Hotel Sueno Beach Side

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Sueno Beach Side is een vijf sterren hotel gelegen nabij het gezellige centrum van Side. Hier kun je all-inclusive genieten van een ontspannen vakantie met het gezin. De comfortabele ligbedden op het strand staan al voor je klaar. De kids hebben dolle pret in het aquapark met verschillende zwembaden en glijbanen. Ook kun je heerlijk eten in de themarestaurants. Johan schrijft: ‘Wij zijn hier twee weken (gezin met twee kinderen) geweest. Echt een super vakantie gehad.’ Benieuwd of Sueno Beach Side iets voor jou is? Lees met ons mee.

Hotelkamers

De hotelkamers van Sueno Beach Side zijn een beetje gedateerd, maar comfortabel en netjes ingericht. In sommige reviews staat dat de schoonmaak beter kan, maar reviewer Rachel schrijft: ‘De kamer was ruim en netjes in orde, ook schoon.’ Ook reviewer Veerle is tevreden: ‘Het is een ouder hotel in de kamers zie je dat wel, maar wel zeer proper.’

Restaurants

Bij Hotel Sueno Beach Side vinden jullie het eten en drinken goed geregeld. Ton schrijft hierover: ‘Overal eet en drinkgelegenheden. Heel gevarieerd. Het avondbuffet ook, 9 dagen geweest, iedere dag ander eten op het buffet. Ondanks de drukte in het hoogseizoen weinig hinder bij restaurants.’ Wel vinden jullie dat wanneer bepaalde groepen gasten erg luidruchtig zijn, het personeel daar te weinig aan doet.

Zwembad & animatie

De kinderen genieten volop van het aquapark en zijn het water niet uit te krijgen. Rachel vertelt hierover in haar review: ‘Het zwembad was leuk en de kids vonden het aquapark met de glijbanen geweldig. Er is voor de kleine kinderen ook een apart kinderbad met zeer leuk speeltoestel erin. Ze hebben ook een waterparkje waar fonteintjes staan enzo zelfs dat vonden mijn jongens van 11, 9 en 8 leuk.’ Ook de animatie biedt vermaak voor alle leeftijden. Stefan schrijft hierover: ‘Accommodatie is gewoon erg goed, mooie zwembaden, super gave waterglijbanen, Lunapark, leuk entertainment voor de kids, leuk entertainment voor de ouderen. Echt gave shows gezien!’

Ligging

Sueno Beach Side ligt net buiten het levendige centrum van Side. Vanuit het hotel loop je direct naar het strand waar je ook gezellig kunt zitten bij de bar aan de pier. Uitstapjes maken gaat prima vanaf het hotel. Reviewer Super schrijft hierover: ‘Dolmus en taxi stopt voor de deur. 10 minuten naar Side en 10 minuten naar Manavgat of Kumkoy.’

Zie jij jezelf ook al liggen op het zonnebed onder de parasol? Pak dan snel je koffer en boek een zonvakantie naar Hotel Sueno Beach Side.

781 reviews over Hotel Sueno Beach Side

• 9tineke04-10-2019

fantastisch

Wat een top hotel op een top locatie. Prachtige zwembaden . Hele complex super schoon. Mooie shows in de avond. Eten iedere dag weer erg lekker. Super mooie pier met gezellige bar. Erg vriendelijk personeel. 1 klein minpuntje airco stopt rond een uur of 4 in de morgen. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Recreatiepark de Bosrand23-09-2019

Fantastisch, we hebben genoten!

Heerlijke week gehad. Fantastisch hotel, wij hadden 2 Poolvilla's naast elkaar. Erg ruim en mooie ligging. Bij aankomst waren we iets te vroeg, maar we konden al vast heerlijk gaan lunchen, waarna de villa's klaar waren. Netjes met een "golfkar" erheen gebracht. Een volle koelkast met diverse frisdranken stond al klaar, heel fijn. Alles top verzorgd en schoon. Mooie zwembaden met veel vertier, leuke glijbanen, mooie shows 's avonds. Normaal gesproken zijn we niet zo van de all-inclusive, maar daar zijn we op teruggekomen. Wat was het heerlijk en divers allemaal. Voor ieder wat wils, en heerlijk vers allemaal en goed warm. Het strand is ook prachtig met goede bedjes en parasols, ook de pier is heerlijk, prettig sfeertje met leuke muziek en bar. Langs het strand de oude stad Side bezoeken, echt een aanrader! Ook een jeepsafari in Side geboekt, met o.a. bezoek aan Green Lake en een kijkje in een moskee, waterval bij Manavgat enz. Erg leuk

Met oudere kinderen

• 10Ilona20-08-2019

Geweldig.

