Hotel Sueno Beach Side

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag17°9°
Hotel Sueno Beach Side
8,3

Omschrijving
Sueno Beach Side Hotels heeft grote zwembaden waar altijd een ligbed vrij is. De shows die ’s avonds worden georganiseerd zijn leuk. Je kunt all-inclusive genieten van goed eten op verschillende locaties in het hotel, aan het zwembad of op het strand. Vriendelijk personeel. 10 minuten rijden naar het centrum van Side waar je goed kunt winkelen.

585 reviews over Hotel Sueno Beach Side in het Nederlands

Geweldig

prissy,
18-12-2018

Voor de tweede keer deze zomer Sueno Beach Side geboekt. Ditmaal een villa aan het water. Het was geweldig!!. Personeel bij de bar van de villa's is erg aardig en werkt snel. Ook het overige personeel van Sueno is erg behulpzaak en werken erg hard voor hun geld. Geef ze af en toe wat fooi, want dat verdienen ze echt.

Het eten in alle restaurants is echt geweldig. Voor iedereen is er wat bij. Ook zijn er op verschillende avonden thema buffetten.

De shows waren nog steeds goed, alleen niet meer zo spectaculair als het jaar ervoor. Wat wij jammer vonden was dat de disco op de pier er niet meer was. Dat bracht echt een leuk sfeertje met zich mee. Ten opzichte van vorig jaar waren er minder turkse mensen en meer russen. Het hotel is net als vorig jaar super schoon. Zelfs de toiletten bij het zwembad.

Sueno blijft voor ons het beste hotel in SIDE.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wel terug gaan!

Cheng Kam Tong,
17-11-2018

Allemaal goed, hotel is een beetje oude, kamers zijn tijd wat renovatie gaan doen, vriendelijk personeels .

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Volgend jaar weer !

Super,
28-10-2018

Gewoon een heel goed hotel! Groot en erg druk in het main restaurant maar er zijn genoeg andere eetgelegenheden mocht je daar geen zin in hebben. Grote zwembaden atijd plek overal gratis wifi zelfs op het strand goed warm eten en geweldige shows .Dolmus en taxi stopt voor de deur . 10 minuten naar Side en 10 minuten naar manavgat of kumkoy . En ja er zijn veel russen maar dat is in heel Turkije zo. Heb er geen problemen mee gehad .Het is gewoon Top. Alleen de kamers zijn nodig aan een opknapbeurt toe .

Mooi hotel

Anne,
3-10-2018

Voor de 2e keer naar Sueno Beach geweest. Wij hadden opnieuw een familiekamer geboekt met 2 slaapkamers. De kamer is van alle gemakken voorzien echter de schoonmaak laat de wensen over. Het eten is goed en bied voor ieder wat wils. Over de service zijn wij totaal niet te spreken. Als je aan een ‘vies’ tafeltje gaat zitten dat schoongemaakt moet worden moet je zelf het personeel aanspreken om alles te komen afruimen. Uit zichzelf gebeurd dit niet. Personeel hangt er maar wat bij en een glimlach kennen ze niet. De zwembaden zijn mooi en heel schoon, dit geld ook voor het strand. Houd er rekening mee dat het hotel vol Russen zit! In de maand september en oktober komen er Russische voetbalclubs waardoor de rust nogal verstoord kan worden. Wij hebben een fijne vakantie gehad maar voor ons was dit de laatste keer In dit hotel.

Gereisd met vrienden in september 2018

Jammer van het gedrag van zoveel Russen

Hay,
29-9-2018

Op zich een goed hotel.

Kamers zijn wat gedateerd.

Prachtige zwembaden, mooi strand mooie pier.

Mooie goed onderhouden tuinen.

Mooi glijbanen park.

Jammer van het asociale gedrag van de Russen, schreeuwen, dronken en overal voorkruipen, het personeel doet hier niets tegen, waarschijnlijk omdat ze het niet mogen van het management.

Aanrader

Let,
11-9-2018

Ten eerste wil ik vermelden dat het een aanrader is. Zonder te twijfelen kan men het boeken en volop genieten. Voordat we er waren, hadden we getwijfeld, maar het bleek de beste keuze te zijn. Ondanks het hotel druk en groot is, merk je er niets van. Elke gast heeft wat te doen. De gasten hoeven niet te wachten wanneer ze iets willen. Het personeel verdient hier zeker een respect aangezien ze goed bezig waren en nog met een glimlach. Wij hoeven volgende keer niet naar een ander hotel te zoeken het wordt weer Sueno Beach Side.

