Aparthotel smartline Sunlight Garden

Aparthotel
Aparthotel smartline Sunlight Garden
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Sunlight Garden voor je op een rij gezet:

122 reviews over Aparthotel smartline Sunlight Garden in het Nederlands

Anders

Afgelopen Herst vakantie hier aangekomen hadden een familie kamer geboekt

Helaas was de kamer waar we in eerste instantie naar toe moesten echt beneden de maat echt erg oud en niet echt schoon meer te maken.

Op het dak terras lag een kapotte spiegel.

Op de bad kamer waren de kranen en de rest bijna vergaan over al tegels kapot op de grond

Ook is het niet mogelijk om met de standaard kamer indeling in de familie kamers met 4 volwassen en 2 kinderen te slapen

Er zijn wel 3 slaapkamers maar eentje ervan is echt 1 persoon en er kon dus ook geen extra bed in.

Gelukkig konden we de volgende dag in een andere familie kamer zelfde layout maar een stuk beter nog steeds erg oud allemaal maar prima te doen en schoon

Wel moest er ook hier een bed in de kamer worden neergezet om een extra volwassene te laten slapen.

Aangezien de kamer beneden erg ruim is was dit geen probleem.

Het eten is erg goed ! elke dag word er wel wat vers bereid en hebben echt heerlijk gegeten.

Zwembad prima niet verwarmt

Aanrader voor een week rust

Bathmen
19-8-2013

Zeer leuke accommodatie voor gezinnen met jonge kinderen zijn er net zelf een week geweest. Eten was goed en elke dag weer wat anders Bijv. Chinees, Mexicaans enz.Appartementen zijn verouderd maar wel schoon en netjes. Personeel aardig vooral voor de kinderen. Animatie ingetogen goed voor zowel kinderen als volwassene. Niet de hele dag harde muziek. Geen Russen wel Engelsen maar die gaven geen probleem. Wat zeker prettig is dat je heerlijk kunt wandelen op de boulevard. Eigen strand gaat niet helemaal op het is een overeenkomst met een strandtent voor gratis bedjes als je wel drinken afneemt anders zijn ze wat opdringerig. Verder is de shuttle niet echt nodig is wel goed te lopen maar dan moet je wel goed te been zijn. Al met al een goede locatie met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Heerlijke vakantie gehad!

Eva
29-6-2013

Een netjes complex dat kleinschalig en wat ouder is maar wel schoon. Side centrum is goed te bereiken met de taxi, dit koste maar 15 Lira en hier konden we met 4 volwassenen en 2 kinderen (1,5 jaar) in. Genoeg supermarkten en restaurantjes in de buurt. Personeel was erg vriendelijk, vooral tegen de kinderen, maar je merkte idd dat de Engelse mensen eerder werden geholpen en nog vriendelijker mee om werd gegaan. Een goede prijs/kwaliteit verhouding, het was geen mega dure vakantie, ook niet mega luxe, maar alles wat we nodig hadden. Het eten was prima, iedere avond werd er live iets anders gebakken. Ook volop keus in de bakken die er lagen en een apart kinder buffetje. De kamers werden iedere dag schoon gemaakt, om de dag schone handdoeken en 2 of 3 x schoon beddengoed gehad. De accommodatie was voor ons kindvriendelijk, een babybedje op de kamer en voldoende kinderstoelen in het restaurant. Voor kleine kinderen heb je niet meer nodig dan dat.

Super leuk hotel

Christel Engels
11-9-2012

superleuk en schoon hotel. Het personeel is superaardig en iedere dag wordt er goed schoon gemaakt. Enige minpunt is dat je een behoorlijk stuk berg op moet lopen van het strand naar het hotel. Shutle service is wel aanwezig maar pas vanaf 16.00 uur van strand naar hotel. Wij hebben een leuke vakantie gehad met voldoende afwisseling in animatie, ook voor volwassenen en oudere kinderen. Het eten is prima, met voldoende afwisseling. 2 mooie zwembaden met voldoende ligbedden. Kamers zijn in leuke apartementjes waar ook een kleine keuken aanwezig is.

fijne vakantie gehad in dit hotel

wilmaholteman
23-8-2012

mooie ruime,schone kamers!douche,erg klein en krapjes,douche erg slecht,dun straaltje water

eten goed,variatie genoeg,elke dag wat anders,ook elke dag 'vers'bereid vlees/vis op de gril/bbq

ontbijt,engels gericht,maar wel goed

veel engelsen in dit hotel,die er al jaren komen,dus een band hebben met de obers,daarbij minder aandacht voor de ander gasten

zo hebben we een x een half uur op onze drankjes moeten wachten,terwijl engelsen,in dat half uur 2 x bediend werden,niet correct!

kinderanimatie,erg leuk!onze kids hebben zich uitstekend vermaakt

voldoende ligbedden,let op geen handdoekservice bij het zwembad!

winkel bij het complex aanwezig,waar,echt alles te koop is,meneer van deze winkel,erg aardig,en vriendelijk

1 minpunt is dat er heel veel zwefkatten zijn bij en om het hotel,die overal piessen,dus het ruikt er op sommige plekken niet fris,een x in het restaurant,ging ik zitten op een stoel,en daar had net een kat gepiest,erg smerig

daar moeten ze echt wat aan gaan doen!

