Hotel Sidekum

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

De ervaringen van vakantiegangers die verbleven in Hotel Sidekum zijn wisselend. Velen zijn erg enthousiast. Familie Janssen is hier bijvoorbeeld al voor de zevende keer geweest en vindt het een super hotel. Maar reviewer Marcel zegt: ‘Het hotel staat te boek als vijf sterren hotel, maar dat is het al een tijdje niet meer. Het is verder, als je niet al te kieskeurig bent, een schitterend hotel. De kamers zijn netjes maar geen vijf sterren waardig‘. Reviewers zijn wel allemaal even enthousiast over de ligging van Hotel Sidekum Side. Na een paar minuten lopen sta je op het strand of neem het gratis shuttlebusje (in het hoogseizoen). Lees mee en ontdek of Hotel Sidekum Side de vakantiebestemming is voor jou.

Dat jullie mening over de kamers zo uiteenloopt komt door de verschillende gebouwen bij Hotel Sidekum Side. Zo is het hoofdgebouw volgens jullie prachtig, schoon en ruim, maar kunnen de kamers in de bijgebouwen wel een renovatie gebruiken.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Bij Hotel Sidekum kom je niks te kort. Schuif aan tijdens de ontbijt-, lunch- en dinerbuffetten of laat je verwennen in een van de drie à la carte restaurants. Heb je buiten de buffetten om nog trek? Neem dan een verfrissend ijsje of een snack. Volgens Ria is er altijd wel iets lekkers te halen: ‘De koks in het restaurant zijn super. Iedere dag was er wel wat anders te eten. Alles was even lekker. Geen dag gehad dat het eten minder was.’ Wel schrijven jullie dat je goed op de tijd moet letten. Kom je buiten de tijden van het buffet en wil je nog een hapje eten? Dan is dat lastig bij Hotel Sidekum en kan het zo zijn dat er alleen broodjes beschikbaar zijn.

Ontspannen doe je aan het zwembad. Bij de drie zwembaden is er altijd wel een ligbedje vrij. Terwijl de kids spetteren in het zwembad of in het speciale kinderbadje kom jij helemaal tot rust met een spannend boek. Wel schrijven jullie dat de ligbedjes aan vervanging toe zijn, sommigen zijn nu niet bruikbaar.

Op zoek naar entertainment? Volgens Ashley kun je dan altijd bij het gezellige animatieteam terecht: ‘Het animatie team was gewoon geweldig. Sam, Mario, Tete, ze maken er elke dag een feestje van. Elke dag is er genoeg te doen zoals: ochtendgymnastiek, darten, waterpolo. We komen zeker terug’. In het hoogseizoen is de animatie zelfs in het Nederlands. Wel zo makkelijk voor de kids.

Ligging

Recente reviews laten zien dat vakantiegangers erg enthousiast zijn over de ligging van Hotel Sidekum. Binnen 10 minuten sta je met je voeten in het zand. Toch geen zin om te lopen? Neem dan in het hoogseizoen de gratis shuttleservice van het hotel. Ook op het strand geniet je van drankjes binnen de all-inclusive formule.

Hotel Sidekum is ook geschikt voor echte shopfans. Meteen buiten het hotel vind je gezellige winkeltjes. Voor nog meer shopplezier ben je met de dolmus zo in het bruisende centrum van Side. Op excursie? Volgens reviewer Danielle boek je deze het best bij Toni's Ausfluge in de winkelstraat achter het hotel.

692 reviews over Hotel Sidekum

• 9Eite land06-01-2020

Heerlijk Resort!!!

Heerlijk niet al te groot resort. Prima keuken, fijne kamer, koelkast, waterkoker, balkon met uitzicht op zwembad en zee. Jammer dat het zwembad niet verwarmd was. Gratis busje naar de zee. Is overigens ook goed te lopen. Heel veel winkels bij het hotel en naaste omgeving. Internet prima, zelfs aan de rand van zee. Personeel heeft veel aandacht voor je en het eten is prima met veel variatie. Ik was hier 13 dagen met mijn zus maar wij komen zeker terug. Waren eerder tig keren in Turkye en Egypte maar dit beviel ons bijzonder goed. Minpuntje de animatie, maar dit komt misschien door dat het seizoen op zijn eind liep.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 2019
    8Indy10-11-2019

super gezellig en knus hotel

ik ben al vaak in Turkije geweest maar vind dit een echt superleuk hotel,niet groot maar erg gemoedelijk.Eten voor elk wat wils ,als je hier opmerkingen over hebt weet ik het ook niet meer,zeer uitgebreid ook met fruit.Alles is ook erg smaakvol bereid nette kamers met een ruim balkon,met op kamer koelkast en een waterkoker.Leuk personeel .Animatie vond ik niet zo zwembad super mooi maar wel koud water brrr,maar dat heb ik nog niet anders meegemaakt in Turkije Ligging is super ,genoeg winkeltjes in de omgeving met busje kan je naar strand. dit hotel heeft veel stamgasten ned en duits,dat zegt genoeg dat veel mensen weerkomen ik zou zelf nergens een stamgast willen worden maar zal zekers wel keer weer terug keren naar dit hotel vind het geen hotel als je kids hebt

