Aparthotel smartline Sunlight Garden

Aparthotel
Aparthotel smartline Sunlight Garden
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Sunlight Garden voor je op een rij gezet:

122 reviews over Aparthotel smartline Sunlight Garden in het Nederlands

Fantastische

Mohamedmed,
29-8-2018

Alles is goed naar wens verlopen, we hadden een 5persoons gezinskamer , aardig personeel zeer behulpzaam ......oja alleen de wiffi kon beter op de kamer hadden we geen wiffi.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

We hebben een leuke tijd gehad. Super goede service. Toen we aankwamen om 21:30 stond er in de koelkast een hapje voor ons klaar. De kamers worden goed schoon gehouden en het eten is prima!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super hotel voor een mooi prijsje!

Chris
3-9-2016

Top 3 sterren hotel. Jammer van de wifi en geen tv op de kamer, maar ja je bent op vakantie dus even offline voor optimale familytime!

Aardige personeel, lekker en afwisselend eten, mooi zwembad! We hebben enorm genoten!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

prima

joloah
12-9-2015

Ondanks dat we pas om 4 uur 's nachts aankwamen, toch een goede ontvangst, er stond zelfs een ontbijt in de koelkast. We bleken niet de goede kamer te hebben maar geen probleem , werd meteen gewisseld, superservice aan de receptie.

Ze doen goed hun best, eten was lekker. Het was heel schoon overal, appartementje was lekker ruim, met grote koelkast en goede bedden. Wifi was tegen betaling , maar deed het dan ook goed. Entertainment was niet echt top, maar daarvoor waren wij ook niet daar. De zwembaden waren prima, je kan kiezen tussen een druk zwembad met harde muziek en een rustig zwembad. jammergenoeg is ook hier het handdoekjeleggen aan de orde van de dag, ondanks dat ze zeiden dat alle handdoeken voor 8 uur weggehaald zouden worden. Het is wel een engels-georienteerd hotel, dus zoon had geen vriendjes dit jaar. Man van het winkeltje op het resort is een schat, personeel in het restaurant werkt hard, maar ik vond ze niet heel vriendelijk, richten zich toch vooral op de engelsen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldige vakantie

Angelien
7-9-2015

Wij vonden het een prima hotel, kwaliteit-prijsverhouding was goed. 'Slechts' een 3-sterrenhotel, maar de kamer was netjes, elke dag schone handdoeken; het personeel altijd heel vriendelijk en gastvrij, prima zwembaden, lekker en gevarieerd eten, de tuin was mooi groen. Shuttelbus naar het strand was fijn voor de eerste keer; maar de afstand was lopend goed te doen. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

Heel goed

Uitstekend voor 3 sterren!
24-8-2015

Sunlight Garden in Side is een 3 sterren accomodatie. Dat in gedachte houdend, is het echt een super bestemming! Heel vriendelijk personeel dat erg hard werkt, elke dag weer. Het eten is prima en uitgebreid genoeg voor 3 sterren. De zwembaden zijn heerlijk en met een ideale diepte van 1,40 m. De tuin van het complex wordt goed onderhouden en ziet er prachtig uit. Mooie bloemen en planten. De prijs-kwaliteit verhouding vonden wij uitstekend. We hebben een fijne tijd gehad hier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Goed hotel

Yvonne
1-8-2015

Prima hotel. Elke dag werd de kamer/ apartement schoongemaakt en indien gewenst kreeg je elke dag schone handdoeken. Wel enigzins gedateerd maar goed functioneel. Hele aardige bediening. Drankjes werden gehaald voor je tijdens het eten. Personeel super aardig. Op animatie na echt een goed hotel. Eten erg goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Leuk Low Budget Aparthotel

J.Kuijper
2-10-2014

Zoals de titel al aangeeft, een leuk Low Budget Apart hotel. Kamers niet extreem luxe maar voldoende , Vriendelijk personeel. Het eten is geen hoogstandje maar voldoende op smaak en niet lauw of koud, maar wees op tijd want bijvullen doen ze niet snel. Ook de bedjes rondom het zwembad 'smorgens vroeg een handdoeken race. (de eerste liggen er al om 07:15 uur) en in verhouding volgens ons te kort aan stoelen.

De afstand die men opgeeft naar het strand (500mtr) is niet rieel, want dat is hemels breed gemeten over de muren en terreinen van andere hotels, dus zicht 500 mtr.

Ook de gratis shutlle bus van het hotel naar de beach is leuk bedacht Maar in onze situatie ging deze alleen om 10:30 heen en terug om 16:00 of 17:00 uur. (dus terug voor de lunch en tea time zat er in niet in, jammer)

Tijdens ons verblijf 26/09 t/m 01/10 Gee russen maar een 80% bezetting van engelsen en 10 % zweden/denen en 10% duitsers en nederlanders.

Al met al een leuk onderkomen voor een schappelijke prijs.

Gereisd met partner in september 2014

Net niet.

sjaak bonenstaak
29-8-2014

Hotel ligt op kwartier afstand lopen naar het strand, wel steile weg, niet erg fijn. Het eten was verrassend goed voor een buffet, helaas alleen eten te krijgen op vaste tijden. Drinken is tot 23:00 te krijgen, niet merk drankjes, alleen locale merken. Kamer was ruim. Badkamer stonk door putje en de douche kop had een zachte straal water. Bedden zaten los van elkaar en waren erg hard, niet fijn. Personeel was vriendelijk en het personeel bij de receptie sprak goed engels, moest echter wel 3 keer vragen om het piepende rook alarm te reparen. Al wetende dat dit een budget hotel was waren we niet erg tevreden..

Gereisd met partner in augustus 2014

Beetje oud en niet altijd even schoon, met name de bakamer zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Aangezien het niet zo'n duur hotel was vond ik de prijs/kwaliteit verhouding wel enigszins kloppen.Ik ben er naar toe gegaan voor een weekje rust en daar heeft het prima aan voldaan. We zijn ook een avond naar het centrum van Side geweest, prima om te doen. 15 lira (5 euro) met de taxi. Er zijn ook enkele winkeltjes in de buurt van het hotel maar daar ben je zo uitgekeken. Het ontbijt begon om half 8, dat was ook de tijd dat mensen de handdoeken op de ligbedden bij het zwembad gingen neerleggen. Wanneer echter de schoonmaaksters langskwamen werden alle bedjes waar geen mensen bij zaten, weer handdoek vrij gemaakt. Vanaf 8 uur was dit nl pas toegestaan, helaas kwamen de schoonmaaksters dit niet iedere dag doen, dus de regel werd niet echt goed toegepast. Maar half 8 vonden wij nog een redelijke tijd vergeleken met enkele andere accommodaties.

Gereisd anders in augustus 2014

Aparthotel info

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel smartline Sunlight Garden in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel smartline Sunlight Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.