Gereisd met partner in september 2018

Wij zijn hier verbleven van 16 t/m 24 augustus. Voor ons wat het hotel perfect. De kamer was ruim en netjes in orde, ook schoon. Het eten was goed, en ook gevarieerd. Het zwembad was leuk en de kids vonden het aquapark met de glijbanen geweldig. Er is voor de kleine kinderen ook een apart kinderbad met zeer leuk speeltoestel erin. Ze hebben ook een waterparkje waar fonteintjes staan enzo zelfs dat vonden mijn jongens van 11, 9 en 8 leuk. De Kidsclub zijn ze niet naar toe geweest, maar wat ik heb gezien was daar ook heel veel te doen. We hebben ook paar shows gezien en die waren ook allemaal leuk om te zien en goed. Ze hebben ook een kleine kermis erbij die tegen betaling is maar je kon 15 ritjes kopen voor 12 euro. Vanuit het hotel kun je ook naar het strand gaan waar ze een pier hebben met bar. In het hotel lopen ook katten rond maar daar heb je helemaal geen last van. En amper Russen gezien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Jammer van de russen

Peter,
28-8-2018

Prima hotel we komen er nu al een paar jaar.

Eten is goed het personeel (met name Emre, Hakan, Bulent en vooral Maaike) is uitstekend en aardig. Ik vind persoonlijk wel dat ze onmenselijke werktijden hebben en hele lange dagen maken.

Toe wij er dit jaar waren was er ook een russisch voetbaltoernooi.

Helaas denken ook hier de russen de dienst uit te mogen maken en claimen zowat het hele hotel. Het amphitheater was van hun elke avond.

Er was zelfs overdag een heuse miss wet t-shirt verkiezing bij het zwembad.

Dat vond ik echt not done! Onze kinderen lopen daar ook gewoon rond toch???

Helaas is het in dit hotel wel zo dat de russen geen strobreed in de weg gelegd wordt . Dus als je pech hebt en er is zo'n grote groep van dat volk in het hotel dan reken er maar op dat je er ook 's nachts last van hebt als ze dronken door de gangen zwalken.

Gelukkig hebben we ons niet laten intimideren door de russen en hebben we vooral genoten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Aanrader! Fantastisch☀️

Ton,
5-8-2018

Een super hotel, kamers iet wat verouderd maar schoon. Prachtig gelegen, dicht aan zee! Overal eet en drink gelegenheden. Heel gevarieerd. Het avond buffet ook, 9 dagen geweest, iedere dag ander eten op het buffet. Ondanks de drukte in het hoogseizoen weinig hinder bij restaurants. Leuke avond shows. Min puntje: het hotel ligt net buiten de stad dus wil je even shoppen moet je met de taxi wat overigens prima te doen is!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

heerlijke vakantie

Johan,
31-7-2018

Wij zijn hier twee weken (gezin met twee kinderen) geweest. Echt een super vakantie gehad. Hotelkamer wel wat verouderd maar heel schoon. Kinderanimatie was super, vooral het darten vonden de kinderen leuk. Zwembaden meer dan voldoende en ook genoeg ligbedjes, je hoefden niet om 8.00 je handdoek gaan te leggen ( wat natuurlijk wel meerdere mensen deden). Aqua park echt super. Middag eten in de side straat was heerlijk, ontbijt en avond ook goed verzorgd alleen heel erg druk.

Bij aankomst hadden we een kamer gekregen waar het balkon recht tegenover het airco-systeem van het naast gelegen hotel was ( hoop lawaai). Dit de volgende dag bij receptie gemeld en direct een andere kamer gekregen, super service.

Wij hebben via corendon de excursie geboekt raften, buggy rijden en aqua-park. zeker een aanrader.

Ook het plaatse Side bezocht, erg leuk

Hotel ligt wel iets afgelegen, 10 min. rijden naar Side met taxi

heerlijke vakantie gehad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sueno Beach Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sueno Beach Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.