Hotel Sueno Beach Side

7.5Goed

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Sueno Beach Side is een vijf sterren hotel gelegen nabij het gezellige centrum van Side. Hier kun je all-inclusive genieten van een ontspannen vakantie met het gezin. De comfortabele ligbedden op het strand staan al voor je klaar. De kids hebben dolle pret in het aquapark met verschillende zwembaden en glijbanen. Ook kun je heerlijk eten in de themarestaurants. Johan schrijft: ‘Wij zijn hier twee weken (gezin met twee kinderen) geweest. Echt een super vakantie gehad.’ Benieuwd of Sueno Beach Side iets voor jou is? Lees met ons mee.

Hotelkamers

De hotelkamers van Sueno Beach Side zijn een beetje gedateerd, maar comfortabel en netjes ingericht. In sommige reviews staat dat de schoonmaak beter kan, maar reviewer Rachel schrijft: ‘De kamer was ruim en netjes in orde, ook schoon.’ Ook reviewer Veerle is tevreden: ‘Het is een ouder hotel in de kamers zie je dat wel, maar wel zeer proper.’

Restaurants

Bij Hotel Sueno Beach Side vinden jullie het eten en drinken goed geregeld. Ton schrijft hierover: ‘Overal eet en drinkgelegenheden. Heel gevarieerd. Het avondbuffet ook, 9 dagen geweest, iedere dag ander eten op het buffet. Ondanks de drukte in het hoogseizoen weinig hinder bij restaurants.’ Wel vinden jullie dat wanneer bepaalde groepen gasten erg luidruchtig zijn, het personeel daar te weinig aan doet.

Zwembad & animatie

De kinderen genieten volop van het aquapark en zijn het water niet uit te krijgen. Rachel vertelt hierover in haar review: ‘Het zwembad was leuk en de kids vonden het aquapark met de glijbanen geweldig. Er is voor de kleine kinderen ook een apart kinderbad met zeer leuk speeltoestel erin. Ze hebben ook een waterparkje waar fonteintjes staan enzo zelfs dat vonden mijn jongens van 11, 9 en 8 leuk.’ Ook de animatie biedt vermaak voor alle leeftijden. Stefan schrijft hierover: ‘Accommodatie is gewoon erg goed, mooie zwembaden, super gave waterglijbanen, Lunapark, leuk entertainment voor de kids, leuk entertainment voor de ouderen. Echt gave shows gezien!’

Ligging

Sueno Beach Side ligt net buiten het levendige centrum van Side. Vanuit het hotel loop je direct naar het strand waar je ook gezellig kunt zitten bij de bar aan de pier. Uitstapjes maken gaat prima vanaf het hotel. Reviewer Super schrijft hierover: ‘Dolmus en taxi stopt voor de deur. 10 minuten naar Side en 10 minuten naar Manavgat of Kumkoy.’

Zie jij jezelf ook al liggen op het zonnebed onder de parasol? Pak dan snel je koffer en boek een zonvakantie naar Hotel Sueno Beach Side.

783 reviews over Hotel Sueno Beach Side

• 2019
    7Marlous krugers10-11-2019

een prima vakantie. Vooral door het goede weer

Het is een groot complex, goed onderhouden. Ligt een tikkie afgelegen dus niet snel een gezellig wandel straatje met winkeltjes in de buurt. Door de grote van het hotel en de afstanden van het 1 naar het andere deel is het ook een tikkie onpersoonlijk. Je bouwt met niemand die er werkt contact op. Het lijkt wel lopende band werk. Echt rustig tafelen doe je hierdoor niet echt. Er zijn voordurend mensen op zoek naar een tafeltje.Er zijn veel Russen en Duitsers, niet storend aanwezig maar alle animatie is wel op deze groepen gericht. Het eten was prima al kwamen bepaalde gerecht keuzes wel regelmatig terug. En het strand was heerlijk . Daar was het rustiger liggen dan bij 1 van de zwembaden. Ik persoonlijk kies volgende keer weer een kleinschaliger hotel. De kids wilde hier graag heen , maar hebben ook maar weinig gebruik gemaakt van alle mogelijkheden .

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4S geerts17-10-2019

Mooi hotel om te zien maar service matig

Schitterend hotel maar service matig. We hebben al verschillende hotels in Turkije bezocht zoals royal wings, royal signius, adalia elite. Allemaal zeer goed en aan te bevelen. Deze keer sueno de luxe maar valt erg tegen . Mooi hotel om te zien, maar de service laat te wensen over. Het avondeten is niet gevarieerd. Elke avond wordt het zelfde bereid. In de badkamer op verschillende plekken schimmel. Bij de bar Drank bestellen moet je geduld hebben . Op drukke tijden is er te weinig personeel om te bedienen. Op de site staat dat ze een kermis aanwezig is en dat klopt met leuke attracties maar die is niet gratis. Voor een ritje in 1 attractie betaal je 2 euro per keer.
    Wij raden af om dit hotel te boeken. Er zijn betere. Al met al zien ze ons hier nooit meer terug. Groetjes van een gezin met 2 kinderen van 5 en 12 jaar. .

