Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanSide / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8.6FantastischScore uit 265 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

331 Reviews over Silence Beach

• 10Aleyna19-11-2018

Çok güzeldı.

Bu otele ilk gelişimiz ve umarım son değil.Bizim aile içi n fiyatlar gayet uygun geldı ve çok güzel 5 gün geçirdık.Deniz biraz dalgalıydı ama havuzlar güzeldı.Yemekler güzel,alan geniş ve yeşil.Bu güzel tatilimizde emeyi geçen tüm otel çalışanlara çom teşekkür ederiz.

• 1Cem27-08-2018

Tam Bir Pişmanlıktı

Kesinlikle 5 yıldızlı ultra herşey dahil bir hotel için yetersiz. çalışanlar yetersiz, ortak alanlar yetersiz, hizmet kötü, üstelik sorunsuz teslim ettiğiniz aracınızın başına her an her şey gelebilir. İyi düşünün

• 9ChrisNijmegen27-08-2014

Hotel met zeer veel faciliteiten en ligging

Groot hotel met groot zwembad. (wel erg koud in oktober). In het voorste deel staan naast een kermis en een glijbanen zwembad een soort van kanalen zwembad langs de appartementen/kamers. Het eten is uitstekend te noemen. (misschien wel een 10 waard) het enige nadeel is als je (maar dat is op veel plaatsen in Turkije) op zoek bent naar een centrum of boulevard je bedrogen uitkomt. Er zit wel een winkelcentrum in de buurt. Maar een reisje naar bijvoorbeeld Side is met de taxi toch redelijk kostbaar. Met de dolmus is dit ook mogelijk. een stuk goedkoper maar je bent wel lang onder weg. Het entertainment heeft het in oktober wel zo'n beetje gezien, maar perste er toch een flink tuinfeest uit waar menig festival jaloers op zou zijn.

• 3ar10-08-2014

Geen aanrader

Groot resort met prachtig aquapark. Wij zijn in 2013 geweest. Heel veel onbeschofte russen en een paar Nederlanders en Belgen. Veel zieken!!!! Eten was wel goed dus waardoor komt dit dan?? Zodra er ergens een vaatwasser werd geopend kwam er wel een soort van put lucht uit.... Misschien dit??? Tevens oorsontsteking binnen ons gezin wat we nog nooit eerder hebben gehad terwijl we jaarlijks naar Turkije gaan!! Verborgen bacteriën?? Schoonmakers zag je er niet!! Gebroken glazen/borden bleven lang liggen! Nee geen aanrader!!!

• 10Posta Martin26-07-2014

Nagyon jó hely

Összességében egy nagyon jó hely,érdemes eljönni ide.Az ételek nagyon finomak és nagy a választék.Az elhelyezkedés azért kapott csak 7 pontot,mert
    a tengerpart nem valami jó.Viszonylag gyorsan mélyül és tiszta kavics meg kő.Aki kisgyerekekkel megy,annak a part egyáltalán nem ideális,homokozni sem tudnak a gyerekek.A szobák tágasak,a családi szoba 2 nagy szobaegyütt.A vendégek legnagyobb része orosz.A személyzet kedves,de az orosz vendégkör miatt a legtöbben csak oroszul tudnak,már amelyik beszél idegen nyelvet.Angolt néhányan azért beszélnek,de németül beszélő dolgozó néhány volt csak.Az animátorcsapat kedves,mindig csinálnak valamilyen programot.Ami még nem tetszett,hogy mindenhol macskák mászkáltak,még az étterembe is bejöttek,a dolgozók pedig hagyták,hogy mindenhol kószáljanak.A szállodához tartozik egy kisebb vidámpark is,ez inkább a kisebb gyerekeknek való.Fejenként 3 jegyet adnak hozzá ingyenesen,ha kell,pénzért lehet venni többet. Összességében úgy gondolom,megérte ide menni.

• 10Kimm Postma08-10-2013

Het is een droom zo mooi!!! aanrader!!!