Goed eten. Mooie zwembaden. Vriendelijk personeel die prima Engels en/of Duits kunnen. Kamers prima. Minibar gratis met frisdrank en wordt dagelijks bijgevuld. Gratis Wi-Fi en kluisje. Het is wel een groot complex dit merk je met name met het eten. Het is dan een grote mierennest. De hele middag onbeperkt ijs halen. Handdoeken leggen voor 9 uur is niet toegestaan, leg je het wel dan wordt het weggehaald. Kortom een van de betere hotels die wij in Turkije gehad hebben. Ik snap echt niet waar mensen over kunnen zeuren.

• 10M. van Beek19-08-2019

Onvoorstelbaar!!!!

Wij konden niet begrijpen dat er mensen zijn die hier een 3 of een 5 voor geven. We hebben al heel wat hotels gehad in Turkije en Sueno Beach kan gewoon ook in dat rijtje van deze tophotels geplaatst worden. Verder moet je het inderdaad zelf ervaren. Ga met een gerust hart hier naar toe!!

• 9Groep met kids17-08-2019

Super

Wij komen net terug van 2 weken sueno beach. Het was een heerlijke vakantie. Lekker eten, goed personeel leuk opgezet complex. Kamers netjes schoon en hygiene was overal zeer goed bij gehouden. Side street kan je ook heeerlijk eten tussen de middag keuze genoeg. Side centrum is makkelijk te doen met de taxi, verder om het hotel een bazaar voor kleine boodschapjes. 1 kleine tip voor animatie van de kids dat mag allemaal wel wat enthousiaster en meer dit was voor onze kids van 5 en 7 een tegenvaller, maar al met al top gehad

• 9Kelly14-08-2019

Serieus!!! Ook wij zitten er nu, en gingen met buikpijn na de laatste reviews. Wat een onzin geklaag allemaal. Echt super vriendelijk personeel. Wat veel keus aan eten en lekker. De kamer is prima! Schoon en netjes en ruim genoeg voor 4. Wij hebben de twee persoonskamer large. Het is een dorp met genoeg te doen. Wij zeggen niet snel we komen hier terug maar hier zou ik zo naar terug gaan.

• 10Hellen10-08-2019

Geweldig

Niet twijfelen, gewoon boeken!!! Wij verbleven in een lake house en hadden een prachtig mooie kamer met twee aparte slaapkamers. Heerlijk rustige plek waar je kunt ontsnappen aan de drukte. Het eten was warm, vers en genoeg variatie. De lunch in de side street was heel goed geregeld en meer dan genoeg keuze. Mooie shows en genoeg vertier. Kortom een prachtig complex waar alles klopt.

• 9Groep veenendaal06-08-2019

Laat je niet gek maken door de berichten op zoover ervaar het zelf. Wij zijn nu hier en het is een super goed hotel als je zelf vriendelijk bent is het personeel ook vriendelijk. Als iemand geen Engels spreekt halen ze er wel iemand anders bij van het personeel. Het eten is goed de kamers zijn groot zat ook voor 4 personen en tuin en zwembaden super. Als je hier wat over te zeuren heb kun je beter thuis blijven. Wij genieten hier super

• 5Marc05-08-2019

Niet voor herhaling.

Minpunten: Kamers + hotel kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken. Kleine kamers voor 2 volw. met 2 kinderen. Extra zetelbedden zijn alles behalve comfortabel. ZEER SLECHT Engelstalig, ik schat dat 90% van het personeel niet meer kent dan Yes & No. Zeer onvriendelijke receptie. VOLLEDIG op Russen & Turken gericht. Animatie van het hotel zeer pover en bijna uitsluitend voor volwassenen. Avondshows zullen fantastisch zijn als je Turks spreekt en de Turkse sterren op het podium kent. Wij niet dus... Handdoeken leggen aan het zwembad. Als je na 7u gaat maak je geen kans meer. Drukke bedoening in de restaurants, een mierennest met onbeschofte Russen. Te weinig plaats in de restaurants, steeds met vuile tafels door povere bediening.

