Hotel Sun Club

6 reviews over Hotel Sun Club in het Nederlands

Zeker een aanrader

Sissi Steinberger
13-10-2016

Dit is voor de prijs kwaliteit zeker een aanrader. Recent vernieuwd mooie kamers. Eerlijk waar....super schoon!! Zelden zo mee gemaakt. Vlak bij het strand, eigen gedeelte. De beheerder van het strand staat ook gelijk klaar om je matrasje op het ligbed te leggen en de parasol open te klappen. Iedereen even vriendelijk en behulpzaam. Mehmet is chef van de bediening, altijd en lach en een vriendelijk welkom als je de eetzaal binnen komt. Verbeterpunt is wel de Wifizone maar wat ik begrepen heb is dat volgend jaar opgelost.

Wij komen volgend jaar zeker terug

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig 3 sterren hotel!

dokihumme
29-10-2013

Geweldig hotel en dat voor 3 sterren! Mijns inziens een ruime 4 sterren waard? Eten uitgebreid en veel keuze, heerlijk! Elke dag wat anders. Zeer vriendelijke en vrolijke bediening, Aziz bedankt! Heerlijke tuin waar je in de zon of schaduw kan liggen. Vlakbij strand en winkels, 15 minuten lopen naar Side.

Prima hotel!

Soenita
21-10-2013

Er is een leuke (speel)tuin. Er was iedere avond kinderdisco, helaas wel in het Duits maar dit drukte de pret niet voor de kinderen. De animators deden hun best om meer variatie te brengen, dus hadden ze gelukkig ook Turks muziek en dans. overdag deden ze leuke spelletjes/knutselen met de kinderen. Zeer vriendelijk personeel en konden met de barmanager Ramazan zelfs in het Nederlands communiceren! Eten is voor een drie sterren hotel zeker goed en lekker, ook hierin was (ontbijt en lunch) weinig variatie. Gelukkig hebben ze op meerdere avonden ons verwend met kip en vis van de grill en zelfs op Turkse kebab. We hebben 1 keer in een nabije restaurant Testi " gegeten, maar vonden het eten in het hotel toch lekkerder. Strand is ongeveer 50 m, maar voor gratis ligstoelen moet je toch iets verder lopen zo'n 300 à 400 m (de AI is alleen in het hotel). Als je wilt drinken en eten op het strand dan is dit voor eigen rekening. Ijsjes zijn tegen betaling in het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Geweldig voor 3 sterren!

Humme
11-10-2013

Wij zijn hier 2 weken geweest in 1 woord: geweldig hotel voor 3 sterren! Ruime keuze wat eten betreft, daar kan een 4 sterren hotel nog wat van leren. Prachtige tuin met ligstoelen. Ruime kamers, wij waren met z'n 2 -en , enhadden een 3-persoonskamer.Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.Zeer vriendelijke bediening; Aziz en Gunus bedankt voor deze heerlijke vakantie. Ik kan echt geen minpuntje bedenken. Weinig nederlanders in dit hotel, voornamelijk duitsers.

Goede plek

Marianne
11-10-2013

Prima 3-sterren hotel, dicht bij strand en centrum

Nooit meer

klameijer
15-7-2012

Eerst indruk lijkt netjes en goed maar als je 2 dagen het all inclusive eten gehad hebt wil je wel wat anders eten ben echt niet kieskeurig maar eet geen zout en dit was heel slecht alles te zout en bijna niets vegatarisch tja en als je dan zo een dieet volgt vanwege allelei allergiën dan is het na 2 dagen niet meer leuk eten daar. Stik vol Russen die echt asociaal voordrongen met wel 4 koppen tegelijk als je er iets van zijn dan kon je je maar omdraaien want ze zaten er boven op. Wij hadden een kamer op de zonnigste kant maar ook wel weer de rusigste kant en onze airco was niet goed en we konden hem niet aan laten ja dan kon je nog eens de helft van je vakantie bedrag bij leggen dan mocht het wel terwijl de russen met handelen veel verder kwamen, nee dit hotel meet echt met 4 of 6 maten klopt niets van ik ga dan echt ook een schade vergoeding bij touroperator vragen voor de gemaakte onkosten.

Gereisd met partner in juni 2012

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun Club in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.