Aparthotel Sirma

107 reviews over Aparthotel Sirma

• 2019
    1Emiel16-06-2019

Nooit meer

We hebben dit hotel via touroperator geboekt. Wat een slechte service en klachtafhandeling. Het was een grote bouwput, de service beneden alle peil. - Hammam, Sauna, Binnenzwembad en Gym was een bouwput - Buitenbar was al om 18:00 dicht, dus geen drankje aan het strand s avonds - Binnenbar kun je onder een TL zitten met snoeiharde muziek op de boxen - Wifi gekocht, maar werkte niet in het appartement - Lounge gedeelte dicht En het slechtste van allemaal was wel het slapen: - Synthetische lakens die kleiner zijn dan het bed. Vanwege policy van het hotel kregen we geen laken. Wel lag er een stoffig met kattenharen deken in de kast.

Maak je er melding van, mag je de Turkse procedure volgen. Onderhandelen bijbetalen om in een slechter hotel terecht te komen. Thuisgekomen, doet touroperator het af met een mailtje.

Te bizar voor woorden! Boek niet bij touroperator

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2Selen01-06-2019

Nooit meer

Nou als je met je kinderen komt of met baby krijg je wel een zogenaamde familie kamer zonder lift dus je moet alles schouwen zo onhandig ,je kan receptie niet bellen want tel is kapot geef je het aan zeggen ze komt.iemand maar nee hoor niemand is geweest aircois geplakt met plakband als je binnen komt krijg je bijna geen info .1 ding weer ik zeker hier kom ik nooit weer

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• Oude reviews

10Rita17-09-2016

Het was dit jaar weer geweldig.

Alles was goed. Niets op aan te merken. De obers bedienden ons goed en waren geweldig lief. Ook de chef Sebahattin hield de boel goed n de gaten en was ook heel vriendelijk en lief. Het eten was ook heel goed. Veel variatie. We zaten in een gerenoveerde kamer die er ook heel mooi uit zag. Alle dagen werd hij schoongemaakt en de bedden werden versierd met zwanen. Zag er heel mooi uit. Ook de animatie was dit jaar weer heel mooi. De eerste 2 dagen dat we aankwamen was er nog niemand maar Dindags kwam Aslan. Hij was super goed, Dat was langgeleden dat we zo'n animateur hadden. Ging bij de mensen zitten jong en oud. Hij was gewoon top. Hopelijk is hij er het volgende jaar ook weer. Misschien heeft hij er dan wat hulp bij omdat er dan ook kinderen zijn. We gaan er het volgende jaar weer naar toe en ik hoop dat er bij de obers geen verandering is en hopelijk is Aslan er dan ook weer.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Fam Van der Valk25-10-2015

Geweldige accommodatie, voor herhaling vatbaar.

Goede hotelkamers en na renovatie uitstekende appartementen. 1e klas ligging aan het strand (voldoende gratis liggelden en parasols beschikbaar) en dicht bij Side-centrum. Professionele, hulpvaardige en aardige medewerkers. Goed, gevarieerd, warm en voldoende eten.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Ray31-10-2014

Goed appartement

In mei is het zwembad wat koud maar voor de rest niks anders dan lof over deze bestemming. Wij zouden weer gaan!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 8Pernille 16-07-2012

Super hotel!

Na veel negatieve reacties over dit hotel te hebben gelezen, blijkt dit hotel een super hotel te zijn! Het hotel ligt een stukje van het strand af en de appartementen hadden een prima ligging. We hadden een appartement dat ruim en schoon was. De bedden werden dagelijks opgemaakt en dagelijks waren er ook nieuwe handdoeken. Het personeel was erg vriendelijk en het personeel bij de receptie ook. Eten aan het strand was super. Iedere dag was er wel iets anders te eten en 3x per week was er een bbq met vis en vlees. Voor jong en oud was er genoeg te doen: darten, kinderdisco, live music, bingo en mister Sirma.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 8fam. geijp26-10-2011

onaardige obers, ongezellig restaurant,verder goed

de ligging is prima, redelijk dicht bij centrum Side en direct aan het strand. Ons appartement was mooi en ruim en voldoende schoon. Het eten was iedere avond lekker, maar werd matig aangevuld. Een toetje moest meteen worden gepakt, anders was er niets meer. Enkele onaardige obers vergalde de sfeer in de zeer ongezellige eetzaal (vreetschuur). De eindtijd van het diner was half 9. Wanneer je dan nog een kopje koffie zat te nuttigen moest je meteen de eetzaal verlaten. Het licht ging uit en de ober beet ons "aus!" toe. De obers brachten niet of laat ons drinken. Twee drankjes per maaltijd was onmogelijk. Ook verstonden enkele alleen maar turks. Bestelde je water dan kreeg je bier. Nadat we bij de chef van de bediening hadden geklaagd over de obers kwam hij voortaan aan onze tafel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9Pascale23-10-2011

gerenoveerd en geweldig

Oktober 2011 verbleven wij hier 12 dagen. Nog nooit zulke mooie apartementen gezien. Pas gerenoveerd.

Super lekker eten. Gratis bedden op het strand met goede service.

Alleen wel 3 km van het centrum vandaag.20 min. lopen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 9rita24_118-08-2011

super, net alles gerenoveerd, gezellig

Wij hebben er een super vakantie gehad.Alles was er gerenoveerd. en zag er perfect uit. Elke dag werden de appatementen schoongemaakt, en elke dag schone handoeken.Eten was zeer divers, niet een keer het zelfde gegeten in 2 weken tijd.Erg gezellige sfeer, zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, want het animatie team had elke avond een progamma voor kinderen, en daarna voor volwassenen.Bedden aan strand waren zelfs gratis, bediening zeer vriendelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8fam. Miedema11-05-2011

Absoluut een aanrader!

We verbleven in een van de gerenoveerde family-suites met onze 2 dochters. Je krijgt hier zeker waar voor je geld, buffet prima, erg goede service van het bedienend personeel, de animatie is wat povertjes, de prachtige ligging vergoedt echter veel.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Aparthotel Sirma info