Pluspunten : Zwembaden zeer ruim en proper, loge op het strand (tegen betaling), ruime variatie aan eten, verzorgde toiletten, leuke glijbanen. Samengevat: er zijn véél betere hotels in deze prijs/kwaliteit!!

• 8Louisa van Gerven30-07-2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Sueno Beach is een geweldig Hotel, Mijn Dochter en ik komen er al 20 jaar, voorheen had het de naam Silence Park, vorig jaar is de keuken en het restaurant verbouwd en ontzettend mooi geworden, ook is het eten verbeterd warm en veel variatie,s, de kamers hebben inmiddels allemaal laminaat gekregen en het ziet er keurig en verzorgd uit, Personeel is zeer vriendelijk, en toen ik in het ziekenhuis daar belande stonden ze direct voor ons klaar, en hebben ons overal meegeholpen, dus voor ons is Sueno Beach een 10 waard en gaan er volgend jaar weer naaar toe,

Met oudere kinderen

55 tips over Hotel Sueno Beach Side

• Natascha, 04-05-2012

De markt in Malavgat (vlakbij Side) is een aanrader! Erg groot en overdekt. Lekker geshopt.

• Gultekin, 15-05-2014

Als je een late vlucht heb, na het uitchecken bij de balie kun je nog gebruik maken van zwembaden, strand, eten, douche (bij de spa wellness) etc.

• Kim, 02-06-2014

TIP: iets duurder maar de cottages aan het water zijn prachtig gelegen!

92 vragen over Hotel Sueno Beach Side

• Sybrigt Keizer, 14-04-2019

Meivakantie zwembad geopend

Wij willen graag eind april/ begin mei naar Sueno. Nu lees ik af en toe dat veel pas opengaat vanaf 1 mei. Zijn de zwembaden e.d. tm eind april echt gesloten? En hoe zit het met de andere faciliteiten? Hoop dat iemand me hieraan kan helpen.

Nya, 14-04-2019

Hallo Sybrigt, volgende is een reactie van Wendy in 2014, maar je kunt ze mailen ze reageren heel snel.

“Restaurants, aquapark, lunapark en winkeltjes open. De pier is meestal nog gesloten, meestal beginnen ze daar eind april aan, vaak beginnen ze dan ook het strand meer op te bouwen en de strandpaviljoens. Ik ga eind april met mijn dochtertje”.

Sybrigt, 20-04-2019

Ok dankjewel voor je antwoord. Weet je ook of het nodig is om handdoeken en badhanddoeken mee te nemen?

Nya, 02-05-2019

Misschien zit je er inmiddels al, maar hand/ baddoeken zijn niet nodig. Je krijgt iedere dag schone op de kamer. Voor stranddoeken is er ook een stranddoeken service (mogelijkheid om iedere dag gebruikte doeken om te wisselen voor schone, kosteloos).

• Jennifer, 08-04-2019

17 jarigen

Wij gaan 23 mei 2019 met onze dochter van 17 naar dit hotel, zijn er meer jongeren van die leeftijd die deze periode gaan?

• Nya, 02-04-2019

mei vakantie

Wij gaan van 21 april tot 5 mei naar sueno met onze kinderen van 6 en 9 . Zijn er dan nog meer mensen met kids rond deze leeftijd?

Sybrigt Keizer, 14-04-2019

Wij willen ook graag van 24 april tot 5 mei. Wij vragen ons alleen af of de zwembaden e.d. al wel open zijn. Lees af en toe bij de recensies dat alles pas open gaat vanaf 1 mei. Dus probeer nog uit te zoeken hoe dat zit.

Nya, 08-04-2019

Dag Brigitte, Voor ons de eerste keer naar Sueno, we zijn erg benieuwd. Zijn jullie al eerder geweest?

brigitte, 05-04-2019

Wij gaan van 23 april tm 4 mei met onze 2 dochters van 3 en 5 jaar.. bent u ooit eerder in dit hotel geweest ?

brigitte, 12-04-2019

Hoi Nya, Voor ons ook de eerste keer, ik ben zeer benieuwd.

Jennifer, 06-05-2019

En ... goed bevallen? Is het water in de zwembaden wel al warm? Ik ga 23 mei a.s. Moet ik nog iets weten?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats