Aparthotel smartline Sunlight Garden ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Bathmen

Aanrader voor een week rust

Bathmen
19-8-2013

Zeer leuke accommodatie voor gezinnen met jonge kinderen zijn er net zelf een week geweest. Eten was goed en elke dag weer wat anders Bijv. Chinees, Mexicaans enz.Appartementen zijn verouderd maar wel schoon en netjes. Personeel aardig vooral voor de kinderen. Animatie ingetogen goed voor zowel kinderen als volwassene. Niet de hele dag harde muziek. Geen Russen wel Engelsen maar die gaven geen probleem. Wat zeker prettig is dat je heerlijk kunt wandelen op de boulevard. Eigen strand gaat niet helemaal op het is een overeenkomst met een strandtent voor gratis bedjes als je wel drinken afneemt anders zijn ze wat opdringerig. Verder is de shuttle niet echt nodig is wel goed te lopen maar dan moet je wel goed te been zijn. Al met al een goede locatie met een goede prijs kwaliteit verhouding.