Hotel Sueno Beach Side *****

8,8

571 reviews over Hotel Sueno Beach Side in het Nederlands

Nooit weer in Oktober naar Sueno Beach

wim, 31-10-2017

Ja zoals ik in de waardering al aangeef is de ligging en het eten gewoon goed.

De rest van de faciliteiten is ook goed dat weten we want we zijn er eerder geweest.

Maar wat was minder of ronduit slecht.

Er was daar iets georganiseerd voor rijke oude zakenmannen uit Turkije die daar in pak of overhemd en stropdas tussen de badgasten zaten bordspelletjes te doen en discussie,s aan het voeren waren,

Mensen die in het dagelijks leven gewent waren dat iedereen ruimte maakt en dat

ze op een wenken bedient worden.

Ze hadden geen zin om op hun beurt te wachten.

Snap dat zoiets nodig zal zijn maar doe het dan in november en niet samen met betalende toeristen.

Het tweede deel kwamen er Turkse familie,s ook veelal mannen die daar voor

weini geld (heb ik ui betroubare bron daar) een paar dagen vakantie mogen houden.

Hotel compleet afgeladen vol met mensen die eten en drinken of ze nooit wat gehad hadden.Geen plaats in de eetzaal.

Dat had ook zijn weerslag op het peroneel en de service.

Geen kinderprogamma stond er wel maar er was niemand van het personeel.

Stond 11:00 darten maar was om 17:00 afgeladen vol.

17:00 voetbal vol met volwasssen Turken en geen animatie om wat te regelen.

Nooit weer in Oktober dus.

Topvakantie!!

Stefan, 30-10-2017

Hebben hier twee weken mogen verblijven.Wij hebben een prachtige vakantie gehad, prachtig weer, heerlijk en gevarieerd eten en lekkere drankjes. Accommodatie is gewoon erg goed, mooie zwembaden, super gave waterglijbanen, Lunapark, leuk entertainment voor de kids, leuk entertainment voor de ouderen. Echt gave shows gezien!. Ja er waren veel Russen voor een voetbaltoernooi en later ook veel Turken voor een bankencongres ( geen politieke partij zoals iemand anders schreef ), heb mij hier totaal niet aan geërgerd, waarom zou ik? Had alles binnen handbereik met mijn geliefden om mij heen met elke dag een graadje of 27 op mijn bolletje. Wij gaan van het voorjaar weer!

PS. Voor 5 euro'tjes met de taxi word je als een vorst naar het centrum van Side gereden, in Side overal vertier en leuke winkeltjes.

Nooit meer

Familie, 29-10-2017

Voor ons nooit weer sueno beach!! Het hotel zat vol met erg dominante Turkse heren, totaal respectloos tegenover vrouwen/toeristen! Er was een conferentie in het hotel. 5% van de gasten was Nederlands of Duits..

De kamers werden niet schoongemaakt, wel elke dag schone handdoeken..

Het eten was prima, goed warm ook maar dat kwam mede doordat het hotel overvol zat.

Er zijn voldoende ligbedjes bij het zwembad, altijd plek.

Het hotel staat erg afgelegen, als je savonds na het eten ff wil shoppen moet je met de taxi of bus.. er is niets in de buurt..

Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas☹️

Nooit boeken in oktober.

Rudy, 27-10-2017

Nooooooit in oktober gaan.

Hotel zit vol met Turkse mannen ( of je

Moet dit leuk vinden) die komen voor conferenties oid.

Restaurant afgeladen vol.

Overdag is het rustig in de zwembaden en op het strand. Maar in de avond stroomt het hotel en lobby vol.

Personeel op zich prima, maar met de komst van alle Turken voel je je buitengesloten.

In de zomer waarschijnlijk prima resort. Maar in het najaar geen aanrader.

nooit meer in oktober

mary, 26-10-2017

Wij gaan al een paar jaar in oktober naar sueno beach .Het hotel is altijd prima geweest. Wij kwamen zondag 8 okt aan .Daar werd ons meteen verteld dat het erg druk zou worden. Gelijk met ons kwamen er 1000 Russen aan ( ja je leest het goed).Meteen gevraagd of wij naar een ander hotel konden, dat kon niet.Wij boeken dit hotel altijd voor o.a zijn goede shows. Helaas namen de russen de arena in beslag voor de voetbal wedstrijden die daar waren.

Ook was het eten veel minder als anders. Helaas werd ook nog de pier afgebroken en het leuke terras. Dit omdat het einde seizoen was .Normaal is de schoonmaak ook erg goed dit jaar was het gewoon vies op de toiletten en bij de eetgelegenheden. Ook veel overlast gehad van de russen in de nacht.

Ook dit hebben wij bij de receptie gemeld. Ze zijn allang blij dat de russen terug zijn .Wij hebben nu gehoord dat ze dus elk jaar terug komen in Oktober.

