Aparthotel smartline Sunlight Garden

Aparthotel
Aparthotel smartline Sunlight Garden
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Sunlight Garden voor je op een rij gezet:

120 reviews over Aparthotel smartline Sunlight Garden in het Nederlands

Wat ruim!

Cverboom
11-3-2010

In plaats van een appartement een hele woning gekregen! echt alles was geweldig geregeld. vriendelijk personeel en het eten werd gemaakt waar je bij staat.

Gaan zeker terug.

M.B. van Haaften
11-6-2009

De kamers waren sober maar heel schoon. Douche valt een beetje tegen ,maar wordt gerenoveerd. Het eten is goed, veel variatie voor een 3 sterren hotel. Heel aardig personeel. Als er klachten zijn worden deze direct opgelost. Geen animatie.

Het strand is ongeveer 10 minuen lopen,maar je kan ook met de gratis hotelbus.

niets mis mee voor dit geld

fam Ekkel
18-1-2009

we zijn hier geweest in oktober. Toen we aankwamen werd ons verteld dat we in een woning zaten inplaats van een appartement, deze was wel heel ruim, maar echt wel verouderd, we hadden echter het idee dat ze deze allemaal aan het vernieuwen zijn. De jongens in de bediening lopen zich de benen onder de benen vandaan en zijn erg vriendelijk. Wij hebben het hier best naar onze zin gehad.

waar voor je geld

mar
30-12-2008

Sunight is een verouderd complex maar zeker zijn geld waard. We zijn hier drie weken geweest in juli/augustus en we hebben het hier best naar ons zin gehad. We hadden elke dag een plekje bij het zwembad en we waren echt niet om 8 uur aanwezig...

Eten was smaakvol, niet veel variatie maar wat er lag was goed.

Bediening prima, de een wat beter dan de ander maar dat is logisch. Nieuwe eigenaar, daar hebben we mee gesproken en hij heeft gezegd dat er gerenoveerd gaat worden, als eerste de douches in de badkamers. Alleen was de afstand naar het strand voor mij een afknapper, de afstand was te doen maar je moest een enorme heuvel op om terug te komen en dat is met longemfyseem niet te doen, zeker niet in die hitte. Dat was jammer maar het zwembad maakte veel goed.

Vandaag lag er een kerstkaart van Sunlight Garden in de bus, het is de eerste keer in 15 jaar vakantie in het buitenland dat we een kaart krijgen van het hotel. Klasse!!! Dat is klantenbinding...

prima vakantie voor een goede prijs

Fam. Veltman
3-11-2008

Prima vakantie gehad in Sunlight Garden. Kamers zijn verouderd maar wel schoon. Eten is prima, zelfs voor de kinderen genoeg keuze. Hotelbus naar strand is ideaal. Zeker in deze tijd is het zwembadwater erg koud en aan en in zee was het heerlijk. Strandbedden zijn er gratis, consumpties echter behoorlijk duur.

We zijn er geweest van 16 t/m 30 september 2008.Het complex bestaat 10 jaar,en is het laatste jaar uitgebreid met de voormalige appartementen. En die zijn zeer ruim van opzet. Hoewel alles is gedateerd is de kamer netjes en schoon. Het hotel ligt net iets van de drukke route af. Wij vonden het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Over het eten valt eigenlijk altijd wel wat te zeuren; Alhoewel het niet zo'n uitgebreid buffet is als bij een 5* hotel,vonden wij de voorgeschotelde gerechten gewoon lekker. Qua prijs kwaliteit verhouding is dit gewoon een lekker hotel.

Ja leuk

CCtje
4-10-2008

Eind september(2008) terug gekomen van vakantie. Voor deze prijs een leuk hotel.

De jongens in de bediening zijn aardig en werken hard. Twee zwembaden en altijd voldoende ligstoelen. De tegels rondom het zwembad zijn wel vaak glad, lastig als je met jonge kinderen reist.

Het centrum van Side is wel een kwartiertje wandelen en het strand zo'n 5 minuten. Eten was lekker, elke dag iets anders.

Prima verblijf!

Fam D.Raadstaal
10-9-2008

Tja, het klagen van allerlei mensen begrijp ik niet, maar ja je hebt altijd mensen die voor een daalder de markt op willen.

Wij vonden het in ieder geval prima vertoeven op dit park, niet te groot, en toch behulpzaam personeel. eten was goed, niet heel speciaal, maar niks te klagen. Bij het zwembad was het overdag lekker, alleen moest je wel erg vroeg je handdoek neerleggen om nog een plekje te hebben. Al met al voor mij en mn echtgenote een dikke 7 met een vlag en vaandel.

prima complex

mvr.lama
9-9-2008

appartementen prima, zwembad prima, eten ook prima!!echt allemaal super, maar fred en ria waren minder.......ik was in mn eentje maar had goede aansluiting bij een stel met een kindje, echt zon mooi jochie had ik nog nooit gezien, 6maanden en een echt kroelkippie.wel lach er regelmatig iemand in t zwembad keihard te lachen daar had ik flink last van,ik hou namelijk niet van lachen!!!vond de obers wel heel vriendelijk, beetje begrip voor die jongens die meer dan 12uur werken, mag wel vind ik.vond iedereen erg behulpzaam en beter schoonmaken???hoezo?t werd elke dag gedweild en gedaan, wie doet dat thuis nog elke dag????achja er zijn altijd mensen die je nooit tevreden krijgt, ja toch niet tan?die halen ouwe slakken uit de sloot!!!sunlight is zeker voor herhaling vatbaar!!

vonden het wel gezellig

jannie
8-9-2008

Wij zijn 10 dagen hier geweest en hebben het best naar ons zin gehad, alleen de ligging is ons erg tegen gevallen het was geen doen om met 2 baby naar het centrum te wandelen want het was wel een stuk verder als 500 meter zoals vermeld staat.

eten vonden wij minder zeker elke dag kip word je wel zat. de app zijn prima lekker ruim. maar wij gaan geen 2de keer hier naar toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel smartline Sunlight Garden in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel smartline Sunlight Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel smartline Sunlight Garden scoort een 7.65 uit 10 op basis van 124 reviews.