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9Martijn19-10-2019

De kans dat we volgend jaar terugkomen is groot

Een kleinschalig hotel met enthousiast personeel. We hebben (opnieuw) een heerlijke tijd gehad in het hotel en aan het zwembad. Het publiek is een mix aan jonge gezinnen en wat oudere stellen vanuit vooral Duitsland, Polen en Nederland (eigen inschatting). Animatie voor onze dochter was prima. Wel beetje op de Duitse bezoekers gericht. Ook aan zee - dat bereikbaar is met klein stukje wandelen of met een busje vanuit het hotel- is het prima geregeld met een eigen stukje strand, fijne strandbedjes en een eigen bar/restaurantje. In de avond een gezellig terrasje met aardige animatie. Gaat niet te lang door zodat je ook nog aan je nachtrust toekomt. Kamers zijn schoon en de schoonmaaksters verrasten ons af en toe met leuk opgemaakte bedden. Dank in ieder geval weer voor een fijne vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Adri ten Lande05-10-2019

Fantastisch hotel

Voor de 8e keer in Sidekum en het bevalt ons nog steeds goed, Super vriendelijk personeel, goed en gevarieerd eten volgend jaar zeker weer terug

Gereisd met partner in september 2019

• 10Fam. van Damme03-10-2019

Geweldig!!!

Een hotel voor mensen , die houden van kleinschalig. Maar met een hoge kwaliteit. Goed eten, vriendelijk personeel. Animatie, voor ieder wat . Strand op 600 meter afstand, er rijd een busje heen en weer. Een van de mooiste stukken strand. Zwembad aan hotel en een zwembad aan de andere zijde van de straat voor de rustzoekers. Te bereiken via een tunnel.

Gereisd met partner in september 2019

• 9danny,claudia,ilana sleypen02-09-2019

leuke vakantie, met fantastische animatie

Het was een leuke vakantie met aangenaam personeel. Een dikke pluim voor Enis,Ibrahim,Morat, en hanniferre van het animatieteam jullie waren geweldig. Wij komen zeker nog een keer terug.

• 8A v K19-08-2019

Goed eten en service en perfecte ligging

Hotel was goed, eten prima. Zwembad voor animatie en een zwembad voor bij de familie kamers was erg prettig. De service was goed. Een ober sprak Nederlands en dat was gezellig. Animatie doet echt hun best. Hamam was goed maar snel. En dat terwijl het niet druk was. Tevens ook best prijzig. Ligging perfect. Snel met taxi in Side en als je het hotel uit loopt heb je meteen allemaal winkeltjes. Steeds meer winkels met vaste prijzen. Echter geen disco en de gameroom is ook niets. Animatie team probeert wel mensen bij elkaar te krijgen voor open air disco in Side. Zijn wij niet geweest. Wel allemaal Duits georiënteerd maar vonden wij niet erg. Prima hotel voor de aanbiedingsprijs.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Peter19-08-2019

Wel een leuke vakantie gehad!

Het is geen 5 sterren waardig! Het is allemaal wel goed maar als je toch verder kijkt heb je wel een waslijst aan kritiek punten. De hele dag gestalkt door de hamam gasten. Het is allemaal voor het oog wel schoon en keurig maar de toiletten zijn er toch kranen wat niet werkt. De wc brillen zitten allemaal los, de zeepdispenser werken niet allemaal. Alles is gewoon stuk er mist een afdekkappen. De handdoek automaat wordt met een roestige spijker dicht gehouden. Nog een voorbeeld de buiten tuin lampjes zitten of los of afgebroken of werken niet. Dan het handdoeken gedoe bij het zwembad. Mensen mensen das toch niet normaal. Dat is onze plaats hier liggen wij altijd hahaha. Als men s'avonds weg gaat bij het zwembad dan laat men de handdoeken al liggen voor de volgende dag!! (Heb s'avonds de handoeken wel eens weg geflikkerd hahaha mensen maar zoeken als ze smiddags een keer kwamen. Eten vond ik zelf wel oké. Kan niet meer schrijven jammer

• 10Pruim11-08-2019

Fantastisch!

Wij hebben heerlijk genoten van onze vakantie, alles wat je wil op vakantie vind je in en bij dit hotel! van schoonmakers, entertainment tot aan het management, het was allemaal super geregeld. Het eten elke dag heerlijk vers en ook goed geregeld, de obers vooral cebrail in het bijzonder waren super vriendelijk, vrolijk en zelfs wat nederlandse woorden. wij komen terug!

Tot volgend jaar! Greetz en much love room 621

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9.09-08-2019

Hopelijk volgend jaar weer!

Super goed hotel. Personeel en de animatie waren heel behulpzaam en lief, spreek ze nog steeds via Facebook en Whatsapp! Nadeel dat je bedjes moet reserveren. Soms waren er voor 7 uur al bedden gereserveerd. Eten was erg lekker en veel afwisseling. Heb je iets te vieren zoals een verjaardag? Geef dit aan bij het personeel en er wordt een feestje van gemaakt tijdens het diner.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen