflower.

Wij waren heel erg moe en wilde eigenlijk heel graag slapen. wij hebben snel ingechekt helaas kwamen wij er toen achter dat wij naar de 4e etage moesten. De man van de receptie vertelde al meteen dat er geen lift aanwezig was en hij niemand voor ons had om de koffers naar boven te dragen. Dit vonden wij erg jammer toen wij eenmaal op de 4e etage waren aan gekomen en de kamer binnen kwamen was het meteen vergeten wat een mooi uitzicht hadden wij op het strand en de bouleward

Wij hebben desondanks een heerlijke vakantie gehad de drankjes kan je op t straks bestellen en worden bij je gebracht en een top vakantie

Ik zou er zeker terug gaan

Fabtastisch

Kitty,
21-10-2017

Na jaren in n allin resort geweest te zijn wilde wat anders.

Nou daar hebben we geen spijt van gehad

Heerlijk aparthotel.mooie en schone apoartementen.al t personeel zeer vriendelijk. Hafden half pension.eten was in een woord geweldig.

In 2 minuten bij t strand .waar ook de drankjes voir je gehaald werden.

Ook dicht bij alle winkeltjes en side en kumkoy.

Was een heerlijke relaxte vakantie. Zeker voor herhaling ..

Tjingo

Super! Echt een aanrader.

Bart, Marjan en Evelien
18-8-2016

Het appartementencomplex heeft een mooie ligging aan de boulevard en aan zee. De kamer is eenvoudig maar schoon en er lopen een paar lieve vrolijke schoonmaaksters rond die een waar kunstwerkje van je beddengoed maken. Elke dag hebben wij een fooi neergelegd. Het eten in het restaurant is zeer goed en betaalbaar. We hebben verschillende restaurants geprobeerd maar dit is echt 1 van de betere dus hebben we hier het vaakst gegeten. Het personeel is erg vriendelijk. Het enige minpunt vonden wij de harde bedden.

tip: uit eten kun je dus goed bij Sunflower maar ook Kale Beach is een aanrader.

Als je op excursie wilt boek dan altijd bij de locals want daar kun je flink mee onderhandelen over de prijs. Wij hebben de jeepsafari gedaan en de quadsafari en tot slot nog een boottocht over de Green Canyon in combinatie met een cabriobus.

Een bezoek aan de markt van Manavgat is ook een aanrader. Je kunt er met de dolmus naar toe.

fantasties

herman
2-5-2016

lekker persoonlijk direct aan zee erg vriendelijke mensen

Geweldig!

Daisy
21-12-2015

Kleinschalig hotel direct gelegen aan het strand. Mooi schoon zand strand! Personeel is zeer vriendelijk en hebben alles voor jou over. Kamers zijn simpel maar alles zit erin wat nodig!

Zeker een aanrader!!

Willem
4-8-2015

Perfect hotel aardige mensen,maar eerst alles op zoover gezien en gelezen daarna geboekt

nooit meer

hennajas
20-10-2014

Is een appartementenhotel maar er is een elektrisch pitje om op te bakken maar in de hele omgeving geen supermarkt te ontdekken dus je bent verplicht 2 keer per dag uit eten te gaan. een drankje in het restaurant bier 3,5 euro een borrel cola 6,5 euro dus lekker dronken worden gaat niet.

En elke avond tot wel 2.30 harde muziek uit de strandtenten en alles door elkaar dus je kan er niet van slapen hier dus echt nooit meer

Prachtige plek

Willem en Christine
19-8-2013

Wij zijn net terug van 15 dagen Sunflower en het was fantastisch. De kamers zijn eenvoudig maar zeer schoon en compleet. De gastvrijheid van het voltallige personeel was alsof je als familie onthaald werd. Ik ben er ziek geworden en van de schoonmaakster tot de mannen van het restaurant waren ze allemaal betrokken. De ligging is perfect, 3 stappen en je ligt op het strand waar Afik de bedjes voor de gasten vrij blijft houden. Ook de afstand naar het mooie Side is goed te doen. Het was alleen erg heet. Zelfs de lokale mensen vonden het te heet. Bijna iedere avond in restaurant Sunflower gegeten. Het was er heerlijk.

Fijne gemoedelijke sfeer!

LIesbeth en Ljibbe
7-8-2013

Wij zijn 12 dagen naar Sunflower geweest. Het is ons erg goed bevallen, kamers zijn basic maar schoon. Airco aanwezig. Ontbijt is niet heel erg uitgebreid, maar smakelijk en vers. De ligging is perfect, je wandelt zo de boulevard op, overal lekker eten, hier en daar wat leuke live muziek :)

Strand is ook goed, voldoende free beds, en ze willen je al het eten en drinken wel brengen op het strand :)

Restaurant van sunflower is ook erg lekker, en het personeel is aardig en altijd in voor een grapje.

Kortom een heerlijke vakantie gehad! Sunflower bedankt!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sunflower in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sunflower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.