Dit is een super resort! Zoals de foto's op internet alleen dan nog mooier.. het is een droom zo mooi.. de mensen erg vriendelijk en behulpzaam. . Erg goede service. Wij zaten in een appartement op de 3e verdieping met uitzicht op zwembad. . We werden naar de kamer gebracht (door middel van een soort golfkarrerje) toen we hadden ingecheckt.. de jongen bracht onze koffer naar boven.. super goed geregeld. . Het is er heel schoon. De hele dag zie je schoonmakers lopen.. Het eten was ook super lekker en veel keuze. En erg hygiënisch. . Alles met handschoenen aan. Dit resort is een aanrader voor iedereen.. met of zonder kinderen. Gewoon boeken. . Je zal niet teleurgesteld worden

• 9Berry17-07-2013

Erg mooi resort

In juli 13 dagen naar Silence Beach geweest. Een erg groot maar mooi en schoon resort. Het eten was erg goed. Er waren wel veel Russen. Maar daar hebben wij totaal geen last van gehad. Hotel was maar voor de helft gevuld. Dus nergens last van lange rijen of handdoeken leggen. Enige minpuntjes zijn voor ons slecht Engels sprekend personeel en weinig tot geen Nederlanders, Belgen en Duitsers. Resort ligt echt in een Russische enclave. Maar toch een prima vakantie gehad.

• 10Kelly03-05-2013

Geweldig!

Dit hotel is zeker de moeite waard!

Ik ben hier samen met mijn ouders en broertje in de zomer van 2007 geweest. Het nadeel aan de zomer in Turkije is dat het 52 graden kan zijn. Zo als bij ons het geval was. Heb je net als ons deze pech, kun je niet veel meer doen dan een zon-zee-strand vakantie. Dit hotel is daar echt een prima plek voor. Er lopen allerlei 'riviertjes' door het park waar je heerlijke verkoeling kunt vinden. Het hotel ligt direct aan het strand. Het zand was bij ons helaas te heet om op te lopen. (Wel goed voor je conditie om snel over het strand te rennen!) Het strand ligt wel ver van de appartementen. Een nadeel.

Een nadeel was ook nog dat er heel veel chagrijnige Russen zaten die volgens mij dachten dat ze een privé vakantie geboekt hadden en dat alles van hun was.

Het eten is echt geweldig. Het park/hotel is heel erg groot, maar heeft gelukkig op bijna iedere hoek een plek om te eten. Een aanrader zijn de pannenkoekjes in de ochtend!

Conclusie: Een top hotel!

• 5tammie100302-07-2012

Geen topper...

Hotel Silence Beach is in principe een redelijk hotel, maar absoluut geen 5 sterren waard. Het zit vol met Russen, wij hebben geen enkele andere Nederlanders, Duitsers of andere nationaliteiten gezien, behalve een paar Turken. Het eten ging wel, niet speciaal. De eetzaal is te klein voor het aantal mensen. De drankjes waren wel lekker. Zwembaden waren wel leuk en goed, glijbanen ook leuk, strand ook wel leuk, maar niet speciaal. Je moet wel al voor 7 uur je bed uit, anders heb je geen ligbedje meer... De animatie stelt niks voor. Maar al met al, ik heb een leuke en fijne vakantie gehad, maar zou dit hotel niet aanraden en absoluut niet nog een keer boeken...ben hier 2 weken geweest, maar na 1 week had ik het eigenlijk wel gezien. Terwijl ik normaal altijd 2 weken boek, want 1 week is vaak echt te weinig in de meeste hotels.

• 9Alessandro 10-06-2012

supper glijbanen kinderen raken niet uitgekeken !!

Het hotel zelf is eenvoudig , maar alles er rond is sfeervol en zeer mooi gedaan . Er is een overvloed aan glijbanen en grote zwembaden .

Hotel Silence Beach info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (10)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (9)
  • KinderzwembadBeschikbaar (5)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

Hygiëne