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9tineke04-10-2019

fantastisch

Wat een top hotel op een top locatie. Prachtige zwembaden . Hele complex super schoon. Mooie shows in de avond. Eten iedere dag weer erg lekker. Super mooie pier met gezellige bar. Erg vriendelijk personeel. 1 klein minpuntje airco stopt rond een uur of 4 in de morgen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Recreatiepark de Bosrand23-09-2019

Fantastisch, we hebben genoten!

Heerlijke week gehad. Fantastisch hotel, wij hadden 2 Poolvilla's naast elkaar. Erg ruim en mooie ligging. Bij aankomst waren we iets te vroeg, maar we konden al vast heerlijk gaan lunchen, waarna de villa's klaar waren. Netjes met een "golfkar" erheen gebracht. Een volle koelkast met diverse frisdranken stond al klaar, heel fijn. Alles top verzorgd en schoon. Mooie zwembaden met veel vertier, leuke glijbanen, mooie shows 's avonds. Normaal gesproken zijn we niet zo van de all-inclusive, maar daar zijn we op teruggekomen. Wat was het heerlijk en divers allemaal. Voor ieder wat wils, en heerlijk vers allemaal en goed warm. Het strand is ook prachtig met goede bedjes en parasols, ook de pier is heerlijk, prettig sfeertje met leuke muziek en bar. Langs het strand de oude stad Side bezoeken, echt een aanrader! Ook een jeepsafari in Side geboekt, met o.a. bezoek aan Green Lake en een kijkje in een moskee, waterval bij Manavgat enz. Erg leuk

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Ilona20-08-2019

Geweldig.

Goed eten. Mooie zwembaden. Vriendelijk personeel die prima Engels en/of Duits kunnen. Kamers prima. Minibar gratis met frisdrank en wordt dagelijks bijgevuld. Gratis Wi-Fi en kluisje. Het is wel een groot complex dit merk je met name met het eten. Het is dan een grote mierennest. De hele middag onbeperkt ijs halen. Handdoeken leggen voor 9 uur is niet toegestaan, leg je het wel dan wordt het weggehaald. Kortom een van de betere hotels die wij in Turkije gehad hebben. Ik snap echt niet waar mensen over kunnen zeuren.

• 10M. van Beek19-08-2019

Onvoorstelbaar!!!!

Wij konden niet begrijpen dat er mensen zijn die hier een 3 of een 5 voor geven. We hebben al heel wat hotels gehad in Turkije en Sueno Beach kan gewoon ook in dat rijtje van deze tophotels geplaatst worden. Verder moet je het inderdaad zelf ervaren. Ga met een gerust hart hier naar toe!!

• 9Groep met kids17-08-2019

Super

Wij komen net terug van 2 weken sueno beach. Het was een heerlijke vakantie. Lekker eten, goed personeel leuk opgezet complex. Kamers netjes schoon en hygiene was overal zeer goed bij gehouden. Side street kan je ook heeerlijk eten tussen de middag keuze genoeg. Side centrum is makkelijk te doen met de taxi, verder om het hotel een bazaar voor kleine boodschapjes. 1 kleine tip voor animatie van de kids dat mag allemaal wel wat enthousiaster en meer dit was voor onze kids van 5 en 7 een tegenvaller, maar al met al top gehad

• 9Kelly14-08-2019

Serieus!!! Ook wij zitten er nu, en gingen met buikpijn na de laatste reviews. Wat een onzin geklaag allemaal. Echt super vriendelijk personeel. Wat veel keus aan eten en lekker. De kamer is prima! Schoon en netjes en ruim genoeg voor 4. Wij hebben de twee persoonskamer large. Het is een dorp met genoeg te doen. Wij zeggen niet snel we komen hier terug maar hier zou ik zo naar terug gaan.

• 10Hellen10-08-2019

Geweldig

Niet twijfelen, gewoon boeken!!! Wij verbleven in een lake house en hadden een prachtig mooie kamer met twee aparte slaapkamers. Heerlijk rustige plek waar je kunt ontsnappen aan de drukte. Het eten was warm, vers en genoeg variatie. De lunch in de side street was heel goed geregeld en meer dan genoeg keuze. Mooie shows en genoeg vertier. Kortom een prachtig complex waar alles klopt.

• 9Groep veenendaal06-08-2019

Laat je niet gek maken door de berichten op zoover ervaar het zelf. Wij zijn nu hier en het is een super goed hotel als je zelf vriendelijk bent is het personeel ook vriendelijk. Als iemand geen Engels spreekt halen ze er wel iemand anders bij van het personeel. Het eten is goed de kamers zijn groot zat ook voor 4 personen en tuin en zwembaden super. Als je hier wat over te zeuren heb kun je beter thuis blijven. Wij genieten hier super

Hotel Sueno Beach Side info

• Animatie programmaAanwezig