Sunlight Garden is een rustig apartementenhotel.

Het eten is voor een 3* hotel prima.

Vooral geschikt voor gezinnen met jongere kinderen en ouderen.

Mooie zwembaden, gezellige bar, vriendelijk personeel en een rustige omgeving.

Het oude Side is zeker de moeite waard om te bezoeken

voor herhaling vatbaar

bert
20-6-2012

Sunlight Garden is een appartementen complex met all inclusive faciliteiten. 2 kamer appartement met 2x2 bedden, koelkast, goedwerkende airco. douchefaciliteit is minder. moet nodig gemoderniseerd worden. eten(buffetvorm) is zeer goed, iedere middag en avond bereiden koks een gerecht "live" voor. animatieteam is aktief, gaan leuk met de kinderen om. en verzorgen ook elke avond met gevarieerde artiesten/thema's. bedienend personeel is voorkomend en correct. schoonmaak is iedere dag en wordt netjes uitgevoerd. zwembaden zijn goed schoon en worden regelmatig getest. tuin waar het complex in ligt is zeer verzorgd.

gemoedelijk familiehotel

robert
23-7-2011

Sunlight garden, is een hotel met daarom heen huisjes/apartementjes.

Het is een gezellig familiehotel op 500 m vanaf het strand.

Je loopt de berg af naar het strand en de boulevard.

Via de boulevard loop je naar de oude kern van Side. Ongeveer 15 min. wandelen.

Voor de 2e keer dit hotel bezocht. De laatste keer was 4 jaar geleden. Er is het een en ander opgeknapt.

Er komen wenig Nederlanders naar dit hotel. Verder komen er Engelsen en Scandinaviers. Waarschijnlijk omdat het een familiehotel is, is de sfeer goed.

Het personeel is zeer hulpvaardig en aardig. Eten gaat via buffet. Voor de kinderen is er een apart buffet. Elke dag worden de kamers schoongemaakt. Lakens en handdoeken worden regelmatig verschoond.

Mocht je een keer elders willen eten, dan zijn er genoeg restaurantjes in de buurt. Supermarktjes zijn net buiten het hotel te vinden. Hier koop je voor 'normale' prijzen produkten. Al met al een goed hotel om te bezoeken.

super vakantie

linda
6-12-2010

leuke vakantie gehad.Leuk complex met 2 slaapkamers keuken, en slaapbank,2x groot!! balkon 1 aan de voorzijde met uitzicht op vertier, 1 aan de achterkant zeer rustig.Alles netjes schoon.Vriendelijke obers, redelijk tot goed buffet.Leuke speeltuin naast het restaurant ideaal voor ouders met kinderen.Goed zwembaden, maar zoals in Turkije gebruikelijk met gladde tegels, voor ouders met kinderen; neem waterschoenen mee dat is echt een must.Ongeveer 15 minuten lopen van het oude centrum maar langs de vloedlijn is dat geen straf.Leuk oud centrum met gezellige barretjes en terrasjes waar je ook voor weinig heerlijk kunt eten.Centrum met de bekende kleding winkels, maar ook als je verder loopt de winkeltjes voor de plaatselijke bevolking waar een gekoeld flesje water 15 euro cent is!Voor het geld wat wij betaalden 1100 euro voor 12 dagen voor 2 personen waar voor je geld.

Leuke accomodatie

gea1969
28-7-2010

Wij zijn 8 dagen in deze accommodatie geweest. Het geheel oogt zeer netjes en vriendelijk. Buiten wordt alles goed onderhouden. De kamers zijn verouderd maar worden goed schoon gehouden. Airco alleen in de woonkamer en niet in de slaapkamers. (jammer). Ruime kamers, prima bedden, veel opbergruimte. Er zit nog een keukenblok in dat je niet nodig hebt. De zwembaden waren erg fijn en er zijn voldoende ligbedden rondom het zwembad. All-inclusive formule was goed. De buffetten waren prima, er was altijd voldoende van alles. Elke dag werd er iets speciaals klaargemaakt bij het buffet. Voor kinderen weinig te doen, alleen mini-disco 's avonds. 2x in de week avond animatie. Er komen hier weinig Nederlanders, wel veel Engelsen en Finnen.

tip: neem een waterkokertje mee om zelf een kopje koffie/thee op de kamer te kunnen maken, dat hebben wij erg gemist.

Verder alles prima !

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel smartline Sunlight Garden in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel smartline Sunlight Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.