Helaas voor ons geen Sueno Beach meer.

Wees voorbereid wanneer je gaat

Lin, 24-10-2017

Mooi hotel, perfecte ligging, maar..... Toen wij aankwamen was er een heel groot Russisch voetbaltoernooi in het hotel. Gelukkig voor ons was dat de volgende dag afgelopen. Dit is ieder jaar in oktober. Na 1 dag rust kwamen er allemaal Turkse mannen in dure auto's, bleek er een conferentie te zijn van een politieke partij. Hotel zat helemaal vol, erg druk in het restaurant en geen manieren. En na een paar dagen kwam ook de minister van economie op bezoek. Overal politie, militaire, bewaking en een helicopter in de lucht. Het hotel is goed maar hierop zit ik niet te wachten. Deze conferenties komen vaker voor in dit hotel

We hebben 1 dag genoten van de pier, want die is echt geweldig, maar toen werd deze afgebroken. Na seizoen zeggen ze. Dat er vanalles dicht gaat snap ik, maar afbreken voor het naseizoen..

Geweldig!!

Priscilla, 6-9-2017

We hebben een super tijd gehad in Sueno Beach Side.

Het hotel is ouder maar ze zijn bezig om het te renoveren. Desondanks was alles erg schoon. Wij wilden eens een keer wat anders en daarom hadden we dit hotel geboekt. Bijna 98% van de gasten is Turks. Inlandse Turken maar ook Turken uit Nederland Belgie en Duitsland. Het eten is uitgebreid en gericht op de originele turkse keuken. Dit was uitstekend. Je hebt verschillende restaurants waar je kunt reserveren maar wij hebben alleen gebruik gemaakt van het barbeque restaurant. Dit was ook erg goed.

De kidsclub is leuk. Onze dochter van 7 jaar heeft zich hier prima vermaakt. Mede omdat er een dame genaamd: Maaike uit Nederland werkzaam was. Dit was makkelijk gezien de taal.

We hebben veel 5 * hotels gehad in Turkije maar nog nooit zulke geweldige shows meegemaakt. En de hele sfeer eromheen was geweldig.

Het animatie team is niet opdringerig maar wel aktief. Je kunt zelfs met het team 3x per week mountainbiken als je wilt.

Wij komen volgend jaar terug!!!!

Mooie strand MAAR...

Aga, 27-8-2017

Het hotel zit vol Turkse gasten, een handjevol toeristen. Restaurant bomvol, wij hebben bij andere gasten aan tafel gezeten omdat er geen plek was. Veel lawaai in het restaurant. Obers uit Kirgizië behulpzaam en werken hard. Wij vonden het een nadeel dat dit hotel vooral gericht is op Turkse gasten. Er zijn ook concerten van bekende Turkse artiesten in het hotel. Maar de massa mensen vonden wij geen fijn vakantiegevoel. 5* , maar niet vergelijkbaar met een Limak Lara of Delphin.

Wat een geweldige locatie!

Hennie, 26-8-2017

Net terug uit sueno,met de boeking was wat misgegaan maar de hostes van touroperator en het hotel hebben het zo goed mogelijk proberen op te lossen. Wij opa en oma zaten met gezin van zoon in de poolrooms. Wat geweldig je eigen bubbelbad voor de deur. Wij zijn al vaak in Turkije geweest maar nog nooit meegemaakt dat er op zoveel plaatsen eten en drinken is. Zelfs op het strand 3 koelkasten met flesjes water. Die eetstraat is ook super,voor ieder wat wils. Het eten in het restaurant was ook zeer goed,zeer afwisselend en geen lege bakken. Overal ook nu in hoogseizoen genoeg ligbedjes. Wel een minpunt was dat er veel kapot was in de kamer,en na 11 dagen was het nog niet gelukt om een passend slot in de verbindingsdeur te krijgen ook de lamp was niet te maken. Dan waren er weer geen handdoeken,dan weer geen koffie dan weer geen badjassen. Ik vind als je een 5 sterren boekt dat je daar niet iedere keer zelf achter aan moet. Het mag wel gerenoveerd worden maar daarmee zal het voor ons ook onbetaalbaar worden.

Super locatie

Jacquelien woltjer, 25-6-2017

Hele leuke week gehad op dit complex.

Wij sliepen buiten het hotel in een kamer langs water waar je in kon

Zwemmen, we gingen met een trap naar naar boven.

Maar je had ook kamers op de begane grond met een plaatsje

Waar je lekker kon zitten of liggen.

Hier kon je ook wat drinken en lekker zitten.

Zeker De moeite waard dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Sueno Beach Side voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sueno Beach Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sueno Beach Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sueno Beach Side scoort een 8.81 uit 10 op basis van 746 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: