Aparthotel smartline Sunlight Garden

4 tips over Aparthotel smartline Sunlight Garden

Bathmen, 19-8-2013
Oud Side, Boulevard en prettig schoon zandstrand
Eva, 29-6-2013
Loop je het hotel uit, ga dan rechts de straat uit en bij de hoofdstraat naar links, daar zit Kayi's cafe-bar-restaurant. Wij hebben daar heerlijk en goedkoop gegeten! Net weer ff wat anders als het buffet in het hotel.
wilmaholteman, 23-8-2012

side,veel winkels,verkopers niet opdringerig,klein smal strand,kleine parasols

veel afval langs de kant van de weg,ongelijke stoepen,dus goed uitkijken waar je loopt

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Sunlight Garden voor je op een rij gezet:

bert, 20-6-2012
hamam en watervallen manavgat zijn zeer aan te bevelen. dagtocht naar antalya is minder, bazar is er nauwelijks meer, meer een grote koopmall. markt in manavgat is zeer gezellig en groot.