Hotel Side Temple

Meer hotelinfo

45 reviews over Hotel Side Temple

• 9E.broekhuizen09-10-2019

Top vakantie

Fantastisch hotel vriendelijk personeel een top vakantie gehad

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Anoniem25-06-2016

Leuke en sfeervolle kleine locatie

Gezellig klein hotel met een goede ligging ten opzichte van het strand en het centrum Overwegend Duits publiek Hartelijke ontvangst en vriendelijk personeel Lopend buffer niet uitgebreid maar heel goed

• 7Esmee21-07-2013

Moet het hebben van het personeel

Een verouderd hotel, met dito kamers, dat het moet hebben van de leuke barmannen en koks. Wij waren "hee, holland!" en werden meerdere malen nat gegooid in het zwembad. De barmannen herkenden je al snel en wisten welk drankje je moest hebben. Ze kunnen goed duits, slecht engels. Het zwembad was lekker verkoelend. De wc's bij het zwembad zou ik vermijden, zijn erg vies en de vloer er naartoe spekglad. Het eten probeerden ze gevarieerd te maken maar eigenlijk smaakte alles het zelfde. Te eten, niet echt superlekker. Veel onherkenbare prutjes. En tot slot; er zijn veeeeel zwerfkatjes.

• 8Janneke en Meindert de Muinck15-05-2013

Heerlijk hotel

Leuk hotel. Prima eten en een leuke sfeer. Heel eenvoudig,dus verwacht geen overdreven luxe. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 9Paul en Carola10-05-2013

Knus en zeer vriendelijk

Een heerlijk, wel wat verouderd, hotel met zeer vriendelijke medewerkers maar niet overdreven. Eten was goed en de ligging dicht bij het mooie zandstrand.(150 meter) Mensen die niet van megaresorts houden is dit een aanrader.

• 7Leon Schijf11-10-2012

Prima hotel. Vriendelijke bediening.

Een goed hotel vlakbij de boulevard van Side. 5 minuten lopen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• 9Iris22-07-2012

Niks over te klagen

Mijn dochter en ik zijn in Hotel Side Temple geweest en we hebben een super vakantie gehad! Het is een 3sterren hotel dus verwacht geen sjieke bedoening,het is een klein hotel maar dat vind ik juist gezellig. Kamer werd elke dag verschoond met elke dag schone handdoeken. Het eten was elke dag heerlijk,er was genoeg om uit te kiezen.Alles was altijd vers en goed warm. Het personeel was aardig,de meesten spreken ook wat engels en/of duits. Ze proberen het je echt naar je zin te maken. Het zwembad is eenvoudig maar schoon en 2 winkelstraatjes doorlopen dan ben je al bij t strand. Volgend jaar gaan wij zéker terug naar dit hotel maar dan 2 weken! Oja,het is geen hotel voor kleine kinderen.Er is wel een kinderbadje maar erg eenvoudig en geen animatie.Maar dat hoefde voor ons ook niet.

• 8H. Egbers05-05-2012

helemaal goed

Heerlijk nog Turks, goede sfeer en heerlijk gegeten en in een ommezien in het centrum van het gezellige Side! TOP!

• 8Eed04-05-2012

Leuk klein goed hotel

Klein hotel met een prima ligging 5 minnaar de boulevard . Naar het mooie oude centrum 15 min .Het hotel heeft meer weg van appartementen dan een hotel . De kamers waren groot en schoon Geen grote keus met eten maar wel erg goed Personeel erg vriendelijk . En een goed koud pilsje .Wij hebben een goede herinderingen aan het hotel

• 0Marlies03-11-2011

Leuk knus familiehotel

Kleinschalig knus hotel. Ligging is prima: 5 minuten lopen van algemeen strand en 10-15 minuten lopen tot Side centrum. Meerdere routes richting Side centrum o.a. ook langs de ruïnes. Eigen privéstrand prima te bereiken met vast busvervoer vanuit het hotel, maar er zelf heen wandelen is zeer zeker ook mogelijk. Bediening familiair en gezellig. Jonge jongens die hard werken en voor iedereen aandacht en tijd hebben. 3 niveau dus verwacht dan ook geen 4*. De charme van dit hotel zit in de kleinschaligheid waarbij iedereen elkaar kent en zeg nou zelf, als kamers en eten goed zijn, wat wil je dan nog meer. Als je een excursie wil boeken, doe dit dan langs de kant van de weg en niet via de grote touroperators, dit scheelt nl. vaak de helft in prijs. Weer in het najaar (constant circa 25 graden) zeker een extra aanrader om dit hotel te bezoeken. Nogmaals wij hebben 2 top weken gehad en niets dan lof voor het hardwerkende personeel.

2 tips over Hotel Side Temple

• Esmee, 21-07-2013

Loop bij het strand een heel eind naar links, naar het centrum. Daar is alles vele malen goedkoper dan aan de boulevard. Neem een eigen handdoek mee, de handdoeken van het hotel mag je niet gebruiken in het zwembad.

• Marlies, 03-11-2011

Zelf een auto huren (€ 35,00 per dag) en dan de bergen bij Antalya intrekken.

0 vragen over Hotel Side Temple

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenDiner, Lunch

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam
    • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages