Hotel Sidekum *****

8,7

630 reviews over Hotel Sidekum in het Nederlands

Fantastich

Janny, 8-2-2018

Heel gemoedelijk hotel met schone kamers en super eten.

dik in orde

aime, 24-12-2017

rustig gelegen als was de bezetting maar een 30 a 40 % toch waren de maaltijden heel uitgebreid en de bediening heel vriendelijk!!! kamers met voldoende comfort !

Een minpunt de beachbar was zeker aan renovatie toe en het eten en drinken daar was miniem.

Heerlijk hotel mooie kamers en midden in Kumkoy, eten prima personeel herken je gelijk we komen er al voor de 4de keer en gaan volgend jaar weer terug, ook lekker dat het hotel meer voor oudere mensen zijn je komt ieder jaar dezelfde mensen tegen, is een goed teken

We hebben een aantal aanbieders voor Sidekum voor je op een rij gezet:

Prima hotel, zeker qua prijs-kwaliteit verhouding.

Sjef Dohmen, 1-11-2017

Ligging van het hotel was voor ons ideaal. Bij de achter-uitgang begon meteen de grote winkelstraat. Maar nergens werd je opdringerig benaderd. Je kon rustig alles bekijken. Het heel mooie en ruime zandstrand ligt op loopafstand maar om de 15 minuten reed er een busje naar toe. De service van het hotel was heel goed te noemen. Zowel bij de maaltijden als ook bij de poolbar werd je steeds aan tafel bediend. Een fooi geven doet daarbij wonderen. Prijs-kwaliteit van dit hotel is prima. Het eten was zeer gevarieerd. Er was ook voldoende aanwezig en het werd steeds bijgevuld. Het eten lag aan de open keuken, dus je kon zien hoe het aan de andere kant werd klaargemaakt. De kamers zijn ruim en de douches zijn ook weer ruim. Het zwembad was groot genoeg dus er omheen was steeds voldoende ruimte. De hygiëne liet niets te wensen over. De openbare toiletten bij het zwembad werden diverse keren per dag schoongemaakt. Er werd prima werk geleverd door het animatieteam die ook overdag goede contacten maakten met de gasten. Kortom alleen maar complimenten voor dit hotel dat wij (twee oudere echtparen) iedereen kunnen aanbevelen.

Klein maar fijn

Cynthia, 1-11-2017

Hotel Sidekum is een leuk en simpel hotel.

De animatie doet echt zijn best om het de gasten naar hun zin te maken, al mochten ze van mij wel wat meer op de kinderen richten.

Het is niet zo groot, wat ik zelf fijn vond, zodat mijn kinderen altijd wisten waar ze heen konden en wij konden hun overal ook zien.

Genoeg keuze elke dag met eten.

super leuk hotel erg gezellig heerlijk eten

fam everaarts, 26-10-2017

super leuk gezellig hotel

Geen 5 sterren waard

Louisa, 15-10-2017

We hebben in turkije betere hotels gehad dan dit hotel. En waren zelfs minder sterren. Eten is lauw tot koud erg eentonig voor de Turkse keuken,toetjes zagen er mooi uit maar vaak smaakloos. In 14 dagen tijd niet een keer vers brood gehad. Toastijzer vies en de broodrooster wekte ook niet goed echt aan vervanging toe. Kortom eten zeer slecht. De kamers redelijk hebben wel een opknap beurt nodig. De dekens vervangen is ook hard nodig. Schoonmaak is onvoldoende vieze handdoeken worden gewoon terug gehangen, vieze vingers op de deuren en kasten ga zo maar door. Zwembad mooi bedjes slecht lopen veel katten rond op bepaalde plekken stinkt het ook naar katten stront en pis lucht niet lekker als je op je zonnebedje ligt. Animatie slecht 2 maal per dag darten en voor de rest doen ze niets . Zelfs geen achtergrond muziek bij het zwembad . Weinig variatie met de shows na een week weer de zelfde trallala. Tussen 16.00 uur en 17.00 uur koffie met koekjes niet een keer gehad die lekkerere koekjes die je normaal wel krijgt , maar elke dag vette ik noem ze sjoelschijven of kleine olliebolletjes.Van ons mogen er twee sterren af blij dat we niet ziek zijn geworden. Wij gaan daar nooit meer naar toe en zal het ook iedereen afraden die dit hotel wil boeken

Goed hotel

Will, 8-10-2017

Sidekum is een kleinschalig "ons kent ons" hotel wat ons goed is bevallen.Het hotel heeft een druk (voorzien van de gezellige aanwezigheid van het animatieteam) en een rustig zwembad. Het eten was goed verzorgd en voor ieder wat wils maar wel veel van hetzelfde(veel kip). Personeel was vriendelijk weren goed en snel geholpen

De hygiene/schoonmaak van de kamers kan wel beter. Ook verdienen een aantal plekken wel een opknapbeurt. Duidelijk geval van "turkse 5 sterren" want wij vonden het eerder 4, maar prijs kwaliteit prima

Prima hotel maar geen 5 sterren

Vd Brink, 2-10-2017

Sidekum is een kleinschalig "ons kent ons" hotel wat ons goed is bevallen. Wat ons niet bekent was, en ook niet in de reisgidsen staat, de voertaal is Duits. Met mijn goede engels kwam ik er niet! Gelukkig spreekt mijn vriend een aardig woordje Duits maar slechts 1 dame van informatiedesk spreekt Engels en is niet veel aanwezig.

Het hotel heeft een druk (voorzien van de gezellige aanwezigheid van het animatieteam) en een rustig zwembad. Het eten was goed verzorgd en voor ieder wat wils maar wel veel van hetzelfde. Ook dit weer erg duits georiënteerd. Er zouden 3 a la carte restaurants zijn, maar er is er 1. Deze is slechts 1 x per week open wat ons niet verteld was bij aankomst dus wij hadden pech.

Personeel was vriendelijk maar fooiengevers krijgen duidelijk voorgang bij sommige

De hygiene/schoonmaak van de kamers kan wel beter. Ook verdienen een aantal plekken wel een opknapbeurt. Duidelijk geval van "turkse 5 sterren" want wij vonden het eerder 3.5, maar prijs kwaliteit prima

Geen 5sterren hotel

Claudia, 26-9-2017

Hotel is verouderd, Veel Ligbedjes bij het zwembad zijn stuk. Handdoeken service is slecht, Vaak zijn ze op/al gebruikt. Personeel kan slecht Engels, alles is Duits georiënteerd. Animatie was wel oke, Tete is echt heel arrogant. Bissou was echt top! Voor jongeren is dit geen leuk hotel. Is meer voor ouderen/stelletjes. Het eten smaakte goed, alleen niet veel keuze en bijna elke dag hetzelfde aanbod. Strand is erg mooi. Genoeg ligbedjes. Kamer was wel oke, alleen de douchekop viel er vaak af tijdens het douchen, wat aardig zeer doet. Ik vind dit hotel zeker geen 5 sterren waard. En ik ga hier niet meer naar terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Sidekum voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sidekum in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sidekum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sidekum scoort een 8.65 uit 10 op basis van 634 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: