Aparthotel smartline Sunlight Garden ***

Review geschreven door J.Kuijper

Leuk Low Budget Aparthotel

J.Kuijper
2-10-2014

Zoals de titel al aangeeft, een leuk Low Budget Apart hotel. Kamers niet extreem luxe maar voldoende , Vriendelijk personeel. Het eten is geen hoogstandje maar voldoende op smaak en niet lauw of koud, maar wees op tijd want bijvullen doen ze niet snel. Ook de bedjes rondom het zwembad 'smorgens vroeg een handdoeken race. (de eerste liggen er al om 07:15 uur) en in verhouding volgens ons te kort aan stoelen.

De afstand die men opgeeft naar het strand (500mtr) is niet rieel, want dat is hemels breed gemeten over de muren en terreinen van andere hotels, dus zicht 500 mtr.

Ook de gratis shutlle bus van het hotel naar de beach is leuk bedacht Maar in onze situatie ging deze alleen om 10:30 heen en terug om 16:00 of 17:00 uur. (dus terug voor de lunch en tea time zat er in niet in, jammer)

Tijdens ons verblijf 26/09 t/m 01/10 Gee russen maar een 80% bezetting van engelsen en 10 % zweden/denen en 10% duitsers en nederlanders.

Al met al een leuk onderkomen voor een schappelijke prijs.