Aparthotel smartline Sunlight Garden ***

Review geschreven door joloah

prima

joloah
12-9-2015

Ondanks dat we pas om 4 uur 's nachts aankwamen, toch een goede ontvangst, er stond zelfs een ontbijt in de koelkast. We bleken niet de goede kamer te hebben maar geen probleem , werd meteen gewisseld, superservice aan de receptie.

Ze doen goed hun best, eten was lekker. Het was heel schoon overal, appartementje was lekker ruim, met grote koelkast en goede bedden. Wifi was tegen betaling , maar deed het dan ook goed. Entertainment was niet echt top, maar daarvoor waren wij ook niet daar. De zwembaden waren prima, je kan kiezen tussen een druk zwembad met harde muziek en een rustig zwembad. jammergenoeg is ook hier het handdoekjeleggen aan de orde van de dag, ondanks dat ze zeiden dat alle handdoeken voor 8 uur weggehaald zouden worden. Het is wel een engels-georienteerd hotel, dus zoon had geen vriendjes dit jaar. Man van het winkeltje op het resort is een schat, personeel in het restaurant werkt hard, maar ik vond ze niet heel vriendelijk, richten zich toch vooral op de engelsen.