Hotel Silver

8,9

21 reviews over Hotel Silver in het Nederlands

J.Letteboer,
17-6-2018

Goed en zeer schoon hotel, het eten is gevarieerd en altijd warm, personeel zeer vriendelijk. Gratis pendelbus naar het strand waar ook het middag eten wordt geserveerd, waren de enige Nederlanders maar dat is geen probleem, veel Duitsers. Geen animatie dus niet geschikt voor kleine kinderen wel voor baby’s. Het hotel is niet groot vandaar de zeer goede service en aandacht voor je als persoon.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

uitstekend hotel

peter
16-5-2013

eten, bediening, eigenlijk alles was uitstekend vooral het restaurant aan het strand prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend het is ons goed bevallen hotel silver in colaki

Gereisd met partner in mei 2013

Zeer vriendelijk, rustig en net hotel

Marcha
16-5-2013

Wij zijn vorig jaar rond Hemelvaart in Silver Hotel geweest. We zijn een jong stel (23-27) en waren op een enkel ander stel na de jongste gasten in het hotel. Je moet denken aan veel 40+ers. Ook komen heel veel mensen op 'vreetvakantie' lijkt het wel, en als dat je doel is kun je hier ook goed terecht. Het eten is namelijk heel lekker, zeer gevarieerd. Het hotel is héél schoon, rustig en niet massaal. Zwembad is leuk, maar neem liever het gratis pendelbusje naar het strand, waar het heerlijk is. Strandbedjes mag je gratis nemen. De lunch is op het strand, ideaal, het is er gezellig, je kijkt uit over een prachtige zee. Er is 's avonds geen animatie, de pensionada's liggen of al in bed of zitten wat te kaarten in de beachbar. Houd er rekening mee dat je de enige Nederlander bent in het voorseizoen. Zéér Duits georienteerd, niet alleen het hotel maar ook heel Side. We hebben er geen last van gehad, heerlijk geen (vaak klagende/zeurende) Nederlanders of jengelende kinderen om ons heen.

Gereisd met partner in mei 2012

Super

LM
26-11-2011

heel goed. extra pluspunt: je komt overal makkelijk

Gereisd met vrienden in juli 2011

Super leuk en relaxt hotel

J'neth
5-9-2011

Wat een enorm goed prijs/kwaliteits verhouding . Ik verwachte er niet zo heel veel van .........het was Super . Eten was heerlijk en ook alles zo schoon en rein. De bazaars aan de overkant en met de benenwagen 10 minuutjes en je zit in Gundogdu ,een plaatsje met een hele grote bazaar met nog de ouwe Turkse prijzen en geen getrek aan je. Ook hoef je in dit hotel niet speciaal op te staan voor een bedje bij het zwembad , altijd plek . Lunch op het strand , wanneer je te goed hebt ontbeten kun je bij het zwembad om 12.00 uur en 16.00 een hartig of zoete burek en andere lekkernijen eten ipv de lunch. Ik hoop er echter volgend jaar meer Nederlanders aan te treffen (voor de kinderen) helaas wordt dit Hotel in Duitsland meer aanbevolen.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige vakantie

Lizeth
27-6-2011

Samen met mijn vriend twee heerlijke weken gehad. Leuk personeel en prima eten.

Gereisd met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij zijn net terug. Wij hebben het heel erg goed gehad. Het eten was geweldig. Ook het paviljoen aan het strand waar we tussen de middag moesten eten was erg goed. De overkappingen en ligbedden waren gratis en geweldig. Bij het hotel waren de ligbedden jammer genoeg al snel in de vroege morgen geclaimd door veel gasten. Dan moest je echt wel om 7.00uur je handdoekje en matras op de ligbedden leggen.Maar dat willen wij niet ,we hebben vakantie! Het personeel was erg gezellig vooral Methy,als die bij de bar was,gezellige man. En er was ook een Ismael die de oren denk ik onder de voeten had, en schijnbaar de knop van het geluid alleen maar op hard kon zetten,terwijl de gasten het zachter wilden. Verder de kamers erg schoon en personeel erg vriendelijk. Echte TOP koks.

Gereisd met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed voor een drie sterren hotel!!

Danny Lamme
27-8-2009

Hotel Silver in Colakli is een drie sterren hotel met ongeveer 80 kamers. We zijn met z'n tweeen geweest dus weten niet hoe het zit met de kindvriendelijkheid. De prijs / kwaliteit verhouding is super, als het een vier sterren hotel had geweest had ik het ook geloofd! De bediening is heel aardig. Het eten is heel lekker, alleen het ontbijt wat ongevarieerd. Er gaat om het uur (s'middags om het half uur) een busje van het hotel naar het strand. De lunch vindt alleen op het strand plaats en is erg goed. De drank is iets minder dan we gewend waren qua alcohol is alleen bier, wijn, cognac, vodka, gin en raki inbegrepen, maar het wend snel. Bij andere hotels hebben ze vaak wel een lokale amaretto of malibu maar dat is hier niet van toepassing. De airco op de kamer werkt super! Één tip: Doe niet mee aan de quadsafari welke onze touroperator aanbeveeld, deze was veel te duur en het was het absoluut niet waard.

Kortom,

Een super vakantie voor weinig geld.

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

geweldig hotel met goede service

Anja
28-12-2008

we hebben deze zomer een geweldige vakantie gehad in dt hotel. Het eten was erg goed voor ieder wat wils. Groot buffet waar je volop zelf je bordje kon samenstellen. Het hotel is erg schoon, kamers heerlijk gekoeld met airco. Het personeel is erg vriendelijk en vooral de manager vraagt regelmatig of je het naar je zin hebt. tot mijn verbazing zie ik dus van Marianne een negatieve beoordeling. We hebben in die periode met deze mensen in het hotel gezeten. We kwamen zelfs gelijk aan, en ze vielen al op bij het vliegveld. Heel de vakantie commentaar op alles, zaten bij het dinner met leverpastei en nutella. Kwamen vaak aan ons ligbedje klagen dat ik dacht ga terug naar huis,want ik lag zo te genieten. Ik zei tegen de manager ikschaam me dat ik nederlander ben, want het was zo goed en dat er dan dat soort mensen zijn die het zo naar beneden halen, die geen respect hebben voor het personeel die 20 uur per dag werken voor een klein loontje. Nee hoor dit hotel verdient een 10 voor mij

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

voor zijn sterren een redelijk hotel

taal pronk van der heiden
24-8-2008

wij zijn op 12-8 tot 22-8 in het silver hotel geweest op zich een mooi hotel en een mooi zwembad _ minpunten aan dit hotel zijn dat als je via onze touroperator boekt je een kamer krijgt in de nok van het hotel ,wj hebben daar bezwaar tegen gemaakt konden een anderen kamer krijgen tegen betaling van 50 euro per kamer ,verder zijn wij goed geholpen door onze touroperator pluspunten aan dit hotel zijn een mooi zwembad goed eten vriendelijk personeel veel ligbedden bij het zwembad hotel is erg schoon . er is in de hotel kamer geen koelkast de gasten die er komen zij over het algemeen van duitse afkomst weinig nerderlanders /side zelf is goed te bereiken per dolmus of taxi verder is het er erg duur vooral de vraag prijs van de kleding mocht je niet te duur op vakantie willen dan is dit een prima hotel

Gereisd familie in augustus 2006

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silver in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.