Hotel Sultan of Side

279 reviews over Hotel Sultan of Side in het Nederlands

Nooit meer

Angs,
27-10-2018

Bij aankomst moesten we 1,5 uur wachten op onze kamer tot dat we erin mochten erg slecht geregeld.

Verder leuk verblijf om het hotel heen. Maar niet voor herhaling vatbaar

Fantastisch, 4x hier geweest.

Grace,
15-10-2018

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Buffet is uitgebreid en afwisselend. Kamers schoon en netjes. Alles is in de buurt. Catering op het strand is ook uitstekend en voldoende. Kan me storen aan gasten die zo veel eten ophalen en laten staan en dat het personeel hier niks over mag zeggen.

Nooit meer moeten zeker 3 sterren afpakken van 5

Patricia cornelia wilhelmina Van hemert,
4-10-2018

Eten koud . Personeel is druk met mobiel ipv drankjes schenken . Geen flesjes water op het strand ! Geen busje naar het strand voor mensen die slecht ter been zijn . Ober op het terras zeer onvriendelijk en druk met alles behalve bediening . Cocktails zijn er tot half 12 , en volgens mij is all-in tot 00.00 .. Cocktails zitten overig in een blender en worden gewoon weggegooid .

Eten komt kant en klaar binnen in grote grijze rolcontainers wordt niks zelf gemaakt .

Is koud ,de warm houd bakken zijn zelfs koud ! De gebakken ei bij het ontbijt was zelfs koud

Ze proberen je eerst weg te proppen in een kamer met schimmel of aan de tuin kant met een balkon waar 1 stoel op past . Na dag klagen eindelijk nieuwe kamer . Kluis heeft 2 dagen geduurt voor dat er iemand kwam !!!

Pfffff nooit meer

De beach boy op het strand was een leuke vent die zijn werk wel goed deed !

Eten op het strand was ook beter als in het hotel tenminste wel warm !

Fantastische vakantie

Mariska,
9-5-2017

Het was een mooi en groot hotel. Dichtbij het strand en leuke winkeltjes in de buurt. Het personeel was erg vriendelijk en sprak goed Engels of Duits. Er was veel keus bij het eten en was ook erg lekker, vooral de toetjes. 's Avonds was er in het hotel van alles te doen, muziek, optredens etc. Ook hadden we geluk met het mooie weer. Alleen de buitenzwembaden vonden we nog net iets te koud. Maar gelukkig hadden ze ook nog een binnen zwembad.

fantastisch hotel ,goede ligging , goede service

marina lambregts,
21-3-2017

alles netjes mooie kamers lekker groot

meerdere zwembaden appart relax bad voor je rust

Leuk maar geen vijf sterren

Dhr. van Wijk,
13-1-2017

Hotel is geen vijf sterren waard , moet veel aan opgeknapt worden .

Eten is wel redelijk, animatie matig en s'avonds heel slecht, Bar gaat te vroeg dicht en lobby bloedheet om te besparen denk ik.

Veel Duitsers in het hotel aanwezig

Prima hotel. Heerlijk eten.

Mjh
28-9-2016

Net terug van een week Side. Echt genoten. Jammer dat de bedden nogal hard zijn. Een topmatras op de boxspring is geen luxe. Er zouden iets minder Duitsers mogen zijn, maar ja.......

Super vakantie!

Evelien
15-11-2015

Eigenlijk was alles in onze ogen goed. Van de schoonmaak van de kamers tot aan het eten toe! Personeel was erg vriendelijk ook tegenover de kinderen. Ook op het strand was het perfect toefen,lekker eten,behulpzaam personeel staan direct voor je klaar om strandstoelen en kussens voor je klaar te zetten. Als enige minpuntje was de temperatuur van het zwembad water. Was erg koud. Daar in tegen was de temperatuur van het zeewater heerlijk!!! Voor de rest een topvakantie!!!

niet geweldig

Daniëlle
31-8-2015

Wat ik erg storend vond, is de onvriendelijkheid van het personeel. Dat voelde echt niet prettig.

Verder niet fijn dat je over straat moet om bij het strand te komen.

Eten is een beetje eentonig: heel vaak kip. Frietjes vaak niet gaar en koud.

We hadden een kamer met aparte slaapkamer voor de kinderen geboekt met een verbindingsdeur. Uiteindelijk bleek het een kamer te zijn met vier bedden en daartussen een tussenschot. Dat was van glas en bovenaan open. Dat gaf niet de privacy die wij hadden willen hebben.

Animatie was erg flauw. Veelal werden mensen uit het publiek gehaald en daar werden dan flauwe grappen mee gemaakt.

Kamer wel schoon en zwembaden zijn prima.

Geen 5 sterren

Ester
24-8-2015

Het is eerder een 3 sterren hotel. Eten is weinig keus en iedere dag bijna hetzelfde (kip). Voor buffet moet je in de rij aansluiten. Kamers hebben wat nodig is, maar onderhoud matig. Bedden zijn heel hard. Lekkende airco waarvan de 'motor' op de balkons zit. Hierdoor is op het balkon zitten niet aangenaam (lawaai en warmte van airco). Onderhoud hotel ook matig, loszittende roosters bij zwembad, versleten handdoekken, gladde tegels. Bedjes worden al vroeg gereserveerd, dus vroeg opstaan. Regelmatig iets te harde muziek bij het hoofdzwembad. Service zeer matig. Er wordt nauwelijks Engels gesproken, alleen Duits. Personeel onvriendelijk en snel geïrriteerd als je hen niet meteen begrijpt.

Waterkoker op kamer is prettig. Het eten wat er is meestal wel goed bereid, alleen de frieten vaak slecht en oud. Animatie leuk, maar begrijpen slecht Engels of Nederlands. Leuke winkelstraat in de buurt. Mooi strand.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sultan of Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sultan of Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.