Aparthotel smartline Sunlight Garden ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door sjaak bonenstaak

Net niet.

sjaak bonenstaak
29-8-2014

Hotel ligt op kwartier afstand lopen naar het strand, wel steile weg, niet erg fijn. Het eten was verrassend goed voor een buffet, helaas alleen eten te krijgen op vaste tijden. Drinken is tot 23:00 te krijgen, niet merk drankjes, alleen locale merken. Kamer was ruim. Badkamer stonk door putje en de douche kop had een zachte straal water. Bedden zaten los van elkaar en waren erg hard, niet fijn. Personeel was vriendelijk en het personeel bij de receptie sprak goed engels, moest echter wel 3 keer vragen om het piepende rook alarm te reparen. Al wetende dat dit een budget hotel was waren we niet erg tevreden..