Hotel Sun Club

Hotel Sun Club
7,9

2 tips over Hotel Sun Club

Soenita, 21-10-2013

De kamers zijn schoon, maar verwacht geen luxe.

markt was duurder dan nabije winkels, maar ook hier geldt afdingen. Betaal je met euro dan kom je nadeliger uit. Via excursiebureau glassbottom boot naar de manavgat watervallen, incl.markt prijs was 15,00 pp kinderen waren gratis. We hebben geen glassbottom boot gezien. Werden op een piratenschip gezet. Ex.was overigens heel leuk en helemaal niet duur. Kruidenier lokt met te dure thee die bij de supermarkt voor de helft vd prijs te halen is

klameijer, 15-7-2012

Mijn Tip boek of een Appartement en gun de lokale restaurantjes ook een inkomst daar zijn ze heel blij mee want de russen gaan echt niet uit eten.

En of neem een Hotel met alleen logies en ontbijt. Maar de oude stad met zijn Ruines zijn echt de moeite waard om naar